Προς το περιεχόμενο

Ολυμπιακοί Αγώνες - Παρίσι 2024 - Τελετή Έναρξης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, marathon είπε

Ίσως σε αυτό το πάτο ζούμε και δεν μας άρεσε που κάποιος μας το λέει κατάμουτρα.

 

Είμαι βέβαιος πως όχι. Ο καθένας επιλέγει τον κόσμο στον οποίο ζει.

Αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτό.

Αναφέρομαι στην κουτή (κατά τη γνώμη μου) ιδέα ότι κάποιος θα καταθέσει κοινωνικοπολιτικές απόψεις κάνοντας ¨τέχνη" στα πλαίσιο μίας τελετής έναρξης.

Άμα θέλεις φίλε να κάνεις τέχνη, κάνε - βέβαια άμε να βρεις τα εκ/ρια που απαιτούνται για κάτι σαν αυτό που παρουσιάστηκε και μετά άμα βρεις έστω πέντε ανθρώπους να κάτσουν να το δούνε.

Φαντάσου να πήγαινες να δεις μία ταινία, και ο υπεύθυνος για τους τίτλους να είχε ποιήματά του να περνάνε δίπλα από τους συντελεστές της ταινίας. Περί αυτού πρόκειται.

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιέργως, οι Γάλλοι έχουν αστοχίες και σε άλλα θέματα. Τα pictograms των αγώνων είναι τα χειρότερα που έχω δεί ΕΒΕΡ!!!!!image.thumb.jpeg.2e2397da07e17bcb6645c27cf13bcc19.jpeg

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, trolley είπε

Ο καθένας επιλέγει τον κόσμο στον οποίο ζει.

Δεν είναι τόσο απλό...ζεις στη χώρα που έχει Πολάκη και Αυγενάκη. Άνετα θα έκαναν κόμμα. Ο ένας θα έβριζε και ο άλλος θα έδερνε...Προφανώς (και είμαι σίγουρος) δεν θα τους έβαζες στο σπίτι σου...αλλά είναι δίπλα σου.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, marathon είπε

Άλλο ένα κείμενο, (δεν θυμάμαι ποιος το έγραψε) με ενδιαφέρουσα άποψη.

"Ας πω λοιπόν και εγώ την άποψη μου για το χθεσινοβραδινό σόου. Αφού ο καθένας έχει μια άποψη σύμφωνα με τη γνωστή ρήση του Γκράουτσο Μαρξ και οφείλει να την γράφει εξάπαντος στο facebook όπως διατάσσει ο Zuckerberg.
Χτες, λοιπόν, περάσαμε πολύ ωραία, είχε και πολλή δροσιά εδώ στο Αμόνι ενώ η Αίγινα απέναντι στολίστηκε με φώτα από νωρίς. Ιδιαίτερα ενθουσιάστηκε η μικρή μου κόρη, η οποία και μου εξηγούσε αρκετά από όσα δεν καταλάβαινα. Παράδειγμα τη γαλλική μέταλ μπάντα Gojira που της άρεσε πολύ! Δείγμα του ότι οι Γάλλοι προσπάθησαν να στήσουν μία πληθωρική, συμπεριληπτική, άλλοτε αναρχική και άλλοτε συγκινητική, πάντα όμως έμπνευσμένη γιορτή στην οποία χωρούν όλοι, νέοι και γέροι, ενώ πρωταγωνιστεί σταθερά η πόλη - σύμβολο του νεότερου, δυτικού πολιτισμού. Και βέβαια ο Σηκουάνας, La Seine, το πολυτραγουδισμένο ποτάμι της, ζωντανή απόδειξη του χρόνου που κυλάει σαν νερό δημιουργώντας τη μεγάλη ιστορία αλλά και τις μικρές, ιδιωτικές. Με χαρά ξαναείδα τα διάσημα κτίρια της, με τις λήψεις από ψηλά, το δημαρχείο - Hôtel de Ville, τα μπουλβάρ του ισοπεδωτή βαρώνου Hausmann - ευχαριστώ Ματίνα Καλτάκη ! - την Pigalle, τη Montmartre, το Trocadéro, το Λούβρο, την place des Vosges, την αριστερή όχθη, το νησί της Notre Dame και βέβαια την τεράστια πλατεία του πύργου του Eiffel. Αν μου έλειψε κάτι, ήταν μια πληρέστερη εκφώνηση.
Δυστυχώς ο παρουσιαστής ήταν πολύ ελλιπής ως προς το ιστορικό αλλά και το καλλιτεχνικό κομμάτι - έχασε ακόμα και την lady Gaga. Για να μη μιλήσω για τους πίνακες του Clouet που αναδύονταν μέσα από τα νερά ή το παιχνίδι με την Joconde, την αναφορά στον Delacroix και την Ελευθερία που οδηγεί τον λαό το 1830, το κομμένο κεφάλι της Μαρίας Αντουανέτας στα παράθυρα του πιο γοτθικού κτιρίου της πόλης, της Concierge, της παλιάς φυλακής, την Opéra Garnier, τις φιγούρες της belle époque, του cancan, του vaudeville, του boulevard, του Moulin Rouge ή τις αναφορές στον Ροκαμβόλ και τα κλασικά κείμενα της γαλλικής λογοτεχνίας που αναφέρονται στον έρωτα: Le diable au corps, En saison en Enfer, Bel-Ami...
Ένα ολόκληρο μάθημα τέχνης και αισθητικής αποδοσμένο με τόσο σημερινό και με τόσο φαντασμαγορικό τρόπο. Κι από την άλλη η νεοελληνική μας μιζέρια αλλά και άγνοια. Δερωτώμαι, αν χρειάζονται δύο παρουσιαστές για τη Eurovision και δύο δημοσιογράφοι για τον σχολιασμό των ποδοσφαιρικών αγώνων, γιατί να μην έστελνε η ακριβοπληρωμένη ΕΡΤ - ανάμεσα στους δεκάδες άλλους - και έναν ή μία ιστορικό τέχνης και του πολιτισμού, έναν νέο άνθρωπο από τους τόσους που σπούδασαν και σπουδάζουν στο Παρίσι, ώστε να μη χαθεί η χθεσινή ευκαιρία για εκείνη την ευχαρίστηση που θα συνδυαζόταν με γνώση;
Φαντάζομαι πίσω από το μικρόφωνο χτες τον Γιάννη Διακογιάννη και μελαγχολώ. Επειδή σήμερα λείπουν δραματικά οι άνθρωποι με την ευρύτερη γνώση και την καλλιέργεια.
Συμπέρασμα: Η μονοδιάστατη και ελλιπής μας παιδεία παράγει όλο και περισσότερους μονοδιάστατους "ειδικούς", πλην μονομερώς πληροφορημένους. Δηλαδή, μάλλον εξειδικευμένους αναλφάβητους.
ΥΓ. Και ολίγα περί κιτς και την σύγκριση με τους Ολυμπιακούς μας του 2004. Όλο και περισσότεροι συμπατριώτες μου μοιάζει να έχουν άποψη για το kitch. Τους θαυμάζω! Μάλλον είναι όλοι αυτοί που παρακολουθούν κάθε Κυριακή τον Κοκλώνη και τους λοιπούς φασουλήδες. Προσωπικά έχω να πω ότι δεν υπάρχει μαζικό θέαμα, από τους ρωμαϊκούς θριάμβους της αρχαιότητας ως την αναπαράσταση της επίθεσης στα Χειμερινά Ανάκτορα πιο πρόσφατα του Tairov, που να μην έχει το στοιχείο του κιτς. Της υπερβολής και του μελοδραματισμού. Αρκεί αυτό το κιτς να περιλαμβάνει και την αισθητική του αυτοσαρκασμού, πράγμα που χτες συνέβη με τον καλύτερο τρόπο. Όπως συνέβη και στην Αθήνα του 2004 όταν βγήκε το φορτηγό με τα καρπούζια. Σκεφτείτε τί κατάλαβαν οι ξένοι! Αν δε λάβει κανείς υπ' όψη τη συγκλονιστική, την τόσο ευφάνταστη χρήση της τεχνολογίας, του μιξάζ των διαφορετικών εικόνων και θεμάτων, τότε το αποτέλεσμα ξεπερνάει τα όσα ξέραμε ως σήμερα.
Τέλος, το υπαρξιακό ερώτημα, εμείς ή οι Γάλλοι είμαστε οι καλύτεροι; Υπαρξιακό ερώτημα που ταιριάζει απόλυτα στον πτωχοαλαζόνα επαρχιωτισμό μας. Λοιπόν, στην Αθήνα πρωταγωνίστησε το ταλέντο και η ευαισθησία ενός ανθρώπου, του Δημήτρη Παπαϊωάννου αλλά και η εθνική μας ιστορία που συμβαίνει να έχει παγκόσμιες αναφορές. Η δουλειά του έκτοτε υπήρξε ΤΟ σημείο αναφοράς. Χτες, στο Παρίσι, διαπίστωσα ένα μεγαλύτερο πλουραλισμό, παρά πάλι την ύπαρξη του ενός καλλιτεχνικού διευθυντή. Είδα πολλές και διαφορετικές απόψεις που όμως στο τέλος συνέκλιναν δημιουργικά και αυτό ήταν το μεγάλο κέρδος της χθεσινής γιορτής. Ασφαλώς η τελετή ράμφισε με κομψό τρόπο στοιχεία και από την Αθήνα και από το Πεκίνο αλλά και από τις μεγάλες, πρωτοχρονιάτικες συναυλίες της Βιέννης στις οποίες πρωταγωνιστούν η πόλη των Αψβούργων, η μουσική, ο χορός και οι λοιπές τέχνες. Για να αναφέρω μόνο μερικά παραδείγματα. Εν κατακλείδι: Ευχαριστούμε Παρίσι! Vive la France!
Σημ. Σκέφτομαι πώς το γερμανικό πνεύμα είναι σταθερά μιλιταριστικό: Από τον Λούθηρο ως τον Marx πάντα πρέπει απέναντι να υπάρχει ένας αντίπαλος για να εξοντωθεί. Το αγγλικό πάλι είναι μπλαζέ, απομονωτικό, εμείς εδώ και αντίκρυ μας όλοι οι υπόλοιποι. Ενώ το γαλλικό συνδυάζει το αριστοκρατικό στυλ της αυτοκρατορίας με το στοιχείο της συναδέλφωσης που έφερε η Επανάσταση: Tolérance, coexistence και fraternité."
 
Να σημειώσω επίσης, ότι δεν μου άρεσε η τελετή γιατί πήρε ένα ρίσκο που (κατά την άποψη μου) δεν πέτυχε. Έβγαλε το focus μέσα από ένα χώρο (γήπεδο) που μπορείς να επικεντώσεις τα δρώμενα και το μοίρασε σε μια πόλη, χάνοντας τον ειρμό. Και ξέχασε τους μεγάλους πρωταγωνιστές, τους αθλητές, στερώντας τους από το χειροκρότημα.

Πολυγραφότατος. 

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, trolley είπε

Σε τι χρησιμεύουν αυτά; Δεν γνωρίζω.

Είναι τα σύμβολα κάθε αθλήματος. Tα αντίστοιχα δικά μας

image.png

  • Ευχαριστώ 1

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν στοχεύουμε σε ένα αποστειρωμένο κόσμο - αυτό είναι αδύνατον.

Στοχεύουμε σε ένα αποστειρωμένο από Πολάκη / Αυγενάκη / "Κυρίας με Μούσια" state of mind.

Απλό, ίσως όχι.

Εφικτό όμως.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν άνθρωποι που κατάγονται από τους χιμπατζήδες (κατά δήλωσή τους)και άνθρωποι που κατάγονται από τον Θεό(κατα δήλωση Του)Τους χιμπατζήδες τους είδαμε στην τελετή. 

Επεξεργασμένο από Κβαντική Διεμπλοκή
  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, trolley είπε

Δεν στοχεύουμε σε ένα αποστειρωμένο κόσμο - αυτό είναι αδύνατον.

Στοχεύουμε σε ένα αποστειρωμένο από Πολάκη / Αυγενάκη / "Κυρίας με Μούσια" state of mind.

Απλό, ίσως όχι.

Εφικτό όμως.

 

 

Εγω όλη μέρα στην παραλία δεν μπορώ να ησυχάσω από τη στεναχώρια που μου έπληξαν βάναυσα το θρησκευτικό μου συναίσθημα με αυτό που έδειξαν. Όλη μέρα έκλαιγα εχθές που το είδα και ξυπνούσα τη νύχτα από φριχτους εφιάλτες με λιοντάρια στην αρένα. 😢. Και κάποια από αυτά που λέει ο Πόλακης για την υγεία τα λέω κι εγώ χωρίς να προσβάλλω προσωπικοτητες και με σχόλια διάκρισης φύλων και ρατσιστικά κλπ. Εγώ μόνο τα συμφέροντα θέλω να χτυπήσω προς όφελος του λαού και να διεκδικήσω το δίκαιο για όλους. Και δεν θα σταματήσω να ούρλιαζω. Αααααααααα!!!! 

  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου