Προς το περιεχόμενο

Τοnelab vs. GT8 Α/Β test


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε την ευγενική χορηγία του plusyear κατάφερα επιτέλους να συγκρίνω τις 2 από τις 3-4 (?) "μεγάλες" πεταλιέρες.Η διαδικασία δεν έχει τελειώσει ακόμα γιατί σκέφτομαι να εξαντλήσω τις πιθανές δυνατότητες της καθεμιάς στο μέτρο του δυνατού.Αυτό που με ενδιέφερε είναι πως συμπεριφέρονται μπροστά από εναν λαμπάτο ενισχυτή και στη συνέχεια να δω πως λειτουργούν σε direct recording,γιατί αυτά είναι που νομίζω οτι ενδιαφέρουν περισσσότερο τον μέσο αγοραστή.

 

Εδώ θα ήθελα να ξεκαθαρίσω οτι όλες οι απόψεις που θα ακολουθήσουν είναι τελείως υποκειμενικές με βάση το τι θεωρώ ΕΓΩ καλό ήχο και οτι ξεκίνησα με τελείως ουδέτερη άποψη σαν να ήμουν ανάμεσα σε κάποια από τις 2 για αγορά και δεν ήξερα ποια να διαλέξω.

 

Ήδη έχει διαχωριστεί το target group της κάθε εταιρείας είτε για λόγους marketing είτε λόγω πραγματικών δυνατοτήτων του κάθε μηχανηματος(και ακολουθεί τη γνωστή αντιστοιχία vox-vintage /GT8- higain).Το GT8 έχει από την αρχή αδικηθεί σε αυτή τη συγκριση μιας και το υπολοιπο rig μου αποτελείται από τη Αmerican STD Tele μου και τον Fender Pro Junior.

 

Ξεκίνησα με τα presets της GT8 μιας και ο plusyear φρόντισε να μου τη δώσει reset-αρισμένη.Αφού τα πέρασα ΟΛΑ ,αλλά προσεχτικά, σημείωσα τις πρώτες μου εντυπώσεις:

 

Τα γνωστά μοτίβα της boss που χρησιμοποιεί από την GT5, οπότε και άρχισα να την παρακολουθώ υπάρχουν και εδώ.Ένα σωρο τζιτζικιαστά(*)υπέρκαφρα patches,κάποιοι εξωκοσμικοί ήχοι που έχουν πλάκα αλλά ΔΕΝ γίνεται να τους χρησιμοποιήσεις πουθενά γιατί θα γίνεις ρεζίλι (πχ auto-riff) ή επειδή δεν είσαι πληκτράς, και κάποιες εξαιρέσεις από τους γνωστούς ήχους (γνωστοί απο την 5 και την 6,ενδεχομένως και βελτιωμένοι) που καταλήγεις να χρησιμοποιείς (mild jazz,clean tweed,BG lead κλπ) Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ.

 

 

(*)Εδώ πάλι οφείλω να σημειώσω οτι τζιτζικι ίσως να μην είναι μια αντικειμενική παρατήρηση,μάλιστα θυμάμαι κάποιον από εδώ που είχε ανεβάσει το Glory Box με metal zone και το είχα βρει μια χαρά.Γι αυτό θα προσπαθήσω να θέσω ένα επίπεδο αναφοράς:Αν κάποιος θεωρεί το κανάλι "insane" των μικρών line6 ικανοποιητικό,τότε τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σοκ συνέβη μόλις τελείωσα με τα presets και αποφάσισα να την δω σαν σειρά από πεταλάκια.Απενεργοποίησα τα ΠΑΝΤΑ και ξεκίνησα να ρυθμίζω την bypass ένταση για να είναι ίδια με του ενισχυτή μου όταν δεν παρεμβάλεται τίποτα (καρφί).Συμπέρασμα: το 8 ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ το σήμα...

Χρειάστηκε να επαναλάβω τη διαδικασία 4 φορές γιατί δεν ήμουν σίγουρος αν κάνω κάτι λάθος.Η πραγματικότητα είναι αυτό που είχε αναφέρει κάποτε και ο whitenoise για το GT5 του,οτι πραγματικά καταφέρνει να κάνει έναν λαμπάτο ενισχυτή να χάνει τη ζεστασιά του...

 

Από αυτό το σημείο παραιτήθηκα από την επί ίσοις όροις συγκριση,μιας και δεν βρίσκω τρόπο να καταλάβω ποιο delay πχ είναι καλύτερο,αφού το GT8 έχει φροντίσει ήδη να χαλάσει το bypass σήμα.

 

Κοινώς μέχρι στιγμής το συγκριτικό τεστ λέει:

 

Από τη μία έχουμε να κάνουμε με μια καταπληκτική πεταλιέρα που διχαζόμαστε αν μπορεί να αντικαταστήσει πεταλάκια κι από την άλλη έχουμε μια παιχνιδομηχανή.Τώρα καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο δύσπιστοι όσοι δεν έχουν δοκιμάσει την TL και γιατί την κατατάσσουν στις πεταλιέρες...σύμφωνα με αυτά που είδα η TL ΔΕΝ είναι πεταλιέρα...Η εντύπωσή μου είναι τέτοιας έντασης που παραξενεύομαι στο γιατί έχουν παραπλήσιες τιμές.

 

Θα συνεχίσω αργότερα μέσα στην εβδομάδα να δω αν σε direct recording υπάρχει θέμα σύγκρισης,αν και νομίζω οτι και να είναι καλύτερη η Boss σε αυτό ,λίγους θα ενδιαφέρει.

 

Tελειώνοντας να αναφέρω οτι γνωρίζω πως σε ενα full range ή έστω διαφορετικού προσανατολισμού από τον δικό μου ενισχυτή,ή ακόμη και με μια κιθάρα με διπλούς active μαγνήτες,ισως τα αποτελέσματα να ήταν διαφορετικά,αλλά σύμφωνα με αυτά που είδα,αυτή είναι η αποψή μου...

 

 

Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλεον εκπληκτικο (το οποιο το ανακαλυψα τυχαια) ειναι οτι η TL ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ τον bypass ηχο σε σχεση με τον direct μια και η λυχνια της (η οποια ΔΕΝ ειναι μονο για show off) ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ BUFFERING ακομα και οταν ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ κανενα εφε (δοκιμασε το)

Ακομα δηλ. και "ΚΛΕΙΣΤΗ" να την εχετε βελτιωνεται ο ηχος σας... :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να πάρω θέση μιας και δεν έχω εμπειρία απο την Tonelab, θέλω απλώς να προσθέσω ότι ο γνώμη μου είναι ότι η GT8 είναι φτιαγμένη να παίζει κυρίως με full range ηχεία και κατευθείαν στην κονσόλα.

 

Το θέμα του bypass το έχω προσέξει και εγω. ΔΕΝ κάνει πραγματικό bypass, αλλα αν την χρησιμοποιεί κανείς αυτόνομα δεν τον ενδιαφέρει.

 

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να πάρεις το σήμα για τον λαμπάτο ενισχυτή όχι απο το output αλλα απο το effects send και να δείς πως συμπεριφέρεται και πόσο το επηρεάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να πάρεις το σήμα για τον λαμπάτο ενισχυτή όχι απο το output αλλα απο το effects send και να δείς πως συμπεριφέρεται και πόσο το επηρεάζει.

 

+1000

Ως κάτοχος του 8 έχω να παρατηρήσω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο γεγονός. Εχω προσπαθήσει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές να καταφέρω να περάσω το σήμα μου "ανέπαφο" από το 8 και μονίμως απογοητευόμουν. Σε 2 μόνο περιπτώσεις εξεπλάγειν ευχάριστα. Οταν χρησημοποίησα το 4CM (4 Cable Method) και όταν έστειλα σήμ στον ενισχυτή από το σεντ και όχι το output. Προφανώς ο κακός κονβέρτορας εξόδου σε συνδυασμό με πάλι το μάλλον κακό output volume παρουσιάζουν αυτό το loss στο σήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς ο κακός κονβέρτορας εξόδου σε συνδυασμό με πάλι το μάλλον κακό output volume παρουσιάζουν αυτό το loss στο σήμα.

 

Μάλλον η έξοδος αυτή (output) πάει πρός το line-out level για να ταιριάζει με το line-in της κονσόλας ή ενός multitrack ενώ το effects send ταιριάζει καλλίτερα με το input ενός ενισχυτή.

 

Δεν ξέρω να το εξηγήσω τεχνικά ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω απλώς να προσθέσω ότι ο γνώμη μου είναι ότι η GT8 είναι φτιαγμένη να παίζει κυρίως με full range ηχεία και κατευθείαν στην κονσόλα.

 

Tελειώνοντας να αναφέρω οτι γνωρίζω πως σε ενα full range ή έστω διαφορετικού προσανατολισμού από τον δικό μου ενισχυτή' date='ή ακόμη και με μια κιθάρα με διπλούς active μαγνήτες,ισως τα αποτελέσματα να ήταν διαφορετικά,αλλά σύμφωνα με αυτά που είδα,αυτή είναι η αποψή μου...[/quote']

 

 

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να πάρεις το σήμα για τον λαμπάτο ενισχυτή όχι απο το output αλλα απο το effects send και να δείς πως συμπεριφέρεται και πόσο το επηρεάζει.

 

Nα το κάνω αυτο.Αλλα για να καταλαβω πως το εννοεις,επειδή δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοια συνδεσμολογία...Το καλώδιο που θα μπει στο input του ενισχυτη θα βγαίνει από το send του GT8?Και τότε θα τεστάρω μόνο τα time-based εφφε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To external loop του GT8, όπως και όλα τα εφε, μπορούν να μπούν σε όποια σειρά θέλει κανείς (ενα πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες πεταλιέρες).

 

Ετσι θα ενεργοποιήσεις το loop, θα το μεταφέρεις μετά απο τα time based effects (ή όπου αλλού θέλεις) αλλα πρίν απο τα amp models και απο εκει θα το συνδέσεις με τον ενισχυτή της κιθάρας.

 

Ακόμα καλλίτερα είναι με την πρόταση του vagx69 που χρησιμοποιεί την 4 cable method όπου μπορεί κανείς να αξιοποιήσει και την προενίσχυση του ενισχυτή του ή άλλες εξωτερικές προενισχύσεις όπως πχ το Tech21 Tri-AC.

 

Γενικά, αν χρησιμοποιεί κανείς το GT8 χωρίς τα μοντέλα των ενισχυτών, δλδ σαν "πεταλάκια", δεν είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιεί την έξοδο output για να συνδεθεί με το guitar input του ενισχυτή κιθάρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σοκ συνέβη μόλις τελείωσα με τα presets και αποφάσισα να την δω σαν σειρά από πεταλάκια.Απενεργοποίησα τα ΠΑΝΤΑ και ξεκίνησα να ρυθμίζω την bypass ένταση για να είναι ίδια με του ενισχυτή μου όταν δεν παρεμβάλεται τίποτα (καρφί).Συμπέρασμα: το 8 ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ το σήμα...

 

Λοιπον το 8 οντως το ειχα κανει factory reset ΑΛΛΑ ειχα σβησει μονο τα δικα μου presets

Λοιπον το 8 ΔΕΝ καταστρεφει το σημα (ο ορος καταστρεφει ειναι λιγο καταστρεφτικος ουτως η αλλος κ δεν πιστευω πως καμια πεταλιερα αυτης της σειρας καταστρεφει το σημα απλα αναλογα με τον ad/da converter τον μεταλλασει) αλλα υπαρχει μια παραμετρος που απο δικο μου λαθος ξεχασα να την αναφερω εξαρχης στον φιλτατο πετρο κ αυτος ξεχασε να το κοιταξει...

Λοιπον το 8 εχει ενα global eq το οποιο μπαινει στο output και αυτο δεν απενεργοποιηται.Οποτε το σημα της κιθαρας δεν ηταν bypass αυτο καθαυτο για τον εξης απλο λογο οτι παιζω σε FRFR συστημα και εχω πειραξει το global eq καθαρα για θεμα γουστου

 

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να πάρεις το σήμα για τον λαμπάτο ενισχυτή όχι απο το output αλλα απο το effects send και να δείς πως συμπεριφέρεται και πόσο το επηρεάζει.

 

Αυτο που προτινε ο Angelos κ δεν το εκανε ο πετρος θα ειχε αποτελεσμα γιατι το send effect απο το 8 ειναι πριν το output οποτε δεν θα ειχε το τελικο eq

 

Ελπιζω να βρω χρονο καποια στιγμη να δανειστω κ εγω μια tonelab για να δοκιμασω πειραμα για συγκρτικο bypass κ των 2 με αποδειξεις

:wink:

-=Dream Within A Dream=-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου