Προς το περιεχόμενο

To Ash in Art στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

TO ASH IN ART ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

 

5-6-7 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ (ΙΛΙΣΙΑ)

 

Ένα μικρό αίθριο εργαστήριο ζωγραφικής, δημιουργικής γραφής, κολλάζ, ψηφιδωτού αλλά και έκθεση της φωτογραφικής ομάδας Ashinart! στο χώρο των εκθέσεων του φεστιβάλ.

 

“Μια πολυεθνική γιορτή συμβίωσης και αλληλεγγύης, για ένα κόσμο που να χωράει πολλούς κόσμους, μια διεθνιστική διαδήλωση ενάντια στην Ευρώπη–φρούριο, τις απελάσεις, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και το ρατσισμό, για μια κοινωνία ισότητας και ελευθερίας σε όλες-ους είναι το 12ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ” και το Ash In Art έχει την δική του συμμετοχή-συμβολή.

 

Οι επισκέπτες του φεστιβάλ θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ελεύθερα και εντελώς δωρεάν στα εργαστήρια Τέχνης που θα στηθούν επί τόπου αλλά και να εκθέτουν αμέσως τα δικά τους έργα σε ταμπλό που θα βρίσκονται στον χώρο των εργαστηρίων.

 

Θα έχουν επίσης την ευκαιρία να μάθουν τεχνικές αλλά και να πάρουν συμβουλές που θα τους βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του πρώτου τους έργου.

 

Τα έργα που θα εκτεθούν δεν θα αποτελέσουν αντικείμενο κριτικής γιατί αξία έχει η δημιουργική δράση και έκφραση και για τον λόγο αυτό θα δοθούν με κλήρωση 15 υποτροφίες διάρκειας ενός μήνα που αφορά στα μαθήματα Τέχνης του Ash In Art ανάμεσα σε όσους και όσες συμμετέχουν.

 

Τέλος, στην διάρκεια του φεστιβάλ θα δημιουργηθεί λίστα για δωρεάν μαθήματα τέχνης σε όσους οικονομικούς μετανάστες το επιθυμούν. Ανάλογα με την εκδήλωση ενδιαφέροντος θα γίνει και ο σχετικός προγραμματισμός.

 

Επίσης εντός του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθούν μικρές διαλέξεις για σημαντικά κινήματα της τέχνης και την επίδραση που έπαιξαν στον κοινωνικό ιστό.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 195
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

TO ASH IN ART ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

 

5-6-7 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007' date=' ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ (ΙΛΙΣΙΑ)

 

 

 

“Μια πολυεθνική γιορτή συμβίωσης και αλληλεγγύης, για ένα κόσμο που να χωράει πολλούς κόσμους, μια διεθνιστική διαδήλωση ενάντια στην Ευρώπη–φρούριο, .[/quote']

 

Πολλές φορές βλέπω να χρησιμοποιούνται προσεκτικά,

άλλες λέξεις αντίθετες με την πραγματικότητα. :(

 

Αντί δηλαδή να σου πεί κάποιος πως θέλει να σε εξαναγκάσει να πράξεις κάτι,

σου λέει πως προσπαθεί να σε "βοηθήσει" για να το πράξεις. :wink:

 

Υποψιάζομαι πως και εδώ κάτι τέτοιο συμβαίνει.

Αντί να ονομάσουν τα πράγματα με το όνομά τους,

τα ονομάζουν με τις ακριβώς αντίθετες λέξεις...

 

Αντί δηλαδή να πουν πως επιθυμούν την πολτοποίηση των εθνών

ώστε να εξαφανιστεί κάθε εθνική συνείδηση,

κάθε διαφορετικότητα στον πολιτισμό, στις τέχνες , τα γράμματα,

και την αντίληψη όπως και τον τρόπο ζωής γενικότερα,

αναφέρουν την λέξη πολυεθνική διεθνιστική κλπ.

 

Μα για να υπάρχει συμβίωση των εθνών και των λαών,

θα πρέπει τα έθνη και οι λαοί να συνεχίσουν να υπάρχουν ελεύθερα.

 

Ελεύθερος είναι κάποιος όταν έχει τον δικό του τόπο, τους δικούς του νόμους,

τις τέχνες του, την γλώσσα του, τον πολιτισμό του,

και γενικά όταν έχει τον χώρο του να κάνει αυτό που επιθυμεί,

όπως αυτός αντιλαμβάνεται τα πράγματα.

 

Η ανάμιξη των λαών απλά θα εξαφανίσει την μέχρι τώρα δική τους πορεία

από το παρελθόν προς στο μέλλον,

θα εξαφανίσει τον πολιτισμό τους και την υπόστασή τους.

 

Τι έγιναν οι Φοίνικες, οι Βαβυλώνιοι, οι Ετρούσκοι κά ένα σωρό άλλοι λαοί;

Ενσωματώθηκαν μέσα σε άλλους, και εξαφανίστηκαν.

 

Κάτι μου λέει πως τώρα ήρθε και η σειρά μας. :(

 

 

Την ομογενοποίηση της ανθρώπινης μάζας,

ώστε να μην υπάρχουν πλέον φυλές και έθνη,

αυτοί ονομάζουν Αντι - ρατσισμό.

 

Προφανώς, αντι - ρατσιστής είναι αυτός που αντι - τάσσεται στην ύπαρξη των φυλών,

στην ελευθερία τους και τα δικαιώματά τους; :roll:

 

Βοήθεια σε έθνος ή λαό που έχει ανάγκη

είναι να τον βοηθήσουμε να ορθοποδήσει οικονομικά στον δικό του τόπο.

 

Βοήθεια δεν είναι να τον φέρουμε στον δικό μας τόπο

και να τον αναγκάσουμε να δουλεύει ως δούλος …

όπως βλέπουμε να συμβαίνει τα τελευταία χρόνια.

 

"Αυτοί", αυτόν τον εξαναγκασμό ονομάζουν βοήθεια.

Αντί λοιπόν να τους βοηθήσουν

ώστε να παραμείνουν στον τόπο τους, στα σπίτια τους και στις οικογένειές τους,

τους "βοηθούν" να τις παρατήσουν, να ερημωθεί η χώρα τους,

να ξεριζωθούν και να πάνε να δουλέψουν για να αυξήσουν το κέρδος των πλουσίων. :wink:

 

Βλέπεις ... , το να τους βοηθήσουν να ζουν με αξιοπρέπεια στον τόπο τους,

θα τους κοστίσει,

ενώ το να τους "βοηθήσουν" να ξεριζωθούν

και να ζήσουν σε μια ευρωπαϊκή τρώγλη ώστε να δουλεύουν στην δούλεψή τους,

με μεροκάματο της πείνας, αποδίδει κέρδος. :wink:

 

Θυμάμαι το πως οι Αμερικανοί βομβάρδισαν τους αμάχους στο Ιράκ,

για να τους βοηθήσουν … :x

 

 

************

 

¶νθρωπος είμαι και μπορεί να κάνω λάθος.

 

Ας προσπαθήσουμε έστω για μια φορά να κάνουμε γόνιμη συζήτηση,

εκθέτοντας τις απόψεις μας με ηρεμία και σεβασμό προς τον συνομιλητή μας.

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εεε; λυπάμαι αλλά πιστεύω πως η θέση σου είναι εντελώς λάθος... δηλάδή όταν λέμε ελεύθερη συνύπαρξη λαών εννοούμε ομογενοποίηση... ??? αντιθέτως πιστεύω ότι εννοούμε σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και τα πιστεύω του άλλου.

 

Επίσης βλέπω οτι πολλοί συνγχέουν την έννοια της εθνικής συνείδησης με τον εθνικισμό... φυσικά κανείς νοήμων άνθρωπος δε θέλει τον εθνικισμό και καταδικάζει τέτοια φαινόμενα, αλλά αυτό δε σημαίνει πχ οτι ένας Έλληνας δε πρέπει να είναι περήφανος για την Ακρόπολη (άσχετα αν οι έλληνες του παρόντος δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς της αρχαιότητας)

 

Οι πολιτισμοί αναπτύσσονται, οι ιδέες αλλάζουν, δε γίνεται να έχεις τα ίδια ήθη και έθιμα με αυτά που υπήρχαν πριν 2000 χρόνια.

 

Τέλος, δε βλέπω κανένα κακό στην ανάμειξη των λαών, αφού οι επόμενες γενιές θα πάρουν (ελπίζουμε) τα καλά των προγόνων τους. Μη ξεχνάμε οτι όλοι οι πολιτισμοί βασίστηκαν σε παλαιότερους ο χριστιανισμός πχ έχει δανειστεί στοιχεία από διάφορες προγενέστερες θρησκείες (τις οποίες όμως στη συνέχεια φρόντισε να καταστράψει, και να χτίσει τους ναούς της πάνω σε αυτούς που κατέστρεψε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω συμφωνω πανω κατω με τον nizz. Αυτο που λεει ο ιχνιλατης πιο πολυ προσεγγιζει αυτο που λεμε 'παγκοσμιοποιηση' παρα την εννοια του αντι-ρατσισμου.

 

Επισης η μεταναστευση δεν ειναι απαραιτητα δουλεμποριο, ασχετα αν αυτο συμβαινει στις περισσοτερες περιπτωσεις. Μπορει απλα καποιος να θελει να εκμεταλλευτει το γεγονος οτι καποιοι τομεις (απο μουσικη, που μας αφορα μεχρι επιστημες κλπ.) ειναι πιο ανεπτυγμενοι σε αλλες χωρες. Τωρα το κατα ποσο θα πρεπε να φροντιζουμε αυτοι οι τομεις να στρωσουν και σε αλλες χωρες (οπως και στην δικη μας) αντι να ξενιτευομαστε, αυτο ειναι αλλο θεμα.

 

Παντως, η εννοια του αντι-ρατσισμου οντως πιστευω οτι σεβεται την διαφορετικοτητα των λαων (που και για μενα ειναι σημαντικη), παρα να προσπαθει να την ισοπεδωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλάδή όταν λέμε ελεύθερη συνύπαρξη λαών εννοούμε ομογενοποίηση... ???

 

Κατά την άποψή μου' date=' ναι.

Είναι λογικό και επόμενο, πως όταν τα άτομα ενός λαού ή φυλής

πάνε να ζήσουν είτε εκουσίως είτε όχι, μέσα στον τόπο ενός άλλου λαού,

η ανάμειξη θα έρθει, αργά μεν αλλά σταθερά.

Και πίστεψέ με, κανείς δεν παρατάει τον τόπο του εκουσίως.

Κάτι τον έχει αναγκάσει να το κάνει.

Και στην εποχή μας, αυτό το «κάτι», συνήθως κατασκευάζεται,

και μάλιστα πολύ προσεκτικά και δόλια.

Θα μπορούσα να πώ πολλά πάνω σ’ αυτό, αλλά δεν είναι το θέμα μας.

 

αντιθέτως πιστεύω ότι εννοούμε σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και τα πιστεύω του άλλου.

 

Τώρα ήρθαμε στο θέμα!

Το πρόβλημα δεν είναι το αν οι "μέν" σεβαστούν τις ιδιαιτερότητες των "δε",

αλλά το αν οι "δε" καταφέρουν να τις κρατήσουν,

και δεν αφομοιωθούν σιγά σιγά από τους "μεν",

με αποτέλεσμα τον σταδιακό εξαφανισμό της φυλής. :wink:

 

Και αν βλέπεις τον άνθρωπο αυστηρά μόνον ως μονάδα και ως ατομικότητα,

δεν θα δεις κανένα πρόβλημα στον εξαφανισμό μιας φυλής.

Αλλά αν τον δείς μέσα στο σύνολο της ομάδας του, με τον πολιτισμό της,

την γλώσσα της, τις τέχνες της και την ιδιοσυγκρασία της,

τότε θα δείς το πρόβλημα.

 

Η ανάπτυξη του πολιτισμού μιας ομάδας ανθρώπων, κάποια στιγμή,

θα αντιμετωπίσει κάποιο πλατείασμα, κάποια στασιμότητα.

Ας υποθέσουμε πως πχ η μουσική του έχει τελματωθεί, και δεν συγκινεί πιά.

Αποτέλεσμα θα είναι οι καλλιτέχνες να ψάξουν για να κατασκευάσουν κάτι νέο,

ή να εξελίξουν την ήδη υπάρχουσα μουσική σε νέο επίπεδο.

Πράγμα που όμως είναι δύσκολο. :wink:

 

Σε αυτή την δύσκολη στιγμή της στασιμότητας,

αν ο λαός αυτός έρχεται σε πολύ μεγάλη επαφή με κάποιον άλλο,

θα εκλάβει ως κάτι "νέο" την μουσική του άλλου λαού,

που ως κάτι έτοιμο και καινούργιο,

είναι και πιο εύκολο από το να εξελίξει την δική του,

με αποτέλεσμα να ξεψυχήσει η μουσική του / αρχιτεκτονική κλπ

ακόμα και η γλώσσα του … ίσως και όλος του ο πολιτισμός μερικών χιλιάδων ετών.

 

Αυτό ακριβώς είναι που φοβάμαι.

Ότι αύριο πχ οι Κινέζοι θα παρατήσουν την δική τους,

και θα ασχοληθούν με το ρόκ κλπ, γινόμενοι θλιβερές καρικατούρες …

όπως κάτι τέτοιο πάθανε πολλοί λαοί. :(

 

Υπάρχει όμως πάντα, και το άλλο ενδεχόμενο.

Να καταφέρουν να κρατήσουν την φυλετική ή εθνική τους συνείδηση,

και γενικά τον πολιτισμό τους,

και συσπειρωμένοι πιά, να αποτελέσουν ένα ξένο σώμα για τους άλλους,

κάτι σαν κράτος εν κράτη.

Η σύγκρουση τότε θα είναι αναπόφευκτη. :(

 

Δηλαδή μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. :lol:

 

Επίσης βλέπω οτι πολλοί συνγχέουν την έννοια της εθνικής συνείδησης με τον εθνικισμό... φυσικά κανείς νοήμων άνθρωπος δε θέλει τον εθνικισμό και καταδικάζει τέτοια φαινόμενα' date='[/quote']

 

Εθνισμός είναι η εθνική συνείδηση, ο πατριωτισμός. Πράγμα καλό.

Εθνικισμός είναι ο υπερβολικός, ο στα άκρα Εθνισμός,

και ως ακρότητα στερείται λογικής, άρα είναι πράγμα κακό.

 

Όμως, επειδή πολλοί είναι λογικό να αισθάνονται απέχθεια για τον Εθνικισμό,

έχουνε πάρει φόρα και αντιλαμβάνονται τον υγιή Εθνισμό ως Εθνικισμό,

και πέφτουν στο άλλο άκρο,

δηλαδή στην απέχθεια για την φυλή τους ή το έθνος τους,

και τελικά στην Αρνησιπατρία.

 

Και αυτό, γιατί είναι εύκολο να ξεπέσει κανείς στα άκρα,

ενώ η ισορροπία είναι πολύ δύσκολο πράγμα. :!:

 

 

αλλά αυτό δε σημαίνει πχ οτι ένας Έλληνας δε πρέπει να είναι περήφανος για την Ακρόπολη (άσχετα αν οι έλληνες του παρόντος δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς της αρχαιότητας)

 

εδώ έχω να κάνω δύο σχόλια:

1. Σου αρέσει αυτό' date=' που δηλαδή οι Έλληνες δεν είναι πιά Έλληνες

είτε γενετικά είτε συνειδησιακά;

Σού αρέσει που η Ελληνική μουσική (των αρχαίων), η αρχιτεκτονική, και γενικά ο πολιτισμός

διεκόπει λόγω της συρροής ξένων φυλών στον Ελλαδικό χώρο;

 

Αν υπήρχαν σήμερα Έλληνες, που θα είχαν φτάσει την μουσική τους, την γλώσσα τους,

την αρχιτεκτονική τους, την φιλοσοφία τους γενικά τον πολιτισμό τους;

 

[b']2.[/b] Είσαι βέβαιος πως οι σημερινοί Έλληνες

δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτούς της αρχαιότητας;

Πού το στηρίζεις;

Γιατί εγώ άλλα ξέρω! :roll:

 

Οι πολιτισμοί αναπτύσσονται' date=' οι ιδέες αλλάζουν, δε γίνεται να έχεις τα ίδια ήθη και έθιμα με αυτά που υπήρχαν πριν 2000 χρόνια.[/quote']

 

Για να αναπτυχθούν οι πολιτισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν. :wink:

Η επερχόμενη λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης δεν θα επιτρέψει κάτι τέτοιο.

Δεν μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις …

και άρα διαφορετικοί τρόποι ζωής (κατανάλωσης :wink: ) και διαφορετικοί νόμοι,

γιατί κάτι τέτοιο δεν συμφέρει το παγκόσμιο εμπόριο. Το κεφάλαιο.

 

Όχι δεν γίνεται να έχεις τα ίδια ήθη και έθιμα με αυτά που υπήρχαν πριν 2000 χρόνια, :!:

γιατί θα πρέπει να τα εξελίξεις, να τα αναπτύξεις, να τα φέρεις στο σήμερα.

Όχι να τα παρατήσεις και να πάρεις των άλλων. :(

 

Μη ξεχνάμε οτι όλοι οι πολιτισμοί βασίστηκαν σε παλαιότερους ο χριστιανισμός πχ έχει δανειστεί στοιχεία από διάφορες προγενέστερες θρησκείες (τις οποίες όμως στη συνέχεια φρόντισε να καταστράψει' date=' και να χτίσει τους ναούς της πάνω σε αυτούς που κατέστρεψε)[/quote']

 

Ο Χριστιανισμός δεν βασίστηκε αλλά αποτέλεσε ένα παρακλάδι – συνέχεια του Ιουδαϊσμού,

ο οποίος Ιουδαϊσμός αποτέλεσε το μονοθεϊστικό παρακλάδι – συνέχεια της Αιγυπτιακής θρησκείας κλπ …

 

Και τώρα έρχεσαι στα λόγια μου …

Αν το «πολυ - πολιτισμικό» Βυζάντιο δεν είχε δημιουργηθεί

και δεν έφερνε ένα σωρό θρησκείες σε επαφή μεταξύ τους,

δεν θα είχε συμβεί αυτή η αναμέτρηση μεταξύ Ελληνικής θρησκείας και Χριστιανισμού,

και η Ελληνική θρησκεία που την εποχή εκείνη είχε φθάσει σε ένα αδύναμο σημείο,

δεν θα είχε εξαφανιστεί. :wink:

 

Ποιος ξέρει που θα είχε φθάσει σήμερα, αν την είχαν αφήσει ήσυχη

και αυτήν, και τους Έλληνες;

Δεν θα το μάθουμε ποτέ. :x

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λεει ο ιχνιλατης πιο πολυ προσεγγιζει αυτο που λεμε 'παγκοσμιοποιηση' παρα την εννοια του αντι-ρατσισμου.

 

Μα φίλε μου το πρόβλημα του ρατσισμού κορυφώνεται τώρα

που η παγκοσμιοποίηση απαιτεί την ομογενοποίηση των λαών.

 

Για αυτό και βλέπεις σε μια χώρα σαν την Ελλάδα μας

που έχει 10.000.000 Έλληνες και 3 – 4 εκατ. αλλοδαπούς' date='

πράγμα που σημαίνει πως δεν ήμαστε ρατσιστές,

να διοργανώνονται «αντι – ρατσιστικά» φέστιβαλ. 8O

 

Γιατί αναμένονται συγκρούσεις, και προσπαθούν να προετοιμάσουν το έδαφος

[b']επιβάλλοντας[/b] την «άποψή τους» για την «ειρηνική συμβίωση» (= ανάμειξη) των λαών.

 

Έχεις ακουστά για την «στρατηγική της ήπιας ισχύος»;

 

Ο όρος «στρατηγική της ήπιας ισχύος» επινοήθηκε αρχικά

από τον καθηγητή του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, Τζόζεφ Σ. Νάι στο βιβλίο

του 1990 «Bound to Lead: The changing nature of American power»

(μτφρ. Υποχρεωμένη να καθοδηγήσει: Η Μεταβαλλόμενη Φύση της Αμερικανικής Δύναμης).

Ο ίδιος ανέπτυξε περαιτέρω την έννοια στο βιβλίο του 2004,

«Soft Power: The means to success in world Politics»

(μτφρ. Ήπια (μαλακή) Ισχύς: Το μέσον για επιτυχία στην Παγκόσμια Πολιτική).

 

Σύμφωνα λοιπόν με τα ίδια τα λόγια του Νάι:

 

 

«Η βασική έννοια της δύναμης είναι η ικανότητα να επηρεάσετε τους άλλους,

ώστε να τους βάλετε να κάνουν ότι εσείς θέλετε.

Υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι για να το επιτύχετε:

ο ένας είναι να τους απειλήσετε με ραβδιά,

ο δεύτερος είναι να τους ανταμείψετε με καρώτα,

ο τρίτος είναι να τους προσεταιριστείτε ή να τους ενσωματώσετε,

ώστε να θέλουν αυτά που εσείς θέλετε.

Εάν μπορέσετε να κάνετε τους άλλους να θέλουν αυτά που θέλετε,

θα σας κοστίσει πολύ λιγότερο απ’ ότι τα καρώτα και τα ραβδιά».

 

Με τον όρο «ήπια ισχύς»

ο Νάι εννοεί εκείνες τις «σοφιστικέ» τεχνικές ιδεολογικού επηρεασμού,

την προσεκτικά κατασκευασμένη ιδεολογία και επιχειρηματολογία

και την διάδοσή της με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά κυρίως από τα ΜΜΕ.

 

¶λλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο που στην Χιτλερική Γερμανία

υπήρχε υπουργείο προπαγάνδας.

Σήμερα αντί για τον όρο «Προπαγάνδα» χρησιμοποιείται ένας «ηπιότερος» όρος:

«προετοιμασία της κοινής γνώμης».

 

 

Μετά από όλα αυτά, καταλαβαίνει κανείς πως ένας ασυνείδητος άνθρωπος,

νομίζει πως είναι ελεύθερος

Στην πραγματικότητα είναι δούλος των δυνατότερων,

η δύναμη των οποίων είναι η δική του αδυναμία,

δηλαδή η ασθενής συνείδησή του.

Στην περίπτωσή μας εθνική – φυλετική συνείδηση.

 

Υποδουλώνουν δηλαδή εσωτερικά τον άνθρωπο , και τον οδηγούν

να «ασκήσει» την εξωτερική του ελευθερία (δηλ. το δικαίωμα επιλογής)

έτσι όπως εκείνοι επιθυμούν. :wink:

 

Στρατηγική της «ήπιας ισχύος» στην προκειμένη περίπτωση είναι

το να εκμεταλλεύεται κάποιος τα πάθη και τις ψυχολογικές αδυναμίες των άλλων

ώστε να τους οδηγήσει να πράξουν αυτά που εκείνος θέλει,

και μάλιστα, τα θύματά του να έχουν και την εντύπωση

πως οι ίδιοι ελεύθερα επέλεξαν να το πράξουν.

 

Κατάλαβες τώρα γιατί γίνονται τέτοια … φέστιβαλς; :wink:

 

Είμαστε ένας λαός που έχουμε 30% και βάλε

του πληθυσμού μας σε αλλοδαπούς.

Σου φαινόμαστε για ρατσιστές; 8O

Προς τι λοιπόν το … φέστιβαλ; :wink:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

...

Είμαστε ένας λαός που έχουμε 30% και βάλε

του πληθυσμού μας σε αλλοδαπούς.

Σου φαινόμαστε για ρατσιστές; 8O

...

 

Έλα τωρα που δεν είμαστε ξενοφοβικοί και ρατσιστές.....

Μην κρίνεις από τους 5-10-20 κοντινούς σου ανθρώπους...

Ο πολύς κόσμος βλέπει με ιδιαίτερη δυσπιστία τους ξένους.

 

Ενός Βέλγου συνεργάτη' date=' δεν του νοίκιαζαν σπίτι γιατί ήταν "αλλοδαπός".

-"Είπαμε όχι ξένους".

Τον εφοδίασα με μια βεβαίωση από τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου μας που έλεγε ότι είναι υπότροφος Ευρωπαϊκού Προγράμματος για 3(+) χρόνια και υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου.

Παρόλα αυτά, για να δεχθούν να του νοικιάσουν σπίτι, πήγα μαζί του και ο ιδιοκτήτης κράτησε τα στοιχεία μου.

 

Σε σχέση με την παρατήρηση ότι "δεν ξέρουμε που μππορεί να είχε φτάσει η Ελληνική θρησκεία"....

Δηλαδή που μπορεί να φτάσει μια θρησκεία? Σε 3-όροφους ναούς? :lol:

 

Τίποτα δεν είναι μόνιμο....αναγκαστικά κάποιες δομές θα εξαφανιστούν. Εξαφανίστηκαν οι πόλεις-κράτη, εξαφανίστηκε η Αιγυπτιακή θρησκεία (εκτος αν έχει [b']κι εκεί[/b] τίποτα περίεργους) και εξαφανίστηκαν έθιμα τα οποία με θλιβερό τρόπο επαναφέρουν διάφοροι λαογραφικοί σύλλογοι και δήμοι σε ετήσιες εκδηλώσεις. Επίσης εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι και χιλιάδες είδη εντόμων. (Οι αρκούδες στη Φθιώτιδα την έβγαλαν όμως)

Δεν έγινε και τίποτα. Μην αγχώνεστε. Θα κινούνται πιο γρήγορα τα πράγματα απο 'δω και πέρα. Θέλει μια ευρύτητα πνεύματος για να καταλάβει κανείς ότι έτσι είναι και έτσι θα είναι. Η ζεις με το βλέμμα στο μέλλον και βλέπεις τα θετικά, ή κλαίγεσαι για το ενδεχόμενο απώλειας θρησκειών και εθνικών ταυτοτήτων.

Οι θρησκείες και οι εθνικές ταυτότητες πολλές φορές είναι ενδιαφέροντα συστήματα προς παρατήρηση, καταγραφή και κοινωνικοπολιτική ανάλυση. Σε πρακτικό επίπεδο όμως, έχουν φέρει μόνο χούντες και πολέμους. Για την ακρίβεια "έχουν προετοιμάσει την κοινή γνώμη για όλα αυτά".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ακουστά για την «στρατηγική της ήπιας ισχύος»;

 

Ο όρος «στρατηγική της ήπιας ισχύος» επινοήθηκε αρχικά

από τον καθηγητή του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ' date=' Τζόζεφ Σ. Νάι στο βιβλίο

του 1990 «Bound to Lead: The changing nature of American power»

(μτφρ. Υποχρεωμένη να καθοδηγήσει: Η Μεταβαλλόμενη Φύση της Αμερικανικής Δύναμης).

Ο ίδιος ανέπτυξε περαιτέρω την έννοια στο βιβλίο του 2004,

«Soft Power: The means to success in world Politics»

(μτφρ. Ήπια (μαλακή) Ισχύς: Το μέσον για επιτυχία στην Παγκόσμια Πολιτική).

 

Σύμφωνα λοιπόν με τα ίδια τα λόγια του Νάι:

 

 

«Η βασική έννοια της δύναμης είναι η ικανότητα να επηρεάσετε τους άλλους,

ώστε να τους βάλετε να κάνουν ότι εσείς θέλετε.

Υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι για να το επιτύχετε:

ο ένας είναι να τους απειλήσετε με ραβδιά,

ο δεύτερος είναι να τους ανταμείψετε με καρώτα,

ο τρίτος είναι να τους προσεταιριστείτε ή να τους ενσωματώσετε,

ώστε να θέλουν αυτά που εσείς θέλετε.

Εάν μπορέσετε να κάνετε τους άλλους να θέλουν αυτά που θέλετε,

θα σας κοστίσει πολύ λιγότερο απΆ ότι τα καρώτα και τα ραβδιά».

 

Με τον όρο «ήπια ισχύς»

ο Νάι εννοεί εκείνες τις «σοφιστικέ» τεχνικές ιδεολογικού επηρεασμού,

την προσεκτικά κατασκευασμένη ιδεολογία και επιχειρηματολογία

και την διάδοσή της με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά κυρίως από τα ΜΜΕ.

 

Ιχνηλάτη, το προβλημα με αυτα τα θεματα που σε ενδιαφερουν για δημοσια συζητηση ειναι ακριβώς αυτο.ο ορισμος που συστηνεις μπορω να ισχυριστώ οτι ισχύει για εσένα ενω εσύ ισχυρίζεσαι το αντίστροφο (οτι ισχυει για εμενα).Ταυτόχρονα είναι αδύνατο να υπάρξει γονιμος διάλογος γιατι αποκλείεται η υπαρξη απόδειξης σε αυτά τα θέματα,ετσι ωστε καποιος απο τους 2 μας να αλλαξει γνωμη ή εστω να κερδισει κάτι από τον αντίλογο αν κανει λαθος.(εδώ σε θέματα που υπάρχει αποδειξη,βλεπω να υπαρχει προβλημα,αλλα αυτο ειναι αλλη συζητηση)

 

Μαλιστα τυχαίνει να συμβαίνει γενικά,να εχει συμφερον στην επιχειρηματολογία του αυτός που εχει να κερδίσει κάτι,να βγει κατι παραπανω απο τους αλλους.Αυτό που λεγαν οι παλιοί "βλογάμε τα γενια μας".

 

Αλλα,όπως και να έχει το πραμα, δεν καταλαβαίνω τι εμποδίζει κάποιον από το να καλλιεργηθεί εκτός από την προσωπική του αυτοδιάθεση.Αν στόχος είναι το πνεύμα (που εσύ τυχαίνει να το λες ανώτερο ελληνικό κ εγώ να το λέω παιδεία),εδώ είναι τα βιβλία,εδώ είναι το ιντερνετ,να φαμε εχουμε (αφού εχουμε κ οι 2 ιντερνετ)..ποιος μας εμποδίζει?Γιατι να χανουμε χρόνο για το ποιος θα έφτανε πιο μακριά λόγω της (υποτιθέμενης κατ' εμέ) γονιδιακής του υπεροχής?

 

Ειναι αναγκη σε αυτη την αγελη να ειμαστε μαζι?Αφου εγω δεν πιστευω οτι υπερτερω σε κατι απο τον αντιστοιχο κινεζο (ειμαι πιο ομορφος οκ :lol: ) ενω ειμαι ελληνας,εσυ γιατι με βαζεις σε μια ομαδα που οι αποψεις μου προσδιορίζουν οτι δεν ανήκω?Αυτό το πραγμα ειναι που δημιουργεί φανταζομαι την αρνησιπατρία.Και λεώ φανταζομαι γιατι δεν ειμαι των ακρων.Αν πραγματι ολοι οι ανθρωποι που τυχαια αναπαραχθηκαν για μερικες γενιες (pedigree) στον ιδιο συνοριακό τόπο που ετυχε να γεννηθώ κι εγώ,αναμασούσαν την ιδια επικινδυνη αυταρεσκεια,θα εβρισκα τροπο να βγω απο αυτο το συνολο.Ευτυχως ομως τα πραγματα δεν ειναι ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε ένας λαός που έχουμε 30% και βάλε

του πληθυσμού μας σε αλλοδαπούς.

Σου φαινόμαστε για ρατσιστές; 8O

Προς τι λοιπόν το … φέστιβαλ; :wink:

 

Εδώ νομίζω ότι συνοψίζεται ο πυρήνας της αντίρρησης σου Ιχνηλάτη, αλλά νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο διότι:

 

α) Οπουδήποτε στην ιστορία υπήρξε ρατσισμός ή δουλεία, τα ποσοστά των καταπιεζομένων ήταν αισθητά μεγαλύτερα από τα ποσοστά των κανονικών πολιτών. Βλέπε αρχαία Αθήνα ή αμερικανικός Νότος. Συνεπώς το ότι έχουμε 30% αλλοδαπούς δε σημαίνει ότι αυτομάτως τους αποδεχόμαστε: θυμήσου το χάος που γίνεται κάθε φορά που κάποιος αριστούχος αλλοδαπός μαθητής ενδέχεται να κρατήσει τη σημαία σε παρέλαση και τότε θα καταλάβεις ότι υπάρχουν αρκετοί ρατσιστές στην Ελλάδα.

 

β) Γιατί συνδέεις το αν είμαστε ρατσιστές με την πιθανή συμμετοχή μας σε μία εκδήλωση ενάντια στον ρατσισμό; Λέει πουθενά ότι η εκδήλωση αφορά τον "εγχώριο" ρατσισμό; Όχι βέβαια, διότι αυτός (αν και υπάρχει) δεν είναι σε καμία περίπτωση τόσος όσο σε άλλες χώρες. Είναι απλά μία εκδήλωση απέναντι στον ρατσισμό σαν ιδεολογία, σα νοοτροπία. Σα να συμμετέχεις σε μία εκδήλωση για τη μη-χρήση πυρηνικής ενέργειας: δε χρειάζεται να είσαι πυρηνική δύναμη για να το κάνεις.

 

γ) Παρ' όλα αυτά, εγώ διαφωνώ με την οργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων διότι διαφωνώ με την ιδέα ότι μπορεί κάποιος να προκαταβάλλει το περιεχόμενο μίας εκδήλωσης, απλά και μόνο επειδή το δηλώνει στον τίτλο της ή επειδή έτσι του κάπνισε. Αν δηλαδή έχουμε έκτροπα και σκοτωθούν πενήντα άνθρωποι λόγω κακής διοργάνωσης, μετά στιγματίζεται η όλη υπόθεση και μένει στο νου των ανθρώπων ότι οι αντι-ρατσιστές σκοτώνονται μεταξύ τους. Βλακείες, δηλαδή.

 

Αυτά

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου