Maniac Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2004 Με αφορμή ένα καινούργιο PC που έστησα, θα ήθελα να μοιραστω μερικες σκεψεις... Μεχρι τώρα, λόγω ελλειψης CPU, ο τρόπος εργασίας μου περιλάμβανε πολυ bouncing και off line prossecing. Αυτο εκ πρωτης όψεως δείχνει (και είναι) πολυ χρονοβόρο. Όμως, επειδή οι ήχοι πρέπει να δένουν, σε οδηγεί σε εφαρμογή της επεξεργασίας με ώριμη σκέψη, και στο να δουλεύεις με tracks των οποίων το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο απο συνθετικής αποψης. Αυτή η απελευθέρωση απο τους CPU περιορισμούς, με έκανε να ξεχάσω κάπως τον αυστηρά μεθοδικό τρόπο εργασίας. Φυσικά με τον καιρό θα συνηθήσω, και σε λίγο θα γκρινιάζω οτι το PC σέρνεται, αλλά σκέπτομαι ότι αυτή η πληθώρα επιλογών που υπάρχει ίσως να μας απασχολει περισσότερο απο οτι πρέπει. Με λίγα λόγια, μήπως καμμιά φορά το μέσο γίνεται αυτοσκοπός; Δεν ειναι λίγο περίεργο όλες οι "μεγαλεπίβολες" τάσεις να αφορούν τον εξοπλισμό, ενώ η μουσική που παράγουμε να μινιμαλίζει σε βαθμό σχεδόν επικίνδυνο; Next time καντε μια προσπάθεια περιορισμού των μέσων που θα χρησιμοποιήσετε για την ηχοκατασκευή σας... who knows? Μπορεί να προσπαθήσει να καλύψει το κενό η Έμπνευση.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Δεν ειναι λίγο περίεργο όλες οι "μεγαλεπίβολες" τάσεις να αφορούν τον εξοπλισμό' date=' ενώ η μουσική που παράγουμε να μινιμαλίζει σε βαθμό σχεδόν επικίνδυνο;[/quote'] Χωρίς να διαφωνώ σε τίποτε φίλε Maniac σε παρακαλώ εξήγησέ μου τι εννοείς ακριβώς με το "μινιμαλίζει σε βαθμό επικίνδυνο". Ποια παραδείγματα θα μπορούσες να αναφέρεις; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Μαλλον εννοεί αυτό που ψιλοέπαθα εγώ. Δύο χρόνια έχω που έβαλα το pc στην μουσική μου (άργησα - πρίν μόνο με πιάνο - αρμόνια και hardware synths πάλευα) . Δεν λέω, μου άνοιξε νέους ορίζοντες στην ηχογράφηση - μίξη, δημιουργία ήχων αλλά στην αρχή ανάλωνα τρελές ώρες να μου μάθουν και να μάθω πως δουλεύει το software και τα plug ins , να κάνω το pc να δουλέψει σωστά. να πάρω οτι υπάρχει , οτι τελευταίο effe λες και π.χ. με ένα reverb , delay ή κομπρέσσορ δεν μπορείς να δουλέψεις , πρέπει να τα έχεις όλα, και δεν υπήρχε χρόνος να φτιάξω κάτι ολοκληρωμένο σε σχέση με παλιότερα που είχα λιγότερα αλλά έφτιαχνα και έπαιζα περισσότερα. Πάντως πιστεύω ότι αφού σου φύγει η "κα....λα" ή αν το επιτάξουν οι καιροί, (απαιτήσεις απο το ωδείο η την μπάντα ή πιό επαγγελματικά πράγματα) καταλήγεις και δουλεύεις με αυτά που πρέπει και για αυτό που πρέπει (δημιουργία, εκτέλεση) Και μετά γίνονται όλα εργαλεία. Και εγώ νομίζω οτι δεν πρέπει να μας οδηγεί η μόδα ή οι υποσχέσεις προγραμμάτων στην μουσική εργασία μας. Πρέπει να ξέρουμε να τα ελέγχουμε εμείς. Επίσης καλό είναι να υπάρχουν στόχοι στο μουσικό και τον ηχολήπτη dj(και αυτοί μουσικοί είναι). Δηλαδή αυτό το διάστημα θα κάνω αυτά, θα δουλέψω πάνω σε αυτήν την μουσική , σε τέτοια project αυτό βοηθάει στο να είμαστε δημιουργικοί και όχι δοκιμαστές , και υπάρχει και μία τάξη μέσα μας. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Ναι, ok, όλοι αυτό παθαίνουμε στην αρχή. Αλλά μου έκανε εντύπωση η χρήση της λέξης "μινιμαλισμός" από τον Maniac, η οποία λέξη (όπως ξέρετε) έχει συγκεκριμένη βαρύτητα στην ιστορία της μουσικής. Εξακολουθώ να θέλω να μάθω πως τα συνδέει αυτά τα θέματα. Κατά τα άλλα, εννοείται ότι συμφωνώ και με σένα cos_dr. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Maniac Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Αυτό που εννοώ είναι ότι καμμιά φορά απογυμνώνουμε τα track μας από το μουσικό περιεχόμενο, και στηριζόμαστε στον "φοβερό" ήχο ενός synth για να τους προσδώσουμε κάποιο ενδιαφέρον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2004 Αυτό το πρόβλημα είχε και ο γερό-Γεράσιμος. Μέχρι που βρήκε τη μαγική λύση: ProTools! Μειονέκτημα: δεν βρίσκεις "εύκολα" πολλά plug-ins και ακόμα περισσότερα Virtual Instruments. Πλεονέκτημα: δεν βρίσκεις "εύκολα" πολλά plug-ins και ακόμα περισσότερα Virtual Instruments. :) Γεράσιμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2004 Αν ξέρουμε πως λειτουργούν τα μπλιμπλίκια που έχουμε,τότε δεν πειραματιζόμαστε με 15 plug-ins για να κάνουμε π.χ. την κιθάρα space. Και αν ξέρουμε ακριβώς πως ακούγονται τότε προσπαθούμε να μην τα χρησιμοποιούμε και κοιτάμε να φτιάξουμε αναλογικά τον ήχο μας πριν μπει στο computer 8) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση