pliktras Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Θα ήθελα να κάνω μια λίγο χαζή ερώτηση, αλλά όταν παίζω αρμόνιο και κάποιος τραγουδάει, εγω τι πρέπει να κάνω??Να πατάω μόνο τις συγχορδίες??? Ένας φίλος μου είπε κάτι για γεμίσματα αλλά δεν το πολυ έπιασα και δεν ξέρω καν πως να τα κάνω τα γεμίσματα.Επίσης σε πολλά εστιατόρια που έχω πάει βλέπω κανα δυο ανθρώπους, που ο ένας πάίζει αρμόνιο (high-end φυσικά) και ο άλλος τραγουδάει. Δεν ξέρω... πείτε μου τι μπορώ να κάνω ευχαριστώ πολύ :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Φίλε pliktras, ένα τραγούδι αποτελείται σε γενικές γραμμές από μελωδία αρμονία και ρυθμό. Πρώτα πρέπει να καλύψεις το θέμα ρυθμός και αρμονία (υποθέτουμε ότι δεν υπάρχει άλλο όργανο και την μελωδία την "κρίσιμη" ώρα την καλύπτει ο τραγουδιστής). Οπότε ρυθμό θα καλύψει κάποιος έτοιμος ρυθμός εφόσον μιλάμε για αρμόνιο. Μετά πάμε στην αρμονία στην οποία αναγκαστικά σου πέφτει ο κλήρος. Μεταφράζοντας τα "γεμίσματα" για τα οποία σου μίλησε ο φίλος ου, θα πρέπει να συνοδεύσεις το κομμάτι ανάλογα το ρυθμό και την αρμονία. Οπότε με το δεξί παίζεις μπάσο και με το αριστερό συγχορδίες σε κατάλληλες αναστροφές. Τώρα αν σε παίρνει σε κάποια σημεία κάνεις και κάποιες γέφυρες, δηλαδή μελωδίες που να ενώνουν μεταξύ τους τα διάφορα μέρη. (Εφόσον τραγουδάει κάποιος, η μελωδία του ανήκει χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορείς να παίξεις μια άλλη μελωδία που να δικαιολογείται κάπως (αρμονικά, αντιστικτικά κλπ) ή ακόμα και την ίδια μελωδία). Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές. Αν χρειαστείς κι άλλα εδώ είμαστε. Ελπίζω να σε βοήθησα. Φιλικά. Παναγιώτης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Clouseau Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Ε,κοίτα δεν υπάρχει πρέπει.Μπορείς να παίζεις απο ακριβή αντιγραφή της διασκευής που κάνετε μέχρι ότι θα έπαιζε πχ μια ακουστική κιθάρα τις συγχορδίες που είπες και συ.Μην ανησυχείς παίζε ό,τι σου ακούγεται σωστό και σου αρέσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Θα ήθελα να κάνω μια λίγο χαζή ερώτηση Η ερώτησή σου δεν είναι καθόλου χαζή. Οι απαντήσεις είναι πολλές και σίγουρα δεν υπάρχουν κανόνες. Το πολύ-πολύ να σου πει κάποιος τι συνηθίζεται (αν κι αυτό εξαρτάται από το τραγούδι, την ενορχήστρωση, το ύφος, το μέρος του τραγουδιού κλπ) Αν ψάχνεις για τυφλοσούρτη (κατά τη γνώμη μου, μην το κάνεις), διάβασε: Μπορείς να παίζεις (με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς και τρόπους παιξίματος): - "πλάτες" (συγχορδίες) - τη μελωδία της φωνής (είτε τρίτες κλπ) - αντιστικτικά θέματα - γεμίσματα - τίποτα Το ζητούμενο είναι -πάντα- το αισθητικό αποτέλεσμα. Έτσι επαφίεται στον καθένα το πώς θα το χειριστεί. Ψιλά γράμματα για τους περισσότερους... Αν ζητάς τη γνώμη μου, γείωσέ τα όλα και παίξε ό,τι σε ευχαριστεί. :wink: Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Ε' date='κοίτα δεν υπάρχει πρέπει.Μπορείς να παίζεις απο ακριβή αντιγραφή της διασκευής που κάνετε μέχρι ότι θα έπαιζε πχ μια ακουστική κιθάρα τις συγχορδίες που είπες και συ.Μην ανησυχείς παίζε ό,τι σου ακούγεται σωστό και σου αρέσει.[/quote'] +1 Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pliktras Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 πω πω ρε παιδιά τι ξέρετε... πω μπράβο! Σας χίλιο ευχαριστώ πάρα πολύ Αν έχω κάποια άλλη απορία θα σας ρωτήσω. Και πάλι ευχαριστώ πολύ :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Πάνω απ' όλα όταν παίζουμε μουσική εκφράζουμε το χαρακτήρα μας. Όποτε η αισθητική μας πάνω στο παίξιμο όσα και να μάθουμε θα καθορίζεται και κάποιες φορές θα "περιορίζεται" από τις αδυναμίες και τις αρετές μας. Γι' αυτό παίξε ότι γουστάρεις και σου ακούγεται καλό από τη μια αλλά από την άλλη καλό θα ήταν να μπορείς γενικά να το δικαιολογείς με μουσικά επιχειρήματα. Αυτό το παίζε ότι σου ακούγεται ωραίο είναι πολύ "επικίνδυνο" μουσικά. Αυτό είναι μια προσωπική γνώμη και δεν τη λέω γιατί απορρίπτω όποια άλλη μουσική πρόταση αλλά κατακρίνοντας το μουσική ψευτοαναρχία. Υ.Γ. Η μουσική αναρχία πιστεύω ότι πρέπει να έχει πολύ περισσότερους κανόνες για να στέκει (βλέπε ατονική μουσική) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2007 Πάνω απ' όλα όταν παίζουμε μουσική εκφράζουμε το χαρακτήρα μας. Γι' αυτό η καφρίλα πάει κι έρχεται (δεν αναφέρομαι στους γραφικούς κάφρους). Γι' αυτό παίξε ότι γουστάρεις και σου ακούγεται καλό από τη μια αλλά από την άλλη καλό θα ήταν να μπορείς γενικά να το δικαιολογείς με μουσικά επιχειρήματα. Γιατί; Αυτό το παίζε ότι σου ακούγεται ωραίο είναι πολύ "επικίνδυνο" μουσικά. Δηλαδή; ...κατακρίνοντας το μουσική ψευτοαναρχία. Η οποία είναι...; Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Καταρχάς αυτό περί καφρίλας δεν το πολυκατάλαβα να σου πω την αλήθεια αλλά ακόμη κι έτσι να είναι όποιος είναι γενικώς στη ζωή του κάφρος θα είναι και στη μουσική. Κατά δεύτερον, πιστεύω ότι αν θες να υποστηρίξεις την μουσική σου άποψη οφείλεις στον εαυτό σου να έχεις επιχειρήματα. Δεν θεωρώ ότι στέκουν απόψεις του στυλ γιατί-έτσι. Τρίτον, όταν λέω μουσικά επικίνδυνο εννοώ ότι χωρίς να το καταλάβεις μπορείς να έχεις γίνει "κάφρος" (όχι γραφικός κάφρος), να σ' αρέσει κιόλας και να το περνάς και για άποψη (εδώ βάζω την επικινδυνότητα γιατί μπορεί να είσαι και διάσημος ή να έχεις επιρροή σε κάποιους και να διαμορφώνεις συνειδήσεις). Μουσική ψευτοαναρχία είναι η καφρίλα. Υ.Γ. Επαναλαμβάνω ότι όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω για να πείσω κανένα απλά λέω την άποψή μου την οποία φυσικά μπορώ να υποστηρίξω με επιχειρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lost_Highway Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2007 όποιος είναι γενικώς στη ζωή του κάφρος θα είναι και στη μουσική. Αυτό ακριβώς εννοούσα. Κατά δεύτερον' date=' πιστεύω ότι αν θες να υποστηρίξεις την μουσική σου άποψη οφείλεις στον εαυτό σου να έχεις επιχειρήματα. Δεν θεωρώ ότι στέκουν απόψεις του στυλ γιατί-έτσι.[/quote'] Σε θέματα αισθητικής (όπως η μουσική και γενικότερα οι τρόποι έκφρασης) τα επιχειρήματα χρησιμεύουν μόνο στην άχαρη δουλειά των κριτικών. Ένα έργο (καλώς ή κακώς) υποστηρίζεται από την ύπαρξή του. Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες (οι οποίες είτε θα (φροντίσουν να) το εξυψώσουν στα μάτια/αυτιά των αδαών, είτε θα το γελοιοποιήσουν -μαζί με το δημιουργό του- στους "γνωρίζοντες" -αυτούς που έχουν μια καλώς εννοούμενη διαμορφωμένη αισθητική). όταν λέω μουσικά επικίνδυνο εννοώ ότι χωρίς να το καταλάβεις μπορείς να έχεις γίνει "κάφρος" (όχι γραφικός κάφρος)' date=' να σ' αρέσει κιόλας και να το περνάς και για άποψη[/quote'] Εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία του καθενός (όπως είπαμε και παραπάνω). Αν κάποιος είναι κάφρος, είτε τον αφήσεις ελεύθερο, είτε τον βάλεις σε πλαίσια, το αποτέλεσμα θα έχει την καφρική σφραγίδα του. Στην αντίθετη περίπτωση, είναι εσφαλμένο να αυτοπεριορίζεται κανείς. Επαναλαμβάνω ότι όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω για να πείσω κανένα απλά λέω την άποψή μου. Και πολύ καλά κάνεις. Τη γνώμη μας λέμε όλοι. :wink: Μη φεύγεις θηρίο, θηρίο με τα σιδερένια δόντια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση