Προς το περιεχόμενο

Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. - Πραγματικότητα


j.g.!!!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, j.g.!!! said:

Δεν αγοράστηκε κανένας κομπρέσορας !!!
Έναν (1) κομπρέσορα κατέβασα ο οποίος ήταν σε φάση free download !
Μετά σίγουρα χρησιμοποίησα το parallel aggressor (2) , 
ένα vst  , το οποίο πρόλαβα και κατέβασα δωρεάν .
Τώρα από ότι φαίνεται , στο επίσημο site όπου βρίσκεται το parallel aggressor , έχει χρηματικό κόστος !
Μετά , αν είναι να μιλήσουμε για το premaster των κομματιών ,
χρησιμοποιήθηκε σίγουρα ένας κομπρέσορας (3) του εκάστοτε daw που έγιναν οι ηχογραφήσεις , 
multiband dynamics (4)  , equalizer και limiter(5) , στο master track κανάλι !
ΌΜΩΣ !!!
Αφού έγινε το export των κομματιών σε wav ... μετά έκανα και remaster (6) , πάλι σε wav ...

 

mea culpa

χρησιμοποιήσατε ήθελα να πω.

 

Αν δεις τα τελικά faders δεν κινούνται παρά ελάχιστα μόνο σε κάτι ταμπούρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, sultan of string είπε

mea culpa

χρησιμοποιήσατε ήθελα να πω.

 

Αν δεις τα τελικά faders δεν κινούνται παρά ελάχιστα μόνο σε κάτι ταμπούρα

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ...

Όντως μείωσα κατά πολύ το threshold στον limiter από το master track

- και στο premaster , αλλά και μετά στο remaster - 

και ουσιαστικά τα κομμάτια σε μορφή wav ,

δείχνουν συνέχεια το peak meter να διατηρείται συμπιεσμένα στα - 0.1 db 

και το vu meter να βρίσκεται περίπου κοντά στα - 10 db

(άλλες φορές βέβαια ήταν αρκετά κάτω των - 10 db και άλλες φορές ήταν αρκετά πάνω των -10 db) !

 

  • Like 2

YouTube Κανάλια 

Tzei Tzi - Drum Covers , Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. - One Person's Band , Winter'Sweat - Music Upload

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, j.g.!!! said:

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες ...

Όντως μείωσα κατά πολύ το threshold στον limiter από το master track

- και στο premaster , αλλά και μετά στο remaster - 

και ουσιαστικά τα κομμάτια σε μορφή wav ,

δείχνουν συνέχεια το peak meter να διατηρείται συμπιεσμένα στα - 0.1 db 

και το vu meter να βρίσκεται περίπου κοντά στα - 10 db

(άλλες φορές βέβαια ήταν αρκετά κάτω των - 10 db και άλλες φορές ήταν αρκετά πάνω των -10 db) !

 

όλα καλά φίλε μου

όπως λες είναι//απλά διακυμάνσεις δεν υπάρχουν

 

ευχομαι τα καλύτερα πάντως

Επεξεργασμένο από sultan of string
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, sultan of string είπε

όλα καλά φίλε μου

όπως λες είναι//απλά διακυμάνσεις δεν υπάρχουν

 

ευχομαι τα καλύτερα πάντως

Στο vu meter υπάρχουν διακυμάνσεις !

Το peak meter δεν ξεφεύγει από τα  - 0.1 db και σίγουρα δεν πικάρει !

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! 

YouTube Κανάλια 

Tzei Tzi - Drum Covers , Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. - One Person's Band , Winter'Sweat - Music Upload

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Στην αρχή νόμιζα ότι το drum machine είναι εκτός μίξης μέχρι που μπήκε η φωνή και ήταν τόσο εκτός μίξης που τίποτα άλλο δεν είχε σημασία στην πραγματικότητα.

 

Γενικά θα το χαρακτήριζα το ψηφιακό-κομπιουτερέ αντίστοιχο μιας τετρακάναλης low budget πανκ μπάντας των Ελληνικών 80s. 

 

Έχοντας ζήσει αυτές τις εποχές έχω μια συμπάθεια στο είδος παρόλα αυτά ίσως λόγω ηλικίας κουράστηκα γρήγορα και δεν άκουσα πολύ.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kpeyos είπε

Στην αρχή νόμιζα ότι το drum machine είναι εκτός μίξης μέχρι που μπήκε η φωνή και ήταν τόσο εκτός μίξης που τίποτα άλλο δεν είχε σημασία στην πραγματικότητα.

 

Γενικά θα το χαρακτήριζα το ψηφιακό-κομπιουτερέ αντίστοιχο μιας τετρακάναλης low budget πανκ μπάντας των Ελληνικών 80s. 

 

Έχοντας ζήσει αυτές τις εποχές έχω μια συμπάθεια στο είδος παρόλα αυτά ίσως λόγω ηλικίας κουράστηκα γρήγορα και δεν άκουσα πολύ.

 

 

Πρώτα απ'όλα δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα drum machine . 

Όταν λες ότι ήταν εκτός μίξης , τι εννοείς ; 

Από την άλλη μεριά , οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να ηχογραφήσουν μουσικά όργανα ,

για να τελειοποιήσουν ένα μουσικό κομμάτι , πλέον πια , χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα !

Με βάση αυτό που σου είπα , ένας υπολογιστής είναι το επίκεντρο και η πιο γρήγορη λύση , 

για να τελειοποιηθούν μουσικά κομμάτια , σε παροντική χρονική φάση ...

Αλλά αν υποθέσουμε ότι ένα μουσικό κομμάτι γράφεται τώρα με αναλογικά μέσα , 

δεν θα φιλτραριστεί - ψηφιοποιηθεί έστω και λίγο , για να ανέβει στο διαδίκτυο ; 

Οπότε , επειδή καταλήγουμε να μιλάμε για ηλεκτρικό ήχο , 

και γνωρίζοντας πως ήταν ακουστικά και ηχοχρωματικά ,

διάφορες παραγωγές της δεκαετίας του 80  , σε διάφορα πανκ ή ροκ συγκροτήματα ,

αυτό το οποίο ήθελα , ήταν ένα τελικό αποτέλεσμα , που μπορεί να προέκυψε με ψηφιακά μέσα , 

αλλά κατά βάθος θα ήταν ηλεκτρικό . 

Σίγουρα , προστέθηκαν και κάποιοι ηλεκτρονικοί ήχοι , οι οποίοι ήταν περισσότερο noisy , 

αλλά αν το τελικό αποτέλεσμα ήταν περισσότερο ηλεκτρονικό παρά ηλεκτρικό , 

τότε το όλο αυτό πρότζεκτ δεν θα ανέβαινε ποτέ στο διαδίκτυο !

Όμως , επειδή θεωρώ πως το συνολικό και τελικό αποτέλεσμα είναι ηλεκτρικό ,

ανέβηκε στο διαδίκτυο , έχοντας προσθέσει στη σύνθεση και στις ηχογραφήσεις ,

κάποιους ηλεκτρονικούς ήχους , που ήθελα σίγουρα να είναι noisy . 

Αυτό ήταν το αρχικό και κύριο σκεπτικό που είχα στο μυαλό μου για αυτό το πρότζεκτ

το τελικό αποτέλεσμα να είναι ηλεκτρικό , αλλά να έχουν προστεθεί και κάποια ηλεκτρονικά στοιχεία , 

που δεν θα διαμορφώσουν διαφορετικά το συνολικό αποτέλεσμα !  

 

Επεξεργασμένο από j.g.!!!

YouTube Κανάλια 

Tzei Tzi - Drum Covers , Τ.Ε.Λ.Ο.Σ. - One Person's Band , Winter'Sweat - Music Upload

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@j.g.!!!

 

Όταν λέω εκτός μίξης εννοώ ότι η ένταση, η χροιά και ο χώρος τοποθέτησης τους δεν είχε καμία σχέση με την υπόλοιπη μίξη. Πχ αυτό το υπέρλαμπρο hifi ταμπούρο σαν ήχος σε σχέση με τις sludge noise κιθάρες δεν κολλάει πουθενά. Και είναι και πάρα πολύ δυνατά. 

 

Όταν λέω ψηφιακό-κομπιουτερέ δεν εννοώ ότι χρησιμοποιήθηκε υπολογιστής. Εννοώ ότι κάνει μπαμ πως οι ήχοι δεν είναι φυσικοί. Ούτε τα τύμπανα, ούτε οι κιθάρες. Αλλά επειδή ακριβώς είναι τόσο προφανές, έχει κάποιο χαρακτήρα επειδή όπως και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi, απλά με τον αντίθετο τρόπο. 

 

 

Μου φάνηκε απίστευτο να ήταν αυτά τα τύμπανα-πολυβόλο φυσικά. Μπήκα στο κανάλι σου, παίζεις με ηλεκτρονικά τύμπανα. Πάνω κάτω το ίδιο είναι λοιπόν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κωνσταντίνε μήπως υπεραναλύεις μια "ερασιτεχνική" πανκ προσπάθεια όπως αυτή του φίλου μας;  προσωπικά δεν αισθάνθηκα πουθενά ότι μας την παρουσίασε ως audiophile ώστε να χρήζει αυστηρής προσέγγισης η κρίση της παραγωγής και την αντιμετώπισα αναλόγως αφού συχνοτικά τηρουμένων των αναλογιών ήταν μια χαρά και δεν μου πήρε κάτι τ' αυτιά όπως σε πολλέεεες άλλες... επίσης πανκ και δυναμικές πότε συναντήθηκαν για να μαθαίνω κι εγώ που σοβαρά τώρα όντως δεν έχω εντρυφήσει στο είδος... τελικά δεν νομίζεις ότι τον αδικείς λίγο;

 

 

ΥΓ. αλήθεια τώρα έβαλες δίπλα τα διαχρονικά απαράδεκτα ηχοληπτικά "κατσαρολοτήγανα" των "επαγγελματικών" τυμπάνων των παραγωγών των 80ς (από τα οποία βρίσκομαι στην θέση να γνωρίζω καλά ότι πολλά ακριβοπληρώθηκαν στα εγχώρια studio την ίδια εποχή που από την αρχή της μάλιστα έγραφε direct disc ο Jim Keltner π.χ. 😎) και σε "ενόχλησαν" τα ψηφιακά από το bedroom του j.g; ... τα περί "low budget πανκ μπάντας" δεν τα λαμβάνω καν υπόψη... εγώ επεκτείνομαι σε όλα τα είδη τότε...

 

3 ώρες πριν, kpeyos είπε

και οι μπάντες του 80 είναι κατά λάθος low fi

 

όχι "κατά λάθος"... ήταν απλά εξ ανικανότητας ή ημιμάθειας (διαλέγεις)... μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας...😉

 

ΥΓ2 αυτό είναι για μένα το low fi... σεβαστό και λόγω συνθηκών και σαν άποψη αλλά μακρυά από τα αυτιά μου... μάλλον παίρνουμε άλλη θέση επ αυτού...

 

 

ΥΓ3. εννοείται αλλά το αναφέρω δια τους τύπους ότι δεν αγγίζω τις προθέσεις σου που τις θεωρώ εκ προοιμίου τις καλύτερες...😘

 

  • Like 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ηλεκτρονικά στοιχεία βάζε ένα eq στο bus και κόβετα (mono) στις χαμηλές,να φεύγουν απο την μέση,προσπάθησε να είναι διαφορετικά ωστε να μην κουράζουν με την επανάληψη,βάζε πχ ένα riser,ενα stab,ενα pad με άλλα εφε το καθε ένα,να παίζουν εναλλάξ και μην τα βάζεις ακριβώς πάνω στον χρόνο.

Το ίδιο μέτρο κομματιού,με άλλα ηλεκτρονικά στοιχεία είναι ένα διαφορετικό μέτρο,το ίδια ηλεκτρονικά στοιχεία σε ένα διαφορετικό μέτρο,είναι το ίδιο μέτρο,καθώς το αυτί δέν θα εστιάσει ούτε στην κιθάρα ούτε στα ντράμς,ούτε στην φωνή,αλλά σε αυτά.

Βάλε και ένα chorus σαν fx bus,με ελαφριές ρυθμίσεις και στείλε το pad πχ 30% το stab 20% το riser 10%.

Πιστεύω να βοήθησα.

Μπράβο για την προσπάθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@npap

Δεν είναι κακοπροαίρετη η κριτική μου, απλά προσπαθώ λίγο να βοηθήσω τον @j.g.!!! στο επόμενο βήμα. Σίγουρα πρόκειται για μια home παραγωγή αλλά ίσως αν καταλάβει πέντε βασικά πράγματα, θα μπορέσει εύκολα να βελτιώσει το επίπεδο της παραγωγής του -ΑΝ είναι αυτός ο σκοπός του. Γιατί αν του αρέσει ως έχει, τότε μια χαρά.

Το πώς να μην ακούγονται τα τύμπανα χωρίς αυτό το "machine gun effect" του ίδιου sample, το γιατί ένα φοβερά hi-end sample τυμπάνων μάλλον δε δένει με lo-fi κιθάρες, το πώς οι κομπιουτερέ κιθάρες μπορούν να ακούγονται πιο φυσικές και η ρυθμιση των levels μιας μίξης, δεν είναι σήμερα μια εκπληκτική τέχνη - οι περισσότεροι ερασιτέχνες και οι home παραγωγές πλέον τα κατέχουν αυτά. 

 

Όσο για την τότε punk σκηνή, και γράφοντας ως Εξαρχειώτης της τότε φάσης:
Κατ' αρχάς όταν έγραψα "κατα λαθός" εννοούσα αυτό που έγραψες κι εσύ. Ο αρχικός σκοπός δεν ήταν να βγει lo-fi. Καθώς όμως λαμπάτο Marshall τότε δεν είχε κανείς και λεφτά για studio και κανονικές ηχογραφήσεις επίσης δεν είχε κανείς (αφού ακόμη και το τελευταίο χρέπι απαιτούσε να δουλεύεις δυο μήνες για ένα demo), συνήθως οι περισσότεροι κατέληγαν να ηχογραφούν με καναν Marshall Valvestate την πρόβα και αυτό ήταν και το demo tape. Αν ήσουν μια αναγνωρισμένη underground μπάντα τότε μπορεί να σκεφτόσουν και την ακραία ακριβή λύση να γράψεις σε 8-κάναλο, νοικιάζοντας και καναν ενισχυτή από backline που θα σου πήγαινε όλο αυτό σημερινά εύκολα 5-6 χιλιάρικα για 5-6 κομμάτια. 

Τώρα για ηχογραφήσεις τυμπάνων τί να συζητήσουμε; Καινούργια δέρματα + κούρδισμα + στήσιμο + αξιοπρεπής χώρος + καλό ντραμσετ με πιατίνια της προκοπής + καλό σετ μικρόφωνα; Αυτά στην Αθήνα του '80 μόνο Νταλάρας - Αλεξίου παίζει να τα είχαν :)

Παρόλα αυτά οι μίξεις τους δεν ήταν εντελώς ότι να 'ναι. Υπήρχε κάποιες φορές αυτή η σκυλάδικη αισθητική που μόνο με punk δεν είχε σχέση και ήθελε τον τραγουδιστή να ακούγεται πολύ πιο πανω απ την υπόλοιπη μπάντα αλλά μέχρι εκεί. 

Εν κατακλείδι, αυτό που έγραψα για το ψηφιακό-κουμπιουτερέ αντίστοιχο μια τότε παραγωγής, δεν το θεώρησα προσβλητικό για κάποιον που του αρέσουν αυτές οι παραγωγές. Τώρα αν ο δημιουργός παρεξηγήθηκε γιατί θεωρούσε πως είναι μια αντικειμενικά καλή μίξη και πως τύμπανα και κιθάρες ακούγονται φυσικά, αυτή δεν ήταν σε καμία περίπτωση η πρόθεσή μου. Αν θέλει όντως να ακούγονται πιο φυσικά, νομίζω ότι μπορούμε να του δώσουμε κάποια hints. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου