Προς το περιεχόμενο

Πλάτες με Pad με το Triton LE Ερώτηση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς το έχω δοκιμάσει και αυτό και πάλι κάνει το ίδιο. Δεν σταματούν οι προηγούμενες. Θέλω κάθε φορά που παίζω άλλες νότες (που απέχουν οκτάβα ή πέμπτες με απουσία τρίτης ή και συγχορδία τέλος πάντων) πέρα απο το γεγονός οτι θα πρέπει να ακούγονται να καταργούν και τις προηγούμενες.

 

Αυτό μπορώ να το πετύχω τσεκάροντας το hold και θέτοντας τον ήχο μονοφωνικό αλλά τότε θα μπορώ να παίζω μία νότα τη φορά.(Ουτε συγχορδία αλλά ουτε έστω 2 νότες)

 

Δεν μπορώ να διανοηθώ οτι ένα απλό Roland arranger της τάξης των 500€ (το αναφέρω γιατί είναι το πιο φτηνό όργανο που έχω) το κάνει ενώ στο Le δεν γίνεται και χρειάζεται sustain.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που συμβαίνει στα arranger που αναφέρεις είναι ότι έχουν κάποιο mode λειτουργίας όπου παίζουν ακόρντα (σταθερά πατημένα) με το πάτημα ενός πλήκτρου (ΟΧΙ δύο πλήκτρων όπως νομίζεις). Είναι ένα πολύ γνωστό κόλπο στα arrangers, π.χ. πατάς ένα sol και ακούς σολ ματζόρε, ή πατάς ένα σολ μαζί με ένα σολ-ύφεση και ακούς σολ μινόρε κλπ κλπ. Στα synths δεν υπάρχουν συνήθως τέτοια πράγματα και ο μόνος τρόπος να κάνεις αυτό που θέλεις είναι με ένα sustain pedal, όπως ήδη σου έγραψαν αρκετοί.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εye protocol σε ευχαριστώ αλλά νομίζω ότι αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα και πιο συγκεκριμένα στη λειτουργία chord recognition mode. (single fingered or multi fingered) που διαθέτουν ακόμα και τα φτηνά arranger.

 

Eνημερωτικά να αναφέρω οτι έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία σε synth workstations και arrangers. Ασχολούμαι σχεδόν 20 χρόνια με αυτά τα ρημάδια (μουσικά αλλά και σε προγραμματισμό). Ίσως δεν έχεις καταλάβει τι εννοώ. Γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται στα arranger και τις λειτουργίες που έχουν για τις συγχορδίες.

 

Απλά θα ήθελα να δω μια απάντηση απο κάποιον που ξέρει καλά το συγκεκριμένο όργανο που ενδεχομένως να το έχει κάνει.

 

Ευχαριστώ

 

Νικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά ίσως κάτι γίνεται με την επιλογή single trigger κάθε oscilator που συμμετέχει στο πρόγραμμα. Είναι το μόνο που μπορώ να ελπίζω αν και δοκίμασα όλους τους συνδυασμούς παραμέτρων χωρίς αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής πάντως να κάνω είναι το εξής. Διαλέγω το pad που θέλω.Αν το συκγεκριμένο πρόγραμμα βασίζεται σε έναν ταλαντωτή μόνο, τότε το διαμορφώνω έτσι ώστε να χρησιμοποιεί και δεύτερο μόνο που τον φτιάχνω έτσι ώστε το δείγμα (multisample) να παίζει μια οκτάβα ψηλότερα. Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνω με το πάτημα ενός πλήκτρου να έχω το ίδιο αποτέλεσμα σαν να έπαιζα την ίδια νότα και στις δύο οκτάβες. Αυτό μου λύνει κάπως τα χέρια γιατι τότε στο program mode μπορώ να επιλέξω mono λειτουργία με priority : last που θα καταργεί την προηγούμενη νότα με το πάτημα της επόμενης. Το θέμα όμως είναι οτι στην ουσία μπαίνω σε φαύλο κλυκλο διότι έτσι όπως διαμόρφωσα το πρόγραμμα θα μπορούσε να ακούγεται ακόμα πιο πλούσιο αν μπορούσα να το παίξω σε 2 οκτάβες χρησιμοποιώντας δείγματα και στους 2 ταλαντωτές (oscilators).

 

Δεκτές όλες οι συστάσεις σας.

 

Νικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας παραπέμπω στο you tube για να δείτε τι κάνει ο τύπος που θέλει να κρατάει pad με το triton και να ταξιμάρει στο casio cz 101. (Θα μου πείτε βεβαια οτι δεν χρειάστηκε να αλλάξει τόνο στα pad).

 

Σύμφωνοι αλλά αν χρειαζόταν? (εν τω μεταξύ αν προσέξετε έχει κάνει μια πατέντα με χαρτάκια, μανταλάκια ούτε κι εγώ ξέρω τι για να κρατάει τα pad) Kαλά ολόκληρος Αmza δεν ήξερε οτι μπορούσε να το κάνει με το hold? Συγχωρείται μόνο στην περίπτωση που το είχε μόλις πάρει.

 

Oσο για τους αρπισμούς πιο μετά στο κομμάτι είτε είναι κονσέρβα απο το sequencer είτε user arpegiator. Μάλλον το πρώτο.

 

Oρίστε το link

 

http://www.youtube.com/watch?v=rS7hKWO0m_o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Sustain pedal για το Korg. Κατα τη γνωμη μου αν δεν εχεις αυτο το pedal δεν αξιζει το οργανο. Ειναι πολυ βολικο, ειδικα για μενα που το εχω συνηθισει απο το πιάνο. Έτσι δεν μπλεκεις με κουμπια Hold και τα λοιπα και το παιξιμο γινεται πιο φυσικο και πιο ευκολο. )

 

Χμμ. Μολις παρατηρησα αυτα που ειπες για το sustain. Αλλα Anyway τα αφηνω αυτα που θα σου εγραφα!

 

P.S. Εισαι απο Ξάνθη? Θα σου στειλω Π.Μ. !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νίκο όπως σου είπα και στο MSN (Pads) θα χρειαστείς μόνο σπίτι σου,όχι σε μαγαζί ζωντανά κλπ.

Πάρε μια πιο απλή μέθοδο (όπως εγώ).

Χρησιμοποίησε "χαρτάκια" θα σου δείξω πως για να το κάνεις γρήγορα ή να έχεις σε λειτουργία και το Pa80 σου (ακόμα καλύτερα) για να έχεις και όλο το LE ελεύθερο για να ταξιμάρεις σε όλες τις οκτάβες.

 

Αλλά επειδή κατάλαβα είσαι εγωιστής (αν το βάλεις κάτι στο μυαλό σου θέλεις να το καταφέρεις εκτός αν αυτό δεν γίνεται) ξέρω θα σπάσεις το κεφάλι σου.

 

Υ.Γ. ρώτησα τους δικούς μου και δεν το έχουν κάνει αυτό με σκέτο το Workstation τους όταν αυτό είναι το LE/TR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου Chris.

 

Εχει χρειαστεί και σε μαγαζί να το κάνω. Δεν μιλάω για μεγάλη ορχήστρα αλλά χρειάστηκε γιατί έπρεπε να σολάρω εγώ.

Δεν θα έλεγα οτι είμαι εγωιστής. Πεισματάρης όμως και αγύριστο κεφάλι ναι. Τέλοσπάντων τη λύση τη βρήκα. Λίγο φαντασία θέλει. Είναι λίγο φασαρία στον προγραμματισμό αλλά αν σώσεις 3-4 καλά pad programs τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο εύκολα και από τη χρήση του sustain. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις pedal για αυτό το σκοπό γιατί στην ουσία το όργανο έχει τελικά τη δυνατότητα να το κάνει και χωρίς pedal.

 

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας

 

Νικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 15 χρόνια αργότερα...
Στις 9/5/2007 στις 12:47 ΜΜ, korg_nikos είπε

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

 

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΧΩ ΤΟ KAI TO TRITON LE. EXΩ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ PAD ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΤΕΣ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΜΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

 

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑΞΙΜΑΡΩ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΛΑ (ΕΣΤΩ ΟΥΣΑΚ). ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΛΑΤΕΣ ΛΑ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ PAD ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΟΚΤΑΒΑ.

 

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟ LE ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ CONTROLLERS (PITCH, RIBBON KΛ) ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΟΛΑΡΩ.

 

ΑΡΑ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ HOLD ΣΤΟ BASIC MENU ΤΟΥ LE. ME THN ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΟΙ ΝΟΤΕΣ ΑΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.

 

ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΣΕ ΛΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΣΤΩ ΣΟΛ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΜΑΤΖΟΡΕ ΤΑΞΙΜΙ). ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ PAD ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΟΛ (ΠΑΛΙ 2 ΝΟΤΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΣΤΟ LE ΟΙ ΛΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΜ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ LE NA ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑ ΚΑΙ ΣΟΛ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ (4 ΝΟΤΕΣ). ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΙΖΩ ΤΙΣ ΣΟΛ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΟLD ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΟΤΙ ΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑΣ ΤΟΥ.

 

ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΕ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΜΟDE: MONO) ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΩ 2 ΝΟΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΣΕ 2 ΟΚΤΑΒΕΣ Ο ΗΧΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ.

 

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ LE H EΣΤΩ ΤΟ ΤR NA MOY ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.

 

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ PA 80 ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΟ LOWER TRACK TO PAD ΠΟΥ ΘΕΣ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ MEMORY ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟ ΤΕΛΕΣΜΑ.

 

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ

 

ΝΙΚΟΣ

A ρε korg_nikos. Πως δεν το είχα δεί τότε αυτό το thread. 😄

 Έλεος............................

 Με τους arpeggiators μπορεις να το κάνεις αυτό που θες στο Le.

 Θέλεις να κρατάς σταθερές νοτες στο αριστερό που έχεις ορίσει το εύρος του pad πατώντας τες μια φορά για να παιζεις τα ταξίμια σου από την άλλο και μετά όταν παίζεις άλλη  συγχορδια να την παίζει χωρίς sustain της προηγούμενης.

 Με τους arpeggiators το κάνεις για real time.

 Με αυτούς κάνεις τέτοια κόλπα sustain και release.

 Δεν είναι ο arpeggiator μόνο για ..... arpeggios. 😄

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου