IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Έχω πάρει το Oktava 012 αλλά το μάνιουαλ είναι σα Ρωσικά. Έχει κανείς ιδέα ποια είναι η impedance του μικροφώνου; Παραθέτω και φωτό από το μανιουαλ μήπως και κάποιος καταλάβει τίποτα. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 http://oktava.tula.net/eng/mk012_e.htm 300Ω http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
uvm Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Έχω πάρει το Oktava 012 αλλά το μάνιουαλ είναι σα Ρωσικά. Έχει κανείς ιδέα ποια είναι η impedance του μικροφώνου; Παραθέτω και φωτό από το μανιουαλ μήπως και κάποιος καταλάβει τίποτα. λέει μερικά πράγματα για τα συχνοτικά χαρακτηριστικά ανα περιοχές, κάτι για ακουστική πίεση σε Pa, βάρος, κάτι για καμπύλη συμπίεσης τύπου Α, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος εμπέδηση (=σύνθετη αντίσταση=impedance, αυτό δεν θα πει?) όμως, στο σημείο 1.7 αναφέρει ότι περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά περιγράφονται στο παράρτημα 1, το οποίο όπως φαντάζομαι θα είναι και αυτό γραμμένο στα ρώσικα! https://www.facebook.com/UltraVioletMusicUVM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
uvm Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2007 http://oktava.tula.net/eng/mk012_e.htm 300Ω λακωνικός και σωστός :D https://www.facebook.com/UltraVioletMusicUVM Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Παιδιά ευχαριστώ πολύ. Και να φανταστείς haryy πως την ιστοσελίδα αυτή την γνώριζα. Αχχχ Γεράματα !!! :lol: :cry: Τώρα θα ήθελα κάποιος να μου πεί που θα ρυθμήσω το knob του impedance στον TwinTrack Pro. Παραθέτω ένα κομάτι από το μάνιουαλ του TwinTrack Pro VARIABLE IMPEDANCE: IN DEPTH EXPLANATION Dynamic moving coil and condenser microphones Almost all professional dynamic and condenser microphones are designed to have a relatively low nominal output impedance of between 150 and 300 when measured at 1 kHz. Microphones are designed to have such low output impedance because they are then less susceptible to noise pickup and they can drive long cables without high frequency roll-off due to cable capacitance. The side-effect of having such low output impedance is that the mic pre-amp input impedance has a major effect on the output level of the microphone. Low pre-amp impedance loads down the microphone output voltage, and emphasises any frequencyrelated variation in microphone output impedance. Matching the mic pre-amp resistance to the microphone output impedance (e.g. making a pre-amp input impedance 200 to match a 200 microphone) still reduces the microphone output and signal to noise ratio by 6 dB, which is undesirable. To minimise microphone loading, and to maximise signal to noise ratio, pre-amps have traditionally been designed to have an input impedance about ten times greater than the average microphone, around 1.2 kto 2 k. (The original ISA 110 pre-amp design followed this convention and has an input impedance of 1.4 kat 1 kHz.) Input impedance settings greater than 2 ktend to make the frequency-related variations of microphone output less significant than at low impedance settings. Therefore high input impedance settings yield a microphone performance that is more flat in the low and mid frequency areas and boosted in the high frequency area when compared to low impedance settings. Δηλαδή 10 φορές πάρα πάνω, πάμε στα 3000 Ω, σωστά; Το TwinTrack Pro έχεια αντίσταση από 60 ως 3k, άρα πρέπει να το βάλω στο τέρμα; 8O Και αν το βάλω αλλού τι θα γίνει; :? Επίσης ας μου πεί κάποιος αν το γεγονός πως το μικρόφωνό μου έχει αντίσταση 300 Ω είναι καλό ή κακό. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JOJOS Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Πρώτ'απ'όλα, αν διαβάσεις προσεκτικά στο site λέει . . . "Output impedance, Оhm 300±60". Αυτό πάει να πη οτι το μικρόφωνό σου μπορεί να έχει σύνθετη αντίσταση απο 240 μέχρι 360 Ohm. Επίσης λέει "Recommended Load, Оhm, no less than 1000". Οπότε συζητάμε γιά πάνω απο 1000 Ohm, ντέ και σώνει. Γιά να δης τώρα τι διαφορές στην συχνοτική απόκριση σου κάνουν οι διαφορετικές αντιστάσεις εισόδου, θα πρέπει να στήσεις μιά πειραματική διάταξη ώς εξής . . . 1. Βάζεις μιά γενήτρια ήχου να κάνει sweep απο 20Hz μέχρι 20Khz, και με αυτό το σήμα οδηγείς ένα μεγάφωνο (ενυσχυμένο ίσως). 2. Στήνεις κοντά το μικρόφωνο (όχι λιγώτερο απο 30 με 40cm για να αποφύγεις το proximity effect). 3. Δίνεις την έξοδο του TwinTrack Pro σε ένα αναλυτή φάσματος, και κάνεις 2-3 ηχογραφήσεις με διαφορετικές αντιστάσεις εισόδου, βλέποντας τις διαφορές. ¶ν τα παραπάνω σου φαίνονται κινέζικα, "ΚΑΡΦΩΣΕ" ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΑ 2.500-3.000 Ohm ΚΑΙ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ____________________________________________________ ΥΓ.Οσο χαμηλώνεις την αντίσταση εισόδου, εκτός απο την αλλαγή στην συχνοτική απόκριση, μειώνεται ταυτόχρονα και η ένταση. Ρίξε μιά ματιά εδώ . . . http://www.microphone-data.com/help.asp#Output%20impedance%20and%20recommended%20load και εδώ . . . http://shure.custhelp.com/cgi-bin/shure.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=224 Φιλικά, Γιώργος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 300χ10=3000 Βέβαια δεν σου απαγορεύει κανείς να βάλεις άλλη ρύθμιση φαντάσου ότι είναι σαν eq θα πάρεις ένα διαφορετικό ήχο.Πειραματίσου. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Παιδιά και πάλι σας ευχαριστώ πολύ. :D JOJOS τα λίνκ που έδωσες είναι πολύ καλά. :!: Haryy πειραματιζόμαστε. Κάνουμε και τίποτα άλλο; :lol: ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 8 Μαΐου 2007 Πρώτ'απ'όλα' date=' αν διαβάσεις προσεκτικά στο site λέει . . ."[b']Output impedance, Оhm 300±60[/b]". Αυτό πάει να πη οτι το μικρόφωνό σου μπορεί να έχει σύνθετη αντίσταση απο 240 μέχρι 360 Ohm. Επίσης λέει "Recommended Load, Оhm, no less than 1000". Οπότε συζητάμε γιά πάνω απο 1000 Ohm, ντέ και σώνει. Γιά να δης τώρα τι διαφορές στην συχνοτική απόκριση σου κάνουν οι διαφορετικές αντιστάσεις εισόδου, θα πρέπει να στήσεις μιά πειραματική διάταξη ώς εξής . . . 1. Βάζεις μιά γενήτρια ήχου να κάνει sweep απο 20Hz μέχρι 20Khz, και με αυτό το σήμα οδηγείς ένα μεγάφωνο (ενυσχυμένο ίσως). 2. Στήνεις κοντά το μικρόφωνο (όχι λιγώτερο απο 30 με 40cm για να αποφύγεις το proximity effect). 3. Δίνεις την έξοδο του TwinTrack Pro σε ένα αναλυτή φάσματος, και κάνεις 2-3 ηχογραφήσεις με διαφορετικές αντιστάσεις εισόδου, βλέποντας τις διαφορές. ¶ν τα παραπάνω σου φαίνονται κινέζικα, "ΚΑΡΦΩΣΕ" ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΑ 2.500-3.000 Ohm ΚΑΙ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. Φιλικά, Γιώργος. Θα το κάνω και θα ανεβάσω τα γραφήματα να τα συζητήσουμε. Αλλά πώς θα κάνω το sweep απο 20Hz μέχρι 20Khz; Μήπως υπάρχει πουθενά κανένα τέτοιο έτοιμο audio αρχείο; ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MPLE Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 9 Μαΐου 2007 Αν θέλεις, μπορείς να μεταφράσεις ολόκληρο το manual στα αγγλικά. Στο http://babelfish.altavista.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση