lambrosgg Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Η λύση για τα μικρά παιδια είναι η εξής: Να φύγουν από το περιβάλον του ωδειου και να αρχίσουν κατι πιο χαλαρά. Χωρίς εξετάσεις, χωρίς πτυχία. Προσωπικά σταμάτησα το κλασσικό πιάνο γυρω στ 8 έπειτα από τρελή βαρεμάρα και σίχαμα και άρχισα αρμόνιο με έναν διευθυντή φιλαρμονικής (πολύ καλός δάσκαλος), με τραγούδια γνωστα και θεωρία χαλαρά οπότε το πήρα ζεστά και συνέχισα και στ 16 αποφάσισα μόνος μου να συνεχίσω το πιάνο και μετά το έκανα και το γούσταρα. Αν δεν ήταν αυτός Αγιος άνθρωπος θα τα είχα παρατήσει. Θέλω να πώ με λίγα λόγια ότι σε αυτήν την ηλικία πρέπει να δώσουμε το ερέθισμα στο παιδι να του αρέσει η μουσική και να μην το βλέπει σαν ένα ακόμη μάθημα όπως τα μαθηματικά. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Συμφωνω για το οριο ηλικιας οπου πρεπει να ξεκινανε "σοβαρα" τα παιδια, ομως διαφωνω ως προς το συστημα του ωδειου. Στο κατω κατω, οταν μπαινεις στα 12-13 σου, γνωριζεις πως μπαινεις σε εναν εκπαιδευτικο χωρο. Δεν θα πρεπει να μεινεις χαλαρος, ουτε να πηγαινεις "τουριστας". Συγνωμη, αλλα οταν φτανεις στα 16 σου και ανακαλυπτεις πως βαριεσαι να στρωσεις τον ποπουλη σου και να διαβασεις το οργανο που διαλεξες, τοτε δεν σου φταιει το ωδειο, ουτε το εκπαιδευτικο του συστημα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Μα αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Οτι μέχρι τα 16 μου δεν ήταν επιλογή μου αλλα σαν καλό παιδί με πήγανε στ ωδείο. http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουνίου 2007 Εγώ είμαι ευγνώμων στους γονείς μου που με πήγαν τόσο μικρό για να ξεκινήσω μουσική. Έχω απίστευτες εμπειρίες από εκείνη την εποχή. Συμφωνώ οπωσδήποτε ότι τίποτα δεν πρέπει να γίνεται με το στανιό, και ειδικά όταν ένα μικρό παιδί δεν προλαβαίνει ούτε να βήξει από γλώσσες, φροντιστήρια, κολυμβητήρια κλπ., πολλές φορές όμως πρέπει να ωθήσεις κάποιον για να ξεκινήσει κάτι. Και το ωδείο σου δίνει μια απαραίτητη πειθαρχία στη μάθηση. Πάρα πολλοί θα τα είχαν παρατήσει βλέποντας τη μουσική σαν αγγαρεία αν δεν είχαν το ωδείο και ήταν μόνοι τους, ελεύθεροι να τα παρατήσουν με την πρώτη δυσκολία. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
death Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Βασικά είναι στον χαρακτήρα του καθενός,άλλοι πρέπει να έχουν κάποιον από πάνω τους για να κάνουν οτιδήποτε και άλλοι αποδίδουν καλύτερα όταν ενεργούν από μόνοι τους. Αυτό ισχύει για τα πάντα (μαθήματα,δουλειά κλπ) συμπεριλαμβανομένης της μουσικής εκμάθησης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 +1. Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι παιδάκια, δεν λειτουργούν όλα το ίδιο για όλους. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Κώστα απο πού ψωνίζεις άβαταρ? ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ! Στο προφίλ μου όταν πάω να το αλλάξω, μόνο τα μαμήσια του νόιζ έχει... http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
uvm Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 +1. Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι παιδάκια' date=' δεν λειτουργούν όλα το ίδιο για όλους.[/quote'] σωστός. και μένα με στέλνανε για κιθάρα όταν ήμουν μικρούλης και κλαψούριζα και δεν πήγαινα, ενώ τώρα κλαψουρίζω γιατί θα ήθελα να είχα πάει. Αν είχα συνεχίσει μπορεί και να βαριόμουν όμως! Θέλω να πω ότι ποτέ δεν ξέρουμε (και δεν θα μάθουμε ποτέ) τι θα γινόταν αν είχαμε επιλέξει κάτι που δεν επιλέξαμε. τι είπα τώρα... :P https://www.facebook.com/UltraVioletMusicUVM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Julia Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Ναι, έχετε όλοι δίκιο σ' αυτά που λέτε. ¶λλωστε, αρκετοί καλλιτέχνες, αν δεν είχαν πιεστεί από την οικογένειά τους δε θα ήταν αυτό που είναι σήμερα. Τεσπα, εγώ ΄θεωρώ ότι το παιδί -όσο μπορεί τέλος πάντων- θα πρεπε να καταλαβαίνει ως έναν βαθμό με τι πρόκειται ν ασχοληθεί, και αν του αρέσει, καλώς... reak this bittersweet spell on me, lost in the arms of destiny... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουνίου 2007 Στην ηλικια των 8 πολυ δυσκολο να καταλαβει τι ακριβως θελει. Και το δικαιολογω πληρως οταν ο δασκαλος που του κανει μαθημα δεν εχει ειδικευτει για μικρες ηλικιες. Παρολαυτα, δεν μπορω να δεχττω γαϊδουρογαϊδάρους 18 χρονων που οταν μιλανε για ωδειο, παθαινουν κριση επιληψιας. Συγνωμη, και επιμενω σε αυτο, εαν δεν ειναι διατεθειμενοι να ακολουθησουν την κλασσικη οδο της μουσικης ( που, κατα τα ψεμματα, εχει σιγουρα αποτελεσματα σε επιπεδα αισθητικης και δεξιοτεχνειας ) με την επιπονη μελετη, δεν υπαρχει λογος να την κατακρινουν κιολας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση