Προς το περιεχόμενο

Streaming 2024


trolley

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Μήπως μυρίζει νοθεία; ... απάτη;

 

Παρακάτω κάποια "σχετική" ανακοίνωση της Roland και της UMG (Universal Music Group) μόλις χθες.

 

https://www.roland.com/us/company/press_releases/2024/Music-Industry-Unites-to-Protect-the-Rights-of-Mus/

 

https://www.universalmusic.com/music-industry-unites-to-protect-the-rights-of-musicians-amid-the-growth-of-generative-ai-technology/

 

https://aiformusic.info/

Founding Supporters: Roland & Universal Music Group

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Σωστός...

 

Sharing a screenshot of a headline on Instagram which reads: “Spotify CEO claims “the cost of creating content” is “close to zero”, deadmau5 responds in the caption: “Incorrect. The cost of creating content was 25+ years of my life and much of those proceeds going to your company you complete fucking idiot.”

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

 

Μάλλον,,, κάποιοι είχαν "επαναπαυθεί"; και μάλλον,,, δεν μπόρεσαν να προβλέψουν το μέλλον με όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις; Τώρα που... επίσης μάλλον... η τεχνολογία τους ξεπέρασε, απλά δεν μπορούν να το μαζέψουν όλο αυτό το πράγμα και... ψάχνουν... γενικά - γενικώς - ψάχνουν...

Η τεχνολογία τους προσπέρασε γρήγορα και απότομα, ένα πράγμα σα σταματημένους θα έλεγα ή κάπως έτσι τέλος πάντων, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ικανούς - γνώστες και άτομα μέσα στα πράγματα, να πω τεχνολόγους; ίσως... για να βάλουν τα πράγματα σε μιά σειρά αλλά και σε τάξη για την επόμενη μέρα που... τεχνολογικά τουλάχιστον μόλις τους προσπέρασε. Μάλλον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το θέμα είναι ότι πλέον όπως έχει γίνει η δουλειά, από αυτό που ονομάζαμε τότε "δισκογραφία" δεν θα δεις φράγκο.

Παράλληλα, είναι τέτοιος ο όγκος της μουσικής που ανεβαίνει στις πλατφόρμες, που σχεδόν τα πάντα όλα χάνονται σε αυτόν τον ορυμαγδό.   

Όπως πολύ ωραία το έθιξε ο Γκίνος, οι πλατφόρμες δεν μιλάνε καν για μουσική αλλά για περιεχόμενο. Οπότε πλέον δεν μιλάμε καν για μουσικούς, αλλά για "περιεχομενατζίδες" 😄

 

Στα καλά νέα της ημέρας: Ευτυχώς που ως γερούνδιοι θα μείνουμε μακριά από αυτό το παιχνίδι και θα συνεχίζουμε να παίζουμε μουσική όποτε μπορούμε.

Καλή τύχη στους νέους.

  • Like 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το συγκεκριμένο βίντεο θέτει πολλά και μερικές φορες δύσκολα bullets που κάθε ένα ειναι και θέμα σοβαρης συζήτησης, ειναι θλιβερό πως οι νεότεροι απορρίπτουν σιγα σιγα οτιδήποτε (και η μουσική μέσα σε αυτο) είναι προιόν μιας κοπιαστικής διαδικασίας. Δηλαδή ολο και λιγοτεροι ειναι διαθεσιμοι να μπουν σε μια διαδικασία μάθησης ή παραγωγής, η οποια απαιτεί μακρά σε χρόνο και κοστοβόρο σε κόπο και χρήμα. Η πρόοδος δειχνει οτι οι τέχνες οριακά κινδυνεύουν απο αυτή την προοπτική. 

 

Μια κυνική απάντηση στο παραπάνω θα ήταν βέβαια ότι απο τη στιγμή που οι περισσότεροι δε θα λάβουν οικονομικο αντικρισμα στον κοπο τους, δεν εισέρχονται καν στη διαδικασια. 

 

Την ίδια στιγμή μου έρχεται πάντα στο μυαλο κάτι που είχε πει σε μια συνέντευξη ο Sonny Rollins όταν τον ρώτησαν για την αμοιβή του John Coltrane στο Kind of Blue. Η στιχομυθία πήγαινε περιπου έτσι:

 

-Αληθεύει οτι ο John Coltrane πληρώθηκε... (κατι του στυλ 150$) για το Kind of Blue?

-Δε γνωριζω τι πληρώθηκε ακριβώς, αλλά δε θα μου έκανε εντύπωση γιατί περιπου τόσο ήταν οι αμοιβές τότε.

-Μα είναι ο σημαντικότερος δίσκος στην ιστορία της τζαζ.

-Ναι αλλά τότε δεν το ξέραμε, και επίσης τότε οταν έμπαινες στο στούντιο σου δίνανε αυτο το ποσό και μετά σου λέγανε ότι θα βγάλεις και απο τα δικαιώματα που δεν τα έβλεπες ποτέ. Επειδή το ξέραμε ότι δε θα βγάλουμε ποτέ λεφτά απο αυτό κοιτούσαμε να πάμε τη μουσική στα άκρα. 

 

Η διαφορά στο mindset των γενεών είναι χαώδης.

 

 

Επεξεργασμένο από Shelter
  • Like 3
  • Συμφωνώ 1

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το όλο βίντεο (δικαίως διότι δεν φταίει το βίντεο ή ο δημιουργός) αφήνει μια πικρή γεύση στον νέο μουσικό να παραδοθεί χωρίς αντίδραση στο σύστημα που θα σπεύσει να του φάει ακόμα και αυτή την ελάχιστη συνδρομή σε ένα cdbaby που μάλλον ποτέ δεν θα την πάρει πισω απο το στρημινγκ

 

είναι τόσο πολύπλοκο το σύστημα που σου λέει ο ταλαίπωρος 

τι κάθομαι και ασχολούμαι όταν ο άλλος φτιάχνει playlist και τις παίζει ο κόσμος που στην τελική θα πάρει και τα δικά μου που θα είναι κάτω απο 1000.

 

η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, sultan of string είπε

η μονη αντίδραση είναι αγορά φυσικού προϊόντος και μπουκοταζ στις πλατφορμες

Έλα όμως που πλέον όλο και λιγότεροι μπαινουν στη διαδικασία να φτιαξουν φυσικο προιόν καθως το κόστος ειναι υψηλό και μαζι με την διανομή δεν επιστρέφει χρημα. 

 

Στις ΥΠΑ οι περισσότεροι καλλιτεχνες εχουν κανει eshop στις ιστοσελιδες τους και πουλανε απο εκει τους δισκους τους μαζι με merchandise και σε συνδυασμους.

 

Όμως ολο και περισσότεροι πλέον δεν κανουν δισκους (με την παλια έννοια) αλλά κομμάτια μεμονωμένα και μάλιστα πολλες φορες σε 6-7 διαφορετικα mix ωστε να ακουγονται σε διαφορετικες συσκευές. Αυτο ειναι πιο δυσκολο και ασύμφορο να κοπει σε φυσικη μορφή.

Επεξεργασμένο από Shelter

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου