Προς το περιεχόμενο

Behringer - πρόσθετο μοντέλο αποστολής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Χθές ανάρτησε η Behringer το παρακάτω:

 

We're exploring an additional direct-to-customer shipping model, where products would be sent straight from our factory to you. This would help ensure faster delivery and access to all our products, especially those not carried by our retailers.

We do cherish our super partner relationships and would consider this as an additional channel to ensure we can reach customers in areas currently under-served.

We'd love to hear your thoughts! Would you appreciate this direct shipping option? Let us know!

Πηγή: εδώ

 

Είναι περιττός ο ενθουσιασμός των σχολιαστών!

 

Επίσης μία ανάρτηση της ιστοσελίδας musictech εδώ εξηγεί και κάνει λόγο για ένα "πρόσθετο κανάλι" προκειμένου να εξυπηρετηθούν πελάτες σε περιοχές που υποεξυπηρετούνται. Βασικά χρησιμοποιεί το... να προσεγγίσουμε πελάτες, αλλά διάβασα λιγάκι πιό πίσω από τις λέξεις.

Και συνεχίζει μέσα στις προτάσεις με λέξεις όπως, κουραστήκατε - μεγάλοι χρόνοι αναμονής - καθυστερήσεις - απογοήτευση από τους συνεργάτες που δεν διαθέτουν κλπ κλπ κλπ

Και μετά λέει πως, η κίνηση αυτή θα βοηθήσει στην ταχύτερη παράδοση σε αυτά που δεν φέρνουν οι συνεργάτες κλπ κλπ

Και πιό μετά λέει πως λατρεύουν τις σχέσεις των σούπερ συνεργατών (όπως τους ονομάζει) και πως θα το θεωρήσουν αυτό ως ένα επιπρόσθετο κανάλι για να κλπ κλπ που  όμως επί του παρόντος υποεξυπηρετούνται.

Μέχρι εδώ ακούγεται σαν... μια στο καρφί και μια στο πέταλο... ή κάπως έτσι.

Παρακάτω μπαίνει στην κυρίως ιδέα λέγοντας πως το "προτεινόμενο" μοντέλο αποστολής θα αντιπροσώπευε σημαντική αλλαγή στη στρατηγική διανομής. Και αφού αναφέρει πως η βάση των κατασκευαστών, όπως και η Behringer, είναι το δίκτυο λιανοπωλητών και διανομέων, στην επόμενη παράγραφο αναφέρει για παράκαμψη από μεσάζοντες με την δικαιολογία την άμεση αποστολή από τις εγκαταστάσεις παραγωγής προς τον τελικό καταναλωτή, μειώνοντας έτσι τους χρόνους παράδοσης αλλά και του κόστους που σχετίζεται με τα "κανάλια διανομής". Το τελευταίο ήταν πιό συγκεκριμένο.

 

Τέλος πάντων. Ας επικεντρωθούμε όμως σε αυτό που κυρίως μας ενδιαφέρει και για να το πούμε πιό λαϊκά.

Η περίπτωση άμεσης αποστολής από το εργοστάσιο, το θέμα της άμεσης διαθεσιμότητας και ειδικότερα το θέμα του χαμηλότερου κόστους προς τον καταναλωτή, σίγουρα είναι ένα σημαντικό θέμα για να μην πω το σημαντικότερο.

Βέβαια, θα πρέπει πρωτίστως να εξασφαλιστούν εξίσου σημαντικά θέματα όπως η υποστήριξη - οι επιστροφές - οι εγγυήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου