MGs Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 11 ώρες πριν, cos_dr είπε Ναι, αλλά άμα έχεις το αυτοκίνητο 20 χρόνια και έχεις ακούσει πολλή μουσική εκεί μέσα και ξέρεις και τη μουσική σου και ασχολείσαι με τη μουσική 40 χρόνια και έχεις δουλέψει σε διάφορα περιβάλλοντα, με διαφορετικό εξοπλισμό και διαφορετικές συνθήκες, άρα το αυτί σου είναι πολύ εξασκημένο και αν έχεις και καλό αυτί, τότε μπορεί να σε βοηθήσει ως άλλο ένα reference μέσο, εμένα προσωπικά με βοηθάει Να το πάς για αλλαγή ιμάντα και το μεγάλο σέρβις και άσε και σύ 40 χρόνια φούρναρη τα mastering feedback μέσα στο αμάξι. Δέν σου κάνει εντύπωση,οτι αυτά τα reference μέσα που χρησιμοποιείς,χρειάζονται και διαφορετικό mastering αν θές να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα,αλλά εσύ με ένα αρχείο τρέχεις δεξιά και αριστερά και το πειράζεις κατα βούληση? Το να κάνουν ένα αρχείο να ακούγεται παντού το ίδιο καλά,δέν το έχουν καταφέρει ούτε οι μεγαλύτεροι μηχανικοί ήχου και τα καλύτερα στούντιος,αφού αναλόγος την χρήση(vinyl,cd,broadcast,streaming) σου παραδίδουν και το ανάλογο αρχείο πλέον. Η μόνη περίπτωση Κώστα να έχουμε Broadcast,είναι αν φτιάξουμε πειρατικό σταθμό,αλλά δέν αξίζει τώρα να δούν στις ειδήσεις κανένα Boeing να κατεβάζει τουρίστες στην μεσογείων,για να παίξουμε εμείς τα τραγουδάκια μας. Ηχεία και ακουστικά,μα εκεί θα τα ακούσουν και όσοι μπαίνουν εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, MGs είπε Να το πάς για αλλαγή ιμάντα και το μεγάλο σέρβις και άσε και σύ 40 χρόνια φούρναρη τα mastering feedback μέσα στο αμάξι. Δέν σου κάνει εντύπωση,οτι αυτά τα reference μέσα που χρησιμοποιείς,χρειάζονται και διαφορετικό mastering αν θές να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα,αλλά εσύ με ένα αρχείο τρέχεις δεξιά και αριστερά και το πειράζεις κατα βούληση? Το να κάνουν ένα αρχείο να ακούγεται παντού το ίδιο καλά,δέν το έχουν καταφέρει ούτε οι μεγαλύτεροι μηχανικοί ήχου και τα καλύτερα στούντιος,αφού αναλόγος την χρήση(vinyl,cd,broadcast,streaming) σου παραδίδουν και το ανάλογο αρχείο πλέον. Η μόνη περίπτωση Κώστα να έχουμε Broadcast,είναι αν φτιάξουμε πειρατικό σταθμό,αλλά δέν αξίζει τώρα να δούν στις ειδήσεις κανένα Boeing να κατεβάζει τουρίστες στην μεσογείων,για να παίξουμε εμείς τα τραγουδάκια μας. Ηχεία και ακουστικά,μα εκεί θα τα ακούσουν και όσοι μπαίνουν εδώ. Εμένα όλες οι επαγγελματικές παραγωγές που έχω ακούσει στη ζωή μου μου ακούγονται πολύ καλά σε όλα τα μέσα που τις ακούω και έχω πολύ καλά αυτιά. Επίσης ακολουθώντας τις βασικές αρχές που μαθαίνουμε και συζητούμε τόσα χρόνια, επίσης καταφέρνω να ακούγονται καλά στο ίδιο επίπεδο, το δικό μου τουλάχιστο σε όλα τα μέσα που χρησιμοποιώ για reference. Σε εμένα δουλεύει, βλέπω πως δουλεύει σε δεκάδες εκατοντάδες και τριάντα πέντε χιλιάδες ανθρώπους που το συζητούν και το δηλώνουν και αυτά που λες δεν τα καταλαβαίνω, προφανώς αναφέρονται στο απόλυτο που είναι σχετικό και αυτό για τον καθένα και υποκειμενικό πάλι γιατί δεν ακούμε όλοι το ίδιο, αυτό είναι ξεκάθαρο όπως δεν αντιλαμβανόμαστε όλοι το ίδιο, είναι και αυτό ξεκάθαρο. Το επαγγελματικό επίπεδο δεν μπορώ να το φτάσω γιατί έχω όρια αλλά προφανώς δεν έχω και τόσο ταλέντο όπως και τις γνώσεις που είναι σε επίπεδο χόμπι. Στο δικό μου επίπεδο όλα αυτά δουλεύουν και πολλές από αυτές τις συμβουλές τις ακούω από την εποχή του διαδικτύου περισσότερο από επαγγελματίες αλλά και μερικούς επαγγελματίες φίλους που έχω και τους εμπιστεύομαι και έχουν και καλό αποτέλεσμα. Ούτως η άλλως για επαγγελματικό demo και παραγωγή έχω επαγγελματίες να απευθυνθώ αν χρειαστώ, αν χρειαστεί να συνεργαστούμε στη νέα μπάντα που ενδεχομένως θα συμμετάσχω και έχω συμμετάσχει σε επαγγελματική παραγωγή στο παρελθόν. Μια χαρά τα έγραψα λοιπόν. Μπράβο μου. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MGs Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Βγάζουν πολλά λεΦτΑ οι κατα φαντασία επαγγελματίες που στα λένε αυτά? Τον κακομοίρη τον πατέρα τους,τι χωράφια να έχει πουλήσει. Δέν φτάνει που έχεις αυτοπροσδιοριστεί ώς μετενσάρκωση του Παπαθανασίου,τώρα μπήκε και ο Quincy Jones μέσα σου,άκομη δέν πρόλαβε ο άνθρωπος να κλείσει τα μάτια του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 19 λεπτά πριν, MGs είπε Βγάζουν πολλά λεΦτΑ οι κατα φαντασία επαγγελματίες που στα λένε αυτά? Τον κακομοίρη τον πατέρα τους,τι χωράφια να έχει πουλήσει. Δέν φτάνει που έχεις αυτοπροσδιοριστεί ώς μετενσάρκωση του Παπαθανασίου,τώρα μπήκε και ο Quincy Jones μέσα σου,άκομη δέν πρόλαβε ο άνθρωπος να κλείσει τα μάτια του. Μπορεί να δουλεύουν σε εμένα placebo όλα αυτά. Εσύ μπορείς να φτιάξεις δικό σου κανάλι να κάνεις myth-busting. Εσύ από την άλλη ως τι τα λες όλα αυτά, πως αυτοπροσδιορίζεσαι? Είσαι αυθεντία εις το θέμα? Είσαι κανας γνωστός, καταξιωμένος παραγωγός ή μουσικός με αντίστοιχό έργο, έχεις γράψει κάποιο σύγγραμμα, μια επιστημονική εργασία ή μιλάει η "κοινή λογική" και η "εμπειρία" που είναι τόση, όση να θεωρείται επαρκώς εμπεριστατωμένος ο χλευασμός στην τοποθέτησή μου στο θέμα ? Θέλω να μου πεις. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MGs Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, cos_dr είπε Εσύ από την άλλη ως τι τα λες όλα αυτά, πως αυτοπροσδιορίζεσαι? Σαν κάποιον που έχει παραιτήσει 2 πανεπιστήμια μουσικής τεχνολογίας,από τα 16 εώς και τα 41 ζούσε αποκλειστικά απο την αντίληψη του περι μουσικής,η οποία ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τις αποφάσεις του οι οποίες καθόριζαν και το μηνιαίο του εισόδημα,το οποίο ήταν και το μοναδικό που είχε και ο οποίος δοκίμασε αυτές του τις δυνατότητες και εκτός συνόρων,διορθώνοντας αρχικά τις όποιες λάθος αντιλήψεις κουβαλούσε μαζί του αφού στάθηκε και αρκετά τυχερός και απο τα λόγια ανθρώπων που έτυχε να γνωρίσω ή να συνεργαστώ,δέν με λές και κακό σε αυτό που έκανα. Οχι,δέν γνωρίζω τίποτα απο mix και mastering,αν και βρισκόμουν αρκετά συχνά σε χώρους όπου γινόταν παραγωγή. Οποιαδήποτε ενασχόληση μου με την εγγραφή,μίξη και mastering παραμένει σε ερασιτεχνικά επίπεδα και νομίζω είναι εμφανές. Οχι δέν είναι ο σκοπός μου να σε χλευάσω,μια λογική σκέψη με επιχειρήματα προσπαθώ να σε βάλω να κάνεις,για μιά ενέργεια την οποία φυσικά έχω κάνει και εγώ και δέν έχει καμία πρακτική. Γύρω στα 20 μου,4 μαλάκες,μαζί και γώ ένας 5 ,παλεύαμε τα παράνομα bootleg που κάναμε σε μιά υπόγα ,ανεβωκατεβαίνοντας σκάλες και μπαίνοντας όλοι,πρόσεξε τι λέω,5 άτομα σε ένα maruti 800,να ακούσουμε λέει το τελικό αποτέλεσμα. Όλο τον χειμώνα αυτή η ιστορία.Φτιάχναμε,χαλάγαμε. Μια μέρα σε μιά έκλαμψη ευφυΐας,πετάγεται ο ένας εξ αυτών(βάλε στο μυαλό σου το καλό παιδί με τα στρογγυλά γυαλάκια που δέν κάνει και πολλή φασαρία με τα minimal) και λέει,μα γιατί δέν πάμε να το ακούσουμε στο club,αφού έχουμε τα κλειδιά? 3 εγγλέζοι,ένας γερμανός και ένας έλληνας,να κοιτιούνται χωρίς να μιλάει κανείς. Νομίζω μέχρι και που φτάσαμε,δέν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα. Θέλαμε να φτιάξουμε το μεγάλο hit του καλοκαιριού,οπου ο φυσικός χώρος παρουσίασης θα ήταν το dancefloor,σε 2 tannoy ενεργά χωρίς sub και στιβαγμένοι μέσα σε ένα maruti 800. Στο club όντως βρήκαμε κάποια πράγματα που έκαναν τα κομμάτια να μπορούν να σταθούν,έστω και με άθλιο ήχο,συγκριτικά με άλλα που δοκιμάζαμε,αλλά μπορούσες να τα παίξεις. Τα καλά σου αυτιά όπως λές οτι διαθέτεις και πραγματικά και εγώ πιστεύω οτι έχεις από κάποια σχόλια σου,καταλήγουν σε ένα επεξεργαστικό κέντρο,παλεύοντας με πεποιθήσεις,τις οποίες σου πέρασαν κάποιοι κάτω απο τον όρο "επαγγελματίας" και για τους οποίους έχω μία επιφύλαξη. Ουτε τα check στο αυτοκίνητο θα σου δώσουν στοιχεία,ούτε οι αυγοθήκες στους τοίχους θα σου κόψουν συχνότητες,ούτε οποιαδήποτε άλλη αλχημεία απο τα 80s θα σε βοηθήσουν να πάς παραπέρα σε αυτό που κάνεις. Το να ακούσεις ένα club mix σέ ένα club,ένα ambient σε ένα μπαλκόνι,ένα big room η ένα DnB σε μιά αρένα,ένα death metal σε ένα νεκροταφείοη π.χ το Shape of You του Ed Sheeran σε μικρά συστήματα(multimedia) έχουν μία λογική,συγκρίνοντας πάντα με άλλα του είδους,καθώς απο το στάδιο επιλογής ήχων(όλοι συνθετικοί σε υψηλό bitrate για το συγκεκριμένο),εώς και το τελευταίο στάδιο επεξεργασίας που είναι το mastering,έχουν ξεκάθαρο στόχο για το πού θέλουν να παρουσιαστούν. Κανάλι myth basting θέλεις να φτιάξω? Δές τι τραβάω εδώ απο έναν,εσένα,φαντάσου να μαζευόσασταν και περισσότεροι. Τι στραβώνεις,δέν μπορώ να καταλάβω. Ο αρχοντάς των πλήκτρων,ο συνεχιστής του Παπαθανασίου,ο γητευτής των synths και των Vsts με τα βιονικά αυτιά,αυτά τα έχεις πεί μόνος σου,το update με τον παραγωγό μέσα σε πείραξε? Εγώ βλέπω οτί με το που πέρασε,σκαλίζεις πιάνα εδώ δίπλα. Μια χαρά τρέχει. Αν έχουμε κρασαρίσματα εώς το βράδυ,θα το βγάλουμε,2 λεπτών δουλειά είναι. Πώς κάνεις έτσι. Επεξεργασμένο 13 Νοεμβρίου από MGs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, MGs είπε Σαν κάποιον που έχει παραιτήσει 2 πανεπιστήμια μουσικής τεχνολογίας,από τα 16 εώς και τα 41 ζούσε αποκλειστικά απο την αντίληψη του περι μουσικής,η οποία ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τις αποφάσεις του οι οποίες καθόριζαν και το μηνιαίο του εισόδημα,το οποίο ήταν και το μοναδικό που είχε και ο οποίος δοκίμασε αυτές του τις δυνατότητες και εκτός συνόρων,διορθώνοντας αρχικά τις όποιες λάθος αντιλήψεις κουβαλούσε μαζί του αφού στάθηκε και αρκετά τυχερός και απο τα λόγια ανθρώπων που έτυχε να γνωρίσω ή να συνεργαστώ,δέν με λές και κακό σε αυτό που έκανα. Οχι,δέν γνωρίζω τίποτα απο mix και mastering,αν και βρισκόμουν αρκετά συχνά σε χώρους όπου γινόταν παραγωγή. Οποιαδήποτε ενασχόληση μου με την εγγραφή,μίξη και mastering παραμένει σε ερασιτεχνικά επίπεδα και νομίζω είναι εμφανές. Οχι δέν είναι ο σκοπός μου να σε χλευάσω,μια λογική σκέψη με επιχειρήματα προσπαθώ να σε βάλω να κάνεις,για μιά ενέργεια την οποία φυσικά έχω κάνει και εγώ και δέν έχει καμία πρακτική. Γύρω στα 20 μου,4 μαλάκες,μαζί και γώ ένας 5 ,παλεύαμε τα παράνομα bootleg που κάναμε σε μιά υπόγα ,ανεβωκατεβαίνοντας σκάλες και μπαίνοντας όλοι,πρόσεξε τι λέω,5 άτομα σε ένα maruti 800,να ακούσουμε λέει το τελικό αποτέλεσμα. Όλο τον χειμώνα αυτή η ιστορία.Φτιάχναμε,χαλάγαμε. Μια μέρα σε μιά έκλαμψη ευφυΐας,πετάγεται ο ένας εξ αυτών(βάλε στο μυαλό σου το καλό παιδί με τα στρογγυλά γυαλάκια που δέν κάνει και πολλή φασαρία με τα minimal) και λέει,μα γιατί δέν πάμε να το ακούσουμε στο club,αφού έχουμε τα κλειδιά? 3 εγγλέζοι,ένας γερμανός και ένας έλληνας,να κοιτιούνται χωρίς να μιλάει κανείς. Νομίζω μέχρι και που φτάσαμε,δέν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα. Θέλαμε να φτιάξουμε το μεγάλο hit του καλοκαιριού,οπου ο φυσικός χώρος παρουσίασης θα ήταν το dancefloor,σε 2 tannoy ενεργά χωρίς sub και στιβαγμένοι μέσα σε ένα maruti 800. Στο club όντως βρήκαμε κάποια πράγματα που έκαναν τα κομμάτια να μπορούν να σταθούν,έστω και με άθλιο ήχο,συγκριτικά με άλλα που δοκιμάζαμε,αλλά μπορούσες να τα παίξεις. Τα καλά σου αυτιά όπως λές οτι διαθέτεις και πραγματικά και εγώ πιστεύω οτι έχεις από κάποια σχόλια σου,καταλήγουν σε ένα επεξεργαστικό κέντρο,παλεύοντας με πεποιθήσεις,τις οποίες σου πέρασαν κάποιοι κάτω απο τον όρο "επαγγελματίας" και για τους οποίους έχω μία επιφύλαξη. Ουτε τα check στο αυτοκίνητο θα σου δώσουν στοιχεία,ούτε οι αυγοθήκες στους τοίχους θα σου κόψουν συχνότητες,ούτε οποιαδήποτε άλλη αλχημεία απο τα 80s θα σε βοηθήσουν να πάς παραπέρα σε αυτό που κάνεις. Το να ακούσεις ένα club mix σέ ένα club,ένα ambient σε ένα μπαλκόνι,ένα big room η ένα DnB σε μιά αρένα,ένα death metal σε ένα νεκροταφείοη π.χ το Shape of You του Ed Sheeran σε μικρά συστήματα(multimedia) έχουν μία λογική,συγκρίνοντας πάντα με άλλα του είδους,καθώς απο το στάδιο επιλογής ήχων(όλοι συνθετικοί σε υψηλό bitrate για το συγκεκριμένο),εώς και το τελευταίο στάδιο επεξεργασίας που είναι το mastering,έχουν ξεκάθαρο στόχο για το πού θέλουν να παρουσιαστούν κατα κύριο λόγο. Κανάλι myth basting θέλεις να φτιάξω? Δές τι τραβάω εδώ απο έναν,εσένα,φαντάσου να μαζευόσασταν και περισσότεροι. Τι στραβώνεις,δέν μπορώ να καταλάβω. Ο αρχοντάς των πλήκτρων,ο συνεχιστής του Παπαθανασίου,ο γητευτής των synths και των Vsts με τα βιονικά αυτιά,αυτά τα έχεις πεί μόνος σου,το update με τον παραγωγό μέσα σε πείραξε? Εγώ βλέπω οτί με το που πέρασε,σκαλίζεις πιάνα εδώ δίπλα. Μια χαρά τρέχει. Αν έχουμε κρασαρίσματα εώς το βράδυ,θα το βγάλουμε,2 λεπτών δουλειά είναι. Πώς κάνεις έτσι. Σου απάντησα πιο πάνω . Δεν κάνω έτσι αλλά δεν μου αρέσει να απαντώ σε ένα ερώτημα ενός θέματος και να απαξιώνεται η απάντηση μού με χλευασμό περί τεχνικών που είναι πάλι υποκειμενικές και αντικρούονται με υποκειμενικό επίσης τρόπο Είμαι ο καλύτερος. Απάντησα. Ενδιαφέρουσα η άποψη σου. Προχωράμε. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση