Προς το περιεχόμενο

Wasted Sunsets Premature Home Productions Presents


wasted

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θυμάμαι την παλιότερη εκτέλεση πάρα πολύ καλά.

 

Και εγώ!

 

Αν και η τρέχουσα μου φαίνεται ακόμη κάπως 'παλιομοδίτικη' σε ήχο, οφείλω να πω ότι έχει βελτιωθεί πολύ. ΠΑΡΑ πολύ!  ;)

Ο ήχος είναι πιο γεμάτος, έχει φύγει αυτό το 'αστοχο' αρμόνιο που έπαιζε τη μελωδική γραμμή μαζί με τη φωνή, οι κιθάρες είναι βελτιωμένες.

 

Μερσί, είπαμε η προηγούμενη εκδοχή ήταν πρωτόγονη…

 

Η φωνή δεν μου άρεσε. Σε κάποιες στιγμές 'σοπράνιζε', ενώ η ερμηνεία σε άλλα σημεία ήταν flat, σαν απαγγελία.

 

Κατ΄αρχήν η φωνή, όπως επεσήμανε και η ίδια η Νίνα πιο πάνω, είναι σοπράνο. Είναι φυσικό να σοπρανίζει λοιπόν…

 

Πιο σωστό θα ήταν δεν ταίριαζε, και αυτό υποκειμενικό. Και βέβαια το κομμάτι δεν ήταν φτιαγμένο για τέτοια φωνή. Το κομμάτι είναι Παπακωνσταντινικό-Πασχαλιδικό στυλ .Και εμείς προβληματιστήκαμε πολύ σε αυτό το θέμα, αλλά δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές. Ή η δικιά της φωνή ή η δικιά μου… Οπότε…

 

Συνεχίζουν να μην μου αρέσεουν τα breaks στα τύμπανα, είναι αρκετά ψεύτικα.

Αυτή η γέφυρα με τα σόλο τύμπανα είναι απαραίτητη? Νομίζω ότι μπορείς να βάλεις κάτι πιο 'εύηχο' αν θες ντε και καλά να κάνεις μια αλλαγή στο κομμάτι.

Και στην προηγούμενη έκδοση μου είχε ξενίσει πολύ. Βέβαια είναι βελτιωμένη από άποψη ήχου, αλλά το παίξιμο είναι λίγο... άκυρο στα αυτιά μου...

 

Ούτε και μένα μου αρέσουν τα breaks έτσι όπως είναι φτιαγμένα. Τα έχω διορθώσει  κάπως πάντως από την προηγούμενη φορά.

 

Είναι midi notated με Ezdrummer.

 

Να τα απορρίψω αποκλείεται, είναι μέρος της αρχικής σύλληψης.

 

Εγώ δε μπορώ να αποδώσω αυτό που θέλω.

 

Παλιότερα που το παίζαμε με μπάντα με κανονικό ντραμίστα, ακουγόντουσαν πολύ ωραία, γιατί ο άνθρωπος έβαζε το δικό του feeling, και το έκανε καλά.

 

Χωρίς παρεξήγηση οι παρατηρήσεις, έτσι? Δεν το παίζω έξυπνος, εγώ δεν ξέρω κάν να ανοίγω το cubase!  ;D

 

 

Καμιά παρεξήγηση, το αντίθετο εκτιμώ την άποψή σου και με βοηθάει. Ευχαριστώ πολύ.

 

ΥΓ. Μια που ανάφερες για το Cubase, to κομμάτι είναι φτιαγμένο σε crystal, που είναι πολύ πιο απλό.. To cubase χρησιμοποιήθηκε μόνο για να γίνουν export σε wav τα drums, και ελάχιστο σύνθ. Στο τέλος το επεξεργάστηκα με το NeroWaveEditor.

 

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 25
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Προβοκατόρικο είναι - δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, δεν το συμπαθώ καθόλου το στυλ... γενικά συμφωνώ με αυτά που είπαν το Χαριλατρόνιο και ο Apos. Mου φάνηκε λίγο κλισαρισμένο και λίγο "κουμπωμένο" - "ρομποταρισμένο" (άκου λέξη) σαν ρυθμός - θα το έφτιαχνα με κάπως πιο ράθυμο feel. Λίγο lo fi στις υψηλές, επίσης, αλλά αυτό ταιριάζει με το ύφος (δεν ξέρω αν λέω τις απίστευτες μπούρδες τώρα αλλά τεσπα).

 

Κάθε άποψη είναι ευπρόσδεκτη, και σε ευχαριστώ. Είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες, μιλάς για μια τελείως διαφορετική σύλληψη από αυτό που σκεφτόμουνα εγώ. Ήθελα να βγει αυτό το αγχωτικό μια εμπόλεμης κατάστασης. Το lo fi στις υψηλές δεν το κατάλαβα πάντως για να είμαι ειλικρινής. Εννοείς να τις κόψω λίγο ή κάτι άλλο;

 

======================================================================

 

 

Γενικά ευχαριστώ όλους τους φίλους που το κατέβασαν και το άκουσαν. Θα ήθελα και άλλες γνώμες.

 

Εδώ είναι το κομμάτι από το soundclick για όποιον δε θέλει για οποιοδήπε λόγο να το κατεβάσει:

 

http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=671087&songID=6470750

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το αγχωτικό της εμπόλεμης κατάστασης βγαίνει, ίσα ίσα, και σαν πρόθεση επιτυγχάνεται πιστεύω, σαν ψιλοεμβατήριο, σαν πχ. το "Το εμβατήριο που του'μαθαν να λέει... κλπ" (οκ, το πήγα πολύ μακριά). Αν πάρεις όμως ένα άλλο κάπως "στρατιωτικοποιημένο" - "στρατευμένο" τραγούδι, πχ. το "Κομαντάντε Τσε Γκεβάρα" (ας πάρουμε την εκτέλεσή του - μεταφορικά ή κυριολεκτικά - εις την Ελληνικήν), πιστεύω ότι θα δεις ότι έχει ένα πιο ράθυμο feel.

 

Για τις υψηλές, ιδέα μου είναι, θα τις ήθελα πιο "φρέσκες", δεν ξέρω ακριβώς πώς να το θέσω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ.... Βασικά εγώ πιστεύω ότι χάνεται κάτι στην ηχογράφηση. Δηλαδή αν σας ακούσω να το παίζετε live θα είναι πιστεύω Π Ο Λ Υ καλύτερο. Ακούγεται λίγο άνευρο στα αυτιά, μου και όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω, σε ένα τέτοιο τραγούδι αυτό είναι καταστροφικό :-X Επίσης κι εμένα τα φωνητικά δε μου αρέσουν καθόλου. Μου ακούγεται σαν η κοπέλα να μην ενδιαφέρεται καθόλου για το θέμα για το οποίο μιλάει. Συμφωνώ και με bloody, ο παραλληλισμός με το hasta siempre είναι πολύ σωστός νομίζω......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!  :)

 

Αυτό το αγχωτικό της εμπόλεμης κατάστασης βγαίνει, ίσα ίσα, και σαν πρόθεση επιτυγχάνεται πιστεύω, σαν ψιλοεμβατήριο, σαν πχ. το "Το εμβατήριο που του'μαθαν να λέει... κλπ" (οκ, το πήγα πολύ μακριά). Αν πάρεις όμως ένα άλλο κάπως "στρατιωτικοποιημένο" - "στρατευμένο" τραγούδι, πχ. το "Κομαντάντε Τσε Γκεβάρα" (ας πάρουμε την εκτέλεσή του - μεταφορικά ή κυριολεκτικά - εις την Ελληνικήν), πιστεύω ότι θα δεις ότι έχει ένα πιο ράθυμο feel.

 

Για τις υψηλές, ιδέα μου είναι, θα τις ήθελα πιο "φρέσκες", δεν ξέρω ακριβώς πώς να το θέσω.

 

 

Οκ έπιασα  που το πας με το ράθυμο feel, αλλά δυστυχώς απλά δε μπορώ να το φανταστώ έτσι…  ???

 

Όσον αφορά στη «φρεσκάδα των υψηλών» , μάλλον φταίει το χαμηλό επίπεδο δειγματοληψίας στο οποίο δουλεύω (16/44) , και η έλλειψη σωστής επεξεργασίας ήχου. Δεν είμαι παραγωγός, ένας απλός μουσικός είμαι…  ;D

 

 

Χμμμ.... Βασικά εγώ πιστεύω ότι χάνεται κάτι στην ηχογράφηση. Δηλαδή αν σας ακούσω να το παίζετε live θα είναι πιστεύω Π Ο Λ Υ καλύτερο. Ακούγεται λίγο άνευρο στα αυτιά, μου και όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω, σε ένα τέτοιο τραγούδι αυτό είναι καταστροφικό :-X Επίσης κι εμένα τα φωνητικά δε μου αρέσουν καθόλου. Μου ακούγεται σαν η κοπέλα να μην ενδιαφέρεται καθόλου για το θέμα για το οποίο μιλάει. Συμφωνώ και με bloody, ο παραλληλισμός με το hasta siempre είναι πολύ σωστός νομίζω......

 

Να μας ακούσεις να το παίζουμε live λίγο αδύνατο πλέον...  ::)

 

Πριν φτάσουμε σε αυτό που χαρακτηρίζεις «έλλειψη ενδιαφέροντος» προβληματιστήκαμε πάρα πολύ. Υπήρξαν δυο άλλες εκδοχές φωνητικών, μια τελείως θεοδωρακική, η οποία απορρίφθηκε αμέσως ως τελείως ντεμοντέ και κακόγουστη, και μια τελείως λεγκάτη, η οποία αυτή μας φανηκε τελείως αδιάφορη.

 

Πάντως δοθείσης της ευκαιρίας να πω ότι οποιοσδήποτε θα ήθελε να δοκιμάσει να το πει, το συγκεκριμένο ή οποιοδήποτε άλλο, ιδιαίτερα  αυτά που τραγουδώ εγώ, πολύ ευχαρίστως να ανεβάσω ένα non vocal κλιπάκι..

 

 

KRIMA,ALLA  VLEPETE KAI AKOUTE POLY MONOPLEYRA! ??? ???

 

Αυτό είναι το πιο δύσκολο σχόλιο.

 

Θα ήθελα να πω κατ΄αρχήν για την ουσία αυτής της τοποθέτησης ότι εδώ είμαστε  μια κοινότητα μουσικών, κάποιοι είναι αντικειμενικοί, κάποιοι λιγότερο μονόπλευροι, κάποιοι περισσότερο μονόπλευροι. Σε αυτούς τους τελευταίους ίσως είμαι κι εγώ.  Αυτά είναι ανθρώπινα και δεδομένα. Όλες τις γνώμες όμως που θα ακούσεις μπορείς να τις επεξεργαστείς και να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα.

 

Δε συμφωνώ όμως ειλικρινά καθόλου με τον κάθετο και απόλυτο τρόπο με τον οποίο τέθηκε η παραπάνω άποψη, διότι δε βοηθά, είναι στείρος και δεν προωθεί το διάλογο. 

 

 

Εδώ http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=671087&songID=6522751 βρίσκεται ένα ακόμα τραγούδι μου, «Ο Αγέρας κλαίει…»

 

 

 

 

 

 

 

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου