Προς το περιεχόμενο

Ibanez TS.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Έκτορας είπε

Εξαρτάται από την χρήση. Μόνο του και σε καθαρό ενισχυτή, απολύτως κανένα τους. Τώρα για να push-άρουν είτε "βρώμικο" κανάλι ενισχυτή, είτε κάποιο άλλο overdrive ή και fuzz, όλα τα TS-ειδή πετάλια, την κάνουν την δουλειά τους.

 

Fenderοειδη όργανα χωρίς TS σε καθαρό ενισχυτή κατά την γνώμη μου απλά δεν παίζουν. Στρογγυλεύει ο ήχος και συμμαζευονται οι συχνότητες... Οι κιθάρες φεντερ θα έπρεπε να πωλούνται δώρο με ένα TS ή ένα πετάλι compressor... Μιλάω για συνθήκες λάιβ με μπάντα 

 

Τα δικό μου μαζί με το bad monkey, δεν έχω κανένα στην πεταλιερα μου αυτή την στιγμή, έχω ένα φθηνό mini Tubescreamer κλώνο (green mile ή κάπως έτσι) για να κερδίσω χώρο 

FB_IMG_1727443086402.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται και πως το χρησιμοποιεί κανείς. Ο SRV είχε το TS9 (και αργότερα το TS10) σαν booster με αυτά τα settings

  • Drive: 2-3
  • Tone: 3-5
  • Level: 9-10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, John Goumis είπε

Μιλάω για συνθήκες HEAVY METAL,HARD ROCK λάιβ με μπάντα 

Corrected γιατί υπάρχουν κι άλλες μουΖικες στον πλανήτη Γη

 

?

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, John Goumis είπε

 

Fenderοειδη όργανα χωρίς TS σε καθαρό ενισχυτή κατά την γνώμη μου απλά δεν παίζουν. Στρογγυλεύει ο ήχος και συμμαζευονται οι συχνότητες... Οι κιθάρες φεντερ θα έπρεπε να πωλούνται δώρο με ένα TS ή ένα πετάλι compressor... Μιλάω για συνθήκες λάιβ με μπάντα 

 

Τα δικό μου μαζί με το bad monkey, δεν έχω κανένα στην πεταλιερα μου αυτή την στιγμή, έχω ένα φθηνό mini Tubescreamer κλώνο (green mile ή κάπως έτσι) για να κερδίσω χώρο 

FB_IMG_1727443086402.jpg


 

 Ναι, αλλά… αν πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχεις ένα TS / compressor on, μήπως απλά παίζεις είτε με τη λάθος κιθάρα είτε με τον λάθος ενισχυτή…? Δεν ξέρω, μια σκέψη κάνω, έτσι κι αλλιώς στις 5 κιθάρες μου δεν έχει ούτε μια single coils. Ίσως γι’αυτο βέβαια… ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το point που έκανα, εδώ το παρουσιάζει και ο Kenny Vaughan με την ΜΟΝΗ κιθαρα που πραγματικα αξιζει να εχει καπΓιος

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα πριν μερικά χρόνια. Εμμένω στην άποψή μου, έχοντας υπό την κατοχή για πολλά χρόνια το TS9:

 

Τα tubescreamerοειδή, σε καθαρό ενισχυτή, είναι απλά μετριότατα overdrives που αν δεν τα είχε χρησιμοποιήσει ο SRV, δε θα τα ήξερε κανένας ούτε και θα είχαν τόσες παραλλαγές. 

 

Αν τα βάλεις να πουσάρουν/μπουστάρουν είτε σπασμένο, είτε φουλ βρώμικο ενισχυτή, εκεί κάνουν ωραία δουλειά. On the other hand, σχεδόν οποιοδήποτε mild overdrive χρησιμοποιθεί κατ' αυτόν τον τρόπο, ωραίο ήχο θα βγάλει.

 

Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.

Επεξεργασμένο από Jazzjoker
  • Like 2
  • Συμφωνώ 3

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jazzjoker είπε

Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα πριν μερικά χρόνια. Εμμένω στην άποψή μου, έχοντας υπό την κατοχή για πολλά χρόνια το TS9:

 

Τα tubescreamerοειδή, σε καθαρό ενισχυτή, είναι απλά μετριότατα overdrives που αν δεν τα είχε χρησιμοποιήσει ο SRV, δε θα τα ήξερε κανένας ούτε και θα είχαν τόσες παραλλαγές. 
 

 

Συμφωνώ. Ούτε καν μέτρια. Είναι κακά od’s. Δεν έχουν μπασο, δεν έχουν presence, δεν έχουν καθαρότητα, δεν καθαρίζουν με ρίξιμο vol, δεν είναι touch sensitive. Αυτό, βέβαια δε σημαίνει ότι είναι άχρηστα, εννοείται.

 

 

1 ώρα πριν, Jazzjoker είπε

Αν τα βάλεις να πουσάρουν/μπουστάρουν είτε σπασμένο, είτε φουλ βρώμικο ενισχυτή, εκεί κάνουν ωραία δουλειά. On the other hand, σχεδόν οποιοδήποτε mild overdrive χρησιμοποιθεί κατ' αυτόν τον τρόπο, ωραίο ήχο θα βγάλει.

 

Ωραίο ήχο θα βγάλει, αλλά όχι τον ίδιο. Τις συχνότητες που θα προσθέσει στον ενισχυτή και η κομπρεσαρισμενη, κρεμώδης, και ταυτόχρονα σφιχτή και εστιασμένη, αίσθηση που θα προσθέσει, δεν το παίρνεις από άλλο πετάλι, είτε για μπλουζ είτε για μέταλ. Και τα κάνει όλα αυτά διότι έχει όλα τα παραπάνω -αρνητικά?- χαρακτηριστικά. 

 

1 ώρα πριν, Jazzjoker είπε

 

Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.

 

Απλα το χρησιμοποιούν λάθος. Είναι καλο πετάλι και κάνει μοναδικά συγκεκριμένες δουλειές. Να μπουσταρει βρωμικο καναλι, να στακάρεται με αλλα overdrives/distortions, να χρησιμοποιείται σε καθαρό κανάλι με συχνότητες που παντρεύονται ωραία με το ts (sparkly ενισχυτές, με έντονο presence και scooped μεσαία).

Δεν μπορω να σκεφτώ άλλο πετάλι για να μπουσταρω πχ έναν βρωμικο orange για να παίξει μέταλ. 

 

 

  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 ώρα πριν, Jazzjoker είπε

 

 

Γενικά το θεωρώ ακραία overhyped πετάλι για το λόγο που αναφέρω παραπάνω.

Ξέρεις πόσους άκουσα και το πήραν και πίστευαν ότι θα ακούγονται σαν τον SRV?

 

Μάντεψε τι έγινε μετά. 

Δεν καταλαβαίνουν κάποιοι ότι ο SRV και με το multi band distortion της yamaha να έπαιζε πάλι το ίδιο θα ακουγότανε. 

Τώρα γιατί το επέλεξε ο ίδιος,  καλούσε στο παίξιμο του, του άρεσε....έτυχε...πέτυχε αλλού παπά ευαγγελιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, LK είπε

Ξέρεις πόσους άκουσα και το πήραν και πίστευαν ότι θα ακούγονται σαν τον SRV?

O SRV δεν το χρησιμοποιούσε και πολύ συχνά

It should be noted that Vaughan engaged his Tube Screamers very sparingly. For example, on his debut Texas Flood album, he used it only for his gritty solos on the title track and Testify, and he didn’t use it at all on David Bowie’s Let’s Dance.

Vaughan particularly liked how the Tube Screamer enhanced the vocal character of his Vox V846 wah, so anytime you hear Vaughan using a wah you can be sure that the Tube Screamer was on, too.

 

12 λεπτά πριν, LK είπε

Τώρα γιατί το επέλεξε ο ίδιος,  καλούσε στο παίξιμο του, του άρεσε....έτυχε...πέτυχε αλλού παπά ευαγγελιο.

“I use the Tube Screamer because of the tone knob,” he told Frank Joseph in the September 1983 issue of Guitar World. “You can turn it on slightly to get a Guitar Slim tone, which is how I use it.”

 

Vaughan dialed his TS9 with the Level knob nearly or all the way up and with the Drive knob nearly or all the way down for a “clean” boost setting. He also liked the pedal’s distinctive lower midrange emphasis.

Επεξεργασμένο από Σπινθηροβόλος γάιδαρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...