Προς το περιεχόμενο

Fender Vs Gibson διαφορά μάρκετινγκ.


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Αφορμή τελευταία, γιατί έχω πολλές εδώ και καιρό , στάθηκε αυτό το video.

Βλέπω ότι γενικά η Fender κάνει άνοιγμα προς τη "νεολαία" και το diversity σε αντίθεση με την Gibson , που το γύρiσε στην "παράδοση".

Νέοι καλλιτέχνες με signature models στη Fender (π.χ. H.E.R.) , στην Gibson από την άλλη, αν δεν βγεις στη συνταξη...signature δεν έχει.

Ο Mark Agnesi ξέθαψε ό,τι  απολίθωμα  υπάρχει για να μας δείξει τη συλλογή του (από Paul Stanley μέχρι Rick Nielsen) και από την άλλη η Fender....αυτούς:

Είναι η ιδέα μου , ή έχουμε 180 μοίρες διαφορετικό Marketing ;

 

 

  • Συμφωνώ 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και έχει, και πάντα είχε.

 

Επεξεργασμένο από Shelter
  • Συμφωνώ 2

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
10 ώρες πριν, Shelter είπε

.... και πάντα είχε.

 

Για συνέχισε.

Γιατί εγώ είχα την εντύπωση ότι γίνεται μονο τελευταίως....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, LK είπε

Για συνέχισε.

Γιατί εγώ είχα την εντύπωση ότι γίνεται μονο τελευταίως....

Κοίτα δεν είμαι ούτε ειδικός, ούτε βαθύς γνώστης της στρατηγικής τους, αλλά πάντα η γύπσον μου έδινε την εντύπωση ότι απευθύνεται και καλά σε αυτόν που ξέρει από καλό λάδι, στον επαγγελματία που αυτή ξέρει και αυτήν εμπιστεύεται, στον απλό παίχτη που έχει μαζέψει μπαγιοκο για να πάρει μια και καλή και 29 κατασκευαστές οργάνων συνιστούν gibson κλπ. Είναι μια λογική που δεν κάνει blend in σε μεγάλα πλήθη. Δεν θέλει καν. Απεναντίας ακόμα και με τις τιμές κάνει μια πελατειακή διάκριση.

 

Ενώ η Fender είχε από την πρώτη μέρα μια εντελώς άλλη φιλοσοφία. Φθηνά και ανθεκτικά συναρμολογούμενα για το λαό. Τα πιτσιρίκια και όλο τον κόσμο. Και άμα σε χαλάει το maple στο μανίκι πέταξέ το και βάλε rosewood. Και άμα λιωσανε τα τάστα πάρε άλλο μανίκι. Και άμα δε σου αρέσει το butterscotch πέτα το και βάλε μαύρο, ή άμα το πηγές 5 σεζόν γύρω γύρω σε όλο το Τέξας πεταμένο στο Πορτ μπαγκαζ χωρίς θήκη, και σου έπεσε και στη route 66 και γύρισες να τη μαζέψεις, μην αγχώνεσαι για τα λουστρα και τα χτυπήματα. Εδώ είμεθα εμείς.

Επεξεργασμένο από Shelter
  • Like 3

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω στο θέμα καλλιτέχνες τα τελευταία χρόνια το έχουνε χάσει και οι δύο. 

Όταν χάνεις Mayer, Lettieri, Sayce κλπ από ΒΛΑΚΕΙΕΣ του τμήματος μάρκετινγκ σου και τους τρεις για να πάνε στην PRS κιόλας ρε φίλε, δε θα συγκινηθώ με πιτσιρίκια που δεν ξέρω. 

Όμως ναι συμφωνώ με τους προλαλησαντες.

 

Η αλήθεια είναι ότι Gibson και Fender δε θα πας για το σημερινό τους artist lineup, ούτε θα τους μάθεις από τις διαφημίσεις και τις εκθέσεις ΝΑΜΜ που δεν πάνε. Όποτε στην τελική, πόσο σημασία να έχει;

  • Like 1

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Με τη fender παρατήρησα ένα "δίπολο".

Από τη μια είναι το vintage κομμάτι της (κιθάρες - ενισχυτές) , που πάει μόνο του, και από την άλλη το "συγχρονο" με τα "κινεζάκια"  ?που δεν κατάλαβα που πάει.

 

Από την άλλη η Gibson, με δύο κανάλια και με το Gibson TV και το Gibson Gear Guide , κάνει πολύ ωραίες παρουσιάσεις των νέων μοντέλων.

Ό,τι ωραία παρουσίαση είδα σε νέα προϊόντα  Fender ήταν από third party youtubers, άσχετους με τη fender.

Πασπαρτού και στις 2 ο Μποναμάσας, που πήρε  επ ώμου  squier και epi και βγάζει αράδα signatures. ?

 

Λέω δε ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρησα αυτη τη "στροφή" της Fender στο diversity .

Ας πόυμε , πριν 12 χρόνια , η fender εφτιαχνε αυτά τα καταπληκτικά videos που ηθελες να τα αγοράσεις όλα...

Τώρα πραγματικα σκέφτομαι να πατήσω το κουμπί unsubscribe από το κανάλι της.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Επίσης...... δειτε εδώ video.

 

Είσαι η fender και βλέπεις αυτόν, και δεν του δίνεις $$$$$$$$$$ να παρουσιάσει την νέα Player ή την performer??? και βάζεις τα "κινεζάκια"; ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι προφανής η διαφορετική κατεύθυνση στη στρατηγική των δύο εταιριών, Το πρόβλημα (για τη Gibson) είναι ότι μάλλον χάνει και στην έδρα της. Δηλαδή σε αυτό που σωστά περιγράφει ο Αργύρης παραπάνω:

 

47 λεπτά πριν, Shelter είπε

απευθύνεται και καλά σε αυτόν που ξέρει από καλό λάδι, στον επαγγελματία που αυτή ξέρει και αυτήν εμπιστεύεται, στον απλό παίχτη που έχει μαζέψει μπαγιοκο για να πάρει μια και καλή και 29 κατασκευαστές οργάνων συνιστούν gibson κλπ.

 

Ακόμα και για αυτή την κατηγορία παίχτη, η Fender έχει περισσότερες επιλογές και όσον αφορά τον τύπο του οργάνου αλλά και το budget του αγοραστή.

  • Συμφωνώ 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, Jazzjoker είπε

 

 

 

Ακόμα και για αυτή την κατηγορία παίχτη, η Fender έχει περισσότερες επιλογές και όσον αφορά τον τύπο του οργάνου αλλά και το budget του αγοραστή.

Έχει.

Το θέμα είναι πως το πουλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LK είπε

Είσαι η fender και βλέπεις αυτόν, και δεν του δίνεις $$$$$$$$$$ να παρουσιάσει την νέα Player ή την performer??? και βάζεις τα "κινεζάκια";

Εμείς που είμαστε μπαρμπάδες μπορούμε να απορούμε όσο θέλουμε. Αλλά προφανώς, αν ρωτήσεις από ένα ηλικιακό γκρουπ και κάτω, ο καουμπόι και η όλη αισθητική (ντύσιμο, ήχος, παίξιμο, ατμόσφαιρα) "θυμίζει κάτι ταινίες του 1800 που βλέπουν ο παππούς και η γιαγιά τις Κυριακές που σ' εμάς προκαλούν ακατάπαυστα χασμουρητά".

  • Χαχα 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου