Προς το περιεχόμενο

Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης Δικαιωμάτων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκτός του ότι έχω καραφλιάσει μια ακομα φορά (30 χρόνια έλληνας, δεν έβαλα μυαλό), να υποθέσω οτι πληρώνει ο καταστηματάρχης ξεχωριστό χαράτσι για την ΑΕΠΙ και ξεχωριστό μερίδιο για τις λοιπές (Ερατώ κλπ)? Και πάλι δε το χωρά ο νους μου όσο αφορά τις 'λιστες'. Υπάρχουν υπάλληλοι που επεξεργάζονται δεκάδες χιλιάδες τραγούδια και κατανέμοιυν τα ποσοστά στους δημιουργους? Απασχολεί τόσο μεγάλο πληθος υπαλλήλων το σύστημα προστασίας δικαιωμάτων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εκτός του ότι έχω καραφλιάσει μια ακομα φορά (30 χρόνια έλληνας' date=' δεν έβαλα μυαλό), να υποθέσω οτι πληρώνει ο καταστηματάρχης ξεχωριστό χαράτσι για την ΑΕΠΙ και ξεχωριστό μερίδιο για τις λοιπές (Ερατώ κλπ)? Και πάλι δε το χωρά ο νους μου όσο αφορά τις 'λιστες'. Υπάρχουν υπάλληλοι που επεξεργάζονται δεκάδες χιλιάδες τραγούδια και κατανέμοιυν τα ποσοστά στους δημιουργους? Απασχολεί τόσο μεγάλο πληθος υπαλλήλων το σύστημα προστασίας δικαιωμάτων?[/quote']Ειλικρινά από την εμπειρία μου δεν νομίζω να παίρνει κανένας μουσικός δημιουργός τίποτα χρήματα. Ίσως δεν μπορώ ναμιλήσω για την ΑΕΠΙ αλλά για τους άλλους συλλογίσκους, σωματειάκια και λοιπούς απατεώνες, νομίζω ότι ενεργούν για ίδιο λογαριασμό. Δεν έχω επίσης ακούσει καθόλου -και αυτό ισχύει και για την ΑΕΠΙ- να δίνουν κάπου, σε κάποιον, λογαριασμό ή να κάνουν απολογισμό των πράξεών τους, πόσα πήραν, πόσα κράτησαν για λειτουργικά - δικηγορικά έξοδα και πόσα αποδίσουν στους δικαιούχους. Γι'αυτό θεωρώ ότι όλα αυτά είναι μια καλοστημένη απάτη εις βάρος των μικρομεσαίων κυρίως μαγαζιών, τα οποία πέραν της προστασίας που πληρώνουν σε διάφορους, πρέπει να υπολογίσουν και το @#$&λίκι των ΑΕΠΙ και λοιπών....

 

Για να το ξεκαθαρίσω, δεν είμαι εναντίον των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, αλλά, πιστεύω, ότι από την προστασία των δικαιωμάτων των δημιουργών, μέχρι αυτό που γίνεται σήμερα, υπάρχει πολύ μεγάλη απόσταση. Επίσης, νομίζω ότι κάποιοι από αυτούς τους "οργανισμούς" συλλογικής διαχείρισης λειτουργούν προς οικονομικό όφελος μόνο της διοικούσας ομάδας τους και όχι προς όφελος των μελών τους (οι οποίοι, τις πλείστες φορές, ούτε κάν ασχολούνται).

Κeep on bluesing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το θεμα των πληρωμών στούς δημιουργούς και στούς μουσικούς εκτελεστές σας ενημερώνω οτι η ΑΕΠΙ και η ΕΡΑΤΩ ΄πληρώνουν κανονικά με κριτήριο το ποσοστό αναλογίας που αντιστοιχεί στον εκάστοτε καλλιτέχνη!

Μερικές φορές είναι λίγα και άλλες περισσότερα αναλόγως τήν συμμετοχή-ποσότητα-διάρκεια κλπ.

νομίζω οτι είναι δίκαιο και σωστό να πληρώνει ο κάθε επαγγελματίας χρήστης με λογικά κριτήρια κάποιο ποσό στούς οργανισμούς για να πληρώνονται και οι καλλιτέχνες.

Φυσικά πρέπει να πληρώσει το ΚΤΕΛ και ο κάθε επαγγελματίας που χρησιμοποιεί μουσική για επαγγελματικούς (κερδοσκοπικούς) λόγους. διότι πρέπει να ζήσουν και οι καλλιτέχνες σε αυτή τη χώρα!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το θεμα των πληρωμών στούς δημιουργούς και στούς μουσικούς εκτελεστές σας ενημερώνω οτι η ΑΕΠΙ και η ΕΡΑΤΩ ΄πληρώνουν κανονικά με κριτήριο το ποσοστό αναλογίας που αντιστοιχεί στον εκάστοτε καλλιτέχνη!

Μερικές φορές είναι λίγα και άλλες περισσότερα αναλόγως τήν συμμετοχή-ποσότητα-διάρκεια κλπ.

νομίζω οτι είναι δίκαιο και σωστό να πληρώνει ο κάθε επαγγελματίας χρήστης με λογικά κριτήρια κάποιο ποσό στούς οργανισμούς για να πληρώνονται και οι καλλιτέχνες.

Φυσικά πρέπει να πληρώσει το ΚΤΕΛ και ο κάθε επαγγελματίας που χρησιμοποιεί μουσική για επαγγελματικούς (κερδοσκοπικούς) λόγους. διότι πρέπει να ζήσουν και οι καλλιτέχνες σε αυτή τη χώρα!!

 

Αν και η γκρίνια σε αυτό το θέμα δεν με πολυενδιαφέρει, μπορώ να κάνω την εξής ερώτηση. Εαν η μουσικές επλογές στο ΚΤΕΛ δεν μου αρέσουν, μπορώ να επιλέξω ένα διαφορετικό φορέα υπεραστικών συγκοινωνιών που θα καταφέρνει να συναγωνίζεται καλύτερα σε μουσικό επίπεδο? Εαν ναι , τότε να δεχτώ οτι η αναπαραγωγή τραγουδιών στο ΚΤΕΛ, προσφέρει στον συμπαθή συγκοινωνιακό φορέα, αύξηση εσόδων μέσω των επιβατών που πετάγονται μέχρι την λάρισα με σκοπό να ακούσουν τις αγαπημένες τους επιτυχίες δίχως να χρειαστεί να αγοράζουν το cd.

Φοβάμαι δε, οτι σε επόμενες εκδόσεις του Κ.Ο.Κ. θα επιτραπεί να διενεργούνται μπλόκα τροχαίας προς έλεγχο αδειών αναπαραγωγής ασμάτων σε επιβατικό όχημα, όταν θεωρηθεί πως το αυτό όχημα, ξεπερνά συγκεκριμένα ντεσιμπέλ έντασης ήχου με συνέπεια την ψυχαγωγία των περαστικών μέσω καλλιτεχνμάτων που προστατεύονται απο τους προαναφερθέντες οργανισμούς.

Χωρίς πλακα. Να τα πάρουν τα ποσοστά τους οι δημιουργοί. Αυτο που δεν κατανοώ.... Δεκάδες χιλιάδες τραγούδια σε λίστες, περνάνε απο τα χέρια υπαλλήλων κ α θ ε μήνα και ταξινομούνται σωστά? Έχουμε τέτοιο προσωπικό στην Ελλάδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κ.Tthawth,

 

για να ενημερωθείς καλύτερα μπορείς να επικοινωνήσεις με την ΑΕΠΙ στο

http://www.aepi.gr/greek/index.asp και στα τηλέφωνα 210-6857494- 6, 210 - 6857408.

