NemOOO Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Eγω ο ακολουθώντας ΡΗΤΑ το ρητο (:lol:) <<Στερεοφωνικό σημα...στερεοφωνικά προβληματα...>> προτιμω μονοφωνικά (μονο όταν ηχογραφώ synth προτιμώ στερεοφωνία....δεν ξερω μου κάθεται καλυτερα...)... Τώρα γίνεται καποιος να μου εξηγήσει τι είναι η ακυρώσεις και η διαφορά φάσεις...? Time is just a fraction of the sine....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Eγω ο ακολουθώντας ΡΗΤΑ το ρητο (:lol:) <<Στερεοφωνικό σημα...στερεοφωνικά προβληματα...>> προτιμω μονοφωνικά (μονο όταν ηχογραφώ synth προτιμώ στερεοφωνία....δεν ξερω μου κάθεται καλυτερα...)... Τώρα γίνεται καποιος να μου εξηγήσει τι είναι η ακυρώσεις και η διαφορά φάσεις...? Στο αριστερό παράδειγμα έχουμε προσθέτουμε δύο σήματα σε απόλυτη φασική αρμονία (απεικονίζονται κάτω) και το αποτέλεσμα είναι το σήμα μας (απεικονίζεται πάνω) να διπλασιάζεται σε ένταση. Στο δεξί παράδειγμα έχουμε προσθέτουμε δύο σήματα (απεικονίζονται κάτω) με διαφορά φάσης 180 μοίρες (ανάστροφη φάση) και το αποτέλεσμα είναι το σήμα μας (απεικονίζεται πάνω) να ακυρώνεται και να μην ακούμε τίποτα. Κανένα από τα δύο δεν επιτυγχάνεται πρακτικά, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις έχουμε φασικές διαφορές 30-150 μοίρών (πρέπει να υπάρχουν ιδανικές συνθήκες και να είσαι πολύ τυχερός η άτυχος για να συμβεί ένα από τα 2). Επίσης το σήμα δεν ακυρώνεται ποτέ εντελώς λόγω αυτονόητων φυσικών περιορισμών, όμως μπορεί να χάσει μέρος της πληροφορίας του - κλασσική περίπτωση: Έχουμε την μπότα μας ωραία και καλά και μόλις ανοίγουμε τα overheads χάνει πολύ μεγάλο μέρος των χαμηλών της συχνοτήτων) EDIT: Αυτά ισχύουν με τις φασικές διαφορές και τις ακυρώσεις, και, όπως φαίνεται δεν έχουν σχέση με το αν θα ηχογραφήσουμε στερεοφωνικά. Ίσα-ίσα που, αν γράψουμε κάτι stereo και κάνουμε hard panning, ακόμα και εκτός φάσης να είναι, θα ακούγονται τέλεια γιατί πολύ απλά δεν προστίθενται τα σήματα αλλά δρομολογείται το καθένα σε άλλο κανάλι. Όλα αυτά μέχρι να πατήσουμε το κουμπάκι "mono". Στο ραδιόφωνο πολλές φορές είναι αυτές που οταν πιάνει-και-δεν-πιάνει stereo, πότε ακούμε γιγάντιες κιθάρες και πότε τζιτζίκια. Ε, αυτό σημαίνει ότι οι κιθάρες είναι εκτός φάσης και όταν προστίθενται (επειδή το radio μας παίζει μονοφωνικά λόγω μέτριας λήψης) ακυρώνεται μέρος τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
papaki23 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Επίσης μιας και ακούστηκαν και οι δύο απόψεις,ας θέσω και την περίπτωση stereo σήματος από μια πεταλιέρα τύπου gt-8. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2007 Επίσης μιας και ακούστηκαν και οι δύο απόψεις' date='ας θέσω και την περίπτωση stereo σήματος από μια πεταλιέρα τύπου gt-8.[/quote'] Αν αυτό που ρωτάς είναι αν θα την γράψεις stereo ή mono, εννοείται stereo. :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Τα σήματα δεν βγαίνουν εκτός φάσης όταν τα γράφουμε stereo, είναι άλλη περίπτωση η διαφορά φάσης. σε αυτο εχεις απολυτο δικιο σορρυ δεν το εξεφρασα σωστα.. :oops: :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Πάντως στον M-audio Tampa που είναι mono και ηχογραφούσα με spdif out στην κάρτα,έστελνε και στα 2 κανάλια σήμα αλλά έβλεπα στις κυματομορφές διαφορές μεταξύ τους. Περίεργο :? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Πάντως στον M-audio Tampa που είναι mono και ηχογραφούσα με spdif out στην κάρτα' date='έστελνε και στα 2 κανάλια σήμα αλλά έβλεπα στις κυματομορφές διαφορές μεταξύ τους. Περίεργο :?[/quote'] Οχι μόνο περίεργο αλλα και ανησυχητικό :? Όταν τα ακούς ξεχωριστά κάνουν καμια αντιληπτή διαφορά στον ήχο; Γράψε όποιο σου ακούγεται καλύτερα :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
db548 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 τωρα για την περιπτωση ηχογραφησης ακουστικης κιθαρας καλο ειναι να την γραψεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στερεο δηλ. με ΔΥΟ μικροφωνα. Δε νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα Superfunk. Με δύο μικρόφωνα αυτό που θα χεις είναι δύο mono σήματα, τα οποία μάλιστα είναι πολύ πιθανό να έχουν phase cancelation (αν δεν τα τοποθετήσεις όπως πρέπει). Αληθινό stereo σήμα θα πάρεις μόνο απο stereo μικρόφωνα, τα οποιά βέβαια χρησιμοποιούν δύο κάπσουλες αλλά τοποθετημένες κατάλληλα (ΧΥ κτλ). Εγώ χρησιμοποιώ stereo pairs (Rode ΝΤ4 συνήθως) για overheads στα drums και room ambience. Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 τωρα για την περιπτωση ηχογραφησης ακουστικης κιθαρας καλο ειναι να την γραψεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στερεο δηλ. με ΔΥΟ μικροφωνα. Δε νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα Superfunk. Με δύο μικρόφωνα αυτό που θα χεις είναι δύο mono σήματα' date=' τα οποία μάλιστα είναι πολύ πιθανό να έχουν phase cancelation (αν δεν τα τοποθετήσεις όπως πρέπει). Αληθινό stereo σήμα θα πάρεις μόνο απο stereo μικρόφωνα, τα οποιά βέβαια χρησιμοποιούν δύο κάπσουλες αλλά τοποθετημένες κατάλληλα (ΧΥ κτλ). Εγώ χρησιμοποιώ stereo pairs (Rode ΝΤ4 συνήθως) για overheads στα drums και room ambience. Αυτά.[/quote'] Mια χαρά είναι έτσι τα πράγματα!!! Απλά πρέπει να έχεις ένα ζευγάρι matched μικρόφωνα και για ακουστική κιθάρα η καλύτερη τεχνική είναι να τα τοποθετήσεις σε σχήμα ΧY και να έχεις δυο cardioid mics. Εγώ χρησημοποιώ 2 akg 451 matched, απλά θέλει προσοχή στις εντάσεις του προενισχυτή η ακόμη καλύτερα να έχεις προενισχυτή με επιλογή stereo! http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
db548 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2007 To να βάζεις τα μικρόφωνα σου manually σε XY είναι αρκετά ζόρικη υπόθεση fleamail. Οι γωνιές και το ύψος πρέπει να είναι αρκετά λεπτομερείς. Αν το καταφέρνεις είσαι ωραίος... Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι με 2 ή 300 μικρόφωνα δεν παίρνεις stereo σήμα. Ειδικά άμα η τοποθέτηση είναι εντελώς άσχετη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση