Προς το περιεχόμενο

Ποια η σειρα σε ένα channel strip?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφου λέει αυτήν την ατάκα' date=' αν είναι και "Δάσκαλος" σε σχολή παίζει και να τον ξέρω καλά! Anyway...[/quote']

 

Σορυ που θα το παίξω κακός, αλλά αυτή είναι η βασικότερη αρχή της ηχοληψίας. Με άλλα λόγια σιγά την πρωτότυπη ατάκα.

 

Στα υπόλοιπα που λες στην αρχή απλά συμφωνώ.

 

Τώρα ανουβι σε αυτο

3) Channel strip είναι το ίδιο το κανάλι του cubase. για αυτό μιλάω. γαι το κανάλι της εισοδου. δεν θα βάζω τα ίδια σε καθε ηχογραφηση αλλά ρωτάω ποια είναι η λογική της σειράς τοποθέτησης. απλά θα νισχήσω το σήμα από προενισχυτή και μετα τα υπόλοιπα από το channel του cubase

 

Απλά να σου πω ότι πλέον είναι πολλοί είναι αυτοί που στην είσοδο δεν βάζουν τπτ. Τα κάνουν όλα μετά. Αυτό έγκειται στο γεγονός ότι έστω και ηχογραφήσεις ήχο και του πετάξεις εφε (κομπρεσορες εκουαλιζερ...), ο οποίος δεν πολυκάθεται καλά στην μίξη, τότε δεν μπορείς να κάνεις πολλά να το διορθώσεις. Αν όμως το περάσεις με όσα λιγότερα, τότε στην πορεία κάνεις ότι θες και στήνεις τον ήχο σου όπως θες.

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Απλά να σου πω ότι πλέον είναι πολλοί είναι αυτοί που στην είσοδο δεν βάζουν τπτ. Τα κάνουν όλα μετά. Αυτό έγκειται στο γεγονός ότι έστω και ηχογραφήσεις ήχο και του πετάξεις εφε (κομπρεσορες εκουαλιζερ...)' date=' ο οποίος δεν πολυκάθεται καλά στην μίξη, τότε δεν μπορείς να κάνεις πολλά να το διορθώσεις. Αν όμως το περάσεις με όσα λιγότερα, τότε στην πορεία κάνεις ότι θες και στήνεις τον ήχο σου όπως θες.[/quote']

 

Η ατάκα ήταν συγκεκριμένη και αναφερόμουν στο "κάτσε δες τηλεόραση καλύτερα"

 

Όσο για το άλλο που λες, θα διαφωνήσω. Καθώς είναι πολύ καλύτερο να "φέρνεις" τον ήχο πριν την ηχογράφηση εκεί που θέλεις ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ (πολύ σημαντικό) για τους εξής λόγους:

 

1) NBO: Nothing Beats Outboard.

Αν γράφεις με κανάλι της προκοπής και γράψεις με compressor/eq, ΚΑΝΕΝΑ plugin δεν είναι σε θέση να σου δώσει τον ίδιο ήχο.

 

2) Στο compression, όσο περισσότερα είναι τα στάδια τόσο πιο ομαλό. Οπότε από το να το σκίσουμε στην μίξη καλύτερα είναι να έχουμε κομπρεσάρει στην ηχογράφηση.

 

3) Γλιτώνεις επεξεργαστική ισχύ για αυτονόητους λόγους.

 

4) Εννοείται ότι ξέρεις από πριν πως θέλεις να ακούγεται αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις και πως περίπου θα αλληλεπιδράσει με τα υπόλοιπο ηχογραφημένο υλικό μέσα στη μίξη. Αλλιώς δεν έχεις άποψη. Πως κάνεις παραγωγή;

 

5) Την επεξεργασία κατά την ηχογράφηση την κάνεις για τεχνικούς λόγους και για λόγους αρτιότητας και φυσικότητας του ήχου. Δηλαδή αν είναι μουντή η ακουστική μου κιθάρα και το ακούω, γιατί να μην της δώσω λίγες ψηλές στην ηχογράφηση και μετά στη μίξη να είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλω; Είναι προτιμότερο από το να βάζουμε eq +12 dB στη μίξη που θα ακουστεί αφύσικο ή να κομπρεσσάρω με 12 dB reduction που θα ακουστούν αφύσικα και τα 2.

 

6) Είμαι off topic :oops: και σταματάω :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το EQ το χρησιμοποιώ στην είσοδο για να κάνω τον ήχο να ακούγεται μέσα από το cubase όπως τον ακούω με το αφτί μου κατ ευθείαν από την πηγή. Μετά με έναν comp ή δυναμικό eq πατάω λίγο την περιοχή που θεωρώ προβληματική. καλά το κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το άλλο που λες' date=' θα διαφωνήσω. Καθώς είναι πολύ καλύτερο να "φέρνεις" τον ήχο πριν την ηχογράφηση εκεί που θέλεις ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ (πολύ σημαντικό) για τους εξής λόγους[/quote']

 

Πόσοι ξέρουν τι κάνουν;

 

Τες πα αν ξέρεις τότε ναι. Αν έχεις την παραμικρή υποψία άστο καλύτερα. Βάλτο dry να μην παιδεύεσαι μετά.

 

Για το 2ο που λες (για το κομπρέσορα) μπορείς να βάλεις μετά πολλούς να τρέχουν με ήπιες ρυθμίσεις, παρά 1 (εκτός και αν το χρησιμοποιήσεις ως εργαλείο για σύνθεση).

 

Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο ότι θα φας επεξεργαστική ισχύ. Outboard βάζεις και μετά. Το υποστηρίζουν όλα τα daws κάμποσο καιρό τώρα. Δεν είναι ανάγκη να παίζεις μόνο με plugins :wink: (για το 1ο και το 3ο που είπες)

 

Και για το 5ο συμφωνώ. Αλλά όταν λέω ότι πολλοί προτιμούν το στεγνό σήμα, δεν μιλάω για πασιφανή πράγματα σαν το παράδειγμά σου. Αλλά για σκέψου να το κομπρεσάρεις και να του βάλεις εκουαλιζερ και μετά να καταλάβεις ότι δεν σου κάθεται καλά!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαλε ενα παραμετρικο eq πρωτα μετα ενα expander (ανεβαζοντας το ratio πλησιαζεις στο noise gate) ή ενα multiband expander για ακομη καλυτερα.μετα βαλε ακομη ενα eq .

δε μπορω να φανταστω καποια αλλη αλυσιδα για τον λογο που θες.

 

φυσικα συμφωνω με τον ytsestef στις τοποθετησεις του(με mute automation πλεον κανεις θαυματα και δε χρειαζεσαι gates κλπ) , σου προτεινω αυτην την σειρα ετσι για να εχεις και μια ιδεα τι θα εβαζα εγω και πως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εβαλα και πριν και μετα. ειπες να κανουμε ενα channel strip γενικης χρησης. Αμα εχεις ενα πχ μπασο (ηλεκτρικο , συνθ, κλπ) με φυσημα, με ενα πειραγμα του eq θα εχεις κανει την μιση δουλεια χωρις να χαλασεις σχεδον καθολου το οργανο.

 

τεσπα δεν ειναι μεγαλη η συζητηση "eq πριν το expander ή μετα?"

μεγαλη νομιζω συζητηση οτι ειναι η "eq πριν τον compressor ή μετα?" , αλλα εδω μιλαμε για φυσημα και θορυβο οποτε δε μας απασχολει ο κομπρεσορας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγαλη νομιζω συζητηση οτι ειναι η "eq πριν τον compressor ή μετα?"

 

γιαυτό ακριβώς και δεν θα ήταν καλύτερο να ηχογραφήσει πρώτα και μετά να τα εφαρμόσει και να αλλάξει την σειρά κατά το δοκούν, παρά να ηχογραφήσει, αλλά τελικά δεν του βγει το αποτέλεσμα και τρέχει και δεν φτάνει;

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

freemindgr έγραψε:

Ενας επαγγελματιας ηχοληπτης. Και το "η" με κεφαλαια

 

 

 

Αφου λέει αυτήν την ατάκα, αν είναι και "Δάσκαλος" σε σχολή παίζει και να τον ξέρω καλά! Anyway...

 

Μήπως, λέω μήπως μιλάτε για τον Δ.Ξ. ???

εμμμ.... Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου