Προς το περιεχόμενο

κατασκευή panel-bass trap, στάσιμα κύματα.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

οπως ειχα αναφερει σε αλλο post ξεκινησα πριν λιγες μερες το reconstruction του home studio μου.

Αισιως τελειωσαν ολα.

Τωρα,εχω να αντιμετωπισω το προβλημα με τα standing waves-phase cancelling.Δηλαδη,καθως κινουμαι μεσα στο δωματιο (3,10x2,60 μετρα)

σε καποια σημεια οι χαμηλες τονιζονται και σε αλλα σημεια ακυρωνονται.

Επισης εχω προβλημα και στην θεση που καθομαι μπροστα-αναμεσα στα ηχεια(η οποια τουλαχιστον αυτη θελω να ειναι λειτουργικη για να μπορω να δουλεψω)...κουνιεμαι λιγο δεξια-αριστερα-πανω κατω και αλλαζει το bass response,με αποτελεσμα να μην καταλαβαινω ευκολα ποιο ειναι το πραγματικο.

 

Ρωτησα καποιον εμπειρο και μου ειπε να βαλω Panel.Να παρω δηλαδη ξυλο ελαφρυ και να κολλησω πανω του παχυ ricofon πυραμιδα ή λαβυρινθο(αυτο που μοιαζει με diffusor) και επειτα να κρεμασω το ξυλο στη γωνια(καθετα και οριζοντια) και αντοιστιχα για ολες τις αλλες γωνιες και πιο ειδικα στα σημεια με την τριπλη γωνια.....

τι λετε για αυτο?

 

οταν μου προτεινε αυτη τη λυση,ηρθε στο μυαλο μου το micro trap της RealTraps http://www.realtraps.com

παρουσιαζονται ως πολυ καλα προιοντα αλλα ειναι πολυ πολυ ακριβα.

οποτε λεω να κανω αυτο που μου προτεινε ο φιλος αντιγραφωντας την RealTraps.

 

μηπως πρεπει να κανω κατι αλλο για να διορθωσω το προβλημα(standing waves) οσο γινεται...?

 

θα ηθελα τη γνωμη σας σε αυτο...

 

επισης...fiberglass ειναι ο υαλοβαμβακας?

 

ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχα τωρα θα σου απανταω και απο εδω technoprisoner ? >.

 

Αμα πηγαινεις πανω κατω στο δωματιο βεβαια θα ακους διαφορετικα πραγματα.Τον "τελειο" ηχο τον εχεις υποτιθεται μονο οταν καθεσαι στο sweet spot,αφου τα χερεις, τα ηχεια πρεπει να βρισκονται 1.5 μετρο περιπου αποσταση μεταξυ τους,τουλαχιστον 1 μετρο μακρια απο τον τοιχο που ειναι απο πισω τους, και εσυ πρεπει να εχεις την αναλογη θεση 1.5 μετρο απο τα ηχεια, τα ηχεια να σε κοιτανε με γωνια 60 μοιρες κτλ κτλ. (ισοπλευρα τριγωνα)

 

Αμα λες να κανεις πανελ καλυτερα να βαλεις pyramid (δεν μοιαζει με diffussor) και fiberglass θα βαλεις μονο αμα κανεις επιπλεον τοιχο/τοιχους για να φτιαχεις room within a room.Δηλαδη ο υαλοβαμβακας μπαινει αναμεσα στον υπαρχον τοιχο και στον νεο τοιχο. Κοιταχε μηπως πρεπει να κανεις και κατι με το ταβανι που ειναι το μεγαλυτερο κομματι του χωρου που ειναι παντα ¨αδειο" .Εγω εβαλα διπλο ταβανι και αναμεσα πετροβαμβακα.

 

You know where to find me :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει βέβαια και η τζάμπα λύση αν δεν ενδιαφέρεσαι για την αισθητική του δωματίου.

Μεγάλες ναυλον σακουλες ή σακούλες για χαλιά γεμισμένες με πανια,υφάσματα και λοιπά παρόμοια υλικά και τοποθετημένες όρθιες στις 4 γωνίες του δωματίου.Κάνουν καλή δουλειά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 χρόνια αργότερα...

Μεγαλε οι σακουλες δεν ειναι ηχοπερατο υλικο,οποτε δεν αφηνει τις περισσοτερες συχνοτητες να φτασουν στα πανια .. Τα οποια θα τις αποροφουν - διασπουν. Ασε που θα δημιουργησει παλι ενα ποσοστο ανακλασης λογο της επιφανειας της

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

PE_Polybag_For_Agriculture.jpg

 

harry λες ο φίλτατος Hermann να προυπήρξε δοκιμαστής polybag?  ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Τον "τελειο" ηχο τον εχεις υποτιθεται μονο οταν καθεσαι στο sweet spot,αφου τα χερεις, τα ηχεια πρεπει να βρισκονται 1.5 μετρο περιπου αποσταση μεταξυ τους,τουλαχιστον 1 μετρο μακρια απο τον τοιχο που ειναι απο πισω τους, και εσυ πρεπει να εχεις την αναλογη θεση 1.5 μετρο απο τα ηχεια, τα ηχεια να σε κοιτανε με γωνια 60 μοιρες κτλ κτλ. (ισοπλευρα τριγωνα)

 

σόρυ και για να μη βγάλουν κάποιοι λάθος συμπεράσματα μια βασική διόρθωση...

 

"χρυσές" συγκεκριμένες αποστάσεις κατά την τοποθέτηση ηχείων στο χώρο ως πανάκεια δεν υπάρχουν...

ανάλογα την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή και το μέγεθος της καμπίνας, κρατώντας σταθερά απαράβατους

τους κανόνες του ισόπλευρου τριγώνου και της ίσης απόστασης από τον πίσω και τους πλαϊνούς τοίχους,

ξεκινάς από ένα μπούσουλα πρόταση που (ίσως) δίνει το manual του κατασκευαστή και ακούγοντας κάποιο reference υλικό με ξεκούραστα αυτιά ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ...

με αρκετή υπομονή και καθαρό μυαλό κάποια στιγμή αποζημιώνεσαι με την "ιδανική" θέση που σου προσφέρει η ηχητική διαμόρφωση του χώρου σου...

(πχ ένα χ ηχείο μικρής καμπίνας με το bass reflex  μπροστά μπορεί να βρει την ιδανική του θέση και στους 10 ή 20 πόντους από τους πίσω του τοίχους... ή και να παίζει ικανοποιητικά και "κολλημένο" ή χωμένο σε μια βιβλιοθήκη...)

 

επίσης (αφού έχεις ήδη καθορίσει όπως παραπάνω το τρίγωνο) για τις μοίρες κλίσης πλέον, πάντα ξεκινάς από οριζόντια θέση και κλίνεις με μικρά βήματα  ώσπου να βρεις την χρυσή τομή ανοίγματος στερεοφωνικής εικόνας με το  εύρος του sweet spot...

 

υπόψη ότι το εύρος του sweet spot είναι βασικό κριτήριο ποιότητας ενός studio monitor και δυστυχώς ένα από τα

βασικά μειονεκτήματα φθηνών υλοποιήσεων...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... και της ίσης απόστασης από τον πίσω και τους πλαϊνούς τοίχους,

ξεκινάς από ένα

Μαλλον εννοεις οτι ΔΕΝ πρεπει να ειναι ισες

Δηλαδη αν απο το πισω μερος ειναι 50ποντους δεν πρεπει να ειναι 50 και απο τους πλαινους

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

να το διατυπώσω καλύτερα και κατανοητά ελπίζω αυτή τη φορά...

 

εάν το δεξί ηχείο είναι χ απόσταση από τον πλαϊνό του και ψ από τον πίσω τοίχο, στην ιδανική περίπτωση χ  πρέπει να είναι και το αριστερό από τον αντίστοιχο του πλαϊνό και ψ από τον πίσω... το χ με το ψ δεν μας ενδιαφέρει να ισούνται, αλλά αν πειραματικά (μάλλον σπάνιο) μας "κάτσει" τέτοια περίπτωση ουδέν πρόβλημα...

 

μια συνήθης δική μου πρακτική είναι να βρίσκω γρήγορα την σχετική απόσταση από τους πλαϊνούς και να "κινώ" μετά το ισόπλευρο τρίγωνο ηχείων με τη θέση ακρόασης, για να βρω και την απόσταση από τους πίσω...

ειδικά την πρώτη φορά καλό είναι να έχετε μαζί και έναν φίλο για "χαμάλη"...εννοείται ότι το microtuning μπορεί να συνεχίζεται και πολλές μέρες μετά την αρχική τοποθέτηση...

 

στο πλείστον των περιπτώσεων η διαμόρφωση του χώρου ορίζει και τα όρια που θα κινηθούμε.... πρέπει όμως πάντα να εξαντλούμε πειραματικά κάθε δυνατή περίπτωση γιατί είναι πολύ (μα πολύ) εύκολο να οδηγηθούμε σε "τραγικά" ηχητικά αποτελέσματα που αν μη τι άλλο θα αδικούν τα ηχεία και την πραγματική τους δυνατότητα να αποδώσουν...

 

πχ ένα ηχείο τοποθετημένο σε γωνία κατά κανόνα θα παίζει με τονισμένη "ανισόρροπα" αρκετά db την χαμηλή συχνοτική περιοχή σε σχέση με το ζεύγος του που είναι ελεύθερο στο χώρο δημιουργώντας "εφιαλτικά" σενάρια κατά την διάρκεια ενός remix...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου