whiteNoise Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 επίσης πολύ καλές κριτικές στο harmonycentral και είναι σε απίστευτη τιμη(σε βαθμό που σε προβληματίζει) είναι αυτό http://www.thomann.de/gr/behringer_vverb_pro_rev2496.htm 24 bit 96 KHZ στα 100 ευρω δεν ειναι και ασχημα ε? :wink: προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Moderator Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Χωρίς καμία διάθεση να ειρωνευτώ θα ήθελα να πω ότι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται όλη η συζήτηση για την ποιότητα των delay. Η λειτουρικότητα / ευχρηστία είναι ένα θέμα..... αλλά αν το εφφέ δεν σου καταστρέφει το dry σήμα ...και το effect level είναι -ας πούμε- στο 30% με ένα delay setting 300-600 msec και το repeats/feedback κλπ είναι ρυθμισμένο για 1-2 επαναλήψεις.....Εσείς ακούτε ουσιαστική διαφορά στα delay? Στα αυτιά μου (σε κανονικό παίξιμο) το delay "χάνεται" κάτω από την κανονική νότα. Σε πραγματικές συνθήκες δεν μπορώ να αξιολογήσω την "ποιότητα" της επανάληψης..... ΟΚ...αν παίζει κανείς με extreme ρυθμίσεις....ίσως το καταλαβαίνω..
whiteNoise Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 αλλά αν το εφφέ δεν σου καταστρέφει το dry σήμα .. Γι αυτό τόνισα στο δικό μου ποστ το 24 bit 96 khz, όχι ότι το έχω δοκιμάσει βέβαια το εν λόγο rack. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Χωρίς καμία διάθεση να ειρωνευτώ θα ήθελα να πω ότι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται όλη η συζήτηση για την ποιότητα των delay. Η λειτουρικότητα / ευχρηστία είναι ένα θέμα..... αλλά αν το εφφέ δεν σου καταστρέφει το dry σήμα ...και το effect level είναι -ας πούμε- στο 30% με ένα delay setting 300-600 msec και το repeats/feedback κλπ είναι ρυθμισμένο για 1-2 επαναλήψεις.....Εσείς ακούτε ουσιαστική διαφορά στα delay? Στα αυτιά μου (σε κανονικό παίξιμο) το delay "χάνεται" κάτω από την κανονική νότα. Σε πραγματικές συνθήκες δεν μπορώ να αξιολογήσω την "ποιότητα" της επανάληψης..... ΟΚ...αν παίζει κανείς με extreme ρυθμίσεις....ίσως το καταλαβαίνω.. +1000 και αν σκεφτουμε οτι τα πλεον θρυλικα delay ολων των εποχων δηλ. τα ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ειναι τοσο επιθυμητα γιατι ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ (με υπεροχο οντως τροπο) το dry σημα.. :lol: οποτε πιασ'το αυγο και κουρευτο...τωρα πως μπορει ενα "after" εφε να μην εχει καλη αισθηση στο χερι ειλικρινα αδυνατω να το καταλαβω... :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
whiteNoise Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 τωρα πως μπορει ενα "after" εφε να μην εχει καλη αισθηση στο χερι ειλικρινα αδυνατω να το καταλαβω... :lol: με την gt-5 δεν εχει καλη αισθηση' date='πιστεψε με :wink: οποτε πιασ'το αυγο και κουρευτο... με αντιγραφεις βλεπω :wink: :D :D προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Moderator Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 αλλά αν το εφφέ δεν σου καταστρέφει το dry σήμα .. Γι αυτό τόνισα στο δικό μου ποστ το 24 bit 96 khz' date=' όχι ότι το έχω δοκιμάσει βέβαια το εν λόγο rack.[/quote'] Ασφαλώς...24/96 είναι υπερ-αρκετό. Το θέμα είναι αν θα έχουν κάνει οικονομία στα αναλογικά στοιχεία (buffer κλπ) και στους κονβέρτορες. Πάντως, μην νομίζεις ότι είναι ανάγκη να έχουμε τέτοια δειγματοληψία για να είναι το dry σήμα καλό. Μπορεί -ας πούμε- να κάνουν (με 5 εξαρτηματάκια) μία (εσωτερική) παράλληλη λούπα που να ελέγχουν το mix από το level του effect. Τότε το dry σήμα δεν έχει περάσει από αναλογικό σε ψηφιακό και ανάποδα..... Το dry σήμα είναι αληθινό dry και η επανάληψη είναι ψηφιακή. Νομίζω το visual sounds liquid chorus & echo είναι έτσι. :wink: http://www.visualsound.net/Pedal_h2o.htm
haryy Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 θέλω να πάρω ένα καλό delay και καλό reverb αλλά το πρόβλημα μου είναιότι δεν μπορώ να πάρω πεταλακια γιατί θέλω να αλλάζω ήχους. υπάρχουν rack που να είναι μόνο delay ή reverb και ακόμα καλύτερα και τα 2. Aυτο κανει για αυτη την δουλειά? http://www.thomann.de/gr/lexicon_mx400.htm Εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ καλή η επιλογή σου και δεν θα μετανιώσεις αν το πάρεις.Η Lexicon είναι εγγύηση σε ότι βγάζει από τα φτηνότερα ως τα ακριβά της εφέ. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
whiteNoise Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Πάντως' date=' μην νομίζεις ότι είναι ανάγκη να έχουμε τέτοια δειγματοληψία για να είναι το dry σήμα καλό. Μπορεί -ας πούμε- να κάνουν (με 5 εξαρτηματάκια) μία (εσωτερική) παράλληλη λούπα που να ελέγχουν το mix από το level του effect. Τότε το dry σήμα δεν έχει περάσει από αναλογικό σε ψηφιακό και ανάποδα..... Το dry σήμα είναι αληθινό dry και η επανάληψη είναι ψηφιακή. [/quote'] αυτο το σκεφτομουν πολυ τις προαλλες. οπως λες και εσυ,ευκολα πιστευω θα μπορουσαν να ηταν ολα τα πεταλια και τα εφφε tru..χωρις ιδιαιτερο κοστος. βεβαια δεν ειμαι ηλεκτρονικος :wink: προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
fenderiarhs Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 μιλωντας για delay και μια και ειναι το πλεον αναντικαταστατο εφε για εμενα (και μονο ο δημιουργικος τροπος (βλπ. the edge) με τον οποιο μπορει κανεις να το χρησιμοποιησει το κατατασσει στο βασιλια των εφε) ποτε μου δεν καταλαβα την εμμονη των περισσοτερων κιθαριστων με το αναλογικο delay και τον "σκουρο" ηχο με τις "θολες" επαναληψεις του.........Ως θιασωτης του digital delay και εν ειδη γκαλοπ για ποιο λογο/χρησεις προτιματε τα analog delays εναντι των digital? 2 things are infinite:the universe&human stupidity
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 Moderator Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2007 μιλωντας για delay και μια και ειναι το πλεον ανατικαταστατο εφε για εμενα (και μονο ο δημιουργικος τροπος (βλπ. the edge) με τον οποιο μπορει κανεις να το χρησιμοποιησει το κατατασσει στο βασιλια των εφε) ποτε μου δεν καταλαβα την εμμονη των περισσοτερων κιθαριστων με το αναλογικο delay και τον "σκουρο" ηχο με τις "θολες" επαναληψεις του.........Ως θιασωτης του digital delay και εν ειδη γκαλοπ για ποιο λογο/χρησεις προτιματε τα analog delays εναντι των digital? Συμφωνώ τα μάλα για την αξία του delay. Δεν θα κάνω το διαχωρισμό αναλογικά /ψηφιακά αλλά το διαχωρισμό "τέλεια" επανάληψη και "θολή" επανάληψη. Η εντύπωσή μου είναι ότι οι "τέλειες" επαναλήψεις είναι χρήσιμες όταν το εφφέ χρησιμοποιείται "δημιουργικά" με την έννοια της δημιοργίας αντιγράφων της πεινιάς. Οι "θολή" επανάληψη μπορεί να περάσει πιο έυκολα "απαρατήρητη" από τον ακροατή σε ένα σόλο, καθώς απουσιάζει από την επανάληψη η "ατάκα" που σχετίζεται με τις ψηλές συχνότητες. Δεν είχα ποτέ μου hardware αναλογικό delay πάντως. :wink: quiz: Πόσα "εισαγωγικά" έβαλα σ' αυτό το post? :lol:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση