Προς το περιεχόμενο

Αξιολόγηση στις αγγελίες και διαγραφές αναρτήσεων ή λογαριασμών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατα παρέλαβα ακόμα ένα προϊόν απο τις αγγελίες , το οποίο ήρθε με δυσλειτουργίες ενώ η περιγραφή ήταν πως το προϊόν είναι "καινούριο" . Την επόμενη ημέρα απο την παραλαβή του , η αγγελία διαγράφηκε, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω αρνητική κριτική. 

Παρατήρησα πως οι αγγελίες που ολοκληρόνωνται έχουν την ένδειξη "Αποσύρθηκε" και παραμένουν δημοσιοποιημένες, έχοντας την δυνατότητα ο αγοραστής να κάνει κριτική, ειτε θετική ειτε αρνητική. Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις των πονηρών; Μπορούν να δημιουργούν ένα προφίλ , να πωλούν την παλιατζούρα τους , μετα να αυτοδιαγράφονται και με νέο προφίλ να πωλούν άλλη παλιατζούρα για "καινούριο"; Πώς θα μπορούσα να κάνω κριτική σε αυτό το προφίλ που διέγραψε την αγγελία του , αλλά πλεον δεν μπορώ να το βρω στο σύστημα αγγελιών;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι έκανες μια αγορά με κλειστά μάτια από κάποιον χρήστη χωρίς καθόλου καλές κριτικές... Αλλιώς δεν θα διέγραφε το λογαριασμό του μετά την πώληση φαντάζομαι. Η λύση λοιπόν είναι να αγοράζεις χωρίς δοκιμή από κοντά μόνο από χρήστες με πολλές καλές κριτικές

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
4 λεπτά πριν, Άγιος είπε

Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι έκανες μια αγορά με κλειστά μάτια από κάποιον χρήστη χωρίς καθόλου καλές κριτικές... Αλλιώς δεν θα διέγραφε το λογαριασμό του μετά την πώληση φαντάζομαι. Η λύση λοιπόν είναι να αγοράζεις χωρίς δοκιμή από κοντά μόνο από χρήστες με πολλές καλές κριτικές

Οι περισσότεροι αγοραστές δεν γράφουν κριτικές, οπότε είναι και αυτό πρόβλημα.

  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάω γενικά από την εμπειρία μου με τo ebay, εκεί η πλατφόρμα σε σπρώχνει να κάνεις κριτική μετά από κάθε συναλλαγή, ίσως πρέπει να εφαρμοστεί κάτι αντίστοιχο και στο smart noiz

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...έχεις κάποιο δεδομένο; Μηνύματα, τηλεφωνική κλήση, mail...

 

Ο εκάστοτε πωλητής μπορεί να έχει ή να μην έχει κριτικές. Μπορεί να περάσει το αποσύρθηκε στην αγγελία του ή να την διαγράψει την επομένη ημέρα της πώλησης.

 

 

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να διευκρινίσω πως η αγορά ήταν πολύ φθηνή , 50 ευρώ, οπότε δεν υπάρχει κάποια αγανάκτηση. Απλά τα δεδομένα είναι πως μου ανέφερε πως το προϊόν δεν έχει κανένα πρόβλημα ενώ τελικά έχει, και κάπως πρέπει να υπάρχει ένα feedback . Υπήρχαν περισσότερες αγγελίες του με υψηλότερη αξία ( τις οποίες τώρα δε βλέπω) , η κριτική αυτή θα μπορούσε να προϊδεάσει κάποιον άλλο για την αγορά. Αυτό είναι και το νόημα του θέματος που άνοιξα, πώς μπορεί ένας αγοραστής να αξιολογήσει κάποιον πωλητή όταν η αγγελία του διαγράφεται; Γιατι η αξιολόγηση γίνεται στο προφίλ , αλλά δεν υπάρχει αναζήτηση για προφίλ...

 

1 ώρα πριν, Waterfall-K είπε

Τι αγόρασες αν επιτρέπεται?

 

Ένα Novation remote . 

 

1 ώρα πριν, Άγιος είπε

Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι έκανες μια αγορά με κλειστά μάτια από κάποιον χρήστη χωρίς καθόλου καλές κριτικές...

 

Οι περισσότερες αγγελίες που έχω ψωνίσει , δεν έχουν καθόλου κριτικές. 

Η αγορά ήταν εξ αποστάσεως με αντικαταβολή, οπότε είναι μονόδρομος να εμπιστευτείς τις φωτογραφίες και την ειλικρίνεια του πωλητή . Όταν είσαι απο επαρχία αναγκάζεσαι στην αποστολή με αντικαταβολή, έχει τα θετικά, έχει και τα αρνητικά.  Οπότε συμβιβάζεσαι στο ρίσκο του να σε κοροϊδέψει κάποιος και γι αυτό δεν έπεσα απο τα σύννεφα. Πάντα όταν αγοράζω απο αγγελίες μεχρι να μπει το προϊόν σε λειτουργία έχω την ανησυχία μου. Έχω προσπαθήσει να καταλάβω πωλητές απο τον τόνο της φωνής, το ύφος , το φρασεολόγιο , καταλήγω όμως πως δε μπορείς να συμπεράνεις απο αυτά την αξιοπιστία του πωλητή. Θα μπορούσα να ζητήσω και βίντεοκληση όπως έχω κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν , όμως δεν ασχολήθηκα γιατι α)  η επικοινωνία με τον πωλητή ήταν τέτοια που με αποθάρυνε να ασχοληθώ  , β) αν καποιος θελει να κρύψει κάτι πιθανό να βρει τρόπο να το κρύψει και στο βίντεο, γ)το ποσό ήταν τέτοιο που προτίμησα να εμπιστευτώ τα λεγόμενά του παρα να ασχοληθώ περισσότερο. 

 

Οπότε ηξέλιξη που θα επιθυμούσα δε θα ήταν να βρω το δίκιο μου πχ να επιστρέψω το προϊόν με επιστροφή χρημάτων κάτι που θα μπορούσα να πιέσω τον πωλητή να κάνει, αλλά να βάλω μία αξιολόγηση για να συμβάλω στο να αποτραπεί να κάνει ίδια χαζομάρα στο μέλλον , και να γνωρίζει ο επόμενος υποψίφιος αγοραστής. 

5 ώρες πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

δεν έχεις κρατήσει κάποιο link από τις αγγελίες ή το όνομα ή κάποιο τηλέφωνο;

 

 

5 ώρες πριν, Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε είπε

...έχεις κάποιο δεδομένο; Μηνύματα, τηλεφωνική κλήση, mail...

 

@Μανώλης Χναράκης @Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Ναι υπάρχουν τα πάντα.

Αλλά δε θα ήθελα να τον "δικασω" , και ούτε να ασχοληθώ για ένα τέτοιο ποσό, απλά να γράψω μία αρνητική κριτική για να κουνηθεί λίγο απο τη θέση του. Άλλωστε είναι πολύ πιθανό να ήταν απλά αφελής και να μην πήρε χαμπάρι τι πούλαγε , αλλά και πάλι αυτό δεν είναι δικαιολογία. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου