Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

 

edit: για αυτό που ήθελα να κάνω τελικά έβγαλα άκρη.
 

Ωστόσο δεν έχω βρει ακόμα αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ανοίξεις ένα ticket στην Steinberg για να σου απαντήσουν για κάποιο θέμα που έχεις πρόβλημα. 

Επεξεργασμένο από blue
Δημοσιευμένο

ευχαριστώ TakisB, το ειχα βρει αυτο το μονοπάτι:

 

μολις κανεις login σε παει στους dealer distributors: https://www.steinberg.net/distribution/ και από εκεί (mysupport) σε πάει σε μια λίστα όπου αν κανεις search το greece σου βγάζει ενα τηλέφωνο (!) της "Yamaha Music Europe GmbH" !!!

 

ωστοσο αυτό δεν ειναι τίκετ.

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσιευμένο
3 ώρες πριν, blue είπε

αν υπάρχει κάποιος τρόπος να ανοίξεις ένα ticket στην Steinberg για να σου απαντήσουν για κάποιο θέμα που έχεις πρόβλημα.

Δεν υπάρχει

9 λεπτά πριν, blue είπε

αν κανεις search το greece σου βγάζει ενα τηλέφωνο (!) της "Yamaha Music Europe GmbH" !!!

Ένας mod στο site της Steinberg έδωσε αυτή την απάντηση σε έναν άλλον Έλληνα


 

Παράθεση

 

It looks like in you’re in Greece. That’s covered by Yamaha Music Europe. Click the link to their site and you’ll be taken to a list of local distributors:


Contact Us - Yamaha - Other European Countries

 

(Note: in case you’re not aware, Steinberg is a wholly owned subsidiary of Yamaha)

It looks like this is the place that you should contact:

 

PHILIPPOS NAKAS S.A.
19th Klm. Lavriou Avenue
19002 Peania
Greece
Phone: (+30) 2106686000
Email: *****@*****.tld
Web: www.nakas.gr

 

Οπότε, αν και long shot, επικοινώνησε με τον Νάκα να δεις τι θα σου πουν.

  • Λυπάμαι 1
Δημοσιευμένο
14 hours ago, blue said:

ευχαριστώ TakisB, το ειχα βρει αυτο το μονοπάτι:

 

μολις κανεις login σε παει στους dealer distributors: https://www.steinberg.net/distribution/ και από εκεί (mysupport) σε πάει σε μια λίστα όπου αν κανεις search το greece σου βγάζει ενα τηλέφωνο (!) της "Yamaha Music Europe GmbH" !!!

 

ωστοσο αυτό δεν ειναι τίκετ.

Να με συγχωρείς, λάθος μου. Πάτησα το κουμπί, είδα ότι θέλει login και λανθασμένα υπέθεσα ότι μετά το login όντως θα σου ανοίγει φόρμα να ανοίξεις ticket ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

 

Τραγικό να μην μπορείς καν να ανοίξεις ένα support case, θα το έλεγα τουλάχιστον ερασιτεχνισμό εκ μέρους της Steinberg (ή και της Yamaha αφού θέλουν να κάνουν σαφές το ownership του καταστήματος).

  • Like 1

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...