Επίσης η απάντηση σου δηλώνει:

1.το επίπεδο της πνευματικής σου ωριμότητας

2.τήν σχέση σου με τήν καλλιτεχνική δημιουργία και εκτέλεση

 

http://www.cisac.org/web%5Ccontent.nsf/Builder?ReadForm εδώ θα πάρεις πληροφορίες για την μουσική στα ΚΤΕΛ και οτι άλλο χρειάζεσαι.!!!!

 

καλή επιτυχία!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κ.Tthawth' date='

 

για να ενημερωθείς καλύτερα μπορείς να επικοινωνήσεις με την ΑΕΠΙ στο

http://www.aepi.gr/greek/index.asp και στα τηλέφωνα 210-6857494- 6, 210 - 6857408.

Επίσης η απάντηση σου δηλώνει:

1.το επίπεδο της πνευματικής σου ωριμότητας

2.τήν σχέση σου με τήν καλλιτεχνική δημιουργία και εκτέλεση

 

http://www.cisac.org/web%5Ccontent.nsf/Builder?ReadForm εδώ θα πάρεις πληροφορίες για την μουσική στα ΚΤΕΛ και οτι άλλο χρειάζεσαι.!!!!

 

καλή επιτυχία!!![/quote']

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Προς το παρών δεν έχω δει όσους έχουν σχέση με την καλλιτεχνική δημιουργία και εκτέλεση να γνωρίζουν κατι παραπάνω και να απαντουν στα αρχικά ερωτήματα μου. Οπότε παρακαλώ μην κατηγορείται την ασχετοσύνη μου. Δεν φταίω. Εγώ τις απορίες μου τις είπα :Ρ . Πάω να δω τα Link (Την ΑΕΠΙ την γνωρίζω. Για τους λοιπούς οργανισμους ειναι που δεν κατέχω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κ. vangelisvagman

Με μεγάλη χαρά διαπιστώνω την ευαισθησία σας ως προς τήν καλλιτεχνική δημιουργία και εκτέλεση

καθώς και την ομολογουμένως αρίστη ενημερωσή σας σε σχετικά θέματα.Εκμεταλλευόμενος της σχετικής ευκαιρίας,θα ήθελα να σας ρωτήσω (εάν γνωρίζεται βέβαια αλλά και εάν αληθεύουν φυσικά και οι σχετικές φήμες),εάν κάποιο απο τα ιδρυτικά στελέχη ενός εκ των

Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης Δικαιωμάτων στην Ελλάδα που δραστηροποιούνται στην προστασία τής καλλιτεχνικής δημιουργίας και εκτέλεσης,έχει καταδικαστεί στην δεκαετία του 80 για κασσετοπειρατία.Δεν ενθυμούμαι καθόλου το όνομα του οργανισμού και θεωρώ επίσης πάρα πολύ πιθανόν να πρόκειται για κακόβουλες και εκ του πονηρού διαδόσεις,Εχουν περάσει και πολλά χρόνια απο τότε που το άκουσα και δεν ενθυμούμαι καν την πηγή της πληροφορησής μου (και επαναλαμβάνω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων οτι μπορεί να είναι και τελείως αναληθής).Μήπως γνωρίζεται εσείς αν αληθεύει αυτή η φήμη?

Επειδή θα ήταν άδικο φυσικά να στηριζόμαστε σε φήμες,θα προσπαθήσω να εξακριβώσω και εγώ το αληθές η όχι του ανωτέρου ισχυρισμού.Απλά δράττομαι της δοθείσης ευκαιρίας και ξεκινώ ρωτώντας εσάς,μιάς και διαπιστώνω οτι είστε πολυ καλά ενημερωμένος σε σχετικά θέματα.Εάν δεν γνωρίζεται και διαπιστώσω οτι ο ισχυρισμός είναι αληθής,να είστε σιγουρος πως θα σας ενημερώσω.Γνωρίζεται λοιπόν αν ισχύει κατι τέτοιο?

 

Μετά τιμής !!!!!!

 

κ. Blues power

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το φόρουμ μουσική και μουσικοί,

 

About Noiz.gr

Ο στόχος του noiz.gr είναι να προσφέρει μια τοποθεσία στους μουσικούς και ηχολήπτες (ροκάδες κι αρακάδες, τζαζίστες, μπλουζίστες, μεταλάδες, σκυλάδες, D.j.'s, M.c.'s, soundfreaks, κλπ) για να ενημερώνονται και να ανταλλάσσουν απόψεις σε οτιδήποτε αφορά τη μουσική τεχνολογία, τη σύνθεση και τον ήχο.

 

Αναφέρει κάπου ιδιοκτήτες νυκτερινών κέντρων διασκέδασης η κάποια άλλη δραστηριότητα?

Εχω την εντύπωση οτι το συγκεκριμένο φόρουμ αφορά μουσικούς-ηχολήπτες.

Μηπως κάνω καποιό λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Φίλε blues power δεν βλέπω το νόημα της "καταγγελίας".

Αποπροσανατολίζει από το θέμα με κίτρινες τάσεις.

Δεν μας αφορά ακόμα και αν ήταν αλήθεια.

 

Το θέμα που τέθηκε είναι πολύ ενδιαφέρον και καλά θα κάνουν όσοι ενδιαφέρονται, να μάθουν 2-3 πράγματα από... πληκτρολόγιο γνώστη, όπως φαίνεται ο vangelisvagman.

 

Προσωπικά δεν κρύβω ότι είμαι μέλος της ΑΕΠΙ, όπως έχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν, με μικρές αποδοχές αλλά ανάλογες των... "επιτυχιών" μου.

Τώρα πως το κάνουν και αποδίδουν θεωρητικά τα ανάλογα κέρδη, είναι πολύ ενδιαφέρον να μάθει κανείς. Αλλά αυτό αφορά τα μέλη κυρίως.

Βέβαια σε ένα φόρουμ σαν το δικό μας είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά δεινητικά μέλη και άρα πολύ εύστοχο να διευκρινηστεί.

 

Παράλληλα έχω υπάρξει και στην απέναντι όχθη όπου χρειάστηκε αρκετές φορές να διαπραγματευτώ το 2% των εσόδων μεγάλων ραδιοφωνικών σταθμών για απόδοση δικαιωμάτων και έχω υπάρξει από τους πρώτους που είχε τη δυνατότητα να προσφέρει playlist στην ΑΕΠΙ για την σωστή διανομή των δικαιωμάτων (σαν μουσικός βλεπετε...).

 

Είναι περίεργο να ζητούν τα δικαιώματα τους οι συνθέτες από αυτούς που κερδίζουν κάνοντας χρήση της δημιουργίας τους;

 

Αυτό είναι ένα θέμα μα κάτι αναμφισβήτητο για μένα. Και κάθε μαγαζί που κάνει δημόσια χρήση, καφέ ή disco κλπ, πρέπει με κάποιο τρόπο να αποδίδει.

 

Αποδίδει αυτή η εταιρία που έχει αναλάβει να μαζεύει και να μοιράζει τα δικαιώματα στα μέλη σωστά;

 

Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συζητηθεί.

Και νομίζω μέλη και εκπρόσωποι της ΑΕΠΙ μπορούν να μας διαφωτήσουν.

 

Τι συμβαίνει με τα συγγενικά δικαιώματα; (Ερατώ, Απόλλων, κλπ)

Αυτές είναι άλλες εταιρίες που μπήκαν σχετικά πρόσφατα στο τοπίο δυναμικά, απαιτώντας περισσότερα δικαιώματα ακόμα και απο αυτά των δημιουργών και αφορούν τους εκτελεστές. (τραγουδιστες, ηθοποιούς κλπ)

 

Είναι δυνατόν να ζητούν περισσότερα από τον δημιουργό;

 

Αν κάποιος μπορεί να τοποθετηθεί με επιχειρήματα θα βοηθούσε να φύγει αρκετή από την ομίχλη γύρω από αυτές τις εταιρίες.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου