pkole Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2007 Υπαρχουν καποιες διαδοσεις οτι το ενα sequenserκανει καλυτερο mix down απο το αλλο. Παντως το cubase το βρισκω το πιο ευχριστο και με πιο ωραια γραφικα αντιθετα με αυτα του protools' date=' που τα βρισκω ακομψα αν οχι ασχημα.[/quote'] Η ευχρηστία είναι πιστεύω θέμα συνήθειας. Όσο για τα γραφικά και γενικά το περιβάλλον εργασίας, αν και δεν πιστεύω ότι πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο επιλογής sequencer, είναι σημαντικό. Αυτό το logic στην έκδοση για pc για παράδειγμα σου βγάζει τα μάτια 8O Πάντως τα protools δεν έχουν και τόσο άσχημα γραφικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pianistas78 Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2007 εγώ έχω φορτόσει όλα τα plugins ston ypologisth και χρησιμοποιώ FL,cool edit,finale.βολεύει!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Αν σε ενδιαφέρει να δουλεύεις την μουσική σου και όχι το πρόγραμμα , απλά Ableton Live τα υπόλοιπα απλώς το μιμούνται. Πάντως θα πρέπει να τονίσω οτι τα software έχουν απλά ξεφύγει στο θέμα δυνατότητες. Ζούμε σε μια χρύση εποχή. Τώρα όσων αφορά την ποιότητα ήχουν του κάθε DAW ένω πράγμα έχω να πώ ΤΡΙΧΕΣ!!! Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου , η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 ΤΡΙΧΕΣ!!! Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Όσον και να χτυπιέσαι στο θέμα ποιτοτητα ήχου ' date=' η ποιότητα μουσικής είναι αυτή που κερδίζει κατά κράτος στο τέλος. Ας ασχοληθούμε λοιπόν με την μουσική και ας αφήσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.[/quote'] +31415926535897932384626433832795 'Οταν κάποτε δουλέψουν στο φόρουμ οι υπογραφές, μου επιτρέπεις να το χρησιμοποιήσω ελπίζω... Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Ναι, αλλα και την τελειότερη μουσική να έχεις κάνει, αν δεν την ηχογραφήσεις σωστά και με τα κατάλληλα μέσα χάνει την αξία της. Δεν ξέρεις πόσες φορές ακούω κλασική μουσική (η οποία πάσχει απο ποιότητα στις παλιές ηχογραφήσεις) και δεν ξέρω τί μου φταίει. Μουσική=ήχος=κυμα=αρμονικές = χίλια δυό. καλή η τέχνη, αλλα και η επιστήμη χρειάζεται. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Δυστηχως ειναι αναποφευκτο εκτος αν εχεις πολυ χρημα να αναλαμβανουν τα επαγγελματικα στουντιο.Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια. Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Ακόμα ακούω μια συναυλία του Jean Michel Jarre (την γνωστή στην ΚΙΝΑ) σε μαι χαλασμένη κασσέτα. Το να χρησιμοποιούμε μία αναφορά σε κάτι που έχει κάνει ο Zarre σαν επιχείρημα για το ότι η τέχνη είναι πάνω από την τεχνολογία είναι κάπως... ανάρμοστο: μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει περάσει τη ζωή του αδυνατώντας να ισορροπήσει ανάμεσα σε αυτά τα δύο πράγματα και (όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τη δουλειά του) τελικά φαίνεται πως έχει νικηθεί από την τεχνολογία. Υποθέτω ότι τέτοιες αντιλήψεις είναι μέρος μίας γενικότερης σύγχυσης. Τα ίδια τα "Κοντσέρτα στην Κίνα" ήταν μία πολύ συνειδητή προσπάθεια τεχνολογικού ιμπεριαλισμού (αν μου επιτρέπεται ο όρος), με συνθέσεις που όχι μόνο φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση αλλά (σε πολλές περιπτώσεις) φτιάχτηκαν για να επιδείξουν τον εξοπλισμό που επίσης φτιάχτηκε ειδικά για την περίπτωση. Παραξενεύομαι. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Όντως το αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρειες μόνο όμως όταν αποτελείται από βαριά ενορχήστρωση στην οποία παλεύουν 1000000 ήχοι να βγουν από τα ηχεία και στο αυτί του ακροατή. Εκεί θα παίξει ρόλο η λεπτομέρεια, το ηχόχρωμα του κάθε ήχου που πρέπει να συμπληρώνει ή να ξεχωρίζει από το mix και όλα αυτά να αλλάζουν ριζικά όταν μετακινούμε ρυθμίσεις ακόμα και σε λίγες συχνότητες ή δέκατα του db. Όταν όμως έχεις ένα απλό τραγούδι με μελωδία και καλό στίχο,τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στο να περάσεις το κυρίως ακουστικό μήνυμα στον ακροατή. Είναι θέμα ενορχήστρωσης (απλή ή "βαριά") και μελωδίας (καλής ή κακής) ώστε να κριθεί κατά πόσο το αποτέλεσμά μας στηρίζεται στην λεπτομέρεια ή όχι. Το αποτελεσμα κρινεται στην λεπτομερεια. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2007 Oταν ολα τα οργανα ειναι φυσικα σε ενα κοματι το αποτελεσμα βγαινει φυσικο.Οταν ομως πας να αντικαταστησεις αυτα απο συνθια εκει θελει μεγαλη προσοχη νομιζω στην λεπτομερεια.Και δεν ξερεις τι συχνοτητες θα σου βγουν οταν υπαρχουν ηχοι οπως pads,synths καθεαυτου ηλεκτρονικοι εκτος των αλλων (φυσικων). Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vlas Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2007 Το να χρησιμοποιούμε μία αναφορά σε κάτι που έχει κάνει ο Zarre σαν επιχείρημα για το ότι η τέχνη είναι πάνω από την τεχνολογία είναι κάπως... ανάρμοστο: μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει περάσει τη ζωή του αδυνατώντας να ισορροπήσει ανάμεσα σε αυτά τα δύο πράγματα και (όπως ξέρουν όλοι όσοι παρακολουθούν τη δουλειά του) τελικά φαίνεται πως έχει νικηθεί από την τεχνολογία. Υποθέτω ότι τέτοιες αντιλήψεις είναι μέρος μίας γενικότερης σύγχυσης. Τα ίδια τα "Κοντσέρτα στην Κίνα" ήταν μία πολύ συνειδητή προσπάθεια τεχνολογικού ιμπεριαλισμού (αν μου επιτρέπεται ο όρος), με συνθέσεις που όχι μόνο φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση αλλά (σε πολλές περιπτώσεις) φτιάχτηκαν για να επιδείξουν τον εξοπλισμό που επίσης φτιάχτηκε ειδικά για την περίπτωση. Παραξενεύομαι. Πολλή σωστό σε βρίσκω φίλε μου! Μακάρι ο κόσμος γύρο μας να μπορούσε να αντιληφθεί τέτοιου είδους θέματα ( ακόμη και σε γενικότερο πλαίσιο) Αφού διάβασα όλη την συζήτηση αποκόμισα αρκετά πράγματα όσο αναφορά την πρακτικότητα και τον λόγο χρήσης διαφόρων DAW άλλα δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα όσο αναφορά την ποιότητα του ήχου μεταξύ τους Προφανώς δεν πιστεύει κανένας ότι υπάρχει διάφορα ??? Δεν υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει κάποιο τεστ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση