MPLE Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Τι να πεις με δαυτους..Και το χειροτερο δεν ηταν τοσο αυτα που ελεγαν οσο το υφος τους. Απο τη στιγμη που μπηκα και οι 2 με αντιμετωπιζαν λες και ημουν εγω ο πρωταρης και αυτοι οι Θεοι. Και αυτη ακριβως τη συμπεριφορα την εχω συναντησει και σε πολλα στουντιο εδω. Μας τυχαίνουν κακοί επαγγελματίες και βγάζουμε όλους τους έλληνες άχρηστους; Οι "ευρωπαίοι" έναι όλοι ευγενικοί και η συμπεριφορά τους άψογη; :roll: Όχι. Ψάχνουμε για τους σωστούς επαγγελματίες. Είναι ελάχιστα τα μαγαζιά στην Αθήνα που να μην έχω πάει και εκτός από κακούς, έχω συναντήσει και σωστούς επαγγελματίες. Που δε πουλάνε χτυπημένα μηχανήματα στην αρχική τιμή , δε λείπουν πράγματα απο τη συσκευασία και δε συμπεριφέρονται άσχημα. Και συγνώμη δηλαδή, δεν έχω κακή πρόθεση. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
heretic Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Δε τους βαζω στο ιδιο τσουβαλι ολους. Στο Νακα οι υπαλληλοι ηταν πολυ εξυπηρετικοι και προθυμοι να βοηθησουν , ομως ΕΠΡΕΠΕ να εχουν τη γνησια συσκευασια. Η καμπινα που αγορασα εχει 1-2 μικροχτυπηματακια, αρα δε θα επρεπε να μου την πουλησουν ως καινουρια. Επισης δε γινεται τελευταια στιγμη που παω να την αγορασω και τους λεω πακεταρετε το σε 1 ωρα ερχομαι να το παρω, να γυριζω και να μου λενε ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ξερεις δεν εχουμε το κουτι του το κανονικο. Ισα ισα που ΕΓΩ εδειξα καλη θεληση και την αγορασα. Ποιος μου εγγυαται εμενα ποσο χρονο παιχτηκε στο μαγαζι? Ποιος μου εγγυαται οτι σε λιγο καιρο που θα παρω τον ενισχυτη θα δουλεψει? Πραγμα που εχει ανοιχτει απο το μαγαζι και ειναι στη βιτρινα ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ολα τα παραπανω δε τα λεω με κακη προθεση αλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ ετσι ειναι η ελληνικη πραγματικοτητα. Και ουτε εγω εχω παει σε ενα καταστημα , δυστυχως και η κιθαρα που πηρα και ενα τετρακαναλο παλιοτερα ηταν της βιτρινας. Φαινεται ειναι συστημα εδω στην Ελλαδα η τακτικη αυτη. Και μια τελευταια ερωτηση. Απο τη στιγμη που λες δεν ειναι ολοι ετσι ειναι σα να παραδεχεσαι οτι οι περισσοτεροι ειναι. Γινεται να παμε μπροστα με τη μειοψηφια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Το θέμα είναι η αναλογία "καλών"-"κακών". Κι εδώ οι Έλληνες καλύτερα να μην μιλούν. Όταν έχεις μέχρι και τον επίσημο αντιπρόσωπο να σε κοροϊδεύει, λες και οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι θέλουν, τότε βράστα! "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SakisM Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Η αναλογία "καλών-κακών" εμπόρων είναι η ίδια με την αναλογία "καλών-κακών" πελατών. Σίγουρα οι περισσότεροι ξέρουν τι θέλουν αλλά είναι και οι υπόλοιποι που δεν ξέρουν τι θέλουν και αυτοί συνήθως έχουν και τα περισσοτερα παράπονα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Μην το λες. Είναι στο χέρι του πωλητή να τον βοηθήσει να καταλάβει και όχι να τον κλέψει. Είναι τυχαίο που οι περισσότεροι από όσουν ξέρουν τι θέλουν ψωνίζουν από εξωτερικό πλέον; "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sotoman Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Η αναλογία "καλών-κακών" εμπόρων είναι η ίδια με την αναλογία "καλών-κακών" πελατών.Σίγουρα οι περισσότεροι ξέρουν τι θέλουν αλλά είναι και οι υπόλοιποι που δεν ξέρουν τι θέλουν και αυτοί συνήθως έχουν και τα περισσοτερα παράπονα δεν υπάρχει κακός πελάτης... υπάρχει μονο πελάτης! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Η αναλογία "καλών-κακών" εμπόρων είναι η ίδια με την αναλογία "καλών-κακών" πελατών.Σίγουρα οι περισσότεροι ξέρουν τι θέλουν αλλά είναι και οι υπόλοιποι που δεν ξέρουν τι θέλουν και αυτοί συνήθως έχουν και τα περισσοτερα παράπονα δεν υπάρχει κακός πελάτης... υπάρχει μονο πελάτης! +1000 Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SakisM Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Αυτοί που ξέρουν τι θέλουν boukaw7 αγοράζουν από παντού, Ελλάδα ή εξωτερικό με τους καλύτερους όρους και τις καλύτερες τιμές και κάνουν τη δουλειά τους. Αυτοί που δεν ξέρουν τι θέλουν αλλά συνήθως νομίζουν ότι ξερουν τα πάντα αγοράζουν από εξωτερικό γιατί οι Έλληνες πωλητές και μαγαζάτορες είναι άσχετοι σε σχέση με τις δικές τους γνωσεις και δεν μπορούν να πεφτουν στο επίπεδό τους. Τώρα πως ο κάθε πωλητής προσπαθεί να κλέψει τον αγοραστή δεν μπορώ να το καταλάβω. Ισως 20 χρόνια πριν να μπορουσε κάποιος να το κάνει. Σήμερα όλα τα καταστήματα έχουν τυπωμένους τιμοκαταλόγους. Υπάρχει internet που μπορείς να βρείς τις τιμές από 10 διαφορετικούς δρόμους. Πώς μπορεί κάποιος να πουλήσει πιο ακριβά χωρίς να το καταλάβεις δεν ξερω. Αν ξέρει κάποιος ας μου το πεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Το θέμα είναι 1) Οι τιμές (στο 90% των περιπτώσεων οι τιμές Ελλάντα είναι χέσε μέσα--> Να το το κλέψιμο :wink: ) 2) Η εξυπηρέτηση. Αυτό μένει ασχολίαστο. Και μόνο το γεγονός ότι στους ξένους επιστρέφεις το προϊόν και σου επιστρέφουν τα λ7 (μαζί με τα μεταφορικά) δίχως να σου κάνουν έστω 1 ερώτηση φτάνει!!! Χώρια που αν τους έχεις δει από κοντά πως δουλεύουν και πως συμπεριφέρονται στους πελάτες, θα σε πιάσει μαύρο δάκρυ! Έχει συζητηθεί τόσες και τόσες φορές. Για ρίξε μια μικρή ματιά στο site στην αγορά. Δεν παίζει όλοι να κάνουν λάθος και να νομίζουν ότι ξέρουν, ενώ στην ουσία δεν ξέρουν! ¶σχετο, αλλά γιατί στο άκουσμα thomann και Musicstore αλλάζουν χρώμα ρε παιδιά; Αν εξαιρέσω 1-2 όλοι οι άλλοι..... Και δυστυχώς δεν είναι μόνο δική μου άποψη "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Agness Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Μαΐου 2007 Κοίτα, όσον αφορά το θέμα του στρωσίματος, καλύτερα να πάρεις κάτι που ξέρεις πώς το έχεις μεταχειριστεί εσύ ο ίδιος.Εξάλλου αυτα τα πράγμτα έχουν εγγύηση, οπότε αν τυχόν γίνει καμια στραβή, απλά τον αλλάζεις. Αν ξέρεις τί ειναι αυτό που θες να πάρεις [αν τον έχεις δοκιμάσει δηλαδή] θα σου πρότεινα να τον πάρεις απ'εξω με παραγγελία και οχι απο ελληνικό store.Ούτως ή άλλως, service κανεις στην ενίοτε αντιπροσωπεία αν χρειαστεί.Και απο τιν άλλη, οταν πρόκειται για κάτι τοσο ακριβό, δεν νομίζω οτι πρεπει να παραβλέψεις το οικονομικό ζήτημα,από τι στιγμή που μπορείς να το βρεις και στα μισά λεφτά.Η απόφαση δική σου. Καλή τυχη... 8) _use your brain_ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση