Προς το περιεχόμενο

ΕΖΗΣΕ μετά από ΑΥΤΟ??????? (att: περιέχει βαρύ βρίσιμο)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα πω κάτι που θα είναι δυσάρεστο σε πολλούς αλλά το πιστεύω πραγματικά.

 

Οι δικυκλιστές πρέπει να μάθουν να προστατεύουν μόνη τους τη σωματική τους ακεραιότητα και τη ζωή τους.

 

Πχ τα παρακάτω κατά τη γνώμη μου είναι βασικά:

 

-ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τρέχει με 200+ στη Μεσογείων' date=' ούτε τα νοσοκομειακά.

 

-Το κράνος δεν προορίζεται να προστατεύει τον αγκώνα.

 

-Η προσπέραση γίνεται μόνο άμα βγούμε στην αριστερή λωρίδα, και βεβαίως προϋποθέτει ο δρόμος να διαθέτει δυο λωρίδες. Η διακεκομμένη γραμμή στη μέση του δρόμου δεν έχει γίνει για να κάνουν σφήνες τα μηχανάκια πάνω της. Οι καθρέφτες του οδηγού ΙΧ, ιδιαίτερα όταν ο κεντρικός δεν είναι ευρυγώνιος, έχουν μια νεκρή γωνία, ακριβώς πάνω στις διαχωριστικές γραμμές και γύρω στα 50μ πίσω. Κατά συνέπεια όποιος έρχεται καρφωτός πάνω στη διαχωριστική γραμμή, το ζητάει ο οργανισμός του.[/quote']

 

Παρότι δικυκλιστής (όποτε το θυμηθώ), δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω σε κάτι από αυτά.

Από την άλλη και οι οδηγοί αυτοκινήτων (είμαι και τέτοιος ενίοτε) δεν λογαριάζουν μια της μηχανές. Είτε θεωρούν ότι τους φτάνει ο δρόμος αν πεταχτούν μπροστά τους, είτε ότι όντας σφήκες θα μπορέσουν να σταματήσουν. Αμ δε.....

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα πω κάτι που θα είναι δυσάρεστο σε πολλούς αλλά το πιστεύω πραγματικά.

 

Οι δικυκλιστές πρέπει να μάθουν να προστατεύουν μόνη τους τη σωματική τους ακεραιότητα και τη ζωή τους.

 

Πχ τα παρακάτω κατά τη γνώμη μου είναι βασικά:

 

-ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τρέχει με 200+ στη Μεσογείων' date=' ούτε τα νοσοκομειακά.

 

-Το κράνος δεν προορίζεται να προστατεύει τον αγκώνα.

 

-Η προσπέραση γίνεται μόνο άμα βγούμε στην αριστερή λωρίδα, και βεβαίως προϋποθέτει ο δρόμος να διαθέτει δυο λωρίδες. Η διακεκομμένη γραμμή στη μέση του δρόμου δεν έχει γίνει για να κάνουν σφήνες τα μηχανάκια πάνω της. Οι καθρέφτες του οδηγού ΙΧ, ιδιαίτερα όταν ο κεντρικός δεν είναι ευρυγώνιος, έχουν μια νεκρή γωνία, ακριβώς πάνω στις διαχωριστικές γραμμές και γύρω στα 50μ πίσω. Κατά συνέπεια όποιος έρχεται καρφωτός πάνω στη διαχωριστική γραμμή, το ζητάει ο οργανισμός του.[/quote']

 

Παρότι δικυκλιστής (όποτε το θυμηθώ), δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω σε κάτι από αυτά.

Από την άλλη και οι οδηγοί αυτοκινήτων (είμαι και τέτοιος ενίοτε) δεν λογαριάζουν μια της μηχανές. Είτε θεωρούν ότι τους φτάνει ο δρόμος αν πεταχτούν μπροστά τους, είτε ότι όντας σφήκες θα μπορέσουν να σταματήσουν. Αμ δε.....

 

Ανφορτουνάτελι ισχύει και αυτό που λες...ο καθένας στον κόσμο του είτε έχει 2 ή 4 ρόδες από κάτω του.

 

Πάντως ρε παιδιά απορώ πότε θα καταλάβουν όσοι οδηγούν παπιά ότι οι ελεεινές τους κόρνες δεν ακούγονται παρά μόνο όταν έχουν φτάσει δίπλα στην πόρτα σου και άμα έχεις ανοιχτό παράθυρο μόνο :)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρε παιδιά απορώ πότε θα καταλάβουν όσοι οδηγούν παπιά ότι οι ελεεινές τους κόρνες δεν ακούγονται παρά μόνο όταν έχουν φτάσει δίπλα στην πόρτα σου και άμα έχεις ανοιχτό παράθυρο μόνο :)

 

:lol: :lol:

 

Η χειρότερη σφήνα που έχω δει παντως είναι στην Θεσ/νίκη, όπου ανοίγει τις πόρτες το αστικό στην στάση και ένας πάπιας χώνεται από δεξιά.

¶νετα θα μπορούσα να κάνω απευθείας μετεπιβίβαση αστικό-μηχανάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε wasted πολύ σωστά αυτά που λες (στην περίπτωση του φίλου μου εννοείται ότι του τα 'χωσα) απλά υπάρχει μια λεπτομέρεια.

 

Με τον τρόπο που λες θα πρέπει να οδηγάμε σαν να έχουμε αυτοκίνητο πράγμα που είναι απλώς αδύνατο να γίνει και αυτό λόγω του γεγονότος ότι για αυτό ακριβώς επιλέγει κάποιος μηχανή για τις μετακινήσεις του,για να αποφεύγει την κίνηση προσπερνώντας από αριστερά και όταν είναι ακινητοποιημένα τα οχήματα και από δεξιά.

 

Πάντως δεν διαφωνώ μαζί σου απλώς θα ΄πρεπε και οι οδηγοί αυτοκινήτου να προσέχουν γύρω τους κάθε στιγμή όπως προσέχουν οι οδηγοί δίκυκλων αλλά και των φορτηγών.

 

Αυτό θα πρέπει να γίνεται βέβαια στα μαθήματα οδήγησης γιατί ο οδηγός ΙΧ δεν ξέρει την συμπεριφορά των οδηγών άλλων οχημάτων.

 

Όπως βέβαια και οι πιτσιρικάδες με τα παπάκια που οδηγούν (επί το πλείστον) σαν να μην υπάρχει αύριο (η άγνοια κινδύνου που λέγαμε) θα πρέπει να διδάσκονται την συμπεριφορά των άλλων οδηγών και οχημάτων.

 

Τώρα όσο αφορά το γιατί δεν ξανασχολούμαι με δίκυκλο είναι ακριβώς γιατί παρόλο που το μυαλό μου στον δρόμο τρέχει με 1000 (όχι όμως και η μηχανή) βρέθηκε τελικά ο φούστης που μου την κάρφωσε βγαίνοντας από νησίδα σε κεντρικό δρόμο όπου και κινούμουν,παρότι πρόλαβα να κορνάρω για 3 ολόκληρα δευτερόλεπτα όταν είδα ότι ξεκινάει να περάσει απέναντι και σκεπτόμενος "δεν μπορεί,θα σταματήσει,με έχει ΔΕΙ και με έχει ΑΚΟΥΣΕΙ".

 

Πάντως πέρα από ένα μόνιμο πονάκι στο πλάι του καρπού τη γλιτώσα φτηνά.Τα υπόλοιπα ξέρετε,κεράκι στην εκκλησία,επισκευή και αγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πάλι είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω σε αμάξια και μηχανάκια. Βλέπουν εμπόδιο στο δρόμο, και αντί να πλακωθούν στα φρένα, πλακώνονται στις κόρνες. :lol:

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε τι λέω, αν ήταν έτσι που το λες κάθε παπάρας που ξεμυτίζει στην Πατησίων πχ θα ανάγκαζε τους υπόλοιπους να σταματήσουν για να περάσει εκείνος.

 

Στην περίπτωσή μου λοιπόν,ο τύπος είχε φτάσει στην νησίδα (η οποία είχε κενό) και ξεκίνησε αργά δίνοντας την εντύπωση ότι με περίμενε να περάσω ώστε μετά να ξεκινήσει αμέσως.

 

Εγώ επειδή φιλάω τα ρούχα μου,του κόρναρα (ενώ θα μπορούσα να μην είχα) ώστε να με προσέξει σίγουρα.

 

Όμως συνέχιζε να κινείται αργά και γω συνέχισα φυσικά να κορνάρω μέχρι να τον δω να κοκκαλώνει.

 

Εκείνος όμως όταν πια είχα πλησιάσει πολύ κοντά για να φρενάρω, ξεκίνησε απότομα και έπεσε πάνω μου,ενώ αν είχε συνεχίσει το ίδιο αργά,θα τον είχα περάσει και δεν θα έτρεχε τίποτα.

 

Κατάλαβες ελπίζω τι έγινε.Αν ο φούστης ήταν ήδη στη μέση του δρόμου θα είχα σταματήσει δεν θα του κόρναρα σαν ηλίθιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ας γραψω κι εγω τι ισχυει σε περιπτωση που σε σκοτωσει καποιος στο δρομο, γιατι μαλλον οι περισσοτεροι το αγνοουν. λοιπον η ανωτερη ποινη που προβλεπεται για φονο εξ αμελειας ειναι πεντε χρονια εξαγορασιμα προς 300 ευρω το μηνα (δηλ 18.000 ευρω). (τα μοναδικα ατυχηματα που δεν θεωρηθηκαν εξ αμελειας ηταν το express samina και το φορτηγο στα τεμπη που σκοτωσε μια ταξη σχολειου). συνηθως η ποινες ειναι δυο με τρια χρονια (7 με 10 χιλιαρικα), και αν ο ενοχος ειναι σε μεταεφηβικη ηλικια παιρνει αναστολη, δηλ. δεν πληρωνει ουτε αυτα. απο κει και περα η ασφαλεια πληρωνει 100 χιλιαδες ευρω σε καθε συγγενη πρωτου βαθμου του θυματος (συνολο μεχρι 500.000 ευρω). ενδιαφερουσες λεπτομερειες: αν ο δραστης ειναι μεθυσμενος η εχει παρει ναρκωτικα, η ασφαλεια δεν πληρωνει τιποτα, και αν δεν εχει περιουσια στο ονομα του η οικογενεια του θυματος δεν παιρνει τιποτα (δεν υπαρχει προσωποκρατηση για χρεη).

ηθικο διδαγμα: στην ελλαδα, αν καποιος χωρις σπιτι, χωραφι κ.τ.λ. στο ονομα του, πιει δεκαπεντε ποτα, και στο πρωτο κοκκινο φαναρι σκοτωσει εναν πεζο, θα περασει μια νυχτα στο τμημα, και την ταλαιπωρια μιας δικης. οσο για την οικογενεια του πεζου, ας προσεχαν.

 

και βεβαια μετα απο μερικους μηνες το διπλωμα επιστρεφεται στον δολοφονο οδηγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι εξαγοράσιμα μόνο αν το δικαστήριο κρίνει ότι είναι εξαγοράσιμα. Με τίποτα δεν νομίζω ότι με μια νύχτα στο τμήμα και με μια δικούλα θα τα βγάλει πέρα... Συν τοις άλλοις είναι σχεδόν αδύνατον να μην έχει ούτε ένα περιουσιακό στοιχείο, και δεν μιλάω μόνο για σπίτι ή χωράφι. Λίγο μονοδιάστατα τα παρουσιάζεις τα πράγματα... Επειδή μου κίνησες την περιέργεια, θα ρωτήσω τον πατέρα μου που είναι δικηγόρος και θα επανέλθω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου