Προς το περιεχόμενο

Κλέβει η σύγχρονη μουσική την κλασική ??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα περισσότερα παραδείγματα στο βίντεο είναι τραβηγμένα απ'τα μαλλιά. Πλην των διαπιστωμένων περιπτώσεων κλεψίματος, τα υπόλοιπα είναι νά'χαμε να λέγαμε. Δυο νότες από δω, τρεις νότες από κει, πράγματα τόσο κοινά που παίζουν σε ένα τρισεκατομμύριο συνθέσεις και δεν μπορούν να θεωρηθούν κλέψιμο.

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Waterfall-K said:

Τα περισσότερα παραδείγματα στο βίντεο είναι τραβηγμένα απ'τα μαλλιά. Πλην των διαπιστωμένων περιπτώσεων κλεψίματος, τα υπόλοιπα είναι νά'χαμε να λέγαμε. Δυο νότες από δω, τρεις νότες από κει, πράγματα τόσο κοινά που παίζουν σε ένα τρισεκατομμύριο συνθέσεις και δεν μπορούν να θεωρηθούν κλέψιμο.

 

 

Ασε το βιντεο. Μπορει να μην ειναι στοχευμενο

Για το κομματι λεμε.

Το εχουν αναγνωρισει ολοι και ο ιδιος.

Βρηκα ενα βιντεο τυχαία και το εβαλα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Τα περισσότερα παραδείγματα στο βίντεο είναι τραβηγμένα απ'τα μαλλιά. Πλην των διαπιστωμένων περιπτώσεων κλεψίματος, τα υπόλοιπα είναι νά'χαμε να λέγαμε. Δυο νότες από δω, τρεις νότες από κει, πράγματα τόσο κοινά που παίζουν σε ένα τρισεκατομμύριο συνθέσεις και δεν μπορούν να θεωρηθούν κλέψιμο.

 

 

Και αυτό λοιπόν ισχύει, συμπίπτουν για τεχνικούς λόγους.

  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

According to Carmen, he first wrote the solo part of the song, writing four bars at a time, eventually completed the interlude after two months.[7] He needed to put this into a song, and after listening to Rachmaninoff's 2nd piano concerto, a piece famously used to underscore the 1945 British film Brief Encounter, he adapted the melody of its second movement to write the verse.[7] Rachmaninoff's music was in the public domain in the United States at that time, so Carmen thought no copyright existed on it, but it was still protected outside the U.S. subsequent to the release of the album. He was later contacted by the Rachmaninoff estate and informed that it was protected.[8] An agreement was reached in which the estate would receive 12 percent of the royalties from "All by Myself" as well as from "Never Gonna Fall in Love Again", which was based on the third movement from Rachmaninoff's Symphony No. 2.[9][10]

Carmen stated that he also incorporated part of another melody into this song. The melody of the chorus was taken from his previous hit with the Raspberries, "Let's Pretend".[7]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, sultan of string είπε

According to Carmen, he first wrote the solo part of the song, writing four bars at a time, eventually completed the interlude after two months.[7] He needed to put this into a song, and after listening to Rachmaninoff's 2nd piano concerto, a piece famously used to underscore the 1945 British film Brief Encounter, he adapted the melody of its second movement to write the verse.[7] Rachmaninoff's music was in the public domain in the United States at that time, so Carmen thought no copyright existed on it, but it was still protected outside the U.S. subsequent to the release of the album. He was later contacted by the Rachmaninoff estate and informed that it was protected.[8] An agreement was reached in which the estate would receive 12 percent of the royalties from "All by Myself" as well as from "Never Gonna Fall in Love Again", which was based on the third movement from Rachmaninoff's Symphony No. 2.[9][10]

Carmen stated that he also incorporated part of another melody into this song. The melody of the chorus was taken from his previous hit with the Raspberries, "Let's Pretend".[7]

Οπότε, ας το βάλουμε στις "διαπιστωμένες περιπτώσεις κλεψίματος" και πάμε παρακάτω.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο όρος "κλέψιμο" είναι αδόκιμος όταν δεν έχουμε να κάνουμε με ξεκάθαρη αντιγραφή στα πάντα και σε ολόκληρες περιόδους με ικανή διάρκεια.

 

Αυτά γινονται στη μουσικη.

 

Δυστυχως ομως εχουμε και περιπτωσεις οπου καλλιτεχνες (ειδικα στην παλια ελληνική δισκογραφία) παρουσιαζουν αυτούσια λαικα κομμάτια άλλων για δικα τους, συνθετες που πουλησανε μελωδιες για ενα κομμάτι ψωμι, και ειδικά μουσικούς που μας ήρθαν απο την μικρα ασία και έκαναν όλα τα παραδοσιακά της εκει περιοχής δικές τους συνθέσεις εδώ.

 

Και ερώτηση για το 1εκ...

 

 

 

Εδώ τι έχουμε?

Επεξεργασμένο από Shelter

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Shelter said:

Ο όρος "κλέψιμο" είναι αδόκιμος όταν δεν έχουμε να κάνουμε με ξεκάθαρη αντιγραφή στα πάντα και σε ολόκληρες περιόδους με ικανή διάρκεια.

 

Αυτά γινονται στη μουσικη.

 

 

λόγω βιασύνης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου