Προς το περιεχόμενο

Έκθεση Μουσικής Δημιουργίας και Μουσικών Οργάνων


JAM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

O stollas eimai… :)

 

Βρίσκω καταπληκτικό το forum σαν μέσο να κάνεις ένα σπουδαίο πράγμα. Να μπορέσεις να απαντήσεις επιτέλους συνολικά στο αγοραστικό κοινό που στηρίζει την εταιρεία σου.

Ένα είναι σίγουρο. Το μέσο είναι δημοκρατικό και βέβαια σαν τέτοιο δίνει τη δυνατότητα να προβληθούν οι παραπονιάρηδες που πάντα θα είναι περισσότεροι από τους ευχαριστημένους (ανεξάρτητα αν έχουν δίκιο ή άδικο και οι μεν και οι δε). Η αλήθεια είναι ότι άμα είσαι χαρούμενος ή ικανοποιημένος από ένα προϊόν ή υπηρεσία δεν έχεις πάντα διάθεση να το μοιραστείς ενώ άμα είσαι τσαντισμένος θέλεις να το μάθει όλος ο κόσμος. Λοιπόν εγώ προσωπικά ένοιωσα την ανάγκη να γράψω στο forum σχετικά με την πρόσφατη έκθεση στο ΣΕΦ γιατί είμαι και τα δύο: Και τσατισμένος Και ευχαριστημένος. Και εξηγώ:

 

Γιατί είμαι τσατισμένος? Γιατί συμφωνώ με τον gerasimos ότι δεν υπάρχει επαγγελματική έκθεση του κλάδου στην Ελλάδα (όπως υπάρχουν άλλων επαγγελματικών κλάδων) για πολλούς κακούς λόγους:

Α) Γιατί για τις εταιρείες οργάνωσης εκθέσεων ο κλάδος είναι μικρός και «δεν βγαίνουν οικονομικά» για καλή οργάνωση και διαφήμιση.

Β) Γιατί οι εταιρείες αντιπροσώπευσης οργάνων δεν συμμετέχουν γιατί πιστεύουν ότι δεν το έχουν ανάγκη (κούνια που τους κούναγε), αλλά φαντάζομαι ότι δεν περιμένετε από εμάς να εκπαιδεύσουμε και τους ανταγωνιστές μας…?

Γ) Γιατί όσο και αν αυτό πονάει, οι έλληνες μουσικοί (δικαιολογημένα ?) ερασιτέχνες ή επαγγελματίες σνομπάρουν μια τέτοια έκθεση γιατί περιμένουν ότι θα είναι μια μικρή λαϊκή πανήγυρης και δεν έχουν άδικο. ¶δικο έχουν να συγκρίνουν μια οποιαδήποτε μουσική έκθεση στο ΣΕΦ με τη Music Messe της Φρανκφούρτης καθώς η μία έχει 100.000 επισκέπτες που πληρώνουν μέσω όρο 20 € ημερήσιο εισιτήριο και η άλλη είχε δωρεάν είσοδο…Χώρια που δεν χρειάζεσαι αεροπλάνο…

 

Σε σχέση λοιπόν με τον (Α) λόγο που δεν έχουμε κλαδική έκθεση θα πω ότι η πρόσφατη φιλότιμη προσπάθεια είναι σίγουρα καλύτερη από το τίποτα. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους διοργανωτές (γιατί εγώ δεν θέλω να αποκαρδιώσω αλλά θέλω να υποστηρίξω να ξαναγίνει) θα έλεγα ότι μας πήρε όλους η μπάλα άδικα. Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες αλλά η οργάνωση ήταν από ανύπαρκτη έως δυσφημιστική (σε αντιδιαστολή με τον σκοπό της). Ένα μόνο θα πω για την σύγχυση που επικράτησε σχετικά με τις δοκιμές των οργάνων και για να απαντήσω στον Nickhigher ότι σε όλη την διάρκεια του 3ημέρου τσακωνόμαστε με τους ωδειάρχες και τις ωδειαρχίνες ότι λόγω των δοκιμών των οργάνων μας (sic) από τους περαστικούς (sic) δεν μπορούνε να κάνουν τη συναυλία τους οι ίδιοι. Και άκουσα και αυτό από κάποια δασκάλα μουσικής σε αυστηρό τόνο: αυτοί (έμμεσα?) μας πουλάν τα όργανα στους μαθητές τους για αυτό «σταματήστε να αφήνετε τον κόσμο να δοκιμάζει» γιατί δεν θα μας τα πουλάν άλλο… Η επίσημη θέση της έκθεσης ήταν ότι υπάρχει άτυπη συμφωνία να μην τους ενοχλούμε καθώς τα ωδεία είναι αυτά που έφεραν τους επισκέπτες της έκθεσης και πρέπει να κάνουν τη συναυλία τους κλπ κλπ. Πιάσε το αυγό και …. Εμείς στο τέλος μπερδευτήκαμε και αναγκαστικά μπερδέψαμε και τον κόσμο. Αν βέβαια οι συναυλιακοί χώροι των ωδείων ήταν κλειστοί ?...

Η θέση μας βέβαια είναι πάγια: Όλα τα προϊόντα που αντιπροσωπεύουμε σαν εταιρεία είναι διαθέσιμα να τα δοκιμάσει όποιος θέλει και πολύ περισσότερο σε μια έκθεση. Σε σχέση με τον (Β) λόγο ένα θα ήθελα να πω: Ότι θες γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι επίσημοι διανομείς πρέπει να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο σε μια κλαδική έκθεση είτε γιατί είμαστε στην Πάτρα άρα η φωνή μας ακούγεται από πιο μακριά, υποστηρίξαμε οποιαδήποτε έκθεση μουσικών και ηχητικών έγινε στο παρελθόν (ακόμα και την πιο μικρή) και θα το ξανακάνουμε αν υπάρξει τέτοια. Για του λόγου το αληθές θα αναφέρω το δίλημμα που περάσαμε σαν εταιρεία σε ένα meeting να πάμε η να μην πάμε να κάνουμε περίπτερο μια εβδομάδα νωρίτερα καθώς περιμέναμε ότι η οργάνωση θα ήταν το λιγότερο άπειρη και μπορεί να μας γύρναγε boomerang (όπως και με κάποιους έγινε) και ο χρόνος προετοιμασίας ήταν ελάχιστος για να κουβαλήσεις και οργανώσεις ένα καραβάνι από την Πάτρα. Προτιμήσαμε όμως να πάμε (με επιλογή νέων προϊόντων) έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες για όλους τους παραπάνω λόγους.

Για τον λόγω (Γ) ένα θα πω: Παιδιά έστω και για βόλτα, μια οποιαδήποτε κλαδική μουσική έκθεση τιμήστε την έτσι θα την αναγκάσετε να ξαναγίνει καλύτερη.

 

Γιατί είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος? Γιατί στην έκθεση είδα πολλούς φίλους που είχα να τους δω καιρό, γιατί άκουσα κάτι μουσικάρες, γιατί είδα ότι ο κόσμος της μουσικής στην Ελλάδα «διευρύνεται» συνεχώς και όλο και περισσότεροι ασχολούνται με την ηχοληψία και τη μουσική, γιατί αυτός ο «ντόρος» που γίνεται σε αφήνει χαρούμενο θέλεις δεν θέλεις. Αν πάλι ως «έμπορα» με ρωτάτε αν είμαι χαρούμενος γιατί «πουλήσαμε» θα σας πω όχι καθώς δεν κάναμε πωλήσεις κατά την διάρκεια ούτε μπορούμε να μετρήσουμε τις πωλήσεις ως aftermath ενός event.

Ένα ξέρουμε: μια έκθεση είναι καλή για όλους!

 

ΥΓ. Τα σχόλια σας θα τα απαντήσω σε μια εβδομάδα καθώς θα λείπω ταξίδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

O stollas eimai… :)

 

welcome.gif

:D :D

 

Θέλω δώρο μια Fender Custom Shop!!! Θα σου στείλω με PM τη διεύθυνσή μου!!! :lol: :lol:

 

Μάγκες σας πρόλαβα!!!)

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλωσήρθες, επιτέλους κάποιος αντιπρόσωπος στο φόρουμ!

 

Μήπως υπάρχει καμιά τελεκάστερ με διπλούς σε pelham blue που να μην την θέλετε;

 

 

 

/me runs for cover...

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γ) Γιατί όσο και αν αυτό πονάει' date=' οι έλληνες μουσικοί (δικαιολογημένα ?) ερασιτέχνες ή επαγγελματίες σνομπάρουν μια τέτοια έκθεση γιατί περιμένουν ότι θα είναι μια μικρή λαϊκή πανήγυρης και δεν έχουν άδικο. ¶δικο έχουν να συγκρίνουν μια οποιαδήποτε μουσική έκθεση στο ΣΕΦ με τη Music Messe της Φρανκφούρτης καθώς η μία έχει 100.000 επισκέπτες που πληρώνουν μέσω όρο 20 ¤ ημερήσιο εισιτήριο και η άλλη είχε δωρεάν είσοδο…Χώρια που δεν χρειάζεσαι αεροπλάνο…

[/quote']

 

Αν αυτο ειναι το προβλημα δεν θα ειχα κανενα προβλημα να πληρωσω ενα λογικο ημερησιο εισητηριο προκειμενου να λαβω αντιστοιχες υπηρεσιες.......το κακο ειναι οτι φοβαμαι μηπως και σε αυτη τη περιπτωση δω μια λαικη πανηγυρη..........μου εχει ξανασυμβει.......πολλες φορες γι αυτο και το αντιμετωπιζω με σκεπτικισμο αναλογες περιπτωσεις στον Ελλαδικο χωρο..............

 

Υ.Γ την CS του elavd για μενα.........εχει κερδισει σε τηλεπαιχνιδι πολλα $$$$$$$$$$.......

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως και να το κάνουμε , είναι πραγματικά όμορφο να είναι στην κοινότητα του Noiz και ένας γνωστός στο ευρύ μουσικό κοινό αντιπρόσωπος, και να ποστάρει μαζί μας.

 

καλωσήρθες στην παρέα, οι απόψεις σου σε όλη την θεματολογία μας μετράνε, μιας και έχεις αρκετή εμπειρία στο χώρο και μπορείς να την μοιραστείς και μαζί μας.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O stollas eimai… :)

 

Καταρχήν να πω ότι διασταυρώθηκε πως πρόκειται όντως για τον κ. Στόλλα.

 

Είναι σημαντικό το γεγονός ότι μπήκατε στη διαδικασία να απαντήσετε επώνυμα στις ανώνυμες απόψεις μας. Αυτό είχε ξανα-συμβεί στο Noiz άλλη μία φορά στο παρελθόν από την Ελίνα' date=' και τουλάχιστον δείχνει μία θετική διάθεση. Σας καλωσορίζουμε λοιπόν.

 

Σχετικά με την έκθεση: θα συμφωνήσω με την ανάλυση που κάνατε. Το πρόβλημα ξεκινάει από την προχειρότητα της διοργάνωσης, από άποψη διαχείρισης χώρου σε συνάρτηση με την "λίγο απ'όλα" θεματολογία, που με τη νοοτροπία του ελληνάρα διαφημίστηκε σαν "πολύ απ'όλα". Υπενθυμίζω το καταπληκτικό [b']"Έκθεση μουσικών οργάνων και μουσικής τεχνολογίας σε 4.000τμ"[/b] καθώς και την απουσία ενός "πλάνου εκθετών" από πλευράς διοργανωτών (πράγμα που υποδήλωνε την προχειρότητα της).

 

Συμφωνώ πως κακώς συμμετείχατε σε μία έκθεση που ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή στο κόσμο, και που ακόμα και τότε κανείς δεν είχε καταλάβει περί τίνος πρόκειται, αφήνοντας υπόνοιες για μια μικρή Namm. Η απογοήτευση για τον κόσμο ήταν προδιαγεγραμμένη με βάση τα παραπάνω.

 

Διαφωνώ με το "Παιδιά έστω και για βόλτα, μια οποιαδήποτε κλαδική μουσική έκθεση τιμήστε την έτσι θα την αναγκάσετε να ξαναγίνει καλύτερη" γιατί η νοοτροπία του άρπα-κόλλα στο Ελλάντα λέει ότι αφού ήρθε κόσμος και τη βγάλαμε τελευταία στιγμή, πρόχειρα και φτηνά, του χρόνου μπορούμε ακόμα πιο πρόχειρα. Από αυτή την άποψη χαίρομαι που πολύς κόσμος δεν πήγε στην έκθεση.

 

Επί της ουσίας: Πιστεύω ότι το θέμα πρέπει να ξεκινήσει από εσάς γιατί σε εσάς καταλήγει: ο κόσμος έχει λύσεις να στραφεί σε άλλα μαγαζιά, τα μαγαζιά δυστυχώς δεν έχουν άλλο κόσμο. Πρέπει επιτέλους να προωθήσετε κάποιες "επαγγελματικές" κινήσεις, γιατί είναι κρίμα να βλέπετε ότι ο κόσμος έχει διάθεση και να μην μπορείτε να την ικανοποιήσετε. Οργανώστε μία σοβαρή έκθεση να έρθει ο κόσμος να ακούσει, να δει, να του δημιουργηθεί η διάθεση να συναλλαγεί. Έχει γίνει και στο παρελθόν.

 

Ένα ξέρουμε: μια έκθεση είναι καλή για όλους!

 

Στη προκειμένη ήταν κακή για όλους. Ως πελάτης απογοητεύτηκα. Ως έμπορος (όχι κατ'ανάγκη εσείς) χάσατε έναν πελάτη.

 

Ελπίζω ειλικρινά να υπάρξει έδαφος για έναν γόνιμο διάλογο.

 

 

Φιλικά,

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν τόσο πρόχειρο , σάν τα έργα που γίνονται στους δρόμους. ¶λλη φορά ανεβάστε λίγο το budget ή μήν το κάνετε καν. Δέν είμαστε τούβλα, κύριοι.. Είμαστε άνθρωποι που έχουμε γυρίσει το εξωτερικό, έχουμε πάει σε πολλές εκθέσεις και δέν μπορείτε να μας δουλεύετε έτσι. Επίσης υπήρχε και μία σκηνή που επαιζέ λαικά και ήταν τίγκα στήν κάπνα το Σάββατο που πήγα. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Δέν μπορούσα να αναπνεύσω. Εύχομαι ειλικρινά η δική μας γενιά να κάνει καλύτερα πράγματα απο το έκτρωμα που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα. Είτε είναι μουσικές σκηνές, είτε είναι συναυλίες, είτε είναι οτίδήποτε που έχει να κάνει με μουσική παιδεία. Γιατί κυριώς όλα αυτα στήν ουσία , είναι μουσική παιδεία. Αφού δέν υπάρχει λοιπόν κατι τέτοιο στα σχολεία , φροντίστε να το φέρετε στα ώδεια ή σε οποιάδήποτε μορφή μουσικής εκδηλώσης. Σεβαστείτε τήν μουσική επιτέλους. Έχουμε καταντήσει το ιράκ τής μουσικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα.η απαντηση αυτη αφορα μονο τον κυριο στολλα.η αντιμετωπιση που ειχα εγω προσωπικα στην εκθεση απο τον υπαλληλο σας την αναφερα και σε αλλο μηνυμα θα την ξανα αναφερω:οταν πας σε ενα περιπτερο μιας εκθεσης δεν εινα δυνατο σε μια απλη ερωτηση στον υπαλληλο ,που εκεινη την στιγμη αντιπροσωπευει το προφιλ του μαγαζιου σας ,να μου λεει δεν ξερω γιατι ειναι χαλασμενο το κομπιουτερ,η ερωτηση ηταν αν υπαρχει η squier '51,και μια αλλη ερωτηση ηταν ποσο κοστιζει μια lite ash tele,και θεωρω τελειως αβασιμο να μιλατε για την επισημη θεση της εκθεσης ενω δεν ειναι αυτη.στους υπευθυνους της εκθεσης παραπονεθηκα(και αν θελετε σας λεω και σε ποιους ακριβως)και το θεωρησαν περιεργο που δεν μας αφησατε ουτε απο το stand να βγαλουμε την κιθαρα για να την πιασουμε οχι για να παιξουμε.αυτο εγινε την παρασκευη και οχι στο τελος της εκθεσης .ας αναλογιστουμε καποτε ο καθενας μας τις ευθυνες και να μην παιζουμε με αυτες τενις.και προσωπικα θεωρω ανεπιτρεπτο να συμμετεχει καποιος εδω με την ιδιοτητα του εμπορου και να απαντα εκει που τον συμφερει.αφου βρισκουν καταπληκτικο το forum γιατι δεν παιρνουν θεση στην γενικη κατακραυγη των μελων του forum για τους ελληνες εμπορους που στην πλειοψηφια τους εχουν παει τις τιμες στα υψη με γνωμονα παντα το κερδος.

γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι οι εμποροι νοιαζονται για την μουσικη περισσοτερο και θελουν να κρατησουν καποια επιπεδα στις τιμες των οργανων.το μονοπωλιακο καθεστως εκ των πραγματων εχει ηδη αρχισει να εξαφανιζεται και οταν προσγειωθουν καποιοι εγκεφαλοι στις θεσεις τους(κοινως να βαλουν μυαλο) τοτε ισως ξαναγυρισουν οι πελατες στην ελληνικη αγορα.μεχρι τοτε.....επιστρεφω το αυγό!!!

ΜΕ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΝΙΚΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για την ιστορια:και ο νακας εκανε πολλες εξυπναδες και τωρα ακουν νακας και κοβουν δρομο.και δεν μιλαμε για τους πελατες αλλα για 'πρωην'συνεργατες του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δτστυχώς για άλλη μια φορά η προχειρότητα στην Ελλάδα ζητά συνεργούς. Κύριοι πρέπει να δείτε τη δουλειά σας με περισσότερη σοβαρότητα. Αυτό δεν αφορά μόνο τις εκθέσεις, που κατα γενική ομολογία, είναι απαράδεκτες, αλλά αφορά και τον τρόπο που διαχειρίζεστε τα προϊόντα σας. Εάν ρίξετε μια ματιά στα φόρουμ θα δείτε ότι οι πιο πολλοί από εδώ ψωνίζουν μουσικά όργανα, ακόμα και χορδές, από την Ευρώπη και την Αμερική. Αυτό δεν σας απασχολεί; Δεν σας ενδιαφέρει να κάνετε όλους αυτούς δικούς σας πελάτες; Μάλλον όχι. Γιατί εαν σας ενδιέφερε θα οργανώνατε μια ΣΟΒΑΡΗ έκθεση κάθε χρόνο τουλάχιστον, θα είχατε ένα σοβαρό κατάστημα-παράρτημα της αντιπροσωπείας σας στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και όχι διασκορπισμένα όργανα εδώ και εκεί στον κάθε τυχώντα σνομπ μαγαζάτορα και τέλος θα είχατε ένα σοβαρό δίκτυο πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου.

 

 

Υ.Γ. Ο Σωτήρης είμαι.....

THE WORLD IS A VAMPIRE....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου