Shelter Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, LK είπε Η ασθένεια έχει παραλλαγές και μεταλλάξεις. Ο καθένας την περνάει διαφορετικά Ετσι ειναι οι ασθένειες. Τα στελέχη των ιών μεταλλάσσονται και αναπροσαρμόζονται σε νέα περιβάλλοντα! 1 Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nekkon Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Πάντως στα ιντερνετικά φόρα η Gibson θεωρείται πιο απαρχαιωμένη μάρκα από την Fender και "εκτός εποχής" Never give up! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Αυτή! 1 1 InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Έκτορας Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Εγώ πάντως το παραδέχομαι. Είμαι θύμα του marketing της Gibson, από 12 χρονών. ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ μάλιστα, ΑΥΤΟΥΣ εδώ τους κιθαρίστες, για πλύση εγκεφάλου της χείριστης μορφής: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, Nestoras είπε Αυτή! Yeap... ΥΓ: Και δύο σχολιάκια. Πρώτο: Τις πανακρίβου Shuhr τις έχουμε για να μας κρατάνε... ακορντάκια Δεύτερον: Παίξε βρε καλή μου λίγο και με τον neck μαγνήτη. Αφού γουστάρεις SRV, μην τον φοβάσαι 1 all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε Χτες είχαμε ακριβώς αυτή την κουβέντα* με τον Νέστορα. Ότι η "κιθάρα" βρίσκεται σε αποδρομή. Αν εννοούσατε σαν παρουσία στο top20, ίσως να έχετε δίκιο. Εμπορικά το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Η πελατεία συνεχώς διευρύνεται. H Gibson πουλάει κάθε χρόνο τις διπλές κιθάρες από αυτές που είχε πουλήσει όλη τη δεκαετία του '50 συνολικά. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες γι αυτό, αλλά ξεφεύγουν απ το topic. 23 ώρες πριν, LK είπε Βλέπω ότι γενικά η Fender κάνει άνοιγμα προς τη "νεολαία" και το diversity σε αντίθεση με την Gibson , που το γύρiσε στην "παράδοση". Καμία από τις δύο δεν έχει κάποιο καταπληκτικό πλάνο marketing. Απλά μετά από πολλές δεκαετίες πειραμάτων, ξέρουν τι θέλει κοινό τους: Το κοινό της Gibson θέλει τον μύθο της δεκαετίας του 50. Το κοινό της Fender πιο δύσκολα θα δώσει 6.000€+ για μια κιθάρα που παίζει όπως παίζει και μια των 500€ μετά από ένα setup (άντε κι ένα σετ μαγνήτες) γιατί δεν υπάρχει ο αντίστοιχος μύθος. Επίσης η Gibson λόγω του μύθου έχει και λιγότερο ανταγωνισμό, στην ουσία στο marketing θα λέγαμε ότι συνεχίζει και προσφέρει ένα επαρκώς διαφοροποιημένο προϊόν. Στον αντίποδα η Fender πρέπει συνεχώς να αποδεικνύει ότι αξίζει τα λεφτά της περισσότερο από το κάθε Ασιατικό αντίγραφο. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση