Προς το περιεχόμενο

Πως να προστατεύσετε τα projects στο DAWs σας για να ανοίγουν πάντα χωρίς θέματα


cos_dr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Εσύ είσαι αυτός που μας έχει πρήξει τα ούμπαλα με τα VST και τα plugins και τα αναφέρεις παντού,

Μάλλον εσύ είσαι αυτός που αναφέρει το MONTAGE σε άσχετα θέματα παντού. Σε δικά μου θέματα το κάνεις κατακόρον. Και με ειρωνεύεσαι λέγοντάς με "ειδήμονα". Βγάλε τα εισαγωγικά. Είμαι. Μην με ειρωνεύεσαι. Συμπεριφέρσου ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΑΚΟΥΣ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΕΩ!!!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!?

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Θες να σου θυμίσω ποιες και πόσες υπερπαραγωγές έχουν φτιαχτεί πάνω σε workstations τα τελευταία 40 χρόνια, workstations με το 1/100 των δυνατοτήτων των σημερινών hardware workstations?

 

Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
4 ώρες πριν, sultan of string είπε

Χωρίς να εχω δει το βιντεο ακομα νομιζω εκτος απο αυτα που ειπε ο @Μανώλης Χναράκης η καλυτερη λυση είναι το render σε audio tracks.

Το εχω πάθει και απο τοτε το εφαρμόζω (όποτε το θυμάμαι)

Σωστό κι αυτό.

Είδατε λοιπόν πως ο καθένας βρίσκει τις λύσεις που τον βολεύουν σε αυτά που έχουν γι'αυτόν άμεση προτεραιότητα;

Πολλές φορές άμα κατέχεις κάποια πράγματα δεν είναι και τόσο απαραίτητο να πάρεις συμβουλές, άμα κατέχεις. Άσε που όταν παθαίνεις... μαθαίνεις για την επόμενη φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, trolley είπε

Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.

Μπορεί (όπως έχει συμβεί αμέτρητες φορές) να έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο workstation δίχως την χρήση του δικού του sequencer, παρά μόνο των ήχων του. Μην το μπερδεύουμε.

Επειδή δεν χρησιμοποιήθηκε το εσωτερικό sequencer του workstation δεν σημαίνει πως δεν χρησιμοποιήθηκε το workstation.

 

Να σημειωθεί πως workstation (hardware) θεωρούμε όταν υπάρχει sequencer (εγγραφέας) κυρίως. Άσχετα εάν διαθέτει και audio εγγραφέα, κάτι που ξεκίνησε, αν θυμάμαι καλά, κάπου στις αρχές του 2000. Μέχρι τότε στα workstation γράφαμε τα midi tracks και τα audio τα γράφαμε σε πολυκάναλη ταινία ή ξεχωριστά hard disk recorders τα οποία ήταν συγχρονισμένα μεταξύ τους.

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Μπορεί (όπως έχει συμβεί αμέτρητες φορές) να έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο workstation δίχως την χρήση του δικού του sequencer, παρά μόνο των ήχων του

 

Τότε όμως δεν θα γράφαμε "πάνω σε workstations".

Ο μόνος που ξέρω να έχει γράψει (για χρόνια) "πάνω σε workstations" είμαι εγώ, οπότε πραγματικά θέλω να μάθω αν ξέρει ο Κατ/κτης άλλους που να το κάνανε και μάλιστα σε "υπερ-παραγωγές".

 

Αν όμως, εννοεί αυτό που λές, αγαπητέ Χναράκη, αυτό είναι άλλο ζήτημα.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτηΞω κατι?

ΦΩΝΕΣ, ΝΤΡΑΜΣ και ΚΙΘΑΡΕΣ μπορεις να γραΠσεισ/μικΣαρεις στα γουορκστασιΟνσ?

μαστερινΓκ κανουν?

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, trolley είπε

 

Εγώ πάντως, θα ήθελα, μερικές, όχι όλες.

Είμαι πολύ περίεργος.

Σε ένα workstation μόνο του καμία. Με overdub και sound on sound πολλές.

 Εγω χαιρόμαι που είχα την ευκαιρία όπως σε αλλα thread να ξεκαθαρισω κάποια Πράγματα που βέβαια είναι γνωστά σε όσους ξέρουν, έχω αναλύσει το MONTAGE κσι μπορώ να το εκμεταλλευτώ πολύ καλύτερα από τον Watefall γιατί είμαι κλασεις ανώτερος παίκτης, προγραμματιστής και συνθέτης και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για εμένα. Δεν μπορεί μόνο του το Montage να βγάλει παραγωγή καλύτερη από αυτά που έχω εγώ με τιποτα, ούτε ένα κομμάτι μου, και cover να το κανει ο καλύτερος προγραμματιστής και παίκτης του κόσμου πάνω σε ένα Montage δεν μπορεί να βγάλει τους ήχους και τα effects διότι αυτά που χρησιμοποιώ είναι πέραν των δυνατοτήτων του οργάνου. Το όργανο αυτί είναι ένα all around όργανο που ομως το ηχόχρωμα του είναι παρωχημενο, λόγω της εξέλιξης μάλιστα προσπαθεί να μιμηθει πράγματα που τα βρίσκεις σε VST. ΤΑ έχω αναφέρει στο παρελθόν άπειρες φορές. Δε θέλει να τα δεχτεί. Νομίζει πως το Montage είναι όργανο μουσικής παραγωγής εν έτει 2024? Πως θα το πάρει κάποιος να προγραμματίσει για να βιοποριστει ως παραγωγός και να γράφει π.χ.τα πλέον απίστευτα soundtrack νέων ταινιών δράσης με 3850 ευρώ το 61.? Πως θα γράψει EDM μουσική που ακούγεται στα καλύτερα κλαμπ του πλανήτη? Σε μεζεδοπωλειο στον Πειραιά και με τη Δέσποινα Βανδη σε συναυλίες θα βγάλει τς λεφτά του. ?

 Δε θέλει να καταλάβει. Δεν ξέρει την άλλη πλευρα. Δεν έχει δουλέψει, ούτε καν έχει ακούσει. 

 Πιο πιθανό είναι να πάρει το Montage ένας τραπερ για να βγάλει εκεί κανα pad και καμιά μπασογραμμη στη λουπα. 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
1 λεπτό πριν, Superfunk είπε

να ρωτηΞω κατι?

ΦΩΝΕΣ, ΝΤΡΑΜΣ και ΚΙΘΑΡΕΣ μπορεις να γραΠσεισ/μικΣαρεις στα γουορκστασιΟνσ?

μαστερινΓκ κανουν?

Όχι βέβαια. Εδώ απ'ότι έχω καταλάβει μιλάνε για καταστάσεις home ή demo και όχι τελικές παραγωγές όπως τις ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου