trolley Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου Σημαντικό βίντεο, πολύπλοκο σε μερικά σημεία, αλλά και η ζωή έχει γίνει πολύπλοκη. 5 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου Μήπως μυρίζει νοθεία; ... απάτη; Παρακάτω κάποια "σχετική" ανακοίνωση της Roland και της UMG (Universal Music Group) μόλις χθες. https://www.roland.com/us/company/press_releases/2024/Music-Industry-Unites-to-Protect-the-Rights-of-Mus/ https://www.universalmusic.com/music-industry-unites-to-protect-the-rights-of-musicians-amid-the-growth-of-generative-ai-technology/ https://aiformusic.info/ Founding Supporters: Roland & Universal Music Group Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 26 Ιουνίου Επίσης σχετικό. https://musictech.com/features/interviews/splice-ceo-kakul-srivastava-create-ai/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου Και άλλες αντιδράσεις... εδώ https://musictech.com/news/industry/record-labels-sue-ai-suno-copyright-infringement-sony-warner-umg/ και εδώ https://musictech.com/news/music/deadmau5-threatens-to-pull-music-from-spotify/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 27 Ιουνίου Σωστός... Sharing a screenshot of a headline on Instagram which reads: “Spotify CEO claims “the cost of creating content” is “close to zero”, deadmau5 responds in the caption: “Incorrect. The cost of creating content was 25+ years of my life and much of those proceeds going to your company you complete fucking idiot.” 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Μάλλον,,, κάποιοι είχαν "επαναπαυθεί"; και μάλλον,,, δεν μπόρεσαν να προβλέψουν το μέλλον με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις; Τώρα που... επίσης μάλλον... η τεχνολογία τους ξεπέρασε, απλά δεν μπορούν να το μαζέψουν όλο αυτό το πράγμα και... ψάχνουν... γενικά - γενικώς - ψάχνουν... Η τεχνολογία τους προσπέρασε γρήγορα και απότομα, ένα πράγμα σα σταματημένους θα έλεγα ή κάπως έτσι τέλος πάντων, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ικανούς - γνώστες και άτομα μέσα στα πράγματα, να πω τεχνολόγους; ίσως... για να βάλουν τα πράγματα σε μιά σειρά αλλά και σε τάξη για την επόμενη μέρα που... τεχνολογικά τουλάχιστον μόλις τους προσπέρασε. Μάλλον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Moderator Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Το θέμα είναι ότι πλέον όπως έχει γίνει η δουλειά, από αυτό που ονομάζαμε τότε "δισκογραφία" δεν θα δεις φράγκο. Παράλληλα, είναι τέτοιος ο όγκος της μουσικής που ανεβαίνει στις πλατφόρμες, που σχεδόν τα πάντα όλα χάνονται σε αυτόν τον ορυμαγδό. Όπως πολύ ωραία το έθιξε ο Γκίνος, οι πλατφόρμες δεν μιλάνε καν για μουσική αλλά για περιεχόμενο. Οπότε πλέον δεν μιλάμε καν για μουσικούς, αλλά για "περιεχομενατζίδες" Στα καλά νέα της ημέρας: Ευτυχώς που ως γερούνδιοι θα μείνουμε μακριά από αυτό το παιχνίδι και θα συνεχίζουμε να παίζουμε μουσική όποτε μπορούμε. Καλή τύχη στους νέους. 1 all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Αν και το συγκεκριμένο βίντεο θέτει πολλά και μερικές φορες δύσκολα bullets που κάθε ένα ειναι και θέμα σοβαρης συζήτησης, ειναι θλιβερό πως οι νεότεροι απορρίπτουν σιγα σιγα οτιδήποτε (και η μουσική μέσα σε αυτο) είναι προιόν μιας κοπιαστικής διαδικασίας. Δηλαδή ολο και λιγοτεροι ειναι διαθεσιμοι να μπουν σε μια διαδικασία μάθησης ή παραγωγής, η οποια απαιτεί μακρά σε χρόνο και κοστοβόρο σε κόπο και χρήμα. Η πρόοδος δειχνει οτι οι τέχνες οριακά κινδυνεύουν απο αυτή την προοπτική. Μια κυνική απάντηση στο παραπάνω θα ήταν βέβαια ότι απο τη στιγμή που οι περισσότεροι δε θα λάβουν οικονομικο αντικρισμα στον κοπο τους, δεν εισέρχονται καν στη διαδικασια. Την ίδια στιγμή μου έρχεται πάντα στο μυαλο κάτι που είχε πει σε μια συνέντευξη ο Sonny Rollins όταν τον ρώτησαν για την αμοιβή του John Coltrane στο Kind of Blue. Η στιχομυθία πήγαινε περιπου έτσι: -Αληθεύει οτι ο John Coltrane πληρώθηκε... (κατι του στυλ 150$) για το Kind of Blue? -Δε γνωριζω τι πληρώθηκε ακριβώς, αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση γιατί περιπου τόσο ήταν οι αμοιβές τότε. -Μα είναι ο σημαντικότερος δίσκος στην ιστορία της τζαζ. -Ναι αλλά τότε δεν το ξέραμε, και επίσης τότε οταν έμπαινες στο στούντιο σου δίνανε αυτο το ποσό και μετά σου λέγανε ότι θα βγάλεις και απο τα δικαιώματα που δεν τα έβλεπες ποτέ. Επειδή το ξέραμε ότι δε θα βγάλουμε ποτέ λεφτά απο αυτό κοιτούσαμε να πάμε τη μουσική στα άκρα. Η διαφορά στο mindset των γενεών είναι χαώδης. Επεξεργασμένο 28 Ιουνίου από Shelter 5 1 Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sultan of string Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου το όλο βίντεο (δικαίως διότι δεν φταίει το βίντεο ή ο δημιουργός) αφήνει μια πικρή γεύση στον νέο μουσικό να παραδοθεί χωρίς αντίδραση στο σύστημα που θα σπεύσει να του φάει ακόμα και αυτή την ελάχιστη συνδρομή σε ένα cdbaby που μάλλον ποτέ δεν θα την πάρει πισω απο το στρημινγκ είναι τόσο πολύπλοκο το σύστημα που σου λέει ο ταλαίπωρος τι κάθομαι και ασχολούμαι όταν ο άλλος φτιάχνει playlist και τις παίζει ο κόσμος που στην τελική θα πάρει και τα δικά μου που θα είναι κάτω απο 1000. η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, sultan of string είπε η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες Έλα όμως που πλέον όλο και λιγότεροι μπαινουν στη διαδικασία να φτιαξουν φυσικο προιόν καθως το κόστος ειναι υψηλό και μαζι με την διανομή δεν επιστρέφει χρημα. Στις ΥΠΑ οι περισσότεροι καλλιτεχνες εχουν κανει eshop στις ιστοσελιδες τους και πουλανε απο εκει τους δισκους τους μαζι με merchandise και σε συνδυασμους. Όμως ολο και περισσότεροι πλέον δεν κανουν δισκους (με την παλια έννοια) αλλά κομμάτια μεμονωμένα και μάλιστα πολλες φορες σε 6-7 διαφορετικα mix ωστε να ακουγονται σε διαφορετικες συσκευές. Αυτο ειναι πιο δυσκολο και ασύμφορο να κοπει σε φυσικη μορφή. Επεξεργασμένο 28 Ιουνίου από Shelter Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση