Προς το περιεχόμενο

Συναρμολογώντας μια BOLT-ON κιθάρα (Strat-Tele κ.ο.κ)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή έλαβα σωρεία e-mail για τις κιθάρες που κατασκευάζω (ή πιό σωστά ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΩ,η κατασκευή θέλει τεράστια πείρα,γνώσεις & εξοπλισμό & εγω δεν διαθέτω τίποτα απο τα τρία..) αποφάσισα να γράψω ένα μικρο αρθρο για το «πως γίνεται» το «θαυμα» αυτό.

 

Ελπίζω ότι μετα την ανάγνωση του θα καταλάβετε ότι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΛΟ & ότι δεν αξιζει να πετάτε τα χρήματα σας σε αγορές bolt on κιθαρων στις παρανοϊκές τιμές τις ελληνικής αγοράς.

 

Μεσα στο αρθρο θα προτείνω και κάποιους κατασκευαστές και συνδιασμούς υλικών.

 

Ας προχωρήσουμε λοιπόν με κάποιες ΒΑΣΙΚΕΣ παραδοχές (πάντα ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ)

 

Στόχος μας είναι μια ΕΛΑΦΡΙΑ καλοφτιαγμένη κιθάρα με καλό playability και ΗΧΟ.

Αν και κατα τη γνώμη μου ο ΤΥΠΟΣ του ξύλου που θα επιλέξουμε για το σώμα ΔΕΝ παίζει σχεδόν κανένα ρόλο στον ήχο (πάντα μιλάμε για τον ηλεκτρικό ήχο δηλ.για τον ήχο της κιθάρας μεσα απο τον ενισχυτή) το ΒΑΡΟΣ του ξυλου ΠΑΙΖΕΙ & γενικότερα οι ελαφριές κιθάρες, εκτός ότι προσφέρουν άνεση και δεν κουραζουν τον παίκτη,έχουν πιό ζωντανό, ισοροπημένο & αμεσο (responsive) ήχο απο τις βαριές.

 

Γενικά κιθάρες που ζυγίζουν απο 3-4,5 κιλά θεωρούνται ελαφριές.

Οσο ελαφρύτερες τόσο καλύτερες.

 

Ενας ακόμα λόγος που προτιμώ τις ελαφριές κιθάρες είναι το γεγονός ότι συμπεριφέρονται καλύτερα με τους μαγνήτες με ΧΑΜΗΛΗ έξοδο (που προσωπικά προτιμώ) για καποιο λόγο «μεταφράζουν» καλύτερα τον γλυκό, καθαρό και γεμάτο ηχο τους.

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

 

Καταρχην επιλέγουμε το ΣΩΜΑ & το ΜΠΡΑΤΣΟ μας απο τα παρακάτω site

 

www.warmoth.com

 

www.allparts.com

 

www.wdmusic.com

 

www.usacustomguitars.com

 

www.rockinger.com

 

www.stewmac.com

 

 

 

όλοι οι παραπάνω κατασκευαστές προσφέρουν μια τεράστια ποικιλία ξύλων, hardware & μαγνητών.

 

 

ΜΠΡΑΤΣΑ

 

Γενικά εδω ισχύει το «οσο παχύτερο μπράτσο τόσο το καλύτερο» οι μέρες του shred και των λεπτών «μπουζουκοταστιέρων» εχουν ευτυχώς περάσι ανεπιστρεπτει.

Ενα παχύ μπράτσο προσφέρει καλύτερη στήριξη στο χέρι,λιγότερη κούραση κατα το παίξιμο και το σπουδαιότερο περισσότερο sustain, punch & articulation στον ήχο.

 

Παχια μπράτσα θεωρούνται όσα είναι απο 0,9 της ίντσας και πάνω στο πρώτο τάστο (το ιδανικό είναι η 1 ίντσα)

 

Πχ.το boatneck & το fatback & το SRV της WARMOTH

 

Κατα τη γνώμη μου πρέπει να επιλέξετε ενα μπράστο με Jumbo τάστα (6105-6150-6100) και να αγνοήσετε τα τρισάθλια απο όλες τις απόψεις μικρά vintage τάστα.

 

Επίσης μια compound radius (7”-12”) η έστω 9”-10” ταστιέρα θα βοηθήσει να έχετε lower action και καλό bending (το vintage radius είναι ξεπερασμένο κατα τη γνώμη μου)

 

Το υλικό της ταστιέρας (έβενος, rosewood, maple) δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑ ρόλο στον ήχο οπότε επιλέξτε ότι σας βολεύει καλύτερα!

 

ΣΩΜΑ

 

Ενα ελαφρύ swamp ash ή alder σώμα είναι ότι πρεπει (μπορείτε να πειραματισθειτε και με hollow body σώματα για ακόμα μικρότερο βάρος και λίγο πιο «αέρινο ήχο»)

 

PICKGUARD

 

ΠΑΝΤΟΤΕ να αγοράζετε το Pickguard απο τον ίδιο κατασκευαστή που έφτιαξε το σωμα γιατί δεν ταιριάζουν πάντα τα pickguards με τα σώματα όλων των κατασκευαστών

 

POTS & HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ (Διακόπτες κτλ)

 

Αγοράζετε ΠΑΝΤΟΤΕ τα καλύτερα MADE IN USA (cts) που μπορείτε να βρείτε,τα φθηνά ασιατικά προιόντα ΣΙΓΟΥΡΑ θα χαλάσουν μέσα σε ενα χρόνο!

 

ΜΑΓΝΗΤΕΣ

 

Εδω οι επιλογές είναι ατελείωτες ,οι προσωπικές μου αγάπες ειναι:

 

 

 

 

Για noiseless μαγνητες που ακούγονται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως οι μονοί, οι BILL LAWRENCE (μονο απο το www.billlawrence.com) είναι ότι καλύτερο και φθηνότερο (πάντα συνδιάζω τα μοντελλα 280 (για neck & middle) με ενα 290 (για bridge)

 

Για κλασσικούς μονοπήνιους μαγνήτες οι καλύτεροι απο όσους έχω δοκιμάσει είναι οι LINDY FRALIN (vintage hot για strat ,πάντα με το μεταλλικό base plate στον bridge) & (vintage tele set)

 

Πολύ καλοί είναι και οι γερμανικοι HARRY HAUSEL (απο www.rockinger.com)

καθώς και η «ταπεινή σειρά vintage 62 strat/52 tele της Fender)

 

Παντα ένα κομμάτι ατσάλι κολλημένο κάτω απο τον μαγνήτη bridge μιας strat βελτιώνει την ηχητική του απόδωσει προσθέτοντας όγκο και punch δεν χρειάζονται HUMBUCKERS κρατείστε τους για τις Les Paul σας!

 

ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ & ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

 

Θα βρείτε τα ΠΑΝΤΑ όσον αφορά τα ηλεκτρονικά της κιθάρας σας ,καθώς και τέλειες οδηγίες για σωστό soldering, στο www.guitarnuts.com

Η γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσετε ένα απο τα εναλακτικά σχεδιαγράμματα του για σύνδεση μαγνητών (π.χ. αυτο που προσφέρει άλλους 2 ήχους στη strat και tele)

 

ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ

 

Αν θέλετε ένα «κυριλέ» φινίρισμα στην κιθάρα σας τότε η παραγγείλτε το σώμα βαμμένο ή δώστε το σε κάποιον επαγγελματία (π.χ.Γκαγκανιάρης) το να βάψετε μόνοι σας την κιθάρα με πολυεστερικό χρώμα ή ακόμα χειρότερα με νίτρο είναι τεράστιος & χαμένος κόπος (εκτός κι αν ξέρετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνετε...)

 

Αν δεν θέλετε «κυριλέ» φινίρισμα τότε μερικά χέρια tung oil ή υγρού πολυεστέρα (minwax) και μπόλικο γυαλόχαρτο είναι ότι πρεπει (απλά ακολουθείστε τις οδηγίες του μπουκαλιού) πολύ ωραίο φινίρισμα κάνει και το gun stock oil (θα το βρείτε στα οπλοπωλεία)

 

HARDWARE

 

Με την έννοια hardware εννοώ το σύνολο των μεταλικών μερών (βίδες,γέφυρες,κλειδιά, String trees)

 

Το καλύτερο source είναι ο www.stewmac.com & www.warmoth.com

 

Γενικά προτιμώ το vintage type hardware στα κλειδιά & γέφυρες γιατί είναι ελαφρύ & έχει καλύτερο ήχο,προτείνω δε για

 

Γέφυρες/τρεμολα

 

http://www.stewmac.com/shop/Bridges,_tailpieces/Electric_guitar,_non-trem_bridges/Traditional-style_Tele_Bridges.html

 

 

http://www.stewmac.com/shop/Bridges,_tailpieces/Electric_guitar_tremolos/Standard_Tremolo_for_Strat.html

 

Κλειδιά

 

http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead/Gotoh_Vintage-style_Oval_Knob_Tuners.html

 

αν θέλετε lock

 

http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead/Gotoh_Locking_Vintage_Oval_Knob_Tuners.html

 

 

 

 

ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

 

ΒLACK & DECKER (με μικρα & μεγάλα τρυπανάκια)

 

Στραβοκατσάβιδο (μικρο & μεγάλο)

 

Κατσαβίδι πλατυ (για τη ρύθμιση του trussrod)

Eνα σετ λίμες για nut απο www.stewmac.com (εναλακτικά προτείνω να αγοράσετε το μπράτσο με εγκατεστημένο το nut γιατι όντως το κόψιμο του nut είναι για πολύ επιδέξιους...)

 

Εναλακτικά μπορείτε να αγοράσετε ενα Tusk nut PRESLOTED www.stewmac.com

 

 

 

 

 

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ

 

1.Πάντα ξεκινάμε τη συναρμολόγηση ΜΕΤΑ το φινίρισμα του σώματος & μπράτσου)

 

2.Ταιριάζουμε το σώμα με το μπράτσο (το σημαντικότερο βήμα)

 

(αν αγοράσατε το σώμα και το μπράτσο απο τον ίδιο κατασκευαστή τότε θα ταιριάζουν τέλεια χωρίς το απαίσιο neck gap που έχουν οι περισσότερες Fender)

 

-πρώτα απο όλα τοποθετούμε τη γέφυρα (ή το tremolo) στην κιθάρα χρησιμοποιώντας τις βίδες του κατασκευαστή τους και ΠΑΝΤΑ τρυπώντας πρώτα το σώμα με το BLACK & DECKER (χρησιμοποιώντας τρυπανι ελάχιστα λεπτότερο απο την κάθε βίδα για να πιάνει καλύτερα η βίδα στο ξύλο)

ΠΟΤΕ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΡΥΠΗΣΕΤΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΒΙΔΑ,ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΡΥΠΑΝΙ & ΜΕΤΑ ΒΙΔΑ!!!!!!!!! (Ισχύει για ΟΛΕΣ τις βίδες που θα τοποθετήσουμε ακόμα και για αυτές του pickguard)

 

-περναμε τις 2 ΜΙ χορδες (θεσεις 1 & 6)

 

-βαζουμε το μπράτσο στο neck pocket του σωματος (εχουμε πριν τοποθετήσει τα κλειδιά βεβαίως)

 

-περναμε 2 μι χορδες απο τα κλειδια και τις τεντωνουμε

 

-βεβαιωνόμαστε ότι έχουν κεντραρει σωστα (η απόσταση τους απο την ακρη της ταστιέρας είναι η ίδια)

 

-με μια βίδα για μοντάρισμα μπράτσου (πωλούνται μαζί με το neck plate http://www.stewmac.com/shop/Hardware,_parts/Electric_guitar:_Covers_plates/Neck_Mounting_Plates.html ) μαρκαρουμε τα σημεία που θα τρυπήσουμε το μπράτσο (4 σημεια-4 βιδες) περνώντας την μέσα απο τις τρύπες του σώματος/neck pocket

 

-αφαιρούμε το μπράτσο και τρυπάμε με το Black & Decker στα σημεία που μαρκάραμε (πάντα με τρυπανακι ελάχιστα λεπτότερο απο τις βίδες)

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΤΡΥΠΑΝΑΚΙ ΜΕ ΛΙΓΗ ΜΟΝΩΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΡΥΠΟΥΣΕ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ!!

(Βάλτε το τρυπανακι πλάι στο τέρμα του μπράτσου που θα τρυπίσετε και μετρήστε το βάθος)

 

-Τρυπίστε αργά και σταθερα

 

-Βάλτε ξανά το μπράτσο στο neck pocket και τοποθετήστε το neck plate.

-Bιδώστε τις βίδες ακολουθώντας ενα Χ patern (δηλ. Πάνω αριστ-κατω δεξια-πάνω δεξ-κατω αριστ.)

-Σφίξτε ΚΑΛΑ και όταν τελειώσετε βεβαιωθείτε ότι το μπράτσο είναι αμετακίνητο.

 

-Τωρα μπορειτε να τοποθετήσετε το pickguard (αφου βέβαια βάλετε τους μαγνήτες!) και το υπόλοιπο hardware.

 

-Mετα το μονο που μένει είναι να διαβάσετε το άρθρο μου για το set up!

 

 

5697_0yfhsSB3hM.sized.jpg

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 95
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά προσωπικά βλέπω να αποκτώ μια strato πολύ φθηνότερα απ'όσο υπολόγιζα.

feather μπορείς να κάνεις μια πρόχειρη κοστολόγηση ? (ξέρω οτι ζητάω δύσκολα αφού εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες, αλλά πχ πες πόσο σου στοίχησε η κιθάρα που έχεις στη φωτο).

www.intravenus.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αχ ολόκληρο κατεβατο εγραψα & όλη η δόξα πάει στον άτιμο :D τον Feather! :D

 

τέλος πάντων ας δείξω ολίγη μεγαλοψυχία και ας απαντήσω

το κόστος κυμαίνεται περίπου απο 700-900 ευρω ανάλογα με τα μεταφορικά & αν θα σε "τσιμπήσει" το τελωνείο.

 

τα "υλικά" για την εικονιζόμενη κιθάρα μαζι με τα μεταφορικά μου κόστισαν περίπου 750 ευρώ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ !! γκάφα, sorry!! τα site είναι όλα αμερικάνικα? δεν υπάρχουν ανάλογα ευρωπαικά-φθηνά ? για να μην ρισκάρουμε με τα τελωνεία.

www.intravenus.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό άρθρο Superfunk, είμαι σίγουρος ότι πολλοί κιθαρίστες θα το αποστηθίσουν από τις πολλές αναγνώσεις ή θα το κάνουν κορνίζα στο τοίχο τους για να το βλέπουν με τίτλο "ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ" (εναλλακτικά για τους roadies υπάρχουν και οι φωτοτυπικές σμικρύνσεις για τοποθέτηση στο καθρέπτη του αυτοκίνητου στη θέση του "μπαμπά μη τρέχεις" :D .)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Θαυμάσιο το άρθρο του superfunk και πολύ κατατοπιστικό. Μπράβο.

Από το Α στο Ω της κατασκευής μιας bolt-on κιθάρας.

 

Θα ήθελα όμως να διευκρινίσω κάποιες θέσεις που αφορούν την κατασκευή

της κιθάρας γενικότερα, αλλά και που ο ίδιος είπε ότι αφορούν προσωπικές του απόψεις.

 

ο ΤΥΠΟΣ του ξύλου που θα επιλέξουμε για το σώμα ΔΕΝ παίζει σχεδόν κανένα ρόλο στον ήχο (πάντα μιλάμε για τον ηλεκτρικό ήχο δηλ. για τον ήχο της κιθάρας μεσα απο τον ενισχυτή) το ΒΑΡΟΣ του ξυλου ΠΑΙΖΕΙ' date=' και γενικότερα οι ελαφριές κιθάρες, εκτός ότι προσφέρουν άνεση και δεν κουραζουν τον παίκτη, έχουν πιό ζωντανό, ισοροπημένο και αμεσο (responsive) ήχο απο τις βαριές.

 

Γενικά κιθάρες που ζυγίζουν απο 3-4,5 κιλά θεωρούνται ελαφριές.

Οσο ελαφρύτερες τόσο καλύτερες.

[/quote']

Θα διαφωνίσω ως προς το ότι το ξύλο δεν παίζει ρόλο στον ήχο.

 

Η πυκνότητα του ξύλου, η μάζα και κατ’ επέκταση το βάρος δίνουν διαφορετικά χαρακτηρηστικά στον ήχο. (Δεν λέω καλύτερα αλλά δοαφορετικά)

Για παράδειγμα, ένα σώμα από μαόνι 4 κιλών έχει πολύ πιο μουντό ήχο από ένα σώμα μαόνι πάλι, αλλά με πρόσθετη φλύδα κελεμπέκι (πχ Les Paul) που ζυγίζει κοντά στα 8 κιλά.

Εαν ο στόχος μας ήταν να φτιάξουμε μια ελαφριά κιθάρα μόνο, τότε θα είχαμε περισσότερες επιλογές στο υλικό. (Π.χ. γιατί δεν φτιάχνεις μια από σουηδικό ξύλο... όχι ότι δεν θά ’ταν καλή. Εχει κι αυτό τον ήχο του. Εξ αλλου το πεύκο χρησιμοποιείται στα σκάφη και στις ακουστικές σαν καπάκι.)

Πρέπει βέβαια και να ακούς τον ήχο της κιθάρας μετά με ενισχυτή αξιώσεων αλλά και το παίξιμο να αφήνει να φανεί ο χαρακτήρας του.

Προσωπικά εγώ τις αποφεύγω τις ελαφρές κιθάρες παρ' ότι με βολεύουν στα live.

 

Γενικά εδω ισχύει το «οσο παχύτερο μπράτσο τόσο το καλύτερο» οι μέρες του shred και των λεπτών «μπουζουκοταστιέρων» εχουν ευτυχώς περάσει ανεπιστρεπτει.

Κατα τη γνώμη μου πρέπει να επιλέξετε ενα μπράστο με Jumbo τάστα (6105-6150-6100) και να αγνοήσετε τα τρισάθλια απο όλες τις απόψεις μικρά vintage τάστα.

 

Το πάχος του μπράτσου αφορά και το μέγεθος του χεριού μας. Δεν είμαστε όλοι προικισμένοι. :cry:

Και κατ' επάκταση αυτό αφορά και το ύφος του παιξίματος.

Η κιθάρα δεν παίζει μόνο ροκ.

Οι περισσότερες τζαζο-κιθάρες (σκάφη) έχουν λεπτά μπράτσα και λεπτά τάστα.

Tα λεπτά τάστα προσφέρουν σκάσιμο στα πρίμα και κυρίως ακρίβεια στη νότα' date=' ενώ τα χοντρά είναι ευκολότερα στα σηκώματα.

 

*Ενα καλό σχετικό βιβλίο είναι το Make Your Own Electric Guitar - By Melvyn Hiscock που θα βρείτε στα μαγαζιά (και στο ιντερνετ) αλλά και ότι κυκλοφοράει από τον Dan Erlewine.

[img']http://www.fetchbook.info/cover/small/07/0953104907.jpg[/img]

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο ρε Superfunk!Να 'σαι καλά!

 

Έχω μερικές απορίες:οι strato-tele είναι πιο εύκολο να συναρμολογηθούν απ' ότι οι les paul;Βλέπω ότι οι περισσότεροι προμηθευτές δεν ασχολούνται με τις les paul...

 

Στις les paul παίζει μεγάλη διαφορά αυτή η "φλύδα κελεμπέκι" όσον αφορά τον ήχο;Βλέπω ότι η warmoth προσφέρει τα curved και flat σώματα (με και χωρίς φλούδα αντίστοιχα)

 

Πόσο εφικτό είναι να φτιαχτεί μια πραγματικά all-around κιθάρα;(προσωπικά θα 'θελα να παίζει από καφρίλες μέχρι blues και jazz).Φαντάζομαι με 2 humbuckers και τα κατάλληλα ηλεκτρονικά (για split,parallel,oyt of phase wiring κλπ) από μαγνήτες είμαστε ok,αλλά αυτά περί τα τάστων,μπράτσου κλπ ομολογώ ότι δεν τα είχα σκεφτεί ποτέ.Θα μπορεί να γίνει κάποιος συμβιβασμός ά θα είναι καλύτερα να υπάρχουν ξεχωριστές κιθάρες για κάθε δουλειά;

 

Αυτά τα "λίγα" προς το παρόν.Μη νομίζετε ότι θα γλιτώσετε εύκολα... :D

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σέβη μου...

Αυτό με το μεταλλικό έλασμα κάτω από τον bridge μαγνήτη κάνει δουλειά και σε διπλούς μαγνήτες με μέγεθος μονού? Καμιά photo παίζει?

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

H Les Paul έχει κολλητό μπράτσο και οχι βιδωτό (bolt-on), άρα και δυσκολότερη συναρμολόγηση.

Γι αυτό οι εταιρίες αυτές που πουλούν στον ιδιώτη δεν τις προτείνουν.

 

Το θέμα του superfunk αφορά τη συναρμολόγηση και όχι κατασκευή όπως διευκρινίζει από την αρχή.

 

Θα μπορεί να γίνει κάποιος συμβιβασμός ά θα είναι καλύτερα να υπάρχουν ξεχωριστές κιθάρες για κάθε δουλειά

 

Όπως βλέπεις ο superfunk κατάφερε και τα συμβίβασε σε αυτό που έκείνος προσωπικά γουστάρει. Και έχει αποκτήσει τα δικά του κριτήρια συναρμολογώντας τις κιθάρες του.

Είναι φεντεράκιας, ( :lol: ) και την θέλει ελαφριά με παχύ μπράτσο, χοντρα τάστα, μονοπήνιους μαγνήτες. Και έχει φτιάξει θεσπέσιες προσωπικές κιθάρες!

Μελετώντας και ψάχνωντας πας στην πόλη!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου