haryy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2007 Παίδες,έχει σετάρει κανείς subάκι με δορυφόρια να μου πει πως γίνεται με κάποιον αξιόπιστο τρόπο,εκτός από analyzer και mic που δεν παίζει (θα νοικιάσουμε μόνο σε έσχατη λύση)?? Ευχαριστώ :D http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Kανείς που να έχει sub??? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Εγώ πριν πάρω analyzer και mic (που είναι πολύ καλή λύση) χρησιμοποίησα έναν μπακαλίστικο τρόπο, που όμως έπαιζε μια χαρά. Καταρχήν μέχρι ποια συχνότητα κατεβαίνουν οι δορυφόροι; Το sub έχει πολλές διαβαθμίσεις στο hi-cut; Το μυστικό είναι να χρησιμοποιήσεις όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται τις χαμηλές απο τους δορυφόρους σου (για καλύτερη κατευθυντικότητα). Δηλαδή το sub να παίζει μόνο τις ΠΟΛΥ χαμηλές (όταν το ανοίγεις δηλαδή να μην χαλάει κόσμο απλά να προσθέτει λίγο όγκο). Μπορείς να κάνεις το αντίθετο επίσης (υψηλό crossover point). Σε αυτήν την περίπτωση θα παίζουν πιο δυνατά οι δορυφόροι (αφου δεν θα τους τρώνε ενέργεια τα μπάσα) αλλά 1) οι χαμηλές του sub σε μη μελετημένο χώρο δύσκολα κουμαντάρονται και 2) υπάρχει κίνδυνος να ακούς τα μπάσσα απο "αλλού". Επίσης, πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και το ΠΟΥ θα τοποθετήσεις το sub Οπότε πες μου τα χαρακτηριστικά των ηχείων και του sub καθως και τις επιλογές που έχεις ως προς τα φίλτρα αποκοπής για να σου απαντήσω πιο εμπεριστατωμένα. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 ποιο analyzer/mic πηρες? http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 πιο analyzer/mic πηρες? Πήρα το behringer ultracurve pro με το μικρόφωνο μετρήσεων της behringer (ecm-8000) αφού το σύγκρινα με κοτζάμ Toolbox και είδα ότι "ακούνε" περίπου τα ίδια (και τα behringer είναι στο 1/8 της τιμής!!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Τα δορυφόρια είναι τα event 20/20 passive και το sub είναι αυτό http://www.event1.com/index/index.php?page=Products&product=S100 http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Passive. Δηλαδή δεν έχεις τη δυνατότητα να βάλεις low cut?? Το sub απ'ότι βλέπω έχει low cut στους 120 (και μάλιστα 2ης τάξης) και δεν αναφέρεται διακόπτης που να το ρυθμίζει (δεν το έψαξα και με τις ώρες). Αν είναι έτσι, τότε θα έχεις πρόβλημα, γιατί υπάρχει πολύ μεγάλη κοινή περιοχή (από τα 56 περίπου εως τα 120 θα παίζουν και τα 2 και μάλιστα το sub λόγω δεύτερης τάξης θα αργεί να κόψει :? ) Γενική τακτική σε setup που θέλουμε καθαρό flat ήχο είναι: Εκμεταλλευόμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο το range των ηχείων μας και από εκεί που αρχίζει και κόβει -αρχίζει- να παίζει το sub. Φαντάσου δηλαδή ότι εγώ στo sub έχω στους 30 κύκλους το rolloff και η κοινή περιοχή των 2 είναι 30-60. Από τους 60 κύκλους και πάνω παίζουν τα monitor. Έτσι είμαι σίγουρος για την στερεοφωνική εικόνα μέχρι και των 60 κύκλων. Από εκεί και κάτω έτσι κι αλλιώς δεν πολυκαταλαβαίνεις από ακούς λόγω της omnidirectional φύσης των χαμηλών συχνοτήτων λόγω μεγάλου μήκους κύματος. Θα πρέπει να βρείς φίλτρα που θα τα τοποθετήσεις πριν τον ενισχυτή των 20/20 και πριν το sub. Ύστερα θα κοιτάξεις να εκμεταλλευτείς το χώρο σου τοποθετόντας το sub σε θέση (γωνία συνήθως) που να πέφτουν εντός φάσης και να επωφελούνται απο ανακλάσεις οι συχνότητες που σε ενδιαφέρουν να παίζει το sub και να ακυρώνονται οι υπόλοιπες. Μετά - αφού δεν έχεις analyzer - πέτα ένα ημίτονο στο σύστημα και κάνε sweep άπο τους 20 μέχρι τους 200 και με το αυτί πρόσεξε ποιες συχνότητες τονίζονται και ποιες θάβονται. Ρύθμισε με τα φίλτρα μέχρι να έχεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αυτά από εμένα προς το παρόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Kατάλαβα.Σ'ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Ήλπιζα ότι το pass-through οut του sub (αν και το λέει η λέξη) θα έδινε αυτομάτως high pass σήμα στους 120 κύκλους προς τους δορυφόρους και θα γύριζε σε full range μόλις απενεργοποιούσα με το footswitch το sub αλλά μάλλον ονειρεύομαι. Τέλος πάντων μάλλον θα δώσω ένα ξεχωριστό out στο sub από την κάρτα και ένα άλλο στους δορυφόρους με Hpf 80-120. Έτσι κι αλλιώς το sub το θέλαμε για επιπλέον τσεκ σε μίξεις-masters,δεν θα δουλεύει συνέχεια. Πολύ καλή ιδέα για τους τόνους :idea: θα το κάνουμε μαζί με ατέλειωτες ακροάσεις μουσικής μέχρι να μας "κάτσει",εκτός αν τα βρώ τελείως σκούρα θα πάμε στη λύση analyzer. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Ήλπιζα ότι το pass-through οut του sub (αν και το λέει η λέξη) θα έδινε αυτομάτως high pass σήμα στους 120 κύκλους προς τους δορυφόρους και θα γύριζε σε full range μόλις απενεργοποιούσα με το footswitch το sub αλλά μάλλον ονειρεύομαι. Ίσως και να μην ονειρεύεσαι. Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο, δεν το τσέκαρα και πολύ. Διάβασε το manual. Πάντως ακόμα και έτσι να είναι, είναι πολύ άβολο το crossover point στους 120 κύκλους, μου φαίνεται υπερβολικά υψηλό. Κατα τη γνώμη μου είναι καλύτερα να μην τα συνδέσεις σε σειρά αλλά παράλληλα και, πρίν το καθένα να βάλεις εσύ το φιλτράκι σου σε όποια συχνότητα θέλεις και όσο απότομα το θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2007 Aυτό θα κάνω γιατί από ότι βλέπω στο pdf δεν "παίζει" το σενάριο επιστημονικής φαντασίας που σου είπα.Θα βάλω lpf 80-100 στο sub και αντίστοιχο hpf στα 20/20.Ίσως είναι και καλύτερα γιατί και μένα μου φαίνεται ότι "κόβει" ψηλά το φίλτρο στο sub. Όταν έρθει το ηχείο θα δούμε (αυτή τη στιγμή πετάει :lol: ) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση