Προς το περιεχόμενο

συζήτηση περί έντεχνου τραγουδιού.


Aggelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Aggelos' date='

ο σωκράτης ο μάλαμας είναι πολύ πιο "ροκ" από άλλους, που απλά δηλώνουν "ροκ". και προσωπικά εκτιμώ τη διάθεσή του να μείνει στο τέλος μιας τρίωρης συναυλίας μόνος με την κιθάρα του, και να συνεχίζει να παίζει τα τραγούδια που του ζητά ο κόσμος...[/quote']

( Με αφορμή την απάντηση του feather σε άλλο θέμα). Ο κάθε μουσικός έχει κάτι που μπορούμε να εκτιμήσουμε σε αυτόν και είναι αλήθεια ότι όσο αναφορά τον Μάλαμα δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα

και Feather μπορεί να έχεις δίκιο. Το πρόβλημα είναι όμως γενικότερα με την δεύτερη μεγαλύτερη μουσική σκηνή της ελλάδας μετά τα pop-σκυλάδικα, το έντεχνο τραγούδι ( αν και τον τελευταίο καιρό γίνονται φιλότιμες προσπάθειες να να τα ανακατέψουν όλα αναμετάξυ των). Το έντεχνο τραγούδι είναι για μένα ένα κολπάκι ώστε να μην ανακυκλωθούν οι ίδιες μελωδίες ή στο να ξαναπαιχτούν αλλά με πιο βιρτουόζικο τρόπο. Αυτό μερικές φορές μπορεί να πετύχει και να προκύψουην έξυπνα κομμάτια αλλά τις περισσότερες φορές προκύπτουν απλά εξυπνάδες. Είναι μία φάρσα που πραγματοποιείται ενόποιόν του κοινού. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλοι οι έντεχνοι καλλιτέχνες στην ελλάδα δεν έχουν μπάντες με την γνωστή σε όλους μας έννοια αλλά επαγγελματίες μουσικούς που δίνουν ρέστα για να σε κάνουν να μείνεις με το στόμα ανοιχτό! Αυτό είναι όμως ο σκοπός?? ¶μα θέλει κάποιος μουσικός να θαυμαστεί για τις τεχνικές ικανότητές του, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογα πράγματα που μπορεί να κάνει από το να συνδυάζει απίστευτα σόλο και ρυθμικά με ηλίθια μουσικά θέματα και κάτω του μετρίου φωνητικά και στίχους. Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο ότι μόνο εδώ τα τραγούδια αλλάζουν τόσο εύκολα μουσικά χέρια και δημιουργούς( οι γνωστές συνεργασίες που ο ένας γράφει τραγούδια στον άλλο) που τελικά δεν ξέρεις πραγματικά ποιος έγραψε ένα κομμάτι. Αυτό είναι ένα καλό δείγμα της καρδιακής ανεπάρκειας του έντεχνου που καταφέρνει να αυτοκαταναλλώνεται για να παραμένει παραγωγικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απέναντι στον σνομπαρίστικο τίτλο "έντεχνο" δηλώνω "άτεχνος".

 

Απο εκεί και πέρα, το θέμα "είναι ντροπή να παίζεις λαϊκά" (με όλα τα παρακλάδια της ελληνικής μουσικής των μαγαζιών) έχει συζητηθεί διεξοδικά εδώ, ενώ υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα θέματα ("τι γνώμη έχετε για τους deathάδες, τους καρεκλάδες, τους μαλλιάδες κλπ).

 

Δεν διαφωνώ με την κουβέντα, αλλά βλέποντας να ανακυκλώνονται αυτά τα θέματα συνειδητοποιώ ότι αντί να κοιτάμε την πάρτη μας ασχολούμαστε με τους άλλους, δίνοντας τους μία αξία που δεν θέλουμε να έχουν. Προτιμώ να διαβάζω για θετικά παραδείγματα μουσικών, που να αξίζει να παραδειγματιστείς. Προσωπική γνώμη, γιατί ξέρω ότι θα ξεσπαθώσει πολύς κόσμος κάτω από αυτό το thread.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Gerasime, θέλω να σου διευκρινήσω ότι δεν έχω κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα με κανένα από τα είδη μουσικής που υπάρχουν και στην συγκεκριμένη περίπτωση σε αυτό που αναφέρεις, με τα λαϊκά. Δόξα το θεο(???) η μουσική βιομηχανία κανεί αρκετά καλά την δουλειά της και όλα έρχονται στα αυτιά μας αξιοπρεπέστατα :twisted: . Όσο αναφορά την κριτική μου πάνω στο έντεχνο τραγούδι δεν σημαίνει ότι δεν κοιτάω την πάρτη μου, αλλά μάλλον το αντίθετο και παρόλα αυτά δεν είναι θέμα "πάρτης" αλλά ένας προβληματισμός πάνω στην μοναδική ελληνική σύγχρονη μουσική πραγματικότητα. Όπως είπα αν και όλα τα είδη μουσικής μπορώ να τα δω με τον ανάλογο σεβασμό, ο κλάδος του έντεχνου δεν εμπίπτει :? στα ίδια κριτήρια. Το έντεχνο είναι μία ελληνική εφεύρεση κυρίως εμπορική χωρίς κανέναν ιδιαίτερο υπόβαθρο που προσπαθεί να συμπεριλάβει όλα τα μουσικά τρικς για να ακούγεται ευχάριστα σε περισσότερο κόσμο. Εννοείται, αν και δεν το διευκρίνησα, ότι δεν βάζω σε όλους τους μουσικούς την ίδια ταμπέλα και ούτε καν στο ίδιο τσουβάλι. Για παράδειγμα ο Σιδηρόπουλος ήταν ένας πολύ καλός τραγουδοποιός που άσχετα με τα εκάστοτε γούστα μου, τον αναγνωρίζω και τον σέβομαι. Την ιστορική συνέχεια όμως αναλαμβάνει να καλύψει το έντεχνο( και εδώ είναι το πρόβλημα) όπου σηκώνει ανθρώπους από τους τάφους τους με διασκευές επί διασκευών, με συνεργασίες για τα μάτια του κόσμου και με ένα κλίμα και στιλ που δεν έχει το δικαίωμα να καπιλεύεται και να προωθεί έτσι, ελαφρά την καρδία. Σίγουρα ο κάθε μουσικός και ο κάθε ακροατής μπορεί και πρέπει να κάνει ότι θέλει αλλά και ο καθένας επίσης πρέπει να ασκεί κριτηκή στις μεθοδεύσεις των βιομηχανιών, των εμπόρων και των καλλιτεχνών που καμιά φορά δεν χρησιμοποιούν ούτε το ελάχιστο τακτ ( ή ταλκ) για να μας κοροϊδέψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγγελος ανοιξες ενα θεμα και πιστευω πως το αφησες εχω την εντυπωση να αιωρειται , καπως μετεωρο θα ελεγα .

εφερες για παραδειγμα το ονομα ενος καλλιτεχνη ( με ολη την σημασια της λεξης καλλιτεχνης ) χωρις να μας πεις κατι περισσοτερο για αυτον . σου αρεσει , δεν σου αρεσει , τον θεωρεις εντεχνο , δεν τον θεωρεις εντεχνο , πιστευεις πως κακως ανηκει στην "κατηγορια" των εντεχνων ελληνων μουσικων , κ.α.

εγω επειδη απαντω και συμμετεχω στην συζητηση που εσυ ξεκινησες με συγκεκριμενο παραδειγμα , σου λεω πως ναι ο μαλαμας για μενα ειναι εντεχνος καλλιτεχνης , υπηρετει επαξια το εντεχνο τραγουδι ( λαικο ή μη ) , υπαρχει εντεχνο τραγουδι , παντα υπηρχε , υπαρχουν εντεχνοι καλλιτεχνες ( τραγουδοποιοι - συνθετες ) , και δεν ειναι καθολου παραλογο , κακο ή παραδοξο ολο αυτο .

γιατι πως να το κανουμε αγγελος

δεν μπορεις καλλιτεχνες οπως ο μαλαμας , ο αλκινοος , ο περιδης , ο θαλασσινος , ο θηβαιος , ο χαρης και ο πανος , ο γερασιμος , να τους βαζεις στο ιδιο καζανι και να "βραζουν" μαζι με καποιους αλλους .

κατηγοριες , και διαβαθμισεις ποιοτητας υπηρχαν και υπαρχουν παντου και παντοτε , δεν καταλαβαινω αυτον τον ρατσισμο γιατι να μην υπαρχουν εξαιρεσεις και διαφορετικα status και κατηγοριες στη μουσικη ?

αυτα αγγελος απο μονα τους προκυπτουν , δεν τα οριζει κανεις .

προκυπτουν ευτυχως απο αυτα που ακουνε τα αυτακια μας . χρονια τωρα . και σε οσους υπαρχουν αυτια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το "έντεχνο" & το "άτεχνο" τραγούδι είναι απλά οι δύο όψεις του ΙΔΙΟΥ μιζερου νομισματος :cry:

απλά για μια ακόμα φορά η ΜΑΝΙΑ του Ελληνα για τις ΤΑΜΠΕΛΕΣ έκανε το θαυμα της...

στην ρηχότητα & την αρπα κόλα του "άτεχνου" :D το έντεχνο αντιπαραθέτει τη σοβαροφάνεια & τη "δυσκοιλιότητα",στο χαβαλέ και τη χυδαιότητα του "άτεχνου" αντιπαραθέτει ενα εμετικό δήθεν & ενα κάρο "ποιοτικά" τσιτάτα,και των δύο οι παραγωγές και γενικά η παρουσία είναι επιοικώς για γέλια (εξαιρέσεις υπάρχουν βέβαια και στα δύο στρατόπεδα..)

Sorry παιδιά δεν θα πάρω τίποτα απο τα δυο :twisted:

Καιρός να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με όλες αυτες τις ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΕΣ ξεφτίλες που μας πουλάνε για μουσική & να υποστηρίξουμε αυτούς που πραγματικά αξιζουν (& είναι πολλοι) και οι οποιοι δυστυχώς ζουν μέσα στην αφάνεια λόγω της απίστευτης ελληνικής μουσικής διαπλοκής :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα με τον όρο έντεχνο ή εντεχνοροκ, εντεχνολαϊκό κλπ εγώ νομίζω ότι χρησιμοποιήτε στην καθημερινότητα για να δωθεί ένα κοντινό μουσικό στίγμα του καλλιτέχνη

ή τις μπάντας.

 

Ο Μάλαμας μιας και αναφέρθει τον θεωρώ σπουδαίο καλλιτέχνη με όλη την σημασία της λέξης ο άνθρωπος έχει κάνει πολλούς πειραματισμους

και έχει παίξει τόσο με λαϊκούς, παραδοσιακούς όσο και με ροκ ήχους

και όσο για το ροκ του είναι πολλή ανώτερο και πολλή πιο ροκ από πολλούς που δηλώνουν rock n`roll.

 

θα ήθελα να ήξερα τι όρο θα δίνατε για να διευκολίνεται κάποιον αν

σας ρώταγε τη μουσική παίζει ο Θ. Παπακωνσταντίνου, Σ. Μάλαμας, Ν. Παπάζογλου, Δ. Ζερβουδάκης, Σ. Γιανάτου, Κ. Στασινοπούλου, Ψαραντώνης και τους

καλιτέχνες που σωστα ανέφερε ο ινδιάνος......

 

τώρα το πόσο γουστάρει ο καθένας μας τον χψ ήχο ο καθένας με τα δικά του αυτιά κ γνώση μπορεί να κρίνει για τον εαυτό του μόνο.

 

όσο για μιζέρια και ασχετοσύνη υπάρχει σε όλους τους χώρους.

 

 

 

 

Η μουσική πρόκειτε ν ανοίξει το δρόμο.

Είναι σαν τα κύματα του ωκεανού.

Δεν μπορείς να κόψεις απλώς το τέλειο κύμα

και να το πάρεις μαζί σου στο σπίτι.

Πάντοτε κινείτε ασταμάτητα.Jimi Hendrix

 

 

Περιπλανιέμαι μέσα στην ζούγκλα, την ζούγκλα των <<ωχ>> και <<αχ>>,

ψάχνοντας για ένα πιο ευχάριστω θόρυβο.

Ζω μιαν αρχέγονη ζωή με μυαλό ενός παιδιού και με μιαν ασβεστη δίψα

για διέσεις κι υφεσεις. Όσο πιο εύηχες τόσο περισσότερο ορεκτικές κι ευχάριστες. Η κακοφωνία δύσκολα καταπίνεται.

 

Ζώντας σ ένα κλουβί, μοιάζω με ερημίτη, μα με τη διαφορά ότι έχω μια σύντροφο. Ερωμένες ήρθαν κ έφυγαν αλλα η σύντροφος μου παρέμεινε.

Είναι όμορφη κι ευγενική. Συνέχεια στο πόδι για να με περιποιήται.

Γεμάτη χάρη. ¶μα την ακούσεις να μιλά δεν πιστεύης στα αυτιά σου.

Είναι δέκα χιλιάδων ετών.

Αλλά τόσο μοντέρνα, όσο το αύριο, μια κατακαίνουργια γυναίκα κάθε μέρα

και τόσο ατελείωτη όσο ο μαθηματικός χρόνος. Η ζωή μαζί της είναι ένας λαβύρινθος διακλαδώσεων. Περιμένω ανυπόμονα την κάθε της χειρονομία.

 

Η Μουσική είναι η συντροφός μου και μου είναι πιστή

Duke Ellington

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και ο SUPERFUNK είναι θέμα " ποιότητας" ή μη των τραγουδιών τα οποία τα κατατάσουν στις δύο κατηγορίες. Αλλά θα προσθέσω ότι είναι θέμα και "καλά ποιότητας"που την ορίζουν βέβαια οι ίδιοι, οι οποιοι είναι καλλιτέχνες ,με ή χωρίς εισαγωγικά το ίδιο μου κάνει, οι οποίοι ξέρουν τι κάνουν, είναι σπουδαγμένοι και όπως και να το κάνουμε ξέρουν κάτι παραπάνω από το κοινό, το οποίο με την σειρά του περιμένει την επιφώτιση από τον έντεχνο θεό ή θεά.

Λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω ότι με ενθουσιάζει που υποστηρίζετε με με σθένος καλλιτέχνες αυτού του είδους γιατί οι ίδιοι αυτοί καλλιτέχνες δεν μπορούν να υποστηρίξουν με σοβαρότητα αυτό που κάνουν. Και τι εννοώ; Οι εμφανίσεις τους στα ΜΜΕ, τα live τους, οι παραγωγές τους, τα videoclips τους, τα ίδια τους τα τραγούδια παλεύουν να αναδείξουν και να αποδείξουν τον λίγο ευατό τους με υπερβολές μελωδικές, συνθετικές, στιχουργικές και πάει λέγοντας ή πειραματισμούς που τις περισσότερες φορές είναι, επιτρέψτε μου, αστείοι. Το θέμα φίλοι μου με το έντεχνο τραγούδι είναι ότι δεν ολοκληρώνεται ποτέ, μένει πάντα κάπου στην μέση. Στα περισσότερα τραγούδια του είδους τα δυνατά μέρη τους μέσα στο κομμάτι είναι " και καλά" δυνατά χωρίς ποτέ να φτάνουν στα άκρα και τα χαμηλά, ρομαντικά ή μελαγχολικά μέρη είναι ακόμη πιο μέτρια χωρίς ποτέ να πιάνουν πάτο. Γίνεται μουσική ή οποιαδήποτε τέχνη χωρίς ακρότητες? Η μουσική είναι μία πολεμική ενάντια στον ορθολογισμό, τον καθωσπρεπισμό, την ηθική και την ασπρομαυρίλα της καθημερινότητας και πρέπει να είναι έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και ο SUPERFUNK είναι θέμα " ποιότητας" ή μη των τραγουδιών τα οποία τα κατατάσουν στις δύο κατηγορίες. Αλλά θα προσθέσω ότι είναι θέμα και "καλά ποιότητας"που την ορίζουν βέβαια οι ίδιοι' date=' οι οποιοι είναι καλλιτέχνες ,με ή χωρίς εισαγωγικά το ίδιο μου κάνει, οι οποίοι ξέρουν τι κάνουν, είναι σπουδαγμένοι και όπως και να το κάνουμε ξέρουν κάτι παραπάνω από το κοινό, το οποίο με την σειρά του περιμένει την επιφώτιση από τον έντεχνο θεό ή θεά.

Λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω ότι με ενθουσιάζει που υποστηρίζετε με με σθένος καλλιτέχνες αυτού του είδους γιατί οι ίδιοι αυτοί καλλιτέχνες δεν μπορούν να υποστηρίξουν με σοβαρότητα αυτό που κάνουν. Και τι εννοώ; Οι εμφανίσεις τους στα ΜΜΕ, τα live τους, οι παραγωγές τους, τα videoclips τους, τα ίδια τους τα τραγούδια παλεύουν να αναδείξουν και να αποδείξουν τον λίγο ευατό τους με υπερβολές μελωδικές, συνθετικές, στιχουργικές και πάει λέγοντας ή πειραματισμούς που τις περισσότερες φορές είναι, επιτρέψτε μου, αστείοι. Το θέμα φίλοι μου με το έντεχνο τραγούδι είναι ότι δεν ολοκληρώνεται ποτέ, μένει πάντα κάπου στην μέση. Στα περισσότερα τραγούδια του είδους τα δυνατά μέρη τους μέσα στο κομμάτι είναι " και καλά" δυνατά χωρίς ποτέ να φτάνουν στα άκρα και τα χαμηλά, ρομαντικά ή μελαγχολικά μέρη είναι ακόμη πιο μέτρια χωρίς ποτέ να πιάνουν πάτο. Γίνεται μουσική ή οποιαδήποτε τέχνη χωρίς ακρότητες? [b']Η μουσική είναι μία πολεμική ενάντια στον ορθολογισμό, τον καθωσπρεπισμό, την ηθική και την ασπρομαυρίλα της καθημερινότητας και πρέπει να είναι έτσι. [/b]

 

μα καλα , συγνωμη δηλαδη , τι ειναι αυτα που μας λες ???

για τα ονοματα που "πεσανε στο τραπεζι" απο εμενα και απο

τον brain αυτα εχεις να πεις ???

οτι παλευουν να αναδειξουν και να αποδειξουν τον λιγο εαυτο τους ?

οτι οι πειραματισμοι τους ειναι αστειοι ???

σε παρακαλω ξαναδιαβασε τα ονοματα παλι που αναφερθησαν και ανακαλεσε .

ελεος πια , και λιγο σεβασμος δεν βλαπτει .

ΑΛΛΟ ΓΟΥΣΤΟ , ΑΛΛΟ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ .

 

ινδιανος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aggelos θα συμφωνήσω μαζί σου σχεδόν σε όλα.Βέβαια οι Ελληνες αρεσκονται στο να θεοποιούν απλά "καλα" η "μη απαράδεκτα" πράγματα.Γενικά το επίπεδο είναι μετριο (βέβαια ο καθένας δικαούται να γουστάρει ότι θέλει).

Εμένα προσωπικά ούτε ο Μάλαμας,ούτε οι Κατσιμιχαίοι ούτε κάποιοι άλλοι θεοποιημένοι έντεχνοι μου αρέσουν ΟΜΩΣ κανείς δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει στον άλλον τα γούστα του.

Υπάρχουν όμως και καλλιτέχνες αυτού του σώνει & καλά "είδους" όπως ο Πορτοκάλογλου ,ο Σαββόπουλος ο Θ.Παπακωνσταντίνου,ο Παπάζογλου και μερικοί άλλοι οι οποίοι θεωρώ ότι προσφέρουν (αν και οι ιδιοι,τουλάχιστον τα ονόματα που αναφέρω,ΠΟΤΕ δεν έχουν πει ότι παίζουν "έντεχνο" & ότι ολα τα άλλα είναι σκουπίδια :wink: ειδικά ο Παπάζογλου θα σου έριχνε και καμμιά μπουνιά αν τον χαρακτήριζες έντεχνο :D ) έντιμη & όμορφη μουσική.

 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού τραγουδιού (έντεχνου & άτεχνου) είναι ότι είναι ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ και κολλημενο σε ψευτοιδεολογίες και αισθητικά-πολιτικοκοινωνικά τσιτάτα τα οποία κανέναν πιά δεν αφορούν...

Επίσης παράγεται,προωθείται & εκπροσωπείται απο μεγάλης ΗΛΙΚΙΑΣ άτομα τα οποία ελάχιστα μπορουν να επικοινωνήσουν με την πιτσιρικαρία που είναι και το ΜΕΛΛΟΝ της χώρας :wink:

 

Η μουσικη σε όλο τον κόσμο πάει μπροστά και εμείς εκεί κολλημένοι

με τη "Μαριω τη Σμυρνιά" :D

 

Εξακολουθώ όμως να επιμένω ότι η πραγματικά ενδιαφέρουσα ελληνική μουσική υποβόσκει UNDERGROUND .... :wink:

 

δυστυχώς όμως όπως το πάμε με το κόλλημα, ακόμα και το 3045 με τη Μελίνα,το Χατζηδάκι & το Θοδωράκη θα ασχολούμαστε ακόμα :cry: μια και τίποτα δεν θα έχει εξελιχθεί μουσικά στην Ψωροκώσταινα... :cry:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε συ , αυτό με το Θοδωράκη, και κάποιους άλλους , τι πράγμα είναι. Τέτοια προπαγάνδα ούτε οι ναζί για την άρεια φυλή δεν έκαναν πιά.

 

Λένε εδώ οι φίλοι του noiz (πολλοί επαγγελματίες), οτι δεν γίνονται παραγωγές. Πώς να γίνουν παραγωγές σε οτιδήποτε αφού υπάρχει αυτή η νοοτροπία. Ναι συμφωνώ κι εγω οτι κάθε τι δημιουργικό στην Έλλάδα γίνεται underground και γίνεται πραγματικά χαμός, και το ελληνικό δαιμόνια υπάρχει, υπάρχει απίστευτη δουλειά, αλλά αρχίζω σιγά σιγά να πιστεύω στις θεωρίες συνωμοσιολογίας του τηλεαστυ που θέλουν κάθε τι ελληνικό και δημιουργικό να το θάψουν κάτω απο τα άλλα.

 

Η εμπορευματοποίηση της μουσικής ακολουθεί την πορεία που ακολουθούν οι υπόλοιπες παραγωγικές τάξεις, στο εμπόριο , στον τουρισμό , στα αγροτικά, γι αυτό κι εισάγουμε απ έξω.

 

Πάντως για να μην ξεφευγω πιστεύω οτι η μορφή του σημερινού εντεχνου, αλλά και ότι άφησαν οι παλιότεροι αναφερθέντες καλλιτέχνες είναι αξιόλογη δουλειά , αλλά δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από την νοοτροπία του δεινόσαυρου και του ξαναζεσταμένου φαγητού.

 

Λογικό το πάντρεμα έντεχνου - ποπ λαϊκού. Οι άνθρωποι κάνουν που κάνουν τις παραγωγές αγώνα δρόμου, χάνουν απ την πειρατεία΄, ο κόσμος δεν είναι και τόσο κοροϊδο όσο νομίζουν και είναι κι επιλεκτικοί και απαιτητικοί, και σου είπαν εδώ και καιρό, ας νερώσουμε το κρασί μας , και να κουμπαριάσουμε για να πάμε στις πίστες που εκεί υπάρχει ακόμα ψωμί.

 

Εκεί πήγα το σάββατο να δώ τον (απροσδιόριστο πλέον στην μουσική μου συνείδηση όπως και άλλοι) Δάντη , μαζί με τον μπάζι, και στο πρώτο μέρος του προγράμματος να τα χώνει ο Δάντης και οι μουσικοι(ο ντάμμερ άπαιχτος και ο πληκτρας (20000baci ή πως το λένε και το δωμάτιο αυτό και τα παλιά του) και να τον λούζουνε γαρδένιες και το χορευτικό με τις μ....αρες,

:lol:

 

Τί ψάχνουμε................

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου