Προς το περιεχόμενο

Ήχος Tele: Ξύλα, μαγνήτες ή/και γνώση;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

(αν εβλεπε ο Leo μια καινουργια strat να πουλιεται $2000 θα αφριζε απο το κακο του και αν ακουγε για custom shop μαλλον θα πεθαινε απο τα γελια

επειδή είμαι τεχνικός θα πω πως υπάρχουν κατσαβίδια από 1-2 Ευρώ μέχρι και 30 Ευρώ το ένα(τα facom πχ).

 

οπτικά και τα δυο φαίνονται κοινά συνηθισμένα κατσαβίδια(πλαστική λαβή' date=' μεταλλική μύτη) αλλά στην χρήση τους, οι διαφορές είναι τεράστιες.

το ακριβό είναι πανάλαφρο, είναι κατασκευασμένο από πολύ καλύτερα κράματα και αντέχει στον χρόνο απίστευτα, οπότε κάνεις την δουλειά σου πολύ πολύ καλύτερα.

 

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε μια καλά κατασκευασμένη κιθάρα.

Οπτικά(ειδικά από μια φωτογραφία) δεν έχει διάφορες από μια φθηνότερη,αλλά στην χρήση της οι διάφορες είναι σημαντικές και για έναν έμπειρο παίχτη είναι απαραίτητες.[/quote']

 

εισαι σιγουρος ρε κωστα;γιατι εγω νομιζα οτι ολη αυτη η παραφιλολογια για ξυλα,ξεκινησε απο τους ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ του Fender που μη μπορωντας να εχουν ουτε το 1% (εδω γελαμε :lol: )της μεγαλοφυϊας του αποφασισαν να "συνεχισουν" το ¨εργο" του παραγοντας υποτιθεμενα(εδω ξαναγελαμε :lol: ) "καλυτερα" & "βελτιωμενα" αντιγραφα tele & strat....μια και οι υπολοιπες σχεδιασεις του ηταν λιγο...πολυπλοκες για τα μυαλα τους....(εδω ξαναγελαμε.. :lol: )

 

επισης ηξερα οτι καταντησαμε να θελουμε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ & μια περιουσια(εδω γελαμε) ΑΠΟ ΤΟΝ...ΚΑΡΑΘΟΔΩΡΗ για να αγορασουμε μια...σανιδα με χορδες & τρεις πλαστικες βασεις με ...συρμα...πανω στην οποια ειναι ...βιδωμενο με 4 ξυλοβιδες ενα κομματι ..μακροστενο ξυλο

 

δηλαδη δεν ειναι Modular κιθαρες που μπορει να φτιαξει και ενα δεκαχρονο με κατσαβιδι οι Fender?

 

δεν ειναι ετσι δηλαδη ρε κωστα?? :)

:D :D :D

τακη οποιος ειναι ικανοποιημενος με την κιθαρα που εχει,μαγκια του.

αλλα ευτυχως η δυστυχως οτι πληρωνεις παιρνεις.

(το ξερω οτι συμφωνεις μαζι μου :wink: )

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

ο Fender ηταν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ και ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ κιθαρα...

στα...τετοια του τα ...ξυλα με αλλα λογια δηλ.

 

 

 

'οπα τώρα το είδα και γώ!!!!! Μα ρε Νίκο.....

 

Ναι και κάπου μετά από όλα αυτά αναφέρει ο Paul Balmer' date=' στην φυλλάδα του Fender manual foreword by Hank Marvin που κυκλοφόρησε σαφώς για διαφημιστικούς και μόνο σκοπούς :lol: , ότι:

 

"Bodies made of Ash until 1956, when Leo switch to alder. Each wood hasa subtly different effect on sound of the acoustic sound of the Strat [b']and this carries over to the amplified sound [/b](εδώ ήταν η ρόκετ science :lol: ) Leo prefered Ash to Alder (τι λε ρε παιδί μου .... ήθελε και Ash δεν του κανε μόνο η αγριπουρναριά) but Ash was occasionaly prone to disfiguring "raised" grain, The body is not always one piece, and althought ;50s Strats are one piece, Leo never insisted on this! (μα γιατί τι τον ένοιαζε? τι ένα τι τρία τι πέντε ξύλα)

 

Επίσης σε μιά άλλη παλιοφυλλάδα του A.R.Duchossoir αναφέρεται ρητά γιατί βαριέμαι να γράφω το Αγγλικό πάλι, πόσο επιρρέασε τον ήχο της Stratocaster το maple neck with rosewwod fretboard το 1959 και έπειτα, και πολλοί κιθαρίστες ενώ το αποδέχτηκαν, παραδεχόντουσαν ότι δεν ήταν το ίδιο Bright ή αλλιώς όπως ΑΚΡΙΒΩΣ λέει δεν ήταν πλέον crystal ο ήχος τους με rosewood σε σχέση με το maple neck , και "έχασαν" αυτή την ιδιότητα στον ήχο τους, δηλαδή μέσα από ενισχυτές κλπ κλπ κλπ κλπ αλλά παρατήρησαν ότι είχε γίνει πιό mellower compared 50s strats with maple.

Επίσης στο ίδιο βιβλίο αναφέρει ΡΗΤΑ πόσο του την έσπαγε του Leo για την δουλειά του όταν δεν μπορούσε να εξασφαλίσει καλή ποιότητα ξύλων και πίεζαν οι παραγγελίες..... εξού και ο λόγος που είχε κατά ΜΙΚΡΕΣ περιόδους χρησιμοποιήσει διαφορετική ξυλεία από αυτή ΠΟΥ ΉΘΕΛΕ!!! (μα γιατί θα χάλαγε το όνομά του άμα τις έφτιαχνε από Ιτιά?... μάλλον ναι!)

Επίσης γιατί πάλι βαριέμαι να γράφω το Αγγλικό λέει ξεκάθαρα ότι ήθελε η ποιότητα σε όλα τα materials να είναι καλού επιπέδου και δει η ξυλεία.

Αυτά...

ΟΥΦ!

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης στο ίδιο βιβλίο αναφέρει ΡΗΤΑ πόσο του την έσπαγε του Leo για την δουλειά του όταν δεν μπορούσε να εξασφαλίσει καλή ποιότητα ξύλων και πίεζαν οι παραγγελίες..... εξού και ο λόγος που είχε κατά ΜΙΚΡΕΣ περιόδους χρησιμοποιήσει διαφορετική ξυλεία από αυτή ΠΟΥ ΉΘΕΛΕ!!! (μα γιατί θα χάλαγε το όνομά του άμα τις έφτιαχνε από Ιτιά?... μάλλον ναι!)

Επίσης γιατί πάλι βαριέμαι να γράφω το Αγγλικό λέει ξεκάθαρα ότι ήθελε η ποιότητα σε όλα τα materials να είναι καλού επιπέδου και δει η ξυλεία.

Αυτά...

ΟΥΦ!

 

ναι αλλα χρησιμοποιουσε τελικα. η ουσια ειναι εκει. δεν ελεγε "sorry, μεχρι να βρουμε καλα ξυλα σταματαμε την παραγωγη". αυτο ειναι που εκανε την fender δημοφιλη εταιρια. απευθυνθηκε στην μαζα, με πολιτικη εταιριας που απευθυνεται στη μαζα και οχι στην ελιτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ο Fender ηταν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ και ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ κιθαρα...

στα...τετοια του τα ...ξυλα με αλλα λογια δηλ.

 

 

 

'οπα τώρα το είδα και γώ!!!!! Μα ρε Νίκο.....

 

Ναι και κάπου μετά από όλα αυτά αναφέρει ο Paul Balmer' date=' στην φυλλάδα του Fender manual foreword by Hank Marvin που κυκλοφόρησε σαφώς για διαφημιστικούς και μόνο σκοπούς :lol: , ότι:

 

"Bodies made of Ash until 1956, when Leo switch to alder. Each wood hasa subtly different effect on sound of the acoustic sound of the Strat [b']and this carries over to the amplified sound [/b](εδώ ήταν η ρόκετ science :lol: ) Leo prefered Ash to Alder (τι λε ρε παιδί μου .... ήθελε και Ash δεν του κανε μόνο η αγριπουρναριά) but Ash was occasionaly prone to disfiguring "raised" grain, The body is not always one piece, and althought ;50s Strats are one piece, Leo never insisted on this! (μα γιατί τι τον ένοιαζε? τι ένα τι τρία τι πέντε ξύλα)

 

Επίσης σε μιά άλλη παλιοφυλλάδα του A.R.Duchossoir αναφέρεται ρητά γιατί βαριέμαι να γράφω το Αγγλικό πάλι, πόσο επιρρέασε τον ήχο της Stratocaster το maple neck with rosewwod fretboard το 1959 και έπειτα, και πολλοί κιθαρίστες ενώ το αποδέχτηκαν, παραδεχόντουσαν ότι δεν ήταν το ίδιο Bright ή αλλιώς όπως ΑΚΡΙΒΩΣ λέει δεν ήταν πλέον crystal ο ήχος τους με rosewood σε σχέση με το maple neck , και "έχασαν" αυτή την ιδιότητα στον ήχο τους, δηλαδή μέσα από ενισχυτές κλπ κλπ κλπ κλπ αλλά παρατήρησαν ότι είχε γίνει πιό mellower compared 50s strats with maple.

Επίσης στο ίδιο βιβλίο αναφέρει ΡΗΤΑ πόσο του την έσπαγε του Leo για την δουλειά του όταν δεν μπορούσε να εξασφαλίσει καλή ποιότητα ξύλων και πίεζαν οι παραγγελίες..... εξού και ο λόγος που είχε κατά ΜΙΚΡΕΣ περιόδους χρησιμοποιήσει διαφορετική ξυλεία από αυτή ΠΟΥ ΉΘΕΛΕ!!! (μα γιατί θα χάλαγε το όνομά του άμα τις έφτιαχνε από Ιτιά?... μάλλον ναι!)

Επίσης γιατί πάλι βαριέμαι να γράφω το Αγγλικό λέει ξεκάθαρα ότι ήθελε η ποιότητα σε όλα τα materials να είναι καλού επιπέδου και δει η ξυλεία.

Αυτά...

ΟΥΦ!

 

Καλα ολα αυτα αλλα ΤΙΠΟΤΑ απο αυτα που γραφεις δεν τα εγραψε ο Fender (το βιβλιο. εκδοθηκε το....2007) .....& o Balmer ερχεται σε σαφη...αντιθεση με τον Freddy Tavares (τον βασικο σχεδιαστη της strat μαζι με τον Leo) & τον συνεταιρο του Fender George F. που αλλα...θυμουνται οπως γραφει η βιβλος The Fender History book.... (αλλα & τα βιβλια της Tele & strat......)

 

Και βεβαια ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ουτε σε εναν καταλογο της Fender..ουτε χρησιμοποιηθηκαν σαν αξονας πωλησης.....(την αλλη φορα που θα ερθεις στο σπιτι για καφε θα σου δειξω μερικους original καταλογους Fender των 50s & 60s & αν βρεις εστω και μια λεξη για ξυλα θα σου χαρισω τις Fender μου)

 

Α,τα One piece bodies απο ash ειναι εξαιρετικα σπανια (& ακριβα) και σιγουρα δεν κατασκευαστηκαν επιτηδες αλλα τυχαια,τωρα γιατι ψαξε λιγο στο νετ η στα βιβλια σου και θα δεις.....one piece alder body απλα δεν υπαρχει (ειναι σπανιοταταο) γιατι απλα δεν...φτανει το ....δεντρο.....:) :)

 

 

Kαι πανω απο ολα βεβαια αυτο που μετρα ειναι τελικα τι ΕΚΑΝΕ ο Fender & οχι τι λενε καποιοι οτι...σκεφτονταν.... (και εγω μπορει να τσαντιζομαι που δεν ξερω να παιζω κιθαρα σαν τον Nels Cline αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι τρομερος κιθαριστας...:) ) :lol: και ΟΛΑ αυτα που εγραψα στο ποστ μου ειναι ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ....(εκτος κι αν πιστευεις οτι τα 1000αρια ποντεσιομετρα μπηκαν στις Fender ...επιτηδες...:) )

 

 

τελος παντων...ακρη δεν βγαζουμε οποτε αστο να παει αστο γιατι θα χαλασουμε τις καρδιες μας....ο καθενας τελικα ερμηνευει την ιστορια οπως θελει....

 

Και δεν ειπα βεβαια οτι οι Fender ειναι κακες κιθαρες (δεν υπαρχει μεγαλυτερος Fender lover απο εμενα και το ξερεις...) απλα μη κανουμε το Mumbo jumbo θρησκεια μας ειπα......

 

(το ιδιο Mumbo Jumbo με αυτο των διαφορων ειδικων που μιλαγανε για την...αθλια ποιοτητα των 70s Fender & τωρα που η Fender εχει βγαλει REISSUES των κιθαρων αυτων....εχουν αρχισει να μας τα.....γυρνανε.... :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Μόλις τώρα διάβασα τις 2 τελευταίες σελίδες...

 

Δεν ξέρω τι έγινε στις προηγούμενες αλλά σαν τίτλος του θέματος μου φαινόταν πολύ αθώο και εδώ μόνο που δεν...

 

Χαμηλώστε τους τόνους ρε παιδιά. Και μια σύσταση σε κάποιους για την "ορολογία".

 

Στο θέμα να πω ότι εδω έχουμε να κάνουμε με δύο στάσεις.

 

Η μια είναι τι έκανε ο Λίο, κι άλλη τι ακολούθησε.

 

Γιατί δεν το δεχόμαστε αυτό;

 

Ο Λίο έκανε αυτό ακριβώς που λέει ο SF.

 

Το ίδιο έκανε κι ο Rhodes με το ηλεκτρικό του πιάνο (που μόνο σαν πιάνο δεν ακούγεται) που είναι ένα μοναδικό όργανο με φοβερό ήχο και παίζει ο μισός πλανήτης της jazz και όχι μόνο.

Ο Rhodes όμως το σχεδιάσε για φτηνό μαθητικό πιάνο...

 

Κάτι παρεμφερές έκανε κι ο Λίο.

Για κοιτάξτε τα υλικά μιας Strat.

 

Οι κατα παράδοση οργανοποιοί είχαν διαφορετική αντιμετώπιση στην κατασκεύη της κιθάρας.

Σκαφτές και με κύριο υλικό το ξύλο, γιατί βασικό στοιχείο του ήχου σε ένα ακουστικό όργανο είναι το ηχείο του. Βλέπε βιολί, ακουστική κιθάρα, κλπ.

Κοντά σε αυτή την φιλοσοφία ο παραδοσιακός οργανοποιός Orville Gibson πχ και η εταιρία του κατασκεύασε σχετικές ηλεκτρικές κιθάρες. Με έμφαση στα υλικά του σκάφους και αργότερα και στα solid bodies.

 

Ο Λίο όμως δεν είχε τέτοιες γνώσεις και ουσιαστικά σαν ηλεκτρονικός που ήταν αλλά και έξυπνο και πρακτικό μυαλό, βίδωσε το μπράτσο αντί να κάνει dove neck συνδέσεις, ρούταρε το ξύλο από πάνω για να βάλει τους μαγνήτες εύκολα και τους κότσαρε σε γνήσιο "mother of plastic" pickguard με 10 βιδάκια...

 

Πατέντες φτηνές που όμως είχαν σαν αποτέλεσμα ένα μοναδικό όργανο σαν αυτό του Rhodes.

 

Τώρα, αν εγώ πάρω το αρχικό σχέδιο και αρχίσω να "βελτιώνω" τα υλικά και δώσω περισσότερη έμφαση στη λεπτομέρεια σίγουρα κάτι καλύτερο θα βγεί.

Γιατί δεν θα έχει την στάμπα της βιομηχανικής γραμμής παραγωγής.

Αυτονόητο είναι. Εξ ου και τα custom shops.

 

Τώρα αν είναι κάποιος διατεθειμένος να πληρώσει αδρά γι αυτές τις διαφορές, είναι καθαρά θέμα προσωπικής αντίληψης και κοσμοθεωρίας.

 

Αρκεί να ξέρει γιατί το κάνει και όχι γιατί παραμυθιάζεται.Και κάποιες φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις.

 

Και οι δύο "σχολές σκέψης" πάντως μπορούν να συνυπάρχουν.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω σε όλους που αγαπούν τη Fender και τις Strat (όπως εγώ) να πάρουν αυτό το βιβλίο:

 

The Stratocaster Chronicles: Celebrating 50 Years of the Fender Strat

 

41WYBN08CCL._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

 

Εκεί γράφονται ΟΛΕΣ οι αλήθειες που προανέφερε ο SF και ο Yameth ;)

 

Tάκη ξέρω ότι το έχεις. Εσύ μου το πρότεινες. Διάβασέ το προσεκτκά και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις κι εσύ ;)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tάκη ξέρω ότι το έχεις. Εσύ μου το πρότεινες. Διάβασέ το προσεκτκά και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις κι εσύ ;)

 

ηλια το εχω διαβασει αλλα να συμφωνισω σε τι ακριβως δεν καταλαβα αληθεια!

 

απλα να ξερεις..εγω δεν ειμαι ουτε της μιας σχολης ουτε της αλλης..οπως πολυ σωστα ειπε και ο yameth και οι δυο ..σχολες σκεψης μπορους να συνυπάρχουν..

 

απλα εγω δεν καθομαι να θαβω ολες τις πιο φτηνες κιθαρες αλλα και ουτε να υπερκτιμω ολες τις ακριβες..η αληθεια πιστευω οτι ειναι καπου στην μεση.

 

δεν νομιζω καποιος απο εδω να ..υμνει ή την μια..σχολη ή την αλλη...εκτος απο καποιους εδω μεσα που υμνουν μονο τις φτηνες και λενε μαλακες και ηλιθιους τοσο τους κατασκευαστες οσο και τον τοσο κοσμο που παιζει και με καποιες σαν τις suhr,anderson,tyler,custom shop fender-gibson κτλ..

 

και καποια φτηνη μπορει να σου κατσει και να μαμαει και καποια ακριβη το ιδιο.αυτο τι σημαιναι οτι ολες οι ακριβες ειναι για τον πεοντα και μας κοροιδεουν για να κονομησουν?

γιατι τετοιος κομπλεξισμος τελικα?

 

παντως ηλια πιστευω πως θα ησουν ισως πιο ..αντικειμενικος αν ειχες.."ζησει" και μια καλη boutique κιθαρα..εννοω να την ειχες για κανα χρονο να δεις τι παιζει..να εχεις ενα μετρο συγκρισης ρε παιδι μου..οχι που δεν εχεις απαραιτητα σωστο κριτηριο ετσι αλλα καταλαβες τι εννοω! :wink:

 

αλλα πες μου σε τι ακριβως να συμφωνησω διαβαζοντας αυτο το βιβλιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου