Προς το περιεχόμενο

Recreating the magic of the Elka Synthex


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α ορίστε, λέει και λήξη πατέντας

Popularization after the expiration of patent[edit]

With the expiration of the Stanford University FM patent in 1995, digital FM synthesis can now be implemented freely by other manufacturers. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Edit από τον mod της βάρδιας κλπ...

 

Έχεις μία τάση να υποτιμάς τους άλλους. Όπως είδες, ο κάθε trolley είχε ήδη τοποθετηθεί σωστά.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, trolley είπε

Η πατρότητα της FM Synthesis δεν ανήκει στη Yamaha.

H Yamaha όμως έκανε πράξη την FM σύνθεση μέσω ενός synth, κι αυτό χρειάστηκε πολύ χρήμα και πολλά χρόνια ερευνών. Από τα χαρτιά στο τελικό προϊόν υπάρχει άβυσσος, και το ότι μιλάμε σήμερα για FM synths συμβαίνει χάρη στην Yamaha και μόνο.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Waterfall-K είπε

H Yamaha όμως έκανε πράξη την FM σύνθεση μέσω ενός synth, κι αυτό χρειάστηκε πολύ χρήμα και πολλά χρόνια ερευνών. Από τα χαρτιά στο τελικό προϊόν υπάρχει άβυσσος, και το ότι μιλάμε σήμερα για FM synths συμβαίνει χάρη στην Yamaha και μόνο.

 

Ναι, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την ερώτηση.

Η Yamaha δεν μπορεί να διεκδικήσει αμοιβές που να απορρέουν από πνευματική ιδιοκτησία σε αυτή την περίπτωση, αυτό ρωτήθηκε. Αν μπορούσε, η κατάσταση θα ήταν πολύ διαφορετική.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, trolley είπε

Έχεις μία τάση να υποτιμάς τους άλλους. Όπως είδες, ο κάθε trolley είχε ήδη τοποθετηθεί σωστά.

Μην ανησυχείς.Ακολουθεί προφητεία που τον θέλει να εκτίθεται στην συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, trolley είπε

Έχεις μία τάση να υποτιμάς τους άλλους.

Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, συνήθως άλλοι υποτιμούν τη νοημοσύνη μου γράφοντας ό,τι να''ναι, κι εκεί αρχίζει το πανηγύρι των Καθενών...?

 

7 λεπτά πριν, trolley είπε

Όπως είδες, ο κάθε trolley είχε ήδη τοποθετηθεί σωστά.

Ο "κάθε trolley" δεν έγραψε πριν μερικά λεπτά την παρακάτω σπόντα??
"Η συνδυασμένη τεχνογνωσία από τις άλλες εταιρείες του ομίλου, βρήκε τρόπο να κάνουν αβαβα τα δικαιώματα." 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Όπως προκύπτει λοιπόν, η Behringer ή κάποιος άλλος θα μπορούσε πλέον να βγάλει ένα "DX7" ή ένα "D50" ή κάτι συναφές. Case solved.  

ΥΓ: Κατανοώ ότι οι ζέστες προκαλούν εντάσεις, αλλά πάμε πάλι: Ψυχραιμία και ας ανοίξουμε και κάνα κλιματιστικό στην τελική.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Οι πατέντες είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο. Πολλά μηχανήματα δεν κατασκευάστηκαν όπως αρχικά ήθελαν κάποιοι  κατασκευαστές λόγω κόστους ή απαγόρευσης πατέντας. Επίσης αρκετά γνωστά που κατασκευάζονται μέχρι και σήμερα που μιλάμε κατασκευάζονται έτσι όπως κατασκευάζονται λόγω πατέντας. Μεγάλη ιστορία(ες).

 

Μιάς όμως και το έφερε πιό πάνω η κουβέντα για το DX-7 και D-50, ποιός ο λόγος να κατασκευάσει κάποιος "ξένος" αυτά τα μηχανήματα αφού οι ίδιοι οι κατασκευαστές τα έχουν βγάλει σε boutique και σε χαμηλές τιμές. Άσε που μπορείς να βρεις τα original σε μεταχειρισμένα από 250 έως 600 ευρώ περίπου και σε καλή κατάσταση. Να σημειωθεί επίσης πως οι δύο πιό πάνω κατασκευαστές στα τελευταία τους μοντέλα διαθέτουν αρκετούς γνωστούς ήχους από τα πιό πάνω μοντέλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Μιάς όμως και το έφερε πιό πάνω η κουβέντα για το DX-7 και D-50, ποιός ο λόγος να κατασκευάσει κάποιος "ξένος" αυτά τα μηχανήματα αφού οι ίδιοι οι κατασκευαστές τα έχουν βγάλει σε boutique και σε χαμηλές τιμές. Άσε που μπορείς να βρεις τα original σε μεταχειρισμένα από 250 έως 600 ευρώ περίπου και σε καλή κατάσταση. Να σημειωθεί επίσης πως οι δύο πιό πάνω κατασκευαστές στα τελευταία τους μοντέλα διαθέτουν αρκετούς γνωστούς ήχους από τα πιό πάνω μοντέλα.

Αυτό. Δεν υπάρχει λόγος να βγει ρεπλικα ενός DX7 ή D50. Η περίπτωση όμως του Synthex είναι διαφορετική.

  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Μιάς όμως και το έφερε πιό πάνω η κουβέντα για το DX-7 και D-50, ποιός ο λόγος να κατασκευάσει κάποιος "ξένος" αυτά τα μηχανήματα αφού οι ίδιοι οι κατασκευαστές τα έχουν βγάλει σε boutique και σε χαμηλές τιμές. Άσε που μπορείς να βρεις τα original σε μεταχειρισμένα από 250 έως 600 ευρώ περίπου και σε καλή κατάσταση. Να σημειωθεί επίσης πως οι δύο πιό πάνω κατασκευαστές στα τελευταία τους μοντέλα διαθέτουν αρκετούς γνωστούς ήχους από τα πιό πάνω μοντέλα.

Δεν παρακολουθώ τα πλήκτρα και δεν γνώριζα αυτές τις "λεπτομέρειες" που έγραψες. Ανέφερα τα δύο συγκεκριμένα γιατί τα έχω ως reference από τα '80ς και ήταν τα πρώτα που μου ήρθαν στο μυαλό.

Πάντως αν έπεφτα σε κάνα DX7 με 250 ευρώ μπορεί και να χτύπαγα να το κάνω δώρο στον γιόκα μου.  

  • Like 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου