fenderiarhs Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Συγκεκριμένα στο site της EMG λέει ότι αν βάλεις 18V (2 μπαταρίες σε σειρά) δουλεύει καλύτερα (περισσότερο headroom). Μπορεί να κάνω κάτι τέτοιο... Το ειχα δοκιμασει στους δικους μου emg (85/sa/sa) και συντομα επεστρεψα στο κανονικo 9V......εχω την εντυπωση οτι ειδικα το συγκεκριμενο κιτ (DG) δεν υπαρχει λογος να το τρεξεις στα 18V 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
deadendmind Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 γαμάτη!!! Θα με βοηθησεις να συναρμολογησω και την δικη μου στρατ;;; :D:D:D:D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 harilatre..απλα RESPECT!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Το ειχα δοκιμασει στους δικους μου emg (85/sa/sa) και συντομα επεστρεψα στο κανονικo 9V......εχω την εντυπωση οτι ειδικα το συγκεκριμενο κιτ (DG) δεν υπαρχει λογος να το τρεξεις στα 18V Γιατί γύρισες στα 9V? Είναι καλύτερα τα 9V ή πρακτικά δεν είδες ουσιαστική διαφορά στα 18V? @Deadendmind: Που είναι το πρόβλημα? Σκέψου, μέτρα και ΟΡΜΑ ΤΗΣ! :wink: @Takis: Ευχαριστώ Takis! :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Χαριλαε ΕΥΓΕ! Αυτο εχω μονο να πω!!! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Γιατί γύρισες στα 9V? Είναι καλύτερα τα 9V ή πρακτικά δεν είδες ουσιαστική διαφορά στα 18V? Ηχητικη διαφορα υπαρχει και αισθητη αναμεσα στις 2 λειτουργιες απλα το αποτελεσμα δεν ηταν της αρεσκειας μου ενω επιπλεον και η ολη διαταξη με τις 2 μπαταριες δεν ηταν ιδιαιτερα βολικη........ 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Χαρίλαε (ή Χάρη??) ΜΠΡΑΒΟ κι από μένα!!! Έκανες απίστευτη δουλειά!!! ;) Περιμένουμε τελικές photos αλλά και clip! Μία ένσταση έχω μόνο και αυτή αφορά στο μπράτσο... Σκεφτόμουνα κι εγώ να πάρω από αυτόν τον τύπο, αλλά κόλλησα στο γεγονός ότι οι τιμές του είναι περίπου στα ίδια χρήματα με την All parts, με τη διαφορά ότι τα δικά του μπράτσα δεν είναι 100% σαν τα Fender. Πέραν από τη λευκή τρύπα (που θα έπρεπε να είναι βουλωμένη κανονικά ή έστω μαύρη θες...), το πίσω μέρος του headstock διαφέρει από τα κλασικά Fender. Επίσης τα dots στο 12o τάστο είναι λάθος.... Αν θες μπορώ να σου πω περισσότερες λεπτομέρειες με photos (εκτός και αν το έχεις ήδη παρατηρήσει). Δεδομένου αυτού, εγώ προτίμησα να πάρω ένα ALL PARTS μπράτσο για τη δική μου ;) Δίνεις που δίνεις τα λεφτά, γιατί να συμβιβαστείς???? :wink: www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Χαριλαε ΕΥΓΕ!Αυτο εχω μονο να πω!!! Ευχαριστώ Νίκο. :wink: @ fenderiarhs: Κατάλαβα. Ίσως το δοκιμάσω..έτσι για να δω ποιά είναι η διαφορά. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Χαρίλαε (ή Χάρη??) ΜΠΡΑΒΟ κι από μένα!!! Έκανες απίστευτη δουλειά!!! ;) Περιμένουμε τελικές photos αλλά και clip! Μία ένσταση έχω μόνο και αυτή αφορά στο μπράτσο... Σκεφτόμουνα κι εγώ να πάρω από αυτόν τον τύπο' date=' αλλά κόλλησα στο γεγονός ότι οι τιμές του είναι περίπου στα ίδια χρήματα με την All parts, με τη διαφορά ότι τα δικά του μπράτσα δεν είναι 100% σαν τα Fender. Πέραν από τη λευκή τρύπα (που θα έπρεπε να είναι βουλωμένη κανονικά ή έστω μαύρη θες...), το πίσω μέρος του headstock διαφέρει από τα κλασικά Fender. Επίσης τα dots στο 12o τάστο είναι λάθος.... Αν θες μπορώ να σου πω περισσότερες λεπτομέρειες με photos (εκτός και αν το έχεις ήδη παρατηρήσει). Δεδομένου αυτού, εγώ προτίμησα να πάρω ένα ALL PARTS μπράτσο για τη δική μου ;) Δίνεις που δίνεις τα λεφτά, γιατί να συμβιβαστείς???? :wink:[/quote'] Ευχαριστώ :wink: Βασικά παρατήρησα κάποιες διαφορές στο μπράτσο όταν το έβαλα δίπλα-δίπλα με τη fender strat μου. Αλλά υπέθεσα ότι αντίστοιχες διαφορές μπορεί να παρατηρούνται και μεταξύ διαφορετικών μοντέλων της fender, και ότι ενδεχομένως ο Kavanagh έχει βασιστεί σε κάποιο μοντέλο που δεν έχει τύχει να δώ. Σίγουρα όμως, τις όποιες διαφορές τις παρατήρησα αφού το πήρα στα χέρια μου. Μία διαφορά είναι ότι το μπροστά επίπεδο του headstock είναι πιο κάτω από την ταστιέρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι είναι και λίγο πιό χοντρό (με αποτέλεσμα τα κλειδιά να προεξέχουν περίπου 1mm λιγότερο) αυξάνει τη γωνία των χορδών πίσω από το nut. Αυτό είναι καλό, έτσι δεν είναι? Σχετικά με τα της εμφάνισης (walnut plug, dots, τετράγωνο τελείωμα) δεν με πολυ-πειράζουν. Τι άλλες διαφορές είδες? Χαρίλαος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2007 Φαντάζομαι ότι το μπράτσο σου από πίσω είναι κάπως έτσι ε? Δες πως είναι ένα μπράτσο από μια Fender 57: και σε μια Fender 62: Όπως βλέπεις το headstock του δικού σου έχει πολύ διακριτά όρια (edges). Προφανώς αυτό δεν είναι πρόβλημα, αλλά όπως ξαναέγραψα, όταν πληρώνεις κάτι ακριβά, καλό θα είναι τουλάχιστον πιστό αντίγραφο ;) www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση