trolley Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Τελος δεν μου αρεσει ο χαρακτηρισμος του "μαλακα" επειδη ακουω korn ας πουμε. Που κολλαει? Εχει καποια βαση? Την μουσικη θα κρινουμε ή το καλλιτεχνη? Μηπως ειναι 2 ΕΝΤΕΛΩΣ ξεχωριστα πραγματα αυτα και κατα επεκταση και το κοινο που ακουει καποιον? Ο λόγος που "ακούς" κάτι και όχι κάτι-άλλο, είναι ότι αντιλαμβάνεσαι να υπάρχει κάποια συγγένεια ανάμεσα σε εσένα και σε αυτό που ακούς. Σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτό ΔΕΝ ισχύει, π.χ. έχω ένα φίλο ο οποίος έκατσε και άκουσε πολλούς δίσκους με ατονάλ μουσική διότι έπρεπε να παραδόσει ένα τέτοιου τύπου έργο και ήθελε να μελετήσει. Όμως ακόμη και σε αυτή την περίπτωση αποσπασμένης μελέτης, η παρατεταμένη επαφή με την ατονάλ μουσική τον επηρρέασε και άρχισε να ενδιαφέρεται σταδιακά περισσότερο γι' αυτό που άκουγε. Αν λοιπόν ακούς τη μουσική ενός "καραγκιόζη", αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι είσαι καραγκιόζης, αλλά να είσαι σίγουρος ότι ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ δραματικά οι πιθανότητες να γίνεις και εσύ καραγκιόζης - εκτός αν αποδέχεσαι ότι ο τύπος δεν είναι πραγματικά καραγκιόζης αλλά "κάνει τον καραγκιόζη" για άλλους λόγους (οπότε όντως είναι καραγκιόζης, χεχε). Δυστυχώς λοιπόν (για να απαντήσω και στην ερώτησή σου) δεν είναι ΔΥΟ διαφορετικά πράγματα, αλλά ένα. Πάντως (και το εννοώ, δεν κάνω πνεύμα) πιστεύω ότι τρία πράγματα πρέπει κανείς να είναι αργός στο να τα κριτικάρει στους άλλους: α) τη δουλειά που κάνουν* β) τη γυναίκα που έχουν* γ) τη μουσική που ακούν διότι για κάθε μία από αυτές τις τρεις σχέσεις, πιο πολλά είναι αυτά που δεν ξέρουμε, παρά αυτά που ξέρουμε. * παρμένα από στίχους των Prefab Sprout Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Ώρες είναι τώρα να ταυτιστώ με τον Τσαϊκόφκι ή με τον Σοπέν... :lol: Με τον Σοστακόβιτς όμως, μάλλον θα γούσταρες να ταυτιστείς, για να μη πω με τον Waters και αρχίσουμε όλοι μαζί τα κλάμματα.. :) :) :) :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Το μόνο που έχω να πώ είναι...ότι είστε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ παρέα, από το πρωί παρακολουθώ το post... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jonn Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Μα ρε φίλε' date=' άμα εσύ θεωρείς τον Πανούση παπάρα κι εγώ ταυτίζομαι μαζί του γιατί είμαι φανατικός ακροατής του...είναι δυνατόν να μην με θεωρήσεις και μένα λίγο παπάρα ?Επίσης φαντάσου το και σε ακραία μορφή: εσύ να μισείς τον Κατσιμίχα, να μην αντέχεις να τον ακούς κι εγώ να τον λατρεύω, να τρέχω στις συναυλίες του διαρκώς κλπ...δεν βρίσκεις κανένα λόγο να με πεις και μένα παπάρα ??? Είναι απολύτως φυσιολογικό...[/quote'] John, δε μπορείς απλά να σ΄αρέσει κάποια μουσική χωρίς να ταυτιστείς με το δημιουργό της; Ώρες είναι τώρα να ταυτιστώ με τον Τσαϊκόφκι ή με τον Σοπέν... :lol: Φυσικά και μπορείς, δεν είναι και πολύ νορμάλ άλλωστε οι απόλυτη ταύτιση. Η φράση που χρησιμοποίησα δεν πήγαινε σε αυτό το ακροατήριο, αλλά αντιθέτως στο ταυτισμένο ακροατήριο, που είναι και σήμα κατατεθέν του "εντέχνου". Να θυμίσω απλά ότι συνήθως δεν έπαιζαν οι Κατσιμίχες, αλλά "ο Χάρης και ο Πάνος", επίσης ο "Βασίλης-ζούμε για να σ'ακούμε"...πάμε να ακούσουμε "Σωκράτη" κλπ. κλπ. Είναι ή όχι αυτό δείγμα ταύτισης...??? Και συμβαίνει αυτό διότι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι το είδος αυτό πρέσβευε και εξέφραζε κάτι μεγάλο, σοβαρό και κατάλληλο για "σκεπτόμενους" μόνο ανθρώπους και όχι την μάζα. Μπούρδες πρέσβευε και απεδείχθη αυτό με την πάροδο των χρόνων όταν το τρίπτυχο "λίγο ροκ-λίγο μπουζούκι-και κλαίμε τη μοίρα μας" τελματώθηκε...και φτάσαμε να το αναγνωρίζουν και παλιοί του θιασώτες, π.χ. Δήμητρα Γαλάνη που σε πρόσφατες δηλώσεις της που διάβασα περνούσε γεννές δεκατέσσερις τον εν λόγω συρφετό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
animae Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 (απαντηση στον eye) Θα διαφωνησω και εδω. Τη μουσικη βεβαια ειναι αναλογα πως την αντιλαμβανεται κανενας. Δεν μπορω να καταλαβω πως θα με κανει καραγκιοζη η ΜΟΥΣΙΚΗ καθαρα απολαυση του "mechanical animals". Ναι, ο τυπος ειναι μεγαλος π@παρας, αλλα σε κεινο το αλμπουμ ζωγραφισε. Μηπως απλα εσυ κανεις καποιες παραπανω συνδεσεις μεταξυ ΜΟΥΣΙΚΗΣ και αλλων στοιχειων αυτουνου που την δημιουργησε? Δεν εχεις σκεφτει ποτε την μουσικη απλα ως μελωδιες και να μην δινεις νοημα στους στιχους? Δεν μπορω να καταλαβω. Γιατι την ακριβεια μου φαινεται εντελως παραλογος αυτος ο συσχετισμος. Κill the wise one! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Δεν εχεις σκεφτει ποτε την μουσικη απλα ως μελωδιες και να μην δινεις νοημα στους στιχους? Όχι, ομολογώ ότι ούτε μία φορά δεν μου πέρασε από το μυαλό. ¶λλωστε μιλάμε για τραγούδια. Όταν θέλω να απολαύσω μουσική χωρίς στίχους ε,.... ακούω μουσική χωρίς στίχους. Αλλά εδώ κάνεις ένα θανάσιμο λάθος: νομίζεις ότι οι στίχοι είναι το όχημα που μεταφέρει τη νοοτροπία του δημιουργού. Ο "καραγκιόζης" είναι καραγκιόζης ακόμη και στον τρόπο που παίζει ένα ρε μινόρε. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 οταν κραζει καποιος το φοιβο' date='βγαινετε κ λετε γραφτα εσυ αυτα που γραφει.Τωρα που κραζετε τον κατσιμιχα δεν οφειλετε μια εξηγηση?[/quote'] Υπάρχει μια διαφορά...δεν είδα πουθενά το Φοίβο να μιλάει για κατάπτωση της ποιότητας στο ελληνικό τραγούδι, όπως πλείστοι οι "έντεχνοι", ούτε να διατυμπανίζει ότι μεγαλουργεί μουσικά, όπως επιχειρούν να κάνουν και πάλι οι ίδιοι κύριοι και μάλιστα με μοναδικό μέσον το να αναπολούν το παρελθόν. Επί της ουσίας πάντως ότι ήταν οι Νταλαρο-παπακωνσταντίνο-κατσιμίχες στην αριστερο-παρηκμασμένη Ελλάδα των 80s το ίδιο είναι και ο Φοίβος για την τηλε-παρηκμασμένη Ελλάδα των 00s. Απλά δεν διαμαρτύρεται για αυτά στα οποία συμμετέχει και ο ίδιος... Μα στην επιστολή ο ιδιος ο Κατσμιχας δειχνει να αποστρεφεται τον ορο εντεχνο εδω : Σε τι σε πείραξε εσένα άραγε το "έντεχνο" (όπως το ονομάζουν οι διάφοροι αγράμματοι) Ενω παρακατω ισχυριζεται οτι ο Χ"γιαννης χαρακτηριζει αυτο που κανει "σκεπτομενο ποπ" 8O ->εμετώ(ρήμα,ναι)-> :lol: Δεν ξερω ρε γμτ για το υπολοιπο που λες,δικιο φαινεται να εχεις σε λεκτικο επιπεδο και δε με απασχολει κ καθολου η υπερασπιση του καθε εντεχνου η ατεχνου η σκεπτομενου ποπιστα (αν εχεις παρατηρησει δεν ακουω τπτ απο αυτα συνειδητα),αλλα δε νομιζω οτι μπορουμε να εξισωνουμε ετσι τις καταστασεις... Ο Νταλαρας εχει γραψει "τα βεγγαλικα σου ματια",την "ασημενια σφιγγα ",οι Κατσιμιχαιοι το "του Ερωτα"...τι να πω?Ο Μιχαλακης πως τολμαει με τα ποπακια για τις διαφημισεις του ΟΤΕ να βγαζει γλωσσα? Δηλαδη αν δεν τον κραξουν αυτοι που εχουν πει αυτα τα 2 πραγματα ποιος να τον κραξει,εγω? Btw λατρευω να βλεπω απαξιωτικες δηλωσεις των μεγαλων stars για τις μπουρδες (βλ.Miles Davis,James Brown κλπ) Και αμα πουν κ καμια παπαρια οι μεγαλοι,τους το συγχωρω επειδη ειναι μεγαλοι. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Και συμβαίνει αυτό διότι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι το είδος αυτό πρέσβευε και εξέφραζε κάτι μεγάλο' date=' σοβαρό και κατάλληλο για "σκεπτόμενους" μόνο ανθρώπους και όχι την μάζα. Μπούρδες πρέσβευε και απεδείχθη αυτό με την πάροδο των χρόνων όταν το τρίπτυχο "λίγο ροκ-λίγο μπουζούκι-και κλαίμε τη μοίρα μας" τελματώθηκε...και φτάσαμε να το αναγνωρίζουν και παλιοί του θιασώτες, π.χ. Δήμητρα Γαλάνη που σε πρόσφατες δηλώσεις της που διάβασα περνούσε γεννές δεκατέσσερις τον εν λόγω συρφετό.[/quote'] Έτσι τό έχεις εκλάβει εσύ, τολμώ να πω επειδή είσαι εξ αρχής αρνητικός και προκατειλλημμένος κατά τη γνώμη μου, εναντίον αυτής της μουσικής. Αυτά τα φαινόμενα όμως δε λένε τίποτα, ακραίες συμπεριφορές υπάρχουν παντού, δυστυχώς όμως αυτές αφήνουν τη μεγαλύτερη εντύπωση. Καλύτερα να επικεντρωθούμε στην ουσία της μουσικής και όχι στις συμπεριφορές των "ταυτισμένων" , νομίζω... Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zithon Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 παρ' ολο που εγω σηκωσα την επιστολη στο θεμα, ομολογω οτι δεν ειμαι φανατικος των κατσιμιχα αλλα μου αρεσουν πολυ και τους υποστηριζω. ρε φιλε το " του ερωτα" ειναι τραγουδαρα. ιδικα την εισαγωγη καθε φορα που την ακουω ανατριχιαζω σε οτι φαση και να ειμαι. τα λογια και ο τροπος που τα λεει ειναι απλα απιστευτα..... NON SERVIAM... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2007 Τα μάτια σου πυρηνικά ολοκαυτώματα στις κόχες καθοδικού σωλήνα ηλεκτρονίων Αγορασμένου με Mastercard ή American Express σε 48 άτοκες δόσεις από αλυσσίδα πώλησης ψηφιακών προϊόντων Την ώρα που η θεία θρησκεία της αγνότητας βράζει στο ζουμί της σαν τσουρουφλισμένος τσαλαπετεινός Που κάποιοι του στέρησαν το γίγνεσθαι εν τω μέσω τηλεοπτικής απάθειας Ρεφραίν: Καστανά, καστανά μαζί σου καστανά μαζί σου ως τα πέρατα της καρβουνονυχτιάς Καστανά, καστανά μαζί σου καστανά μαζί σου ως τα πέρατα της καρβουνονυχτιάς (από το νέο δίσκο των Χ. και Π. Κατσιμίχα με τίτλο ΠΡ8Σ) (ήταν ξαφνική έμπνευση, μην αρπαχτείτε :) :) :) :) ) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις