sergei Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 παρεπιπτώντως δεν μιλάω για δασκάλους στο σπίτι αλλά για κύκλους σπουδών jazz Είσαι πολύ απόλυτος... και το έχεις πάρει πολύ πατρωτικά... το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα σε πείσω και δεν θα με πείσεις.. Πάντως εγώ θεωρώ χρήσιμα και τα δύο συστήματα... το καθε ένα για τον σκοπό του. και αν θες την γνώμη μου ένας ολοκληρωμένος μουσικός πρέπει να έχει και κλασσική παιδία και συγχρονη και, το σπουδαιότερο, διαρκή... https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sergei Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Το ωδειο σου δινει γνωση! Οπως και το σχολειο! Εαν εσενα σου μαθουν την αλφαβητο' date=' δεν σημαινει πως θα πας να γραψεις αμεσως βιβλιο..[/quote'] σε βάζουν όμως να γράφεις το σκέφτομαι και γράφω... σε μαθαίνουν απο την πρώτη δημοτικού να διατυπώνεις τις σκέψεις σου στο χαρτί https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Το ιδιο κανουν και στο ωδειο περιπου sergei. Μετα τις πρωτες ασκησεις ( ακομα και στο υποχρεωτικο αρμονιας ), οταν εξαφανιζεται το αριθμημενο μπασο, οταν η μελωδια εξελισσεται οπως θελεις εσυ, τοτε μπορεις και γραφεις! Και μπορει να μην το καταλαβαινεις οπως το θετω, ομως μπαινοντας στο ειδικο αρμονιας, εχεις μια ελευθερια κινησεων σε κανονες που μπορεις να χρησιμοποιησεις για να πιασεις την εποχη..Και στην αντιστιξη ακομα πιο ενδιαφεροντα τα πραγματα..Και στη φουγκα αρχιζεις πλεον να γραφεις επισημα και κανονικα...Περασες απο αυτα τα σταδια για να δεις τι παρεχει το ωδειο? :/ Δεν διαφωνω για τη διαρκη παιδεια, ουτε εχω παρει κανενα θεμα πατριωτικα. Ομως ειναι ενοχλητικο να κρινεται ενα εκπαιδευτικο συστημα απο ατομα που εχουν περασει 1-2 χρονια εκει μεσα και δεν εκαναν την προσπαθεια να δοκιμασουν αλλον καθηγητη ή να μελετησουν παραπανω. Και δεν αναφερομαι σε σενα, αλλα σε πολλα posts που εχουν γινει κατα καιρους. ...και η jazz στηριζεται πανω στην κλασσικη αναπτυξη της μουσικης...μην σου πω να ακουσεις λιγο palestrina του 16ου, να δεις αρμονιες και να πεις "μα...αυτο ειναι jazz" :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sergei Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 συγνώμη αλλά μάλλον παρανόησες δεν είπα οτι το ωδείο δεν σε βάζει σε διαδικασία δημιουργίας.. είπα οτι αργεί... αν διαβάσεις παραπάνω θα το δεις.. το λέω ξεκάθαρα... στο υποχρεωτικό αρμονίας την μελωδία την γράφεις ναι μεν όπως θες εσύ αλλα όχι με μουσικό κτητήριο... το κριτήριό σου είναι να σου βγεί η άσκηση... τις περισσότερες φορές δεν μπαίνεις καν στην διαδικασία να την πάιξεις να δεις τι έγραψες... το ειδικό έρχετε στον 5ο χρόνο!!!!! και δεν κάνω σύγκριση μουσικών ειδών (λατρεύω πολλά είδη απο αυτά που λανθασμενα ονομάζουμε κλασσική μουσική) κάνω σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων... οπότε το σχόλιο για την αρμονία της jazz είανι λίγο άκαιρο (αλλά καθόλου άκυρο) πες μου περισσότερα για αυτό το "palestrina"... μπορώ να βρω καπου στο δίκτυο να ακούσω? https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Bullfrog Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Έκανα 7 χρόνια τσέλο από τα 9 χρόνια μου σε ωδείο. Συναυλίες, τηλεόραση (μουσικοι και μουσικη αν θυμαται κανείς) κτλ Γενικά το προωθούν γιατί είναι ιδιαίτερα δυσεύρετο. Τσελίστες υπάρχουν ελάχιστοι και έτσι απορροφούνται γρήγορα στην αγορά εργασίας. :wink: Καθηγητές ακόμα πιο λίγοι. Όσο για τα ωδεία... η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι όσο έχεις όρεξη προχωράς. Από το δικό μου πέρασμα έχω μόνο καλές αναμνήσεις. Συμφωνώ βέβαια και με αυτούς που υποστηρίζουν πως το σύστημα είναι απαρχαιωμένο. Julia νομίζω πως αν το πιστύεις τότε το τσέλο σου κάνει. Είναι ένα καταπληκτικό όργανο. Αν έχεις άλλες ερωτήσεις... μη διστάσεις!!! :) Make a married woman laugh and youre halfway there Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 "Αυτος" ο palestrina, ειναι ιταλος συνθετης του 16ου αιωνα και η μελετη της αντιστιξης στηριζεται πανω στα εργα του. Εγραφε λειτουργιες της καθολικης εκκλησιας. Εαν αναζητησεις ηχογραφησεις εργων στο κλασσικο τμημα των Metropolis, θα βρεις πολλες. Προκειται για χορωδιακη μουσικη ομως.. Ειδες τι εχασες αφηνοντας τα θεωρητικα του ωδειου? Μια καλη ευκαιρια να γνωρισεις ειδη μουσικης και συνθετες που θα σου εδιναν μια αλλη εικονα περι μουσικης. Sergei, να σε ρωτησω κατι? Οταν τελειωνες το μαθημα του υποχρεωτικου, σε εμποδιζε κανεις να παρεις μολυβι, πενταγραμμο και το οργανο που παιζεις και να προσπαθησεις να γραψεις κατι? Γιατι, δεν νομιζω πως υπηρχε ρητρα απο το ωδειο στο τι μπορεις να κανεις σπιτι σου! Συγνωμη για το επιθετικο μου υφος, ομως πραγματικα τα βρισκω ολα δικαιολογιες..Το ωδειο δινει εφοδια...δεν σε αναγκαζει να γραψεις, ουτε στο απαγορευει! Αληθεια 'η ψεμμματα? Δεν σε αναγκαζει να ακους μονο ενα ειδος μουσικης. Αληθεια ή ψεμματα και αυτο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sergei Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 δεν είπα οτι σε εμποδίζει ρε φίλε... διάβασε τι είπα και μην ξαναγυρνάς στα ίδια... δεν θυμάμαι να διαφώνησα στο καταπόσο το ωδείο δίνει εφόδια... το θέμα είναι καταπόσο σε παρακινεί να τα χρησιμοποιήσεις... και πότε... ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ. δεν σε υποχρεώνει να ακούς μόνο ένα είδος αλλά μελετά μόνο παλαιότερα είδη μουσικής... (ξαναλέω είναι σημαντικό να έρθεις σε επαφή με αυτά αλλά δεν αρκούν) και ειδικά το Ελληνικό Ωδείο είναι πολύ απαρχαιομένο στα ρεπερτόριά του. https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Και επιμενω πως υπαρχουν και αλλα ωδεια...Δεν μπορει να σταθει εμποδιο στην εκπαιδευση το μονοπωλιο ενος ωδειου..διοτι υπαρχουν εκατονταδες αναγνωρισμενα σε ολοκληρη την αττικη! Ουτε ο καθηγητης στο σπιτι σε παρακινει να χρησιμοποιησεις τα εφοδια που σου δινει. Το ο,τι δεν εχεις αγχος για εξετασεις και διπλωματα, ειναι ενας θετικος παραγοντας ελευθεριας, ομως δεν ειναι σε τοσο μεγαλο ποσοστο. Οταν εφυγες απο τα 11 απο το ωδειο, στα ποσα αρχισες να δημιουργεις; Η μελετη παλαιοτερων ειδων μουσικης δεν ειναι κολαφος, ουτε οπισθοδρομικη αντιληψη. Μπορει καλλιστα ενας μαθητης να παρακολουθει και μαθηματα μοντερνας αρμονιας, χωρις να επηρρεαζεται απο τις κλασσικες σπουδες. Επιμενω πως πολλα απο αυτα που λεγονται ειναι δικαιολογιες, για λογους που δεν θελω να αναλυσω γιατι θα θιξω καταστασεις ωχαδερφισμου και βαριεμαρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sergei Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 δεν εννούσα το Ελληνικο αλλα τα ελληνικα (τυπογραφικό λάθος) και τα ρεπερτόρια είναι ίδια για όλα και πρισμένα απο το υπουργείο πολιτισμου (εξετ'ασεων, γιατί οκ ο κάθε καθηγητής μπορεί να κάνει ότι θέλει, όσο μπορεί όμως) Ξαναλέω ότι δεν μιλάω για καθηγητή στο σπίτι (δεν με προσέχεις) δεν μετράω εγώ στα πόσα χρόνια άρχισα να "δημιουργώ", είμαι άλλη περίπτωση... (κακή) και ξανά δείχνεις οτι δεν με προσέχεις... δεν μίλησα για οπησθοδρομική αντίληψη... αν θυμάσαι είπα ότι ο ολοκληρωμένος μουσικός θα πρέπει να έχει και κλασσική και σύγχρονη παιδεία δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς οτι τα λέω για να δικαιο΄λογήσω τον εαυτό μου... για ποιο λόγο? ειμαι επαγγελματίας μουσικός και με κρίνει κάποιος που δεν έχω πτυχία? ΟΧΙ είμαι κανένας απο αυτούς τους κακομοίρηδες που προσπαθούν να γίνουν γνωστοί και επειδή δεν τα καταφέρνουν λένε οτι τους φταίει το σύστημα η κοινωνία και οι κλίκες των ωδείων? ΟΧΙ είπα ποτέ ότι αυτά που προσφέρουν τα ωδεία είναι άχρηστα? ΟΧΙ είπα μήπως ότι όποιος ασχολείται με τα ωδεία είναι κατωτέρου απο μένα? ΟΧΙ (κάθε άλλο) πολύ απλα: αν ασχολούνται δέκα με ένα όργανο, μόνο ένας θα γίνει επαγγελματίας... αυτός θα πρέπει να τα ξέρει ΟΛΑ απο τους αλλους 9, οι 4 θα τα παρατήσουν, επειδή ούτως ή άλλως θα τα παρατούσαν οι 5 που μείναν θα παίζουν ερασιτεχνικά και για την πλάκα τους (άντε το πολύ πολύ να πάρουν κανα 20ευρω απο κανα μπαράκι) αλλά αυτοί οι 5 μπορεί να μην συνεχίσουν επειδή τους διώχνει ο bach... ή επειδή κανείς δεν τους εξήγησε στα πρώτα 3 χρόνια γιατί κάνουν θεωρία οπότε ένα σύστημα βασισμένο σε πιο σύγχρονο ρεπερτόριο, και με έμφαση στον αυτοσχεδιασμό θεωρώ οτι είναι καλύτερο για το ξεκίνημα... γνώμη μου και πιστεύω να κατάλαβες ότι δεν κατηγορώ τα ωδεία... https://www.facebook.com/destroear Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Η ολη κουβεντα ξεκινησε για τα μελη που μιλανε και κρινουν τα ωδεια, ενω τα ιδια πατησαν ελαχιστα ή και καθολου μεσα σε αυτα. Σου ανελυσα τουλαχιστον 2 λογους για τους οποιους η εκπαιδευση στα ωδεια ειναι απαραιτητη για οποιον θελει να ασχοληθει σοβαρα με τη μουσικη ( και ιδιαιτερα με κλασσικα οργανα, οπως το τσελο ). Στη διαρκεια της πορειας, θεωρησες πως τα ωδεια "εγκλωβιζουν" ενα παιδι απο τη δημιουργια και διευκρινησες πως με μαθηματα εκτος ωδειων ( ή και αυτοδιδακτος ) μπορει καποιος να αναπτξει και την τεχνικη αλλα και τη δημιουργια. Η κυρια λοιπον διαφωνια μου ηταν εκει και συνεχιζει να ειναι εκει. Το ωδειο δεν εγκλωβιζει κανεναν μαθητη. Δεν τον αφοσιωνει μονο στη δεξιοτεχνεια του οργανου, αλλα του δινει τα εφοδια, χαρη σε αυτη την δεξιοτεχνεια και στις θεωρητικες γνωσεις που του παρεχει, να δημιουργησει ανεξαρτητα του ωδειου! Τωρα, στην πορεια της συζητησης, επιμενεις πως αλλο να βλεπεις τις κλιμακες και να τις μελετας για προθερμανση ( ή τουλαχιστον αυτη την εντυπωση δινει στους μαθητες του ωδειου συμφωνα με τα λεγομενα σου ) και αλλο να τις διαβαζεις δημιουργωντας πανω τους. Αυτοι οι 8-9-10 που λες πως θα τα παρατησουν, θα μπορουσαν να το κανουν και εκτος ωδειου. Δεν φταιει αποκλειστικα το ωδειο γι'αυτο! Ποσοι δεν εχουν παρει μια κιθαρα και την εχουν αφησει να σκονιζεται σε μια γωνια? Αρα, καταληγω παλι σε αυτο που ειπα στην αρχη! Δεν ειναι θεμα ωδειου η εξελιξη του μαθητη. Εαν ο μαθητης θελει, μπορει να παλεψει να μαθει τα 10 που του δειχνει ο καθηγητης, συν αλλα 40 που θα βρει μονος του. Εαν ο μαθητης δεν αποδιδει και δεν ενδιαφερεται, τοτε δεν θα αποκομισει τιποτα! Επομενως η αποψη "το ωδειο εγκλωβιζει τον μαθητη σε ρεπερτοριο και στειρα εκτελεση" ειναι μια αποψη που βαλλει την ουσια των ωδειων. Καταλαβαινεις λοιπον γιατι ενω εσυ επιμενεις πως δεν εισαι εναντιον τους, η αποψη σου ειναι εμεσσα κατα τους? Μοντερνο ρεπερτοριο εχουν ολα τα οργανα. Δες τι δινουν για πτυχιο στην κλασσικη κιθαρα, στο πιανο, κλπ. Απαιτειται τουλαχιστον ενα εργο του 20ου αιωνα,. Ακομα και Χατζηδακις...Εκτος αν και αυτος θεωρειται οπισθοδρομικος.. Ο Petterson, που κατ'εμε ηταν απο τους μεγαλυτερους πιανιστες, ειχε σπουδασει κλασσικο πιανο..Τι επαιζε? Jazz....τον εγκλωβισαν οι κλασσιες σπουδες του; Δεν νομιζω! Εαν γεννηθεις μουσικος..παραμενεις μουσικος, ο,τι και αν περασει απο πανω σου :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση