NickNT Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2007 Εγω θα σας πω απλα να μην αγχωνεστε... :lol: Αυτη τη στιγμη δεν ξερω ΚΑΝΕΝΑΝ επαγγελματια στοιχουργο η συνθετη που να κατοχυρωνει το εργο του... :lol: :lol: Μη φοβαστε δεν προκειται να σας κλεψει κανεις τιποτα στην Ελλαδα (ετσι κι αλλοιως ολοι θεωρουν τους εαυτους τους συναδελφους του Μπετοβεν & ουτε καν ΑΚΟΥΝΕ αλλα πραγματα εκτος απο τα δικα τους... :lol: :lol: η κλεβουν τα κλασσικα & σιγουρα.. :lol: :lol: :lol: ) Εχω δωσει τραγουδια δεξια & αριστερα (οπως και πολλοι φιλοι μου συνθετες και στοιχουργοι)και ποτε κανεις δεν μου τα εκλεψε ( και ας κυκλοφορησαν μετα και εγιναν πλατινενιες (λεμε τωρα :lol: :lol: :lol: ) επιτυχιες!!! ):lol: :lol: :lol: Χαλαρωστε λοιπον (ετσι κι αλλοιως στην Ελλαδα ζουμε και με την ΠΕΙΡΑΤΙΑ που υπαρχει ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ενος μουσικου εργου' date='ο οποιος αμειβεται μονο απο τις πωλησεις (αντε και απο την ΑΕΠΙ) παιρνει εδω και δεκα χρονια ΨΙΧΟΥΛΑ.....για αυτα θα καθησει ο αλλος να σου κλεψει το "εργο" σου??? :lol: )[/quote'] Χαχχαχαχαχαχαχαχααχχαχχα! Έτσι ακριβώς! Και βλέπω άλλους να αγχώνονται και να αναζητούν διακαώς τρόπους κατοχύρωσης! bass @ vertigo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apos Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Γνωρίζει κάποιος τι "παίζει" με το http://www.copyrightsworld.com ? Προφανώς διάβασα το FAQ, αλλά από ότι βλέπω δεν πρόκειται για κάποιον οργανισμό με θεσμική ιδιότητα, κάτι που αν ισχύει, δεν ξέρω κατά πόσο διασφαλίζονται αυτά που υπόσχεται. Είναι κάποιος από εδώ μέσα που κάνει ήδη χρήση της υπηρεσίας και ξέρει κάτι παραπάνω; Ευχαριστώ! http://www.10-code.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Και εγώ έψαχνα αν εχει ειπωθεί κάτι και παραλίγο να κάνω νέο θέμα. Ξέρει κανείς τι παίζει με αυτό; Ελληνική προσπάθεια μου μυρίζει αλλά δεν ξέρω αν όντως σε κατοχυρώνει. Ολα καλά φαίνονται αλλά το όλο εγχείρημα και οι ατάκες του μου μοιάζουν λίγο με διαφημιστικό άρωμα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 13 Απριλίου 2009 Δεν νομίζω να έχει "νομικό" χαρακτήρα. Απλά χρησιμοποιει κάποιο database και συγκεκριμένα στοιχεία, τα όποια και τα ζητάει, όταν κάνεις registration, ώστε να μπορεί μετά, αν τύχει, να αποδείξει ότι πράγματι είναι δικά σου τα κομμάτια. Σε πιο απλοϊκή μορφή αυτό που κάνει ένας συμβολαιογράφος. ... νομίζω Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nikos67 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2009 Καλησπέρα σε όλους. Είμαι μέλος του Support team της CopyrightsWorld, και θα ήθελα να προσπαθήσω να ρίξω λίγο φως στις εύλογες απορίες σας σχετικά με την υπηρεσία μας. Αυτό που προσφέρει η CopyrightsWorld είναι αποδείξεις σχετικά με την πατρότητα ενός δημιουργήματος. Νομικά, δικαιούχος ενός πνευματικού έργου άρα και κάτοχος του copyright του, είναι αυτός που μπορεί να αποδείξει αδιάψευστα πως ήταν κάτοχος του δημιουργήματος πριν από οποιονδήποτε άλλο. Όταν κάποιος λοιπόν καταθέτει ένα έργο του στην CopyrightsWorld (αφού δημιουργήσει την ψηφιακή του ταυτότητα με την εγγραφή του), αρχικά πρωτοκολλάτε με ημερομηνία και ώρα κατάθεσης ψηφιακά (timestamp) και αποθηκεύετε στις βάσεις μας (μαρτυρία τρίτου). Αμέσως μετά λαμβάνει μια απόδειξη κατάθεσης στο email του, στο οποίο μήνυμα αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες καταχώρησης. Αυτό το μήνυμα παίρνει timestamp αυτόματα από τον πάροχο του email σας (πχ. Gmail, yahoo…) ο οποίος θεωρείτε και αυτός ανεξάρτητη μαρτυρία τρίτου (ειδικά συνδυαζόμενη με την πρώτη μαρτυρία με την οποία και έχουν κοινή ημέρα και ώρα). Το 3ο βασικότερο αποδεικτικό στοιχείο που προσφέρουμε είναι μέσα από την περιοδική έκδοση της εφημερίδας μας «CopyrightsWorld». Εκεί δημοσιεύουμε κάθε 45 ημέρες όλο το κατατεθειμένο υλικό συνοδευόμενο πάντα με τα στοιχεία του δικαιούχου. Η εφημερίδα «Copyrights World» αποτελεί την απόλυτη και αδιαμφισβήτητη απόδειξη κατοχής του πνευματικού σας έργου. Μέσω αυτής, εκδίδετε επίσημα τα έργα σας και τεκμαίρεστε ο δημιουργός τους. Η έκδοση είναι επίσημη με ISSN: 1791-9142 και είναι ακριβώς σαν να εκδίδετε την δική σας π.χ. ποιητική συλλογή, πράγμα που αποτελεί δημόσια μαρτυρία. Όλα τα παραπάνω προσφέρονται με μόλις 1 ευρώ και 18 λεπτά (€1.18) και μέσα από την άνεση του σπιτιού σας. Ελπίζω να μην σας κούρασα. Θα χαρούμε να σας λύσουμε όλες τις απορίες σας σχετικά με την υπηρεσία μας στο email [email protected] αλλά και στο live support που θα βρείτε στην σελίδα μας. Καλό βράδυ, Νίκος Παυλίδης CopyrightsWorld Support http://www.copyrightsworld.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kster Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Γεια σας παιδια. Μόλις πριν από λίγο ψάχνοντας βρήκα αυτή τη διεύθυνση για κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων των τραγουδιών μας, αλλά ακόμα είναι υπό κατασκευή. www.worldsynthesis.com Άν κάποιος μπεί στην σελίδα και έχει αρχίσει να δουλεύει, ας μας ειδοποιήσει και τους υπόλοιπους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 blah blah www.worldsynthesis.com blah blah... Σελίδα με ΤΟΣΟ άσχημη επιλογή fonts, που έχει απο κάτω ότι φτιάχτηκε ΤΣΑΜΠΑ απο Yoga/YOLΑ/ότι νά'ναι και ότι είναι free template ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!! Σόρρυ δηλ, αλλά αν είναι να πληρώνουμε κάποιον για να κερδίσουμε το ΑΝΑΦΕΡΕΤΟ δικαίωμα στη μουσική μας (που σχεδόν διεθνώς υπάρχει απο τη γέννηση του έργου), τουλάχιστον να έχουν κάνει και καλή δουλειά, έτσι; Και για να τελειώνουμε και για να (μάλλον) επαναλάβω τον sf: Ή 1. Η μουσική σας είναι καταπληκτική και είναι εκδωμένη/αγορασμένη/πουλημένη/κάτι σε σχέση με άλλη εταιριά! Νο problem με τα κλόπηράιτς! Τα δικαιώματα αποδεικνύονται απο την έκδοση/αγορά/πώληση/κάτι 2. Δεν είναι αγορασμένη/πουλημένη/κλπ; εεε ρε παιδιά, ας είμαστε σοβαροί! 95% η μουσική αυτή δεν αξίζει να κλαπεί. Μη τρελαθούμε πια με αυτή τη παράνοια. Πήρε τo Timberlake ένα κομμάτι απο κάπου και έγινε κάτι. Εκλάπη η μουσική του κ. Σατργιάννη απο τους Κόλπλέι και νομίζουμε ότι γίναμε όλοι και καλά... Εγώ πάντως δεν έχω πρόβλημα για να βάζω τη μουσική μου στο δίκτυο αφού καλύπτομαι απο το (πανίσχυρο) πανεπιστήμιο του Λονδίνου και τα υπόλοιπα είναι μέρος παιχνιδιών για Η/Υ που έχουν ΗΔΗ κυκλοφωρίσει (αλλιώς θα μου κόβαν τον κ0λ0 να βγάλω κομμάτι πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού, λόγω NDA). άντε καλημέρα σας Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Καλημέρα! Επειδή η σχέση ενός ανθρώπου-μουσικού με το πνευματικό του δημιούργημα είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ δε μπορεί ο πάσα ένας και καλά "άνετος" (διάβασα 2-3 τέτοιους στο τόπικ) να λέει απροβλημάτιστα "εντάξει ρε δεν έγινε και τίποτα αν σου κλέψουν το τραγούδι εξάλλου για να μην έχει εκδοθεί ακόμη μάλλον είναι μάπα"... ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΡΕ ΑΓΟΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ! Ο καθένας έχει δικαίωμα στο να προστατεύεται όσον αφορά τα προϊόντα της διανοίας του και τόσο οι Συμβολαιογράφοι από τους οποίους λαμβάνεις βεβαία χρονολογία περί της καταθέσεως του έργου σου ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΧΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥ είναι αυξημένη στο Δικαστήριο σε σχέση με τυχόν άλλα απλά έγγραφα και άλλους μάρτυρες, όσο και η εταιρία copyrights world που φαίνεται σοβαρή (τόσο η καταχώρηση στην ιστοσελίδα όσο και η εφημερίδα είναι ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ), καθώς και άλλες παρόμοιες σοβαρές εταιρίες παρέχουν ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Αυτό αγοράζεις φίλε Nicholas ΑΣΦΑΛΕΙΑ, και καλά θα κάνεις να πιστέψεις ότι είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό και να μην είσαι τόσο υπεράνω... Εξάλλου σιγά τα λεφτά και τον κόπο που χρειάζεται είτε ο Συμβολαιογράφος είτε εταιρίες σαν την copyrights world για να το κάνουμε θέμα ότι "σιγά μην πληρώσω για το έργο μου"... Ούτε το ότι οι επαγγελματίες δεν κάνουν τίποτε είναι επιχείρημα αφού αυτοί δρουν εκ του ασφαλούς έχοντας στα χέρια τους συμβόλαια για την έκδοση των έργων τους... Στην τελική δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά της κάβλας του κάθε μουσικού που θεωρεί το έργο του πολύτιμο και θέλει να το προστατέψει... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Ας Παίξω και τώρα... Καλημέρα! Επειδή η σχέση ενός ανθρώπου-μουσικού με το πνευματικό του δημιούργημα είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ δε μπορεί ο πάσα ένας και καλά "άνετος" (διάβασα 2-3 τέτοιους στο τόπικ) να λέει απροβλημάτιστα "εντάξει ρε δεν έγινε και τίποτα αν σου κλέψουν το τραγούδι εξάλλου για να μην έχει εκδοθεί ακόμη μάλλον είναι μάπα"... Έχεις σκεφτεί ΤΙ έχει επενδύσει ο καθένας για αυτό που φτιάχνει; Έτσι για να μιλήσουμε σοβαρα. Η πνευματική δημιουργία στη μουσική και ειδικά σε αυτό τη σελίδα (το νοιζ) είναι 90-99% σε μορφή ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ. Λοιπόν δε ξέρω τι λες εσυ αλλά παω στοίχημα ότι παίζει ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σπασμένο πρόγραμμα σε αυτή τη διαδικασία. Ανεκτίμιτη λοιπον, χωρίς να έχει σεβασμό ο άλλος στο: 1. Άλλο καλιτέχνη που πάει να κάνει τη δουλειά του ωραία και καλά και ξοδεύει του κόσμου τα λεφτά 2. Στις εταιρίες που φτιάχνουν τα λογισμικά 3. Στον εαυτό του γιατι δουλεύει με σπασμένα προγράμματα. Όχι ακριβώς ανεκτίμιτη. Και να σου πω και κάτι άλλο; Εγώ δουλεύω με παρτιτούρες. 0 κόστος (μολύβι και χαρτί), 0 σπασμένα προγράμματα (έναν Η/Υ και 1 λογισμικό όλο κι όλο θέλει, και έναν εκτυπωτή), κλπ. Αμε να το δεχτώ. Αλλά όποιος εδω μέσα μου έρθει με το Nuendo των $1300 θα είμαι αν μη τι άλλο σκεφτικός. Επίσης αν προσέξεις στα λεγόμενα σου (και μου) υπάρχει η λέξη "μάλλον". ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΡΕ ΑΓΟΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ! Ο καθένας έχει δικαίωμα στο να προστατεύεται όσον αφορά τα προϊόντα της διανοίας του και τόσο οι Συμβολαιογράφοι από τους οποίους λαμβάνεις βεβαία χρονολογία περί της καταθέσεως του έργου σου ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΥΧΟΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥ είναι αυξημένη στο Δικαστήριο σε σχέση με τυχόν άλλα απλά έγγραφα και άλλους μάρτυρες, όσο και η εταιρία copyrights world που φαίνεται σοβαρή (τόσο η καταχώρηση στην ιστοσελίδα όσο και η εφημερίδα είναι ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ), καθώς και άλλες παρόμοιες σοβαρές εταιρίες παρέχουν ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ναι, μετά απο τόσα χρόνια έχω άποψη και τώρα την υπερασπίζομαι. Πρόσεξε λοιπόν: Το αποτέλεσμα ΔΕΝ είναι αποτέλεσμα της διάνοιάς του. Ας γράψει ποίηση αν θες να δείξεις τη διάνοιά σου. Οι τύποι εδω μέσα με τα omnisphere και τα Kontakt κλπ, χρησιμοποιούν ΚΑΙ τα εργαλεία. Φυσικά ένας συμβολαιογράφος προστατεύει, όπως και σοβαρές εταιρίες. ΑΛΛΑ εγώ ΔΕΝ μίλησα για το copyrights world, ούτε για τον άνθρωπο που είναι μέρος της εταιρίας, μίλησα για το παραπάνω λινκ που δόθηκε και ουρλίαζει ότι είναι χάλια, όπως είναι τώρα. Και το ξαναλέω. Να πληρώσω, ναι, αλλά τουλάχιστον μη μας δουλεύον με τσάμπα σελίδες και template, έτσι; Δείχνει ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ, και άρα η εταιριά είναι του φόβου (το επαναλαμβάνω: ΟΧΙ το copyrights world). Αυτό αγοράζεις φίλε Nicholas ΑΣΦΑΛΕΙΑ, και καλά θα κάνεις να πιστέψεις ότι είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό και να μην είσαι τόσο υπεράνω... Εξάλλου σιγά τα λεφτά και τον κόπο που χρειάζεται είτε ο Συμβολαιογράφος είτε εταιρίες σαν την copyrights world για να το κάνουμε θέμα ότι "σιγά μην πληρώσω για το έργο μου"... Ούτε το ότι οι επαγγελματίες δεν κάνουν τίποτε είναι επιχείρημα αφού αυτοί δρουν εκ του ασφαλούς έχοντας στα χέρια τους συμβόλαια για την έκδοση των έργων τους... Στην τελική δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά της κάβλας του κάθε μουσικού που θεωρεί το έργο του πολύτιμο και θέλει να το προστατέψει... Φυσικά και το ξέρω, αλλά εσύ το ξέρεις ότι απο το νόμο προστατέυεσε (καταρχήν); ΔΕΝ χρειάζεται το registration για να έχεις τα δικαιώματα. Και δεν είμαι καθόλου υπερανω. Τα ακουμπάω, δουλεύω, και έτσι εξασφαλίζω τα δικαιώματά μου. __________________________ Τώρα αν θες ξαναδιάβασε τα άλλη μία φορά: Αν νομίζει κάποιος ότι τα κομμάτια του θα κλαπούν ,ή ότι είναι καταπληκτικά, ας κάνει το registration. Δεν είναι τσάμπα, αλλά φυσικά έχει τις χρήσεις του. ΠΡΟΦΑΝΩΣ. Το να ΜΗΝ κάνεις registration και να κρύβεσαι γιατί φοβάσαι, είναι κρίμα, και κατα τι γνώμη μου βλακεία. Το να βγάζεις ένα δύο κομμάτια στο δίκτυο είναι λογικό, γόνιμο, και παραγωγικό. Τώρα, να σου τα κλέψει κάποιος: Μπορεί, ξέρω κι εγώ; Είναι άσχημο; Ξέρω κι εγώ; Οι περιπτώσεις ΑΣΗΜΟΥ καλιτέχνη να του κλέβουν μουσική και να γίνεται τρελό χιτ είναι ελάχιστες αν ξέρω καλά. Μπορείς φυσικά να προστατευτείς, δεν υπάρχει αμφιβολία και άλλωστε "όποιος φιλάει τα ρούχα του, έχει τα μισά". Δε παίζει ρόλο το τι γίνεται η μουσική; Ναι, θεμα εγωισμού είναι. Όταν ανακάλυψα ότι κάποιος είχε τις παρτιτούρες μου και τις έδινε απο τη δική του σελίδα (τόσο μικρό αμάρτημα) τα πήρα τόσο άσχημα στο κρανίο, ρώτησα δικηγόρους κλπ, και τελικά ο άνθρωπος μου είπε "σόρρυ, τις βγάζω" και τελείωσε. Ξέρω πολύ καλά τι είναι να νιώθεις ότι ο άλλος σε κλέβει, ή σε χρησιμοποιεί. Και καταλαβαίνω και απο δικαιώματα, και απο τη κάβλα και απο τα πάντα. Απλά χρησιμοποιώ και λίγο τη λογική μου. Στο τέλος τέλος, μια "συμβουλή" είναι, που προφανώς τι δέχετε ο άλλος ή όχι. Μια γνώμη. EDIT: Έβγαλα τα ποιο επιθετικά σημεία... Δεν είναι ανάγκη... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2009 Φίλε Nikolas δεν μίλησα για συγκεκριμένα ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ, αλλά για αυτά καθεαυτά τα τραγούδια (δηλαδή τις δομές, τις νότες και τις μελωδίες) καθώς και για τους στίχους που -τουλάχιστον θα έπρεπε να - είναι ποίηση. Και εγώ προσωπικά έχω "επενδύσει" όπως πολύ τεχνοκρατικά το θέτεις ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ στα τραγούδια μου και δε θα ήθελα κανένας να μου στερήσει τη χαρά της δημιουργίας. Δεν με ενδιαφέρει τι "σπασμένα" προγράμματα χρησιμοποιεί ο καθένας ούτε το αν δημιουργεί τη μουσική του με έτοιμα loops, patterns & presets πάλι από "κατεβασμένα" προγράμματα, εγώ απλά μίλησα περί προστασίας των ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, η οποία στην Ελλάδα πάσχει λόγω της ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ σχετικής νομοθεσίας (Ν. 2121/1993) η οποία φίλε μου ΑΡΤΙΔΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ. Το γράμμα του Νόμου "το δικαίωμα επί των προϊόντων της διανοίας υπάρχει από τη στιγμή της δημιουργίας του έργου" ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ. Συμφωνώ όμως σε αυτό που λες για τις ψευτο-εταιρίες της κακιάς ώρας. Απλά ΠΡΕΠΕΙ κάποια στιγμή να δούμε κάποιον να ΠΛΗΡΩΝΕΙ για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και αυτό θα γίνει μόνο αν ενδιαφερόμαστε για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ της... Να 'σαι καλά και εννοείται ότι είναι δεκτές οι απόψεις σου, οι συμβουλές και το χιούμορ (αν αγόραζες ένα "ανεκτίμητο για σένα" αυτοκίνητο θα το ασφάλιζες για κλοπή ε;;;) YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση