Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, LK είπε

Είναι σαν να λέμε η  yamaha αν ήταν να παρουσιάσει ένα νέο πιάνο, θα έβαζε τον sin boy ξερω γω

 

Αν ο sin boy είχε διατηρήσει τη δημοφιλία της εποχής του "μαμά", καλά θα έκανε η yamaha να τον χρησιμοποιήσει κι ας μην ξέρει ούτε πού πέφτει το ντο στο πιάνο. Ευτυχώς πλέον δεν ασχολείται μαζί του ούτε η δική του μαμά.

  • Χαχα 2

Ενωμοτάρχης

  • Moderator
Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Δεν είναι για γέλια κ. συνήγορε , για κλάματα είναι το θέμα. Χτες είχαμε ακριβώς αυτή την κουβέντα* με τον Νέστορα. Ότι η "κιθάρα" βρίσκεται σε αποδρομή.

Καλό, χρυσό και άγιο το marketing - διαχρονικά- για τις δύο εταιρείες (και όχι μόνο), αλλά πλέον ο κλάδος αντιμετωπίζει υπαρξιακά ζητήματα. 

 

Του λείπουν: Α) Οι μουσικές και Β) οι παικταράδες

Χαρακτηριστικά λέγαμε για την Gibson που την κράτησε στο "αφρό" o Slash, ύστερα από χρόνια κατρακύλας. 

Χέντριξ, SRV κλπ υπήρξαν "μαγνήτες" για την Fender - για να πούμε μερικούς.

Και τώρα το παράδειγμα marketing είναι η... HER!

 

Χέσε ψηλά και αγνάντευε και λίγα λέω... ?

 

 

Εγω εδω είμαι.

Ανοιχτός και για τους δύο..... fender και gibson ?

Δημοσιευμένο
21 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Και μόνο από αυτό οφείλουμε να αντιληφθούμε ότι η ηλεκτρική κιθάρα έχει φτάσει στο τέλος των ημερών της. 

 

Πάντως κι επειδή ο Τέρρυ έχει απόλυτο δίκιο, αν ήμουν ο εγκέφαλος πίσω από τις μεγάλες εταιρίες, θα είχα ήδη αρχίσει να καταστρώνω exit strategy με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. 

 

Το εμπόριο ηλεκτρικής κιθάρας είναι μάλλον καταδικασμένο να μετατραπεί σε ένα πλήρως niche πεδίο μέσα στις επόμενες λίγες δεκαετίες και θα απευθύνεται σε πολύ λίγους "μερακλήδες" και "κολλημένους".

  • Συμφωνώ 1

Ενωμοτάρχης

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Tim Henson 

Αυτον τον εβλεπα παλιά σε κάτι manga απο το studio Gibli

 

27 λεπτά πριν, LK είπε

To ότι η μουσική που παιζόταν με ΕΛΕΚΤΡΙΚΗ κιθάρα , δεν είναι Mainstream πλέον, δεν ειναι υπό συζήτηση.

Είναι γεγονός.

Sadly

 

27 λεπτά πριν, LK είπε

Το θέμα είναι να ΜΗΝ χάσεις και αυτούς που έμειναν.

Απο τη μικρή μου προσωπική πείρα στο εμπόριο και όση γνωση μπορώ να αντλήσω απο συγγενικα προσωπα που ασχολουνται και ασχολουνταν με αυτο, υπάρχουν 3 κατηγορίες πελατών. 

1) Αυτοί που δεν μπορεις ή δε θέλεις να τους εξυπηρετήσεις.

2) Αυτοί που ζητάνε κάτι πολύ συγκεκριμένο και το καλύτερο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι τους το δώσεις κατευθειαν (αν το έχεις) αλλίως να τους παραπεμπψεις.

3) Οι αναποφάσιστοι που χρειάζονται καθοδηγηση.

 

Μονο η 3η κατηγορία εχει αναγκη απο τεχνικές πώλησης και μαρκετινγκ. Στους άλλους δεν εφαρμόζει. 

 

23 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Του λείπουν: Α) Οι μουσικές και Β) οι παικταράδες

Κατα τη γνώμη μου μόνο η μουσική και οι μουσικοί.

Παικταράδες είναι γεμάτο το youtube. Δηλαδή τεχνικα οι νέοι είναι πολύ πιο δουλεμένοι απο ολους τους παλαιότερους. Στο βίντεο που εχει κανει η μπάντα του Henson (ούτε πως τους λενε δε θυμάμαι. Όχι κομμάτι) με τον S.Vai, υπομένεις 3-4 λεπτά χασμοδίας μέχρι να φτάσει το σολο του Vai που ακούς μια στοιχειώδη μελωδική κατασκευή με λιγη πρόθεση μέσα της. Με το που τελειώνει, επιστροφή. Ο Guthrie Govan παίζει να ειναι ο πιο ολοκληρωμένος τεχνικά κιθαριστας αυτή τη στιγμή. 

 

Δεν απασχολεί η μουσική πια. Ως εκ τουτου δεν γράφεται καλή μουσικη. Ως εκ τούτων δεν βρίσκονται οι παίκτες μπροστά στο πρόβλημα του να συμβάλουν στις συνθέσεις με την αισθητική τους άρα και ενδεχομενως να διαμορφώσουν και ταυτότητα αλλά και να δημιουργήσουν μουσικές τάσεις που θα επηρεάσουν τον κοσμο αλλά και θα προχωρήσουν τη μουσική τέχνη.

Επεξεργασμένο από Shelter
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

  • Moderator
Δημοσιευμένο
16 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

αν ήμουν ο εγκέφαλος πίσω από τις μεγάλες εταιρίες, θα είχα ήδη αρχίσει να καταστρώνω exit strategy με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.

Νομίζω ότι αυτά τα γρανάζια έχουν τεθεί σε κίνηση. Λέμε για Fender και Gibson, αλλά από πίσω έχουν έναν σκασμό από εταιρείες (από εξαγορές κλπ) που χωρίς να έχω πλήρη εικόνα τους, νομίζω ότι κινούνται στο πιο ψηφιακό φάσμα της μουσικής (βιομηχανίας) όσον αφορά την παραγωγή της. 

 

16 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Το εμπόριο ηλεκτρικής κιθάρας είναι μάλλον καταδικασμένο να μετατραπεί σε ένα πλήρως niche πεδίο μέσα στις επόμενες λίγες δεκαετίες και θα απευθύνεται σε πολύ λίγους "μερακλήδες" και "κολλημένους".

Νομίζω ότι και αυτό έχει ξεκινήσει. Για παράδειγμα: Τα παιδάκια μου πάνε στο Lab, ο ένας πλήκτρα, η άλλη φωνητική. Βλέπω άλλα παιδάκια να κάνουν τύμπανα. Μα να μην έχω δει ένα με κιθάρα... Καλά για μπάσο δεν μιλάμε- έχουμε ήδη εξαφανιστεί ?

  • Λυπάμαι 1

all this has happened before and will happen again

  • Moderator
Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, Shelter είπε

Παικταράδες είναι γεμάτο το youtube. Δηλαδή τεχνικα οι νέοι είναι πολύ πιο δουλεμένοι απο ολους τους παλαιότερους. 

Ας τους αυτούς - δεν τους ξέρει η μάνα τους  και τους ξέρουμε μόνο εμείς ?. Παικταράδες σε μουσικές που είναι οι κυρίαρχες σε ραδιόφωνα, στην ποπ / ροκ κουλτούρα κλπ δεν υπάρχουν. Γιατί δεν κυριαρχεί αυτή μουσική- όπως συμφωνήσαμε άλλωστε άπαντες σε αυτό.

Bottom line: Η κιθάρα ήταν όργανο "πρώτης γραμμής" στη μουσική βιομηχανία. Πλέον - και ας δούμε την οποιαδήποτε συναυλία πρωτοκλασάτου ονόματος (TS πχ?) - είναι ανύπαρκτη. Χωμένη κάπου στο βάθος της σκηνής. Οπότε αν δεν την βλέπεις στο προσκήνιο, μοιραία θα πάψει να "υπάρχει".

  • Like 1

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Ας τους αυτούς - δεν τους ξέρει η μάνα τους  και τους ξέρουμε μόνο εμείς ?. Παικταράδες σε μουσικές που είναι οι κυρίαρχες σε ραδιόφωνα, στην ποπ / ροκ κουλτούρα κλπ δεν υπάρχουν. Γιατί δεν κυριαρχεί αυτή μουσική- όπως συμφωνήσαμε άλλωστε άπαντες σε αυτό.

Bottom line: Η κιθάρα ήταν όργανο "πρώτης γραμμής" στη μουσική βιομηχανία. Πλέον - και ας δούμε την οποιαδήποτε συναυλία πρωτοκλασάτου ονόματος (TS πχ?) - είναι ανύπαρκτη. Χωμένη κάπου στο βάθος της σκηνής. Οπότε αν δεν την βλέπεις στο προσκήνιο, μοιραία θα πάψει να "υπάρχει".

Τα ιδια λεμε. Τα εγραψα και παραπάνω.

 

Αυτή τη στιγμή το όργανο πρώτης γραμμής ειναι το AUTOTUNE και καθοσον φαίνεται θα ειναι για πολλά χρονια ακόμα. ? ακολουθεί μια ελαφρα χρήση των synth και midi αλλά χωρις ιδιαιτερο βάθος. Στο κούρδισμα της φωνής πρέπει να εισαι βιρτουόζος.

Επεξεργασμένο από Shelter

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

  • Moderator
Δημοσιευμένο
13 ώρες πριν, Shelter είπε

 

 

Εγώ καθοδήγηση δεν χρειάζομαι,  αλλά σαν άνθρωπος επηρεάζομαι, το ομολογώ. 

Μου ανοίγει πιο πολύ η όρεξη όταν βλέπω να βγάζει τις brown cases του στην σπιταρα του ο Brian Ray , παρά με τα κινεζάκια ?

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, LK είπε

Εγώ καθοδήγηση δεν χρειάζομαι,  αλλά σαν άνθρωπος επηρεάζομαι, το ομολογώ. 

Μου ανοίγει πιο πολύ η όρεξη όταν βλέπω να βγάζει τις brown cases του στην σπιταρα του ο Brian Ray , παρά με τα κινεζάκια ?

Εσύ εισαι στη δευτερη κατηγορία Λάκη. 

 

Το πως θα φτάσεις εκει δεν απασχολεί. Όταν θα μπεις στο μαγαζί θα ξερεις τι θες.

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

  • Moderator
Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, LK είπε

αλλά σαν άνθρωπος επηρεάζομαι, το ομολογώ.

Προσοχή ακολουθεί influencing... 

Παρακαλούνται τα μέλη που είναι επιρρεπή σε... επιρροές να απομακρυνθούν από την οθόνη τους... 

ΥΓ: Ορίστε... Για την Fender λέτε, αλλά η Gibson διαθέτει τα... βαριά "κιθαριστικά κανόνια". ?

Taylor Swift.jpg

  • Χαχα 2

all this has happened before and will happen again

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...