blues power Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 +1000 Lost_Highway Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί πιστεύεις ότι με το να έχει μια δημιουργία κάποιο σκεπτικό, ειρμό και μουσικά επιχειρήματα περιορίζει το δημιουργό της; Και όλα αυτά τι σχέση έχουν με τους κριτικούς; Επίσης όταν κάποιος έχει άγνοια (μερική ή ολική) σε κάποιο αντικείμενο είναι λογικό να πέσει σε λάθη τα οποία ανάλογα με το χαρακτήρα του να τα δικαιολογήσει και να τα θεωρήσει αρετές. π.χ. Όταν κάποιος τραγουδάει και εμείς από πίσω βαράμε τη μια συγχορδίες την άλλη παίζουμε μελωδία πάνω στη φωνή και μετά αφήνουμε το δεξί και κάνουμε τσιγάρο και όλο αυτό το κάνουμε και άποψη, συγνώμη αλλά εγώ το θεωρώ καφρίλα χωρίς αρχή και τέλος. Όσο για το θέμα της αισθητικής επειδή είναι πολύ μεγάλο νομίζω πως αισθητικό κριτήριο έχουμε για αυτά που γνωρίζουμε. π.χ. Αν σου δείξει κάποιος την Γκουέρνικα και δεν γνωρίζεις από ζωγραφική αυτό που θα πεις είναι μ' αρέσει ή δεν μ' αρέσει, κι αυτό γιατί οι γνώσεις δεν επαρκούν για κάτι άλλο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο Πικάσο δεν είναι μεγάλος ζωγράφος ούτε ότι πήρε έναν καμβά και ζωγράφιζε ασυναρτησίες. Το ίδιο ισχύει και για τον Schoenberg. Εμένα τουλάχιστον η αισθητική μου περιορίζεται από τις ανεπαρκείς γνώσεις μου για κάποια θέματα. ¶ρα μου αρέσει ότι γνωρίζω και στο βαθμό που το γνωρίζω. Ζητώ συγνώμη για το μακρύ post αλλά όποτε μου δίνεται ευκαιρία για τέτοιες συζητήσεις δεν την αφήνω. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Administrator Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Σωστές τοποθετήσεις. Θα ήθελα όμως να προσθέσω την εξής σημαντικότατη παράμετρο. Οταν τραγουδάει κάποιος, η μπάντα πρέπει να υποστηρίζει το τραγούδι. Δηλαδή να είναι background και να μην επεμβαίνει ταυτόχρονα. Πρέπει να αφήνει χώρο στη φωνή. Με ακορντάκια συνήθως και με τη σχετικά χαμηλότερη ένταση. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στα σόλο. Υποστηρίζουμε ακολουθώντας τις δυναμικές αυξομειώσεις. Πρέπει να παίζουμε ακούγοντας τι παίζουν και οι άλλοι! Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Θα σου απαντήσω με τη χαλαρή διάθεση που έχεις κι εσύ: Παραθέτουμε τις απόψεις μας χωρίς να θέλουμε να πείσουμε ο ένας τον άλλο. Εξάλλου, η ενδεχόμενη διαφωνία μας έχει να κάνει (και) με το τι προσδοκά ο καθένας από τις μορφές έκφρασης (είτε ως πομπός, είτε ως δέκτης). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί πιστεύεις ότι με το να έχει μια δημιουργία κάποιο σκεπτικό' date=' ειρμό και μουσικά επιχειρήματα περιορίζει το δημιουργό της;[/quote'] Δεν είπα ακριβώς αυτό. Εν ολίγοις, πιστεύω ότι η αισθητική μας δημιουργεί τους κανόνες (αν χρειάζεται...:roll: :?: ) κι όχι οι κανόνες την αισθητική μας. Και όλα αυτά τι σχέση έχουν με τους κριτικούς; Βρίσκω παντελώς άσκοπη την ύπαρξη επιχειρημάτων' date=' με εξαίρεση τη χρήση τους από τους κριτικούς. Γι΄αυτό τους ανέφερα. Επίσης όταν κάποιος έχει άγνοια (μερική ή ολική) σε κάποιο αντικείμενο είναι λογικό να πέσει σε λάθη τα οποία ανάλογα με το χαρακτήρα του να τα δικαιολογήσει και να τα θεωρήσει αρετές. Όπως λες κι εσύ, "ανάλογα με το χαρακτήρα του". Απλουστευμένα, ο ίδιος χαρακτήρας με πλήρη γνώση του αντικειμένου επαίρεται καφροειδώς. Δεν έχει να κάνει με το τι ξέρει και τι όχι. Παγίδες αυτοεγκλωβισμού υπάρχουν ούτως ή άλλως. Όσο για το θέμα της αισθητικής επειδή είναι πολύ μεγάλο νομίζω πως αισθητικό κριτήριο έχουμε για αυτά που γνωρίζουμε. π.χ. Αν σου δείξει κάποιος την Γκουέρνικα και δεν γνωρίζεις από ζωγραφική αυτό που θα πεις είναι μ' αρέσει ή δεν μ' αρέσει' date=' κι αυτό γιατί οι γνώσεις δεν επαρκούν για κάτι άλλο.[/quote'] Εδώ μάλλον βρίσκεται η βασική διαφωνία μας. Πιστεύω ότι δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω. Θεωρώ πιο σημαντικό το "μ' αρέσει/δε μ' αρέσει". Προφανώς αν κάποιος το "δε μ'αρέσει" το μεταφράζει σε "δεν είναι μεγάλος ζωγράφος", υπάρχει πρόβλημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο Πικάσο δεν είναι μεγάλος ζωγράφος ούτε ότι πήρε έναν καμβά και ζωγράφιζε ασυναρτησίες. Συμφωνώ' date=' αλλά αυτό με αφήνει πλήρως αδιάφορο. ¶ρα μου αρέσει ότι γνωρίζω και στο βαθμό που το γνωρίζω. Κρίμα. Ζητώ συγνώμη για το μακρύ post αλλά όποτε μου δίνεται ευκαιρία για τέτοιες συζητήσεις δεν την αφήνω. Κανένα πρόβλημα. :wink: Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pastelius Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Πρέπει να παίζουμε ακούγοντας τι παίζουν και οι άλλοι! Μη μας βαζεις δυσκολα ρε boss! :lol: :lol: Εγω πλεον πρωτα ακουω τους υπολοιπους παντως στο στουντιο και μετα τον εαυτο μου... :wink: :wink: :D :D feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alexd Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Εγω θα συμφωνησω με τον pkole στο πως μπορει να υποπεσει καποιος σε λαθη αν δεν γνωριζει, σε οτι αφορα το θεμα της μουσικης. Χωρις να ειμαι της αποψης οτι καποιος πρεπει να μελετησει χρονια προτου καταθεσει την δικια του μουσικη αποψη. Και φυσικα εννοειται οτι ο παραγοντας 'αισθητικη' παιζει παντα πρωτευοντα ρολο στο πως θα κινηθεις και συμπεριφερθεις σε ενα κομματι. Απλα αποψη μου ειναι οτι καποια πραγματα εχουν ηδη δοκιμαστει απο αλλους και καποια εχουν καθιερωθει για καποιους λογους. Γιατι να μπαινεις στην διαδικασια να εξερευνεις απο μονος σου καποιες 'περιοχες' που εχουν ηδη καταγραφει απο αλλους? Και στην περιπτωση του φιλου μας που ρωταει τι να κανει για να συνοδευσει μια φωνη -για να μην ξεφευγουμε κιολας- εγω θα του ελεγα να δει τι οντως επικρατει πανω κατω, και μετα ειτε επιλεγει ειτε τα απορριπτει ολα - αναλογως με την αισθητικη του. Αλλα να ριξει μια ματια πρωτα... Επισης αλλο οταν εισαι θεατης, που και γω συμφωνω με lost highway στο οτι η αισθητικη ειναι ο μονος παραγοντας που εχει σημασια. Οι περαιτερω γνωσεις σιγουρα θα σε κανουν να εκτιμησεις αλλιως ενα εργο, αλλα στην τελικη αυτο που εχει σημασια ειναι το γουστο του καθενος και τιποτα παραπανω. Αλλο ομως οταν εισαι εκτελεστης ή δημιουργος οποτε γιατι να σπαζεσαι για το τι πρεπει να κανεις και κυριως γιατι αυτο που κανεις δεν ακουγεται σωστα, την στιγμη που αλλοι θα εχουν βρει την λυση προ πολλου για σενα. Επισης συγνωμη για το μεγαλο post, αλλα ειναι οντως ωραιο θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση