Προς το περιεχόμενο

Ολα ειναι ωραια στο Ελλαδιστάν....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).

Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']

 

Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.

 

Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.

 

Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.

 

Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.

 

Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελεύθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:

 

Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα, ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 228
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ικανοποιηθηκες' date=' γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).

Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη.[/quote']

 

Φιλικότατα σε παρακαλώ να αναπροσανατολίσεις τις επαγγελματικές σου επιλογές προς άλλη κατεύθυνση από αυτή των πωλήσεων.

 

Οι απόψεις σου ηχούν περίεργα στα αυτιά επαγγελματιών του χώρου.

 

Η εσφαλμένη αντίληψη ότι πληρώνεσαι από τον εργοδότη και όχι από τον πελάτη ΣΟΥ αποτελεί την συντομοτέρα των οδών προς την επαγγελματική σου αποτυχία.

 

Τα ανωτέρω φυσικά ισχύουν πολυ περισσότερο στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος είσαι ο εργοδότης.

 

Θα ήθελα να γνωρίζω αν οι απόψεις σου θα παρέμεναν ίδιες ασκώντας το επάγγελμα σου ως ελέυθερος επαγγελματίας του χώρου, εκδίδοντας δηλαδή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και πληρώνοντας ΤΕΒΕ.:?:

 

Και πάλι τονίζω ότι το "φιλικότατα" το εννοώ και το απευθύνω σε ένα συνάδελφό μου στο χώρο των πωλήσεων χωρίς καμία δόση ειρωνείας, μετά από 14 χρόνια βιοπορισμού από αυτό το επάγγελμα ανεξάρτητα αν το αντικείμενο ή ο ρόλος μου είναι διαφορετικός.

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας, δεν ειμαι εμπορος, ουτε υπαλληλος σε αναλογο μαγαζι. Ειμαι υπαλληλος σε ενα θεατρο και εαν αναφερεσαι για το θεμα ευγενειας και υπομονης, νομιζω πως συμφωνω μαζι σου.

Παρολαυτα, δεν μπορω να "απαλλαξω" τον υπαλληλο με αυτη τη λογικη, γιατι:

Πρωτον, δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι

Δευτερον, οι υπαλληλοι στα μουσικα καταστηματα εχουν προυπηρεσια παλι ως..μουσικοι υπαλληλοι και συνηθως δεν εχουν σπουδασει καποιο κλαδο πωλησεων.

Τριτον, οι πελατες που ερχονται ειναι ολων των ηλικιων και των φυλων. Σε ενα καταστημα ( που ο εργοδοτης ηδη εχει φροντισει για το μινιμουμ προσωπικο ), ο οποιοσδηποτε εχει δικιο, αρκει να ξερει τι θελει ή τουλαχιστον περιπου τι θελει.

Δεν ειναι σωστο να κατεβαζεις την κιθαρα των 3000Ε για τον πιτσιρικα που ψαχνει μια BC RICH και απλα θελει να πει μετα στους φιλους του πως επαιξε με μια κιθαρα των 3000Ε σε ενα μαγαζι ( και συνηθως γαμησε :D ).

Οταν η κιθαρα παραμενει απασχολημενη στους πελατες που ουτε ειναι ικανοι να την παρουν, αλλα ουτε και την φανταζοταν ποτε, τοτε μπορει να χασεις εναν πελατη που θα ηθελε οντως να τηνπ αρει και να την δοκιμασει!

 

Μην κοροϊδευομαστε. Ειμαστε στο 2007..το 99% των μπομπιρων εχουν internet και μπορουν να μαθουν απο παντου ποσα να διαθεσουν και για τι κιθαρα. Δεν ζουμε στο 1990, οπου η δοκιμη οποιασδηποτε κιθαρας ηταν απαραιτητη!

Να που διαφερουμε με το εξωτερικο,.Εκτος απο προβληματικους εμπορους, εχουμε και προβληματικους καταναλωτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διευκρινίσω πως απευθύνθηκα σε σένα με αφορμή το παρακάτω σχόλιό σου

 

"Δεν ικανοποιηθηκες, γιατι δεν καθεσαι 8 ωρες σε ενα καταστημα με 30-40 πελατες, απο τους οποιους οι 20 ειναι "φτασμενοι" ψωνιο-μουσικοι, οι 10 δεν ξερουν τι θελουν και οι αλλοι 10 μπαινουν για ενα συγκεκριμενο πραγμα ( ο παραδεισος ).

Εμεις τα βλεπουμε ολα απο την πλευρα του πελατη."

 

υποθέτοντας ότι έχεις βρεθεί σ΄αυτή τη θέση.

 

Να γενικεύσω επομένως, μη απευθυνόμενος μόνο σε σένα, λέγοντας πως οι καταναλωτές πρέπει να"εκπαιδεύονται" στο να μην είναι προβληματικοί, από καταρτισμένους, ειδικευμένους, επαγγελματίες πωλητές (είναι και αυτό μέρος του ρόλου τους), εφόσον αυτοί προσληφθούν από επαγγελματίες εμπόρους με όραμα για την επιχείρησή τους,οι οποίοι πρέπει να θέτουν τους κανόνες του costumer service σύμφωνα με την διεθνή έννοια του όρου και όχι περιοριζόμενοι από την οικονομική κλίμακα μέσα στην οποία λειτουργούν.

 

Διαφώνησα μαζί σου πριν νομίζοντας ότι βρίσκεσαι στο χώρο πώλησης μουσικών οργάνων και διαφωνώ ακόμα με μερικές από τις απόψεις σου, γνωρίζοντας τώρα ότι είσαι καταναλωτής.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου για την έλλειψη παιδείας και επαγγελματισμού κάποιων εμπόρων που απασχολούν μουσικούς και όχι πωλητές, με αποτέλεσμα να προσφέρονται κακές υπηρεσίες από δυσαρεστημένους σε δυσαρεστημένους.

 

Φταίνε όμως και όσοι επικαλούνται την ιδιότητα του πωλητή ενώ είναι μουσικοί και έπειτα διαμαρτύρονται για τις άσχημες συνθήκες της εργασίας που οι ίδιοι επέλεξαν.

 

και κάτι τελευταίο

freemindgr έγραψε:

 

Δεν ειναι σωστο να κατεβαζεις την κιθαρα των 3000Ε για τον πιτσιρικα που ψαχνει μια BC RICH και απλα θελει να πει μετα στους φιλους του πως επαιξε με μια κιθαρα των 3000Ε σε ενα μαγαζι

 

είναι σωστό, πίστεψέ με

 

Φιλικά

Χρήστος

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη εαν ειχες 2 πελατες, απο τους οποιους ο ενας ηταν καλος ( ειχε αφησει ενα μεγαλο ποσο γενικα ), ενω ο αλλος ενας πιτσιρικας, σε ποιον θα εδινες να δοκιμασει πρωτος την κιθαρα? Ποιος θα ηταν ο πιθανοτερος αγοραστης της?

Και εαν εχεις καταστημα, απασχολεις υπαλληλους που εχουν τελειωσει καποια αντιστοιχη σχολη ή τουλαχιστον ο αριθμος τους ειναι τοσος, ωστε να γινεται η εξυπηρετηση αμεσα..

Και τελικα..καθε ποσο μπορεις να εμφανιζεις στο μαγαζι σου μια κιθαρα των 3000Ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία συζήτηση έχετε εδώ...

 

Λοιπόν, εγώ νομίζω ότι η κατάσταση είναι απλή: ο έλλην θέλει ποιότητα υπηρεσιών που ΔΕΝ μπορεί να πληρώσει. Όλοι θέλουν εικοσιτετράωρο support και χαμόγελα από δίμετρες ξανθιές σε κάθε επαφή τους με κάθε επιχείρηση... ΑΛΛΑ ουδείς (απ' όσο γνώρισα μέχρι σήμερα) δεν ΑΠΑΙΤΕΙ αυτή την ποιότητα διότι το να την απαιτήσεις γεννά συγκεκριμένες οικονομικές υποχρεώσεις.

 

Έχω δει με τα μάτια μου πελάτη να φεύγει από μαγαζί πληροφορικής για να πάει στο ακριβώς διπλανό ΑΦΟΥ έχει κουράσει τον εξυπηρετικότατο υπάλληλο προκειμένου να γλυτώσει 200 δραχμές (τόσο ήταν τότε), οπότε...

 

Συνεπώς η καλή εξυπηρέτηση και το ορθό πνεύμα που προτείνει ο telewiz επαφίονται στον πατριωτισμό των ελλήνων, δηλαδή: όποιος γουστάρει τα επιδεικνύει (και πράγματι οφελείται από αυτή την επίδειξη).

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός πελάτης έχει πάντοτε περισσότερο δίκιο από τον κακό πελάτη και αυτό είναι κάτι που ΟΛΟΙ όσοι πουλάμε το ξέρουμε, και ας μην το παραδεχόμαστε ανοικτά.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη εαν ειχες 2 πελατες' date=' απο τους οποιους ο ενας ηταν καλος ( ειχε αφησει ενα μεγαλο ποσο γενικα ), ενω ο αλλος ενας πιτσιρικας, σε ποιον θα εδινες να δοκιμασει πρωτος την κιθαρα?[/quote']

 

σε όποιον έρχονταν πρώτος και το εννοώ

 

Ποιος θα ηταν ο πιθανοτερος αγοραστης της?

 

ειλικρινά δεν μπορείς να ξέρεις από πριν και δεν πρέπει να υποθέτεις...

καλύτερη ίσως έκπτωση να έπαιρνε ο συχνός πελάτης...

 

στα υπόλοιπα ερωτήματα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί είμαι πωλητής και όχι εργοδότης

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Συνεπώς η καλή εξυπηρέτηση και το ορθό πνεύμα που προτείνει ο telewiz επαφίονται στον πατριωτισμό των ελλήνων' date=' δηλαδή: όποιος γουστάρει τα επιδεικνύει (και πράγματι οφελείται από αυτή την επίδειξη).

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, ο καλός πελάτης έχει πάντοτε περισσότερο δίκιο από τον κακό πελάτη και αυτό είναι κάτι που ΟΛΟΙ όσοι πουλάμε το ξέρουμε, και ας μην το παραδεχόμαστε ανοικτά.[/quote']

 

Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό, επαγγελματισμό όπου τον αντιμετωπίζω ή όπου τον επιδεικνύει ο καθένας μας

Dual Soliloquy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ αλλά θα μου άρεσε να "βαφτίσω" τον πατριωτισμό' date=' επαγγελματισμό [/quote']

 

Ασφαλώς. Η φράση μου είναι λογοπαίγνιο, από το Σύνταγμα της χώρας.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας έμπορος είναι ότι

" αν ένας ευχαριστημένος πελάτης θα του φέρει 10 καινούργιους αγοραστές, ένας δυσαρεστημένος θα του "κόψει" 1000 υποψήφιους..."

 

αυτό που δεν θα καταλάβει ποτέ ο έλληνας καταναλωτής είναι ότι

" έχει και συντηρεί τους εμπόρους που του αξίζουν..."

 

αυτό που δεν θα καταλάβω ποτέ είναι ότι συνδιαμορφώνω την όποια κατάσταση με την συμπεριφορά μου, σε όποια και από τις δύο "απέναντι" όχθες βρεθώ...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου