Προς το περιεχόμενο

Digital πεταλιέρα on a budget?


lightninboy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας παιδιά είμαι καινούριος στο γκρουπ αλλά παρακολουθώ για χρόνια αυτή τη σελίδα. Ήθελα μερικές γνώμες όπως λέει και ο τίτλος, για digital πεταλιέρες που να βγάζουν αρκετά καλό ήχο για home studio αλλά κυρίως για live. Είμαι άσχετος σε αυτό το τομέα γιατί πάντα έπαιζα με ενισχυτη και αναλογικά πετάλια. Θέλω κάτι user friendly, εύκολο να κανεις presets, μικρό σε μέγεθος (να έχει τουλάχιστο 3 foot switches) και θα ήταν καλό αν είχε balanced outputs. Το πιο σημαντικό να μην βγάζει τρύπα στη τσέπη μου.... αυτή τη στιγμή βλέπω από nux mg30, valeton gp200, hotone ampero 

Αν έχετε κάτι άλλο να προσθέσετε θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Επίσης θα ήθελα θετικές ή αρνητικές γνώμες για τα μοντέλα που προανέφερα για να αποφασίσω.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

For those about to Rock I salute you!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Καλημερα και καλωσόρισες🙂

To NUX MG 30 κοστίζει 285€ ενώ το Hotone Ampero II κοστίζει 468€ αν μιλάμε για επιλογές καινούργιων. 

Οπότε η πρώτη μου ερώτηση είναι: Θες να πας σε καινούργιο ή να βρεις κάτι μεταχειρισμένο και μέχρι ποιό ταβάνι budget;

H δεύτερη εξίσου σημαντική ερώτηση: Θα το χρησιμοποιήσεις και για amp sim και για FX ή θα μπορούσες να το συνδυάσεις με άλλα πεταλάκια που ήδη έχεις και να βασιστείς σε αυτό μόνο για τα amp sims?

Αν το θες και για τα FX πόσο βαριά εφεδιασμένοι είναι οι ήχοι σου; Δηλαδή πόσο σε ενδιαφέρει η ποιότητα των FX πέρα από ένα βασικό reverb, ας πούμε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες