Moderator LK Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 06:00 AM Moderator Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 06:00 AM Τον τελευταίο χρόνο, και λαμβάνοντας υπόψιν ότι το 98% του κόσμου ακούει μουσική από το κινητό (youtube/ facebbok ....κ.λ.π) , το final master το κάνω σε αυτά τα ηχεία της Logitech (φυσικά με το απαραίτητο εργαλείο το waveLab 6 της steinberg) και όλες οι "διορθώσεις¨γίνονται πάνω σε αυτά. Δηλώνω δε πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Ακούω μπάσο στο κινητό (καθαρό χωρίς να μπουκώνει), δεν ξύνουν τα μεσάια , και πολύ καλές ισοροπημένες μίξεις σε hi fi συστήματα, ακόμα και στην smart TV. Δεν ξέρω αν είναι "ορθόδοξος " αυτός ο τρόπος, αλλά φαίνεται να λειτουργεί. Εσείς τι κάνετε στο τελικό μάστερ; Το κάνετε στα monitors του studio; Χρησιμοππιείτε κάποια άλλα ηχεία , και αν ναι ποιά, ως reference ; Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sultan of string Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 06:18 AM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 06:18 AM (επεξεργασμένο) Χρησιμοοποιω σε ολες τις φασεις του mix 2 ή 3 ζευγαρια ακουστικα (akg/at) και στις πιο χαλαρες τα ενεργα monitor fostex. Στο τελος τα monitor, ενα φορητο ραδιοκασετοφωνο sony, ενα φορητο ηχειο Bluetooth xiaomi και τις ψειρες jbl. Επεξεργασμένο Δευτέρα στις 06:18 AM από sultan of string 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 09:29 AM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 09:29 AM (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, LK είπε Εσείς τι κάνετε στο τελικό μάστερ; δεν κανω τελικο μαστερ,παντα μιξαρω και μαστεραρω ταυτοχρονα (αφου μπορω γιατι να μην το κανω?) στο final stereo bus μου έχω τα παρακάτω με την συγκεκριμενη σειρα: 1. UAD OXIDE TAPE RECORDER 2. T RACKS SSL "GLUE" BUS COMPRESSOR 3. UAD PULTEC MEQ-5 EQ 4. UAD PULTEC EQP-1A EQ 5. PLUG IN ALLIANCE SHADOW HILLS MASTERING COMPRESSOR 6. PLUG IN ALLIANCE LINDEL TE-100 EQ 7. WAVES L1 LIMITER (για αποφυγή παραμόρφωσης πριν πάει στο τελικό maximizer) 8. WEISS MM-1 MASTERING MAXIMIZER 3 ώρες πριν, LK είπε Το κάνετε στα monitors του studio; ναι στα Dynaudio BM5 , αΦτα κΣερο, αφτα ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ Επεξεργασμένο Δευτέρα στις 09:31 AM από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:03 AM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:03 AM Και εγώ πλέον μιξάρω και κάνω mastering στο ίδιο project. Σε αυτή τη φάση χρησιμοποιώ τα studio monitors και τα "flat" ακουστικά. Όταν τελειώσω, τότε ακούω το αποτέλεσμα σε ότι χρησιμοποιώ για reference και ξέρω τον ήχο τους. Αυτά είναι τα ηχεία του υπολογιστή, το ακουσικά μου τα consumer, κάτι ψειρες και τα ηχεία του αυτοκινήτου. Αν βρω προβλήματα, τότε ξαναγυρίζω πίσω στο project και το διορθώνω, ακούγοντας πάλι από τα studio monitors ή τα flat ακουστικά. Και μετά τσεκάρω πάλι με τα reference Επειδή τα ηχεία τα desktop τα reference τα ξέρω καλά θα μπορούσα να μιξάρω και κατευθείαν και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα πλέον, αλλά προτιμώ στα "studio" monitors και τα ακουστικά γιατί καταλαβαίνω καλύτερα τις διακυμάνσεις των αλλαγών μου στις ρυθμίσεις. 2 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Alex Raptakis Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:14 AM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:14 AM Ό,τι και να κάνω, δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος με το μάστερ. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:15 AM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 11:15 AM Μόλις τώρα, Alex Raptakis είπε Ό,τι και να κάνω, δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος με το μάστερ. Ούτε εγώ αλλά δεν τα παρατάω. 2 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
foxxx Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 02:17 PM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 02:17 PM Εγώ δουλεύω Mastering monitor τα FOCAL A80, πλέον έχω και 3 ζευγάρια ακουστικά Beyerdynamic/AKG/Sennheiser και ακρόαση σε δεύτερο ζευγάρι monitor pioneer dj 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 05:25 PM Moderator Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 05:25 PM Όταν κάτι πρόκειται να "πατηθεί" πολύ στο master, που για μένα σημαίνει να φτάσει σε δυναμικό εύρος κάτω από 8db, τότε αφήνω έναν Fabfilter Limiter στο Main Buss και τον τσεκάρω συχνά πυκνά σε διάφορα presets να μου ακούγεται σωστά η μίξη. Αν πρόκειται για υλικό με μεγάλο δυναμικό εύρος μιξάρω χωρίς fx στο main buss. H επιλογή γίνεται βάσει του τελικού χρώματος που θέλω να έχει το υλικό και όχι για να ακουστεί πιο δυνατά. Ένα σημαντικό εργαλείο είναι το Izotope Tonal Balance. Εκεί τσεκάρω οπτικά τη μίξη για να έχω ένα καλό starting point. Μετά χρησιμοποιώ ακουστικά (AKG K-701) και τέλος ακολουθώ τη συμβουλή του κυρίου στο low end. Τέλος ακούω στο δωμάτιό μου με τα Yamaha HS + Sub (απαραίτητο όταν μιξάρεις και ηλεκτρονική μουσική), στα αυτοκίνητά μας και στα ακουστικά πάλι, χρησιμοποιώντας διάφορα presets του Acustica Audio Aqua Sienna (headphone mixing plugin): 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MGs Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 08:10 PM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 08:10 PM (επεξεργασμένο) Εγω το πολύ να τσεκάρω και στα ακουστικά αυτό το,τέλος πάντων,mix και mastering που κάνω στα μόνιτορς,στον επαγγελματικά διαμορφωμένο χώρο,σαλόνι - κουζίνα που έχω,με τα κατσαρολικά ακριβώς απο πίσω να δίνουν μια άλλη νότα στην εγγραφή και στην μίξη,ενδεικτικό οτι μιά φορά που πείραζα μια μπότα,ξεκρέμασε ένα μπρίκι απο πίσω και αυτό ακριβώς το σημείο έχω ορίσει σαν threshold απο τότε και στο εξής. Τώρα το να συνδέω,ξεσυνδέω ψείρες, κοριούς,βάλε βγάλε στικάκια σε τηλεοράσεις,ράδια,φούρνους μικροκυμάτων και καζανάκια και να ανεβοκατεβαίνω και τις σκάλες,να το βάζω στο αυτοκίνητο,όπου για να ακούσεις το συνολικό αποτέλεσμα,δηλαδή μαζί με τις χαμηλές,πρέπει να το πάς σε μια κατηφόρα,να λύσεις το χειρόφρενο και με ένα ποδήλατο απο πίσω να κρατάς περίπου μια απόσταση στα 10-15 μέτρα συνέχεια,για να πάρω 10 like,όχι δέν το έχω επιχειρήσει ακόμη. Η μίξη μαζί με το recording είναι το 95% ενός άριστου τελικού αποτελέσματος,το mastering η ακόμη και η μίξη μπορεί να γίνει απο κάποιον με υποδεέστερα μέσα,όπως αυτά που περιγράφεται,μόνο αν έχει τεράστια εμπειρία σε αυτό το κομμάτι και το πιό σημαντικό,να έχει κάνει ο ίδιος την ηχογράφηση. Και πάλι δέν θα πετύχει αυτό που θα έκανε στο στούντιο. Πιστεύω κάποια στιγμή να απομυθοποιηθεί και αυτή η ιστορία του αυτοκινήτου,όπου είναι άλλη μια απάτη της μουσικής βιομηχανίας,απο τις πολλές που έχει περάσει στον κόσμο. Σκεφτείται το λίγο. Εχουμε έναν κλειστό χώρο με 4 ηχεία και 1 η 2 sub πίσω μας,με αντανακλάσεις απο γυαλί και μέταλο και απορρόφηση απο αφρώδες υλικά,λάστιχο,πλαστικό ενώ για να βρεθούμε μέσα στο όποιο φάσμα δημιουργείται εκεί μέσα που γίνετε της πουτάνας,πρέπει να ρίξουμε τα καθίσματα και να καθήσουμε πάνω στο χειρόφρενο. Λίγο δύσκολη θέση για να πάρεις και αποφάσεις για το τι θα αλλάξεις σε μία παραγωγή θα έλεγα. Πως να τσεκάρουμε την μίξη και το mastering εκεί μέσα,απο την θέση του οδηγού,με το ηχείο στο αριστερό μας πόδι? Dynaudio 5 άρια και beyerdynamic dt770 ακουστικά για εμένα,μεγαλύτερη σημασία σε ηχογράφηση,όσο μπορώ και ξέρω,μετά στο μίξ το ίδιο,να ακούγεται λίγο καλά για τα γούστα μου και όταν πιστεύω οτί είναι έτοιμο,λίγο χρόνο στο mastering,όπου αλλάζω το τί βάζω κάθε φορά,ανάλογα με την μίξη που έχω κάνει και αυτό είναι. Επεξεργασμένο Δευτέρα στις 08:13 PM από MGs 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 08:15 PM Share Δημοσιευμένο Δευτέρα στις 08:15 PM 1 λεπτό πριν, MGs είπε Εχουμε έναν κλειστό χώρο με 4 ηχεία και 1 η 2 sub πίσω μας,με αντανακλάσεις απο γυαλί και μέταλο και απορρόφηση απο αφρώδες υλικά,λάστιχο,πλαστικό ενώ για να βρεθούμε μέσα στο όποιο φάσμα δημιουργείται εκεί μέσα που γίνετε της πουτάνας,πρέπει να ρίξουμε τα καθίσματα και να καθήσουμε πάνω στο χειρόφρενο. Λίγο δύσκολη θέση για να πάρεις και αποφάσεις για το τι θα αλλάξεις σε μία παραγωγή θα έλεγα. Ναι, αλλά άμα έχεις το αυτοκίνητο 20 χρόνια και έχεις ακούσει πολλή μουσική εκεί μέσα και ξέρεις και τη μουσική σου και ασχολείσαι με τη μουσική 40 χρόνια και έχεις δουλέψει σε διάφορα περιβάλλοντα, με διαφορετικό εξοπλισμό και διαφορετικές συνθήκες, άρα το αυτί σου είναι πολύ εξασκημένο και αν έχεις και καλό αυτί, τότε μπορεί να σε βοηθήσει ως άλλο ένα reference μέσο, εμένα προσωπικά με βοηθάει και έτσι μόλις ακούσω τις μίξεις μου από όλες τις reference πηγές να ακούγεται καλά, ισορροπημένα τουλάχιστο, είμαι πιο σίγουρος και ευχαριστιέμαι καλύτερα το αποτέλεσμα. 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση