Προς το περιεχόμενο

Εχω εκνευριστει με τον Thomann


ozmo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

πες τα ρε Angelos μετά είναι να ξανά ψωνίσεις τίποτα από Ελλάδα?

 

Ψωνίζω απο Ελλάδα, απο συγκεκριμένα μαγαζιά που μου κάνουν κοντινές ή και καλλίτερες τιμές και έχω καλές σχέσεις γιατί έχουν καλή εξυπηρέτηση.

 

Δεν πρέπει να πηγαίνουμε τα πράγματα στα άκρα, ούτε είναι όλα τα μαγαζιά ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Ενα μονο δεν καταλαβαινω. Να περιμενω να μου ερθει απαντηση στο email που εστειλα? ή να στειλω το πεταλι κατευθειαν?????Αμα το στειλω ετσι υπαρχει περιπτωση να χαθει με καποιο τροπο?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς υπεράσπιση του Thomann και το τι σημαίνει ενδιαφέρον για τον πελάτη.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 13:50

> Βάζω παραγγελία στο site και παίρνω email οτι παρέλαβαν την παραγγελία.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 14:16

> Παίρνω email ότι τα είδη είναι διαθέσιμα και η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε.

 

Παρασκευή 30.03.2007 - 15:05

> Παίρνω SMS στο κινητό ότι η παραγγελία μου έχει φύγει απο την αποθήκη τους με POST/DHL courier.

 

Μ.Τετάρτη 04.04.2007

> Ερχεται η παραγγελία σπιτι μου. (3 εργάσιμες και είναι Πάσχα και σε εμάς και σε αυτούς)

 

Και αυτό έχει συμβεί σε παραπάνω απο μια παραγγελίες που έχω βάλει. Επίσης ...

Μια φορά σε ένα πεταλάκι ήταν απλώς ανοιγμένη η συσκευασία και αμέσως μου είπαν ότι μπορώ να το επιστρέψω και να μου το αντικαταστήσουν.

 

Μια άλλη φορά δεν μου άρεσε αυτό που πήρα' date=' το έβαλα σε ένα κουτί με την φόρμα επιστροφής και σε 10 μέρες μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων χωρίς να ρωτήσουν τίποτα.[/quote']

 

Kαλή φάση αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει 100%. Σ'εμένα συμβαίνει 1 στις 3 φορές και πιστεύω πως είναι από τα λίγα αρνητικά του thomann.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περα απο αυτο, ο thomann μονο καλο θα κανει στην ελληνικη αγορα, γιατι ισως, λεω ισως ξυπνησουν μερικοι κ στην ελλαδα και αλλαξουν συμπεριφορα και εμπορικη αντιληψη..

 

Εγώ τους το λέω χύμα,o thomann το έχει τόσο, θες να μου το αφήσεις;Λίγο τζιπσι αλλα πιάνει και βαριέμαι να τραβιέμαι με παραγγελίες.

 

Και κάτι slightly offtopic:σε αντίθεση με την ταχύτατη εξυπηρέτηση thomann,εξυπηρέτηση απο γνωστό ελληνικό μαγαζί με κιθάρες σε σεταπ.

 

Τετάρτη 7.3.2007 - 12.49 (απ'την απόδειξη)

Πάω την κιθάρα και μου λέει ο τύπος οτι έχει πολύ δουλειά και θα είναι έτοιμη σε ένα μήνα,δηλαδή 7/4.

Τρίτη 10.4.2007

Δεν είναι έτοιμη ακόμα,99% λέει θα είναι την Πέμπτη 12/4 και θα με πάρει τηλέφωνο.Ακόμα λοιπόν περιμένω τον Έλληνα με τα χρυσά χέρια να δώσει το touch of gold στην ταπεινή μου κιθάρα,να αφιερώσει μια ώρα απ'το χρόνο του για να κάνει κάτι για το οποίο πληρώνεται.Αναρωτιέμαι,τι στο διάολο κάνει τόσο καιρό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα σε αυτο φταις και εσυ,δεν ειναι κριμα για μια δουλεια που θελει με τα βιας 15-20 λεπτα να περιμενεις 1 μηνα? 8O

μαθε ρε παιδι μου να σεταρεις την κιθαρα μονος σου,τζαμπα λεφτα δινεις.....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο,την πήγα μωρε επειδή ήταν μεστην οξείδωση όλα τα μεταλλικά μέρη και βαριέμαι να καθαρίζω.Όχι οτι ξέρω να κάνω σεταρισμα,όλο λέω να ξεκινήσω με το άρθρο σου και όλο το αναβάλω.Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω όμως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[

 

Σχετικά με αυτό εχεις απολυτο δίκιο...Χαρακτηριστίκό παραδειγμα....:

 

Μίλαγα με τον ιδιοκτητη γνωστού καταστηματος οργανων στο Μαρούσι....(δεν το αναφερω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση)...και συζητούσαμε για κάποιες παραγγελιες που έχω κάνει απο το εξωτερικό και για τα χρήματα που έχω κερδίσει απο την διαφορά στις τιμές και μου απαντησε ότι αν καποιο μικρό καταστημα θέλει να επιβιώσει πρέπει να ακολουθήσει την τακτική να καλυτερεύσει το service του και να χαμηλώσει τις τιμές...Κατι που το ίδιο καταστημα με μεγαλη "ανοιχτομυαλιά" (τι κορυφαία λέξη βρήκα παλι ο κερατάς) έχει εφαρμόσει....για αυτό τον λόγο έχει κάποια standard πελατεία (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) αφού βρίσκω ότι θέλω σε ίδιες τιμές (αντε να ειναι 10-20 ευρώ παραπανω που μου έρχεται μια η αλλη με τα μεταφορικά)....

 

Και έτσι τα πάει καλά έχοντας κερδίσει την "τοπικη αγορά".....

 

Για αυτό είναι τεραστια βλακεία αυτά που λένε οι μαγαζότορες "δεν βγαίνω ρε αδελφέ" και να τους κάνεις λειτανίες για να σου κόψουν κάτι απο την τιμή....

 

 

Αυτά... :)

 

Πες μου έστω και σε pm ποιος είναι να τον τιμήσω. Και δεν καταλαβαίμω αν ισχύει αυτό που λες τον λόγο για τον οποίο θα μπορούσε να θεωρηθεί διαφήμιση; Εγώ πιστεύω πως αν υπάρχουν τέτοια παραδείγματα, θα πρέπει να αναφέρονται, ώστε να βοηθηθούν και αυτά, και εμείς, αλλά ίσως και να ξεδιαλύνει κάπως το τοπίο από όλους τους υπόλοιπους!

 

Εντάξει ξέρω είναι λίγο ουτοπικό αυτό, αλλά αν δεν κάνουμε μια προσπάθεια κι εμείς μαζί με αυτούς, τότε τι καθόμαστε τόσο καιρό τώρα και ευχόμαστε διάφορα;

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου