Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε

Δεν είναι θέμα "χροιάς", είναι θέμα συμπεριφοράς

Και χροιάς (δεν ακούγονται το ίδιο 8 osc. περασμένοι ο καθένας απ'το δικό του φίλτρο και 8 osc. περασμένοι από ένα κοινό φίλτρο) και συμπεριφοράς και όλα αυτά τέλος πάντων, αλλά όπως είπαμε αυτά δεν έχουν σχέση με την πολυφωνία. 

Άνοιξα αυτή την παρένθεση για να μην δημιουργούνται παρερμηνείες με αυτά που γράφουμε, και γιατί το θέμα της άσχετης σύγκρισης μεταξύ πολυφωνίας και synth paraphony και οι αναφορές σε "πραγματικά και μη-πραγματικά πολυφωνικά synths" έχουν πάρει μεγάλες διαστάσεις στα διάφορα synth forums του εξωτερικού, και η εξάπλωση της παραπληροφόρησης είναι τρομακτική.

Το έχω ξαναγράψει, τέτοια άγνοια σε τόσο βασικά μουσικά κ' τεχνικά θέματα δεν υπήρχε ούτε στα '80s.?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα συνθια ίσα που σκαμπάζω δύο πράγματα, οποτε για διαφωτίστε με λίγο. Καταρχάς στην ευρύτερη έννοια της πολυφωνίας θα διαφωνήσω - σίγουρα υπάρχει και ολίγον και πολύ έγκυος. 
 

Αν το πάμε με την αυστηρή έννοια της, δηλαδή 2 ή παραπάνω νότες ταυτόχρονα, πολυφωνικό πχ είναι και το σαξόφωνο γιατι μπορεί να παίξει split tones. Το θέμα είναι ότι αυτός ο αυστηρός διαχωρισμός δεν είναι και ιδιαίτερα χρήσιμος, γιατί παίζει τεράστιο ρόλο όχι μόνο το πόσες φωνές μπορούν να υπάρξουν, αν είναι 2, 4, 8 ή 88 αλλά και το πόσο μπορούν, βάση του οργάνου και της τεχνοτροπίας του να υποστηρίξουν ανεξάρτητες φωνές σε ένα μουσικό πλαίσιο.

Δηλαδή πολυφωνικό είναι και το βιολί και η κλασσική η κιθάρα, αλλα η πολυφωνία του ενός ειναι αρκετά περιορισμένη σε σχέση με του άλλου. Και δεν εννοώ μόνο τη διαφορά μεταξύ 4ων φωνών στο μεν και 6 στο δε, αλλά στο κατα πόσο μπορεί το όργανο, με την τεχνοτροπία του να υπηρετήσει όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητα αυτές τις φωνές. 

Σε αυτά τα σύνθια δηλαδή τώρα, πείτε έχουμε ένα paraphonic synthesizer με 4 φωνές, είναι πολυφωνικό μέν, αλλά αν κατάλαβα καλά ΔΕΝ μπορεί να παίξει το παρακάτω ώς γραμμένο στο πρώτο μέτρο, πρέπει να παιχτεί όπως το 2ο? 





 

test.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, odis13 είπε

Για τα συνθια ίσα που σκαμπάζω δύο πράγματα, οποτε για διαφωτίστε με λίγο. Καταρχάς στην ευρύτερη έννοια της πολυφωνίας θα διαφωνήσω - σίγουρα υπάρχει και ολίγον και πολύ έγκυος. 

Όχι, δεν υπάρχει. Πολυφωνικό όργανο είναι το όργανο που μπορεί να παίξει ταυτόχρονα πάνω από δύο νότες, τόσο απλά. Όλα τα υπόλοιπα που συζητάμε δεν έχουν σχέση με την πολυφωνία. 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, odis13 είπε

Σε αυτά τα σύνθια δηλαδή τώρα, πείτε έχουμε ένα paraphonic synthesizer με 4 φωνές, είναι πολυφωνικό μέν, αλλά αν κατάλαβα καλά ΔΕΝ μπορεί να παίξει το παρακάτω ώς γραμμένο στο πρώτο μέτρο, πρέπει να παιχτεί όπως το 2ο? 


Βασικά είναι αναλόγως του "mode" που υποστηρίζει. Παράδειγμα τα παραφωνικά της Behringer έχουν 2 modes:

- Ενα οπου αν πατηθει ένα πληκτρο και "trigαρει" τα envelopes τα envelopes δεν ξεκινουν ξανά από την αρχή εκτός και αν ο εκτελεστής έχει αφήσει όλα τα πλήκτρα.

- Δευτερο που τα envelopes trigάρονται ξανα από την αρχή όταν πατηθεί ένα πλήκρο άσχετα με το αν εχουν ελευθερωθεί τα υπόλοιπα.

Νομίζω καταλαβαίνουμε και στις δυο περιπτώσεις δεν έχουμε το αποτέλεσμα που θα περιμέναμε. Στη πρώτη περίπτωση οι εντάσεις των φωνών ακολουούν όλα τη πρώτη που παίχτηκε και στη δεύτερη της τελευταίας.

Σημαντική λεπτομέρεια, αν πάρουμε υπόψιν τη πρώτη περίπτωση καταλαβαίνουμε ότι άν έχουμε ένα συντομο decay/release και μηδενικό sustain η πολυφωνία πάει περίπατο καθότι καμία νότα πλιν της πρώτης θα ακουστεί εκτός και αν παιχτούν όλες ταυτόχρονα.

Στη δευτερη όποια νότα παιχτεί μετά τη πρώτη θα ενδυναμώσει όλες τις προηγούμενες. Εκεί έχουμε πολυφωνία αλλά θα ακούγεται σα να ξεκινάμε με μια νότα και προσθέτουμε άλλες από πάνω ξαναπατώντας τις προηγούμενες.

Οπότε, στο τέλος της ημέρας, πέρα από το ότι θα ακούσουμε τις νότες με διαφορετικές εντάσεις απ ότι θα περίμενες κανείς, υπάρχει και περίπτωση να μην ακούσουμε όσες νότες πατίσαμε. Λέω εντάσεις επειδη είναι πιο κατανοητό αλλά ισχίει το ίδιο και για το συχνοτικό περιεχόμενο αφού έχουμε μόνο ένα φίλτρο. Λίγο μπέρδεμα δηλαδή.

Ναι είναι πολυφωνικά όργανα αλλά με προυποθέσεις θα έλεγα. 

Επεξεργασμένο από Ioan Eko
  • Like 1
  • Ευχαριστώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Και χροιάς (δεν ακούγονται το ίδιο 8 osc. περασμένοι ο καθένας απ'το δικό του φίλτρο και 8 osc. περασμένοι από ένα κοινό φίλτρο)


Δίκιο, πολύ σωστή διόρθωση, ειδικά αν πάρουμε υπόψιν ότι δεν υπάρχει το σχετικό διακρότημα στο release. 

Επεξεργασμένο από Ioan Eko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Ioan Eko είπε

Αν δε βγει κάτι καλύτερο σε poly σε αυτό το price range (που αμφιβάλω) το 'χω σταμπάρει για του χρόνου. Φέτος το τερμάτισα με τις αγοροπωλησίες, έβαλα φρένο ? 

Κάτσε και θα δούμε το "Behringer Muse" με 400 ευρώ σε λίγο, έτσι που το πάνε! 

?

τελευταίο απόκτημα για μένα ήταν για την ώρα ?....το Hydrasynth αλλά το pro 800 το γλυκό κοιτάω 

Επεξεργασμένο από foxxx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 ώρες πριν, foxxx είπε

το Hydrasynth αλλά το pro 800 το γλυκό κοιτάω

Δυνατό hardware το Hydra! Άσε ίδιο μικρόβιο και εγω. Όσα και να αποκτήσω πάντα θα υπάρχει κάποιο που θα γλυκοκοιτάω. Και αυτή η Behringer δε βοηθάει τη κατάσταση καθόλου με αυτές τις τιμές. Στη Moog είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, δε δικαιολογείς το κόστος οπότε φάτε μάτια ψάρια. Βάζεις και μια αφίσα του moog-55 στο τοίχο και είσαι μια χαρά. Με τη Behringer τωρα, όλο κάτι 500άρικα φέυγουν κάθε τρεις και λίγο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα κάτι νέο βγαίνει και όλο θα υπάρχει αναβάθμιση αλλά καλό είναι αυτή να γίνεται πάνω στις ανάγκες μας.

Όλοι έχουμε περάσει από αυτό, κάποτε είχα καταλήξει να έχω μαζί με το stage piano της Kurzweil 7 synth ?

Ε ανάθεμα αν τα δούλευα όλα και όχι μόνο αυτό κατάλαβα ότι έχανα χρόνο και χρήμα.

 

Βέβαια μετά από ένα σοβαρό τροχαίο μου και δυο χρόνια απραξίας έδωσα αρκετά από αυτά για να αναβαθμισω το studio και επένδυσα σε σχολεία με αυτά τα λεφτά, είχα μείνει με ένα παλιό Yamaha CS6X και δυο drum machine υβριδικά.

 

Επένδυσα μετά τα σχολεία πάνω στο DAW μου και κοίταξα καθαρά το θέμα παραγωγή πήρα τράπεζα KOMPLETE και τα VST που χρειάζομαι καθώς και τους midi controller μου.

Πίστεψε με δεν χρειάζεσαι πολλά πράγματα παρά μόνο τα ουσιώδη που σου βγάζουν δουλειά 

Αναπληρώνω μόνο στα hardware που μου χρειάζονται στην μουσική μου παραγωγή και τίποτα πάρα πάνω.

Τα σχολεία μου άνοιξαν τα μάτια και δουλεύω μόνο με ότι χρειάζομαι.

 

Για να κλείσω θα σου πω κάτι που μου είπε σε ένα meting της σχολής μου με τον δάσκαλο μου Γιώργο  Cayetano εισηγητή και καλεσμένο του που είχα την χαρά να συνομιλήσω μαζί του τον πολύ γνωστό και επιτυχημένο Ελληνα μουσικό, DJ και μουσικό παραγωγό στην electronic dance σκηνή  Πέτρο Echonomist.

 

Μας έδειξε το studio του και τον Hardware εξοπλισμό του και μας είπε ότι όλα τα λειτουργεί στις δουλειές του 

Σε περίπτωση όμως που κάποιο Hardware δεν το δούλευε σε διάστημα 6 μηνών στις δουλειές του το έδιωχνε από το studio του γιατί διαφορετικά θα γινόταν συλλέκτης μια παγίδα που δυστυχώς είπε λίγο πολύ έχουμε πέσει όλοι και είχε απόλυτο δίκιο.

 

Μόνο αυτά που σου λείπουν τίποτα παρά πάνω μην σκοτώνεις χρόνο και χρήμα ?

Αν θες Moog δες το VST της Moog Mariana είναι πολύ καλό.

Επεξεργασμένο από foxxx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, foxxx είπε

Μόνο αυτά που σου λείπουν τίποτα παρά πάνω μην σκοτώνεις χρόνο και χρήμα ?

Για να φτάσεις στο σημείο να ξέρεις πλέον τι θες και πόσα θες, πρέπει να ικανοποιήσεις κάποια απωθημένα, και αυτό γίνεται μόνο με το χέρι στην τσέπη στην περίπτωση του hardware. Θέλει χρόνο και χρήμα για να κατασταλάξεις στο τι δουλεύει για σένα.

Πέρα από τα απωθημένα που είχαμε/έχουμε όλοι μας, η απόκτηση πολλών synths ήταν κάποτε πραγματική ανάγκη για να πετύχουμε κάποιους στόχους, ανάγκη που δημιουργούσαν τα ίδια τα synths με τις λιγοστές τεχνικές δυνατότητες που διέθεταν. Όσο προχωρούσε η τεχνολογία, τόσο μειωνόταν η ανάγκη για απόκτηση περισσότερου hardware. Μιλάω για την digital τεχνολογία γιατί στον αναλογικό τομέα δεν υπάρχει εξέλιξη εδώ και πάρα πολλά χρόνια. 

Το έχουμε ξαναγράψει και ισχύει, ένα σύγχρονο workstation τύπου Fantom/Nautilus/Montage είναι εκατοντάδες φορές πιο ισχυρό και φτηνό από το παρακάτω κορυφαίο (για τα τέλη των '80s) πανάκριβο setup.

image.png.ef80e4663912c74d9799484c80d7eda4.png

 

image.png.cfcc8900a68264aff71b059420eab5e0.png

 

Απ'τη άλλη βέβαια η αναζήτηση νέων & διαφορετικών ήχων θα υπάρχει πάντα, μια ανάγκη που είναι ανεξάρτητη από τις όποιες τεχνικές κ' πρακτικές ανάγκες μας, οπότε η απόκτηση περισσότερου gear δεν θα σταματήσει ποτέ. Aν ο άλλος έχει κόλλημα με τον, πχ, Moog/Oberheim ήχο, ό,τι και να του πούμε αυτός θα πάει και θα σκάσει τα ωραία του χιλιάρικα για να τον αποκτήσει, αγνοώντας εντελώς οποιαδήποτε εναλλακτική λύση.

Ώσπου να ανακαλύψει κι αυτός μετά από λίγο καιρό τι μπορεί να κάνει με αυτά τα synths, και κυρίως, τι δεν μπορεί να κάνει,? και να τα βάλει στο ράφι ή να τα πουλήσει.

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα άλλο το τότε άλλο το τώρα ευτυχώς η τεχνολογία προχώρησε άρα από εκεί και πέρα ο καθένας θα πράξει αναλόγως.

 

Εμένα αυτές είναι οι απόψεις μου και αυτές ήρθαν με τον καιρό και την δίκη μου εμπειρία πιστεύω ήμουν πολύ αναλυτικός προς αυτό.


Απο εκεί και πέρα όλα είναι επιλογές αν θες να προχωρήσεις και να συμβαδίσεις με την τεχνολογία και να γίνεις παραγωγικός και να κανείς πραγματικότητα όνειρα και στόχους η να μείνεις ένας στάσιμος συλλέκτης synth ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου