Προς το περιεχόμενο

Ποιό παλαιότερο synth θα αγοράζατε σήμερα;


TakisB

Προτεινόμενες αναρτήσεις

διαφωνω, με πικρα, στο 1ον. Δεν εισαι νοσταλγιας, (η παραπανω απαντηση σου ηταν ταπα)!!!!!

και, 2ον (εδω σε εχω)!!!!!!!!!! Βρηκες 2 Workstation/synths/πληκτροφορα με, αναμφισβητητη αξια, για τη τιμη δε θα σχολιασω καν, απλα ζηλευω!!! εχω κι εγω πετυχει ομως ευ καιριες οποτε ηρεμω καπως!!!!! και, ενω εκανες ολα τα παραπανω, ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΣ!!! to CY, Δεν επρεπε να πουληθει, οκ και δε το ξανααγοραζεις; ευτυχως υπαρχουν. Εδω παιζει πολυ βεβαια και το θεμα της καταστασης, αλλα,,, οι γνωστες ξερουμε...

Hydrasynth! Μου αρεσει.

ο χωρος ειναι το 1ο προβλημα οντως, και Οχι τιποτα αλλο, εχουν ακριβινει και τα ξενοδοχεια εκ τος ολων των αλλων!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

* αλλο ενα ανεξηγητο φενομενο. Γιατι σταματησαν οι εταιριες να βγαζουν racks.

Θα επρεπε να βγαζουν σε πολλες περιπτωσεις πρωτα τα racks στην εποχη αυτη, γιατι;;; Χωρος... (Οκ υπερβαλω λιγο τωρα)

αντ'αυτου, τα αγνοουν στο 100 % επισης και για λογους οι κονομιας, σιγουρα κοστιζει πολυ φθηνοτερα η κατασκευη εν ος rack απο την κατασκευη ενος "πληρους" workstation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, theoMusictech είπε

Γιατι σταματησαν οι εταιριες να βγαζουν racks.

Θα επρεπε να βγαζουν σε πολλες περιπτωσεις πρωτα τα racks στην εποχη αυτη, γιατι;;; Χωρος... (Οκ υπερβαλω λιγο τωρα)

Σταμάτησαν να βγάζουν racks και βγάζουν desktops, τα οποία θέλουν κι αυτά τον χώρο τους. Η δικαιολογία είναι ότι ο κόσμος θέλει synths με αρκετά controls στο πάνελ, και τα racks δεν ενδείκνυνται γι αυτό.

 

56 λεπτά πριν, theoMusictech είπε

σιγουρα κοστιζει πολυ φθηνοτερα η κατασκευη ενος rack απο την κατασκευη ενος "πληρους" workstation.

Κοστίζει φτηνότερα σίγουρα, αλλά υπήρξαν φορές που το rack πουλιόταν ακριβότερα από ένα πλήρες workstation. Παράδειγμα το Motif-Rack XS, το οποίο υποτίθεται ήταν το flagship Motif XS σε rack μορφή. To Motif-Rack XS λοιπόν είχε την sound engine του Motif XS, αλλά δεν είχε ούτε το sequencer του ούτε το sampler του. Τιμή rack στα €1,300. Την ίδια στιγμή η Yamaha κυκλοφορεί το MOX6 στα €950, το οποίο ήταν στην ουσία ένα Motif XS χωρίς το sampler και με τη μισή πολυφωνία (64 vs 128).

Ποιο synth ήταν πιο κοντά στο Motif XS, ποιο ήταν πιο πολύ "Motif XS" σε σύγκριση με το Motif XS, το rack ή το MOX? Αναμφισβήτητα το MOX, που κόστιζε €350 φτηνότερα, και -πέρα της μικρότερης πολυφωνίας- διέθετε και το sequencer του XS. 

 

image.thumb.png.8c99596e2e3488807484aef301305810.png

 

image.png.304cbb5e6f8731fd6865e5aa38d40129.png

  • Like 5

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
57 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Σταμάτησαν να βγάζουν racks και βγάζουν desktops, τα οποία θέλουν κι αυτά τον χώρο τους. Η δικαιολογία είναι ότι ο κόσμος θέλει synths με αρκετά controls στο πάνελ, και τα racks δεν ενδείκνυνται γι αυτό.

Να συμπληρώσω, μεταξύ καί άλλων:

 

• Από πλευράς hardware.

Σε κάποια desktop εξαφανίστηκε το παλιό στρογγυλό (και ανθεκτικό) 5πολικό midi και έγινε trs.

Επίσης σε κάποια εξαφανίστηκαν τα μεγάλα βύσματα και έγιναν μικρά trs ή ts.

Η ποιότητα κατασκευής έγινε... πρόσεχε μην σου πέσει ή μην χτυπηθεί ή μην στο κλέψουν, μα εδώ μπροστά μου ήταν που πήγε;

Βέβαια σε κάποια προστέθηκε usb για σύνδεση audio/midi πράγμα που στο studio βολεύει αρκετά αλλά στο live θες Η/Υ.

Σε κάποια desktop προστέθηκαν δυνατότητες που δεν υπήρχαν στα "αντίστοιχα" παλιά rack.

Κάποια δουλεύουν και με μπαταρίες και κάποια διαθέτουν μέχρι και μικρό ηχείο; να τα λέμε κι αυτά!

 

• Από πλευράς software.

Οι περισσότεροι χρήστες βαριούνται το διάβασμα ή δεν κατανοούν κάποια από τα γραφόμενα στα manual -λογικό είναι- με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χειριστούν το midi εις βάθος και κατ'επέκταση να μην μπορούν να ελέγξουν επαρκώς τα τότε rack (και όχι μόνο), ειδικά σε καταστάσεις live.

Τα σημερινά desktop που βγάζουν είναι μεν πιό φθηνά, πιό μικρά με πολύ λιγότερο βάρος αλλά κυρίως ελεγχόμενα με απλές εντολές CC και PC φυσικά, οι οποίες είναι πολύ πιό κατανοητές στους απλούς χρήστες. Άλλωστε οι περισσότεροι αυτά χρησιμοποιούν.

Όμως, η παραμετροποίηση μέσω midi είναι μέχρι ένα σημείο. Δηλαδή τόσο - όσο.

 

Επίσης, αν θες "σωστό" midi controller για να παραμετροποιήσεις εις βάθος ένα παλιό rack, και ειδικά για καταστάσεις live, θα πρέπει το controller να διαθέτει πλήρη midi υποστήριξη σε εντολές, πράγμα που ίσως να κόστιζε κάτι παραπάνω, αλλά σίγουρα ένας απλός χρήστης μπορεί να πελάγωνε και να άρχιζε τα... γαλλικά.

Οπότε... σου λέει (ο σχεδιαστής), μένουμε μέχρι εκεί που μπορούν, μέχρι εκεί που καταλαβαίνουν και ειδικά μέχρι εκεί που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

Για να μην χάνουμε χρόνο, ούτε εμείς ούτε και αυτοί.

Άλλωστε τους το κάνουμε απλό.

 

• Από πλευράς παραγωγής.

Πάντα τα κλαβιέ είχαν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα rack. Πάντα οι "ζωντανοί" μουσικοί ήταν παραπάνω από τα studio ηχογραφήσεων. Κάποια στιγμή, κάποια μοντέλα μπορεί να πλησίασαν ίσως και να ξεπέρασαν, αλλά πάντα υπήρχε αυτή η διαφορά.

 

Αυτά ως προς τα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας προϊόντα.

 

Αν θεωρήσουμε πως η εργονομία και κυρίως η χρηστικότητα ενός synth - workstation - arranger κλπ, παίζουν σημαντικό ρόλο και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό, τότε με τα σημερινά δεδομένα, δεν μπορεί ένα rack να διαθέτει την ίδια διάταξη κουμπιών, άρα και την ίδια χρηστικότητα με το αντίστοιχο flagship workstation με πλήκτρα. Ίσως σε desktop μπορεί να γίνει αλλά.... υπάρχει το αλλά....

Γι'αυτό, ευτυχώς για κάποιους, υπάρχουν και τα μικρότερης κατηγορίας μοντέλα που καλύπτουν όλες τις υπόλοιπες... τσέπες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβαζοντας το thread, συμφωνώ και επαυξάνω με όσα ειπώθηκαν και θα πω, πως προσωπικά θα αγόρασα ακριβώς αυτά που έχω τώρα, για τους ίδιους ακριβώς λόγους που τα επέλεξα τότε και με καλύπτουν ακόμα και σήμερα στο έπακρο.

 

 Θα αγόραζα το Korg Triton LE

 

 image.jpeg.56120cc13f6c22907657e9de786c89b7.jpeg

 

μαζί με την sampling επέκταση

 

 image.jpeg.e71beebaba80b9e1b026c6fc30fd12fe.jpeg

 Διότι κυρίως :

 

  •  Είναι portable και καλύπτει κάθε ανάγκη live για μπάντες τουλάχιστο κάθε είδους με τους ήχους του αλλά και τις δυνατότητες του spliting σε 8 και 16 parts αντίστοιχα. Και μαζί με ένα arranger κάθε πρόγραμμα για πληκτρά που παίζει σόλο με τραγουδιστές.
  • Έχει έναν πανίσχυρο, ακριβέστατο, λεπτομερή, λειτουργικότατο midi sequencer που μπορείς να κάνεις εκπληκτικό songwriting ή και να παίξεις με patterns
  • Είναι ένα εξαιρετικο 16 part master keyboard που μπορεί να οδηγήσει το DAW σου και τα VST σου και ακριβώς να κάνεις τη δουλειά παίρνοντάς το μαζί σου παντου σαν πλήρες στουντιο μιας και έχει την επέκταση sampling και μπορείς να περάσεις τα πάντα, να γράψεις τη φωνή σου και όλο το τραγούδι στο laptop σου και μετά να το επεξεργαστείς στο στούντιό σου ή στο στούντιο άλλων, η με SMF κλπ κπλ καλύπτοντας τις ανάγκες του σήμερα και του αύριο
  •  Είναι ένας  πανίσχυρος, λεπτομερης, με πλήρεις δυνατότητες editing sampler με ότι αυτό συνεπάγεται.
  • Έχει παρόλο τη μικρή του οθονούλα, ένα απίστευτα πρακτικά δομημένο και εύκολο μενού για όλα τα mode του
  • Έχει τρομερούς ήχους και τρομερές δυνατότητες sound design, ήχοι που στέκονται και εντυπωσιάζουν για live και στούντιο χρήση ακόμα και σήμερα.

 

Και το Roland V-Synth

 

image.thumb.jpeg.1dcad6573f4ae8f8811b0d122fcb8db7.jpeg

 

 

 Διότι

 

Είναι ένα καθαρόαιμο Synth που συνδυάζει το Virtual Analog και Physical modelling μαζί με το sample playbαck με μοναδικές, τρελές θα έλεγα  δυνατότητες real time διαμόρφωσης και εκφραστικότητας, δίνοντας απαράμμιλη real time το τονίζω😀 ελαστικότητα στον ήχο

 Δε στερείται deep editing λειτουργιών αλλά τις έχει δομημένες και ελεγχόμενες με πολύ απλό και κατανοητό τρόπο στο μενού του και είναι πολύ φιλικό και άμεσο παρόλο που δεν το συμπαθούν πολλοί και το φοβούνται, η απλά δεν το γουστάρουν. 😀Επίσης είναι ένα εξαιρετικό master synth keyboard μιας και τα στοιχεία ελέγχου του μπορούν να χρησιμοποιήθούν για τον έλεγχο άλλου software και hardware με πολύ πρακτικό και stylish τροπο.

 

 

Εναλλακτικά θα αγόραζα αντί του Triton, ενα λίγο πιο σύγχρονο workstation  λόγω των περισσότερων δειγμάτων που δίνουν καλύτερους ήχους και πιο εμπλουτισμένων sample playback μηχανών. Νομίζω όμως πως ενώ έχουν επάξιους midi sequencers και samplers ενσωματωμένους, θα προτιμούσα τη δόμηση των μενού της Korg στο θέμα του editing του ήχου, της midi δρομολόγησης και της αμεσότητας της εναλλαγής sequencer/sampling/global midi και audio modes.

 

Θα αγόρασα yamaha workstations επίσης παλαιότερο που έχουν ενσωματωμένη κάρτα ήχου με ότι αυτό συνεπάγεται για το DAW integration και recording.

Επεξεργασμένο από cos_dr
  • Like 5

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου