Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, Nekkon είπε Γιατί για το σπίτι είτε ο Κατάνα είτε τα plugins είναι good enough. Για εσενα ισως , για εμενα που ηχογραφω στο σπιτι μου θα ηταν καταστροφη. Οποτε επιμενω παραδοσιακα για "τσακ μπαμ" λυση, σιγα μη καθομαι να ψαχνω 10 ωρες τα πσιφιακα μπλιμπλικια για να βγαλω το 30% της πΓιοτητας ηχου που βγαΝω με δαΦτα Επεξεργασμένο 27 Μαϊου από Superfunk 2 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TakisB Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 1 hour ago, MGs said: Καλό θα είναι να την κάνουμε ώρα που κοιμούνται οι πληκτράδες,γιατί αγοράζουν/κάνουν review σε "αναλογικά" synths με 4-5 ψηφιακά sectors επάνω,τα βρίσκουν ίδια με κλασικά αναλογικά όργανα,τα συγκρίνουν με κανένα plugin η κανένα ψηφιακό που κάνει 10.000 και καταλήγουν στο συμπέρασμα οτί ο ψηφιακός ήχος είναι ίδιος η και καλύτερος απο τον "αναλογικό". Εγώ αν ανοίξω το ψηφιακό reverb του vox ac10c1,ο ήχος πρίν βγεί έξω θα περάσει πάλι απο λάμπα οπότε ξαναπέρνει μια όποια αναλογική ζεστασιά,αυτοί πατάνε πλήκτρο στο minimoog που σε πετάει πάνω απο την καρέκλα που κάθεσαι,σε ένα ψηφιακό και βρίσκουν το ψηφιακό καλύτερο και βγάζουν και φιδέμπορους για τις τιμές την Moog. Μιλώντας ως πληκτράς κυρίως και λιγότερο ως κιθαρίστας, υπάρχουν δύο βασικές διαφορές. 1, στους πληκτράδες δεν υπάρχει τόσο κόλλημα με το "original" και το "good enough". Πάντα θα υπάρχουν τα πραγματικά Hammond B3 με Leslie καμπίνες, τα Moog, τα Wurlitzer και τα Fender Rhodes αλλά δεν υπάρχει η ανακύκλωση του gear που υπάρχει στην κιθάρα. Νομίζω ότι έγινε γιατί η τεχνολογία τους έδωσε τη δυνατότητα να σταματήσουν να κουβαλάνε ένα φορτηγό πράγματα σε κάθε live και κατάλαβαν πολύ γρήγορα ότι το 90% του ήχου με +200% ευκολία είναι ένας συμβιβασμός που θα έκαναν ευχαρίστως. 2, οι πληκτράδες κοιτάνε τα features πολύ περισσότερο από τους κιθαρίστες. Οι δυνατότητες και τα features σε βολικό πακέτο είναι αυτά που κυνηγάνε λόγω φύσης του οργάνου. Δεν θέλουν ένα synth με ηχάρα και 5 knobs, θέλουν ένα synth με ηχάρα και 50 knobs, γιατί είναι nerds και γουστάρουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nekkon Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 1 ώρα πριν, Superfunk είπε Για εσενα ισως , για εμενα που ηχογραφω στο σπιτι μου θα ηταν καταστροφη. Οποτε επιμενω παραδοσιακα για "τσακ μπαμ" λυση, σιγα μη καθομαι να ψαχνω 10 ωρες τα πσιφιακα μπλιμπλικια για να βγαλω το 30% της πΓιοτητας ηχου που βγαΝω με δαΦτα Νίκο η μεγαλύτερη διαφορά είναι στα λεφτά. Μακάρι να μπορούσαμε να δώσουμε 5-6 χιλιάρικα για 3 κόμβους και καναδυο για πετάλια. Δε θα υπήρχε καν συζήτηση. Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω και στο ποσοστό που ανέφερες, ίσως ήταν η μέρα και η νύχτα στις εποχές του pod, ακόμα και του Kemper, αλλά πλέον πχ τα plugins της Neural DSP ακούγονται πραγματικά ωραία και κοντά στους ενισχυτές που προσωμοιώνουν, έχει κλείσει η ψαλίδα. Βέβαια ακόμα δεν έχουν βγάλει καλό tweed, αλλά προχωράει η δουλειά. Τέλος, είναι και στη χρήση, εξ ου και ο όρος practice amp. Θα έδινες τον handwired 1987x να μάθει κιθάρα ο μικρός σου; Never give up! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 1 ώρα πριν, Nekkon είπε Θα έδινες τον handwired 1987x να μάθει κιθάρα ο μικρός σου; Τον 1987Χ σιγουρα οχι γιατι θα μου γκρεμιζε το σπιτι τον 1974X που εχω ναι θα τον εδινα (αν ενδιαφερονταν να μαθει μουσικη για την οποια ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ πληρως ) 2 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Nekkon είπε Μακάρι να μπορούσαμε να δώσουμε 5-6 χιλιάρικα για 3 κόμβους και καναδυο για πετάλια. ολοι μου οι ενισχυτες ΜΑΖΙ μου κοστισαν 2100 ευρω δεν ειναι αναγκη να τους παρεις καινουργιους. τα πεταλια μου κανα 800αρικο ολα μαζι. ασε που δεν χρειαζεται να εισαι ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ σαν και εμενα και να εχεις 3 ενισχυτες, ΕΝΑΣ φτανει. Επεξεργασμένο 27 Μαϊου από Superfunk 3 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 1 ώρα πριν, Nekkon είπε αλλά πλέον πχ τα plugins της Neural DSP ακούγονται πραγματικά ωραία και κοντά στους ενισχυτές που προσωμοιώνουν, έχει κλείσει η ψαλίδα. δεν ειναι ΣΕΞΥ ρε συ, ξενερωνω... 3 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Θα παραδεχτώ ότι μπορεί να υπάρχουν καλοί μικροί λαμπατοι με ωραίο βρόμικο ήχο (γιατί στα καθαρά σε μικρές εντάσεις δεν οι ψηφιακοί δεν πιάνονται) δεν τους έχω δοκιμάσει όλους, έχω όμως δοκιμάσει αρκετούς ενισχυτές και οι λαμπατοι έχουν όλοι το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να σου πάρουν τα αυτιά για να ακουστούν καλά, υποτίθεται καλά, ακόμα και λίγα watt ενισχυτές... εσείς μπορεί να έχετε καλούς, δεν ξέρω kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nekkon Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 5 λεπτά πριν, Superfunk είπε δεν ειναι ΣΕΞΥ ρε συ, ξενερωνω... Α εδώ πάω πάσο. Δώσε μου να χαϊδεύω τόλεξ από μπουτίκ ενισχυτή και μπορεί να αρχίσω να το γλείφω κιόλας Never give up! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Άγιος είπε και οι λαμπατοι έχουν όλοι το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να σου πάρουν τα αυτιά για να ακουστούν καλά μπα, μυθος. εκτος κι αν εν ετη 2024 εισαι τοσο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ που να θες να παρεις "βρωμα" ανοιγοντας τον ενισχυτη στο τερμα. Η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων (που ΔΕΝ παιζουν μπλουΖΣ φυσικα αλλα μουσικη του 20ου αιωνα ) εχουν τους ενισχυτες στα live γυρω στο "2" . Παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM στο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (ημανε roadie και επι της σκηνης) ο οποιος τον ειχε στο 2,7. σε ΚΑΝΕΝΑ απο τα πολλα live που εχω...ρουντΕψει δεν ειδα λαμπατο πανω απο το "3" πανω στη σκηνη. επισης αν ανοιξεις εναν λαμπατο ενισχυτη πολυ ΧΑΝΕΤΑΙ ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος του που ειναι και ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος για να τον αγορασεις....αλλιως παρε μονΔελ να γκαζωνΣ Επεξεργασμένο 27 Μαϊου από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 27 Μαϊου Share Δημοσιευμένο 27 Μαϊου 29 λεπτά πριν, Superfunk είπε μπα, μυθος. εκτος κι αν εν ετη 2024 εισαι τοσο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ που να θες να παρεις "βρωμα" ανοιγοντας τον ενισχυτη στο τερμα. Η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων (που ΔΕΝ παιζουν μπλουΖΣ φυσικα αλλα μουσικη του 20ου αιωνα ) εχουν τους ενισχυτες στα live γυρω στο "2" . Παραθετω φωτο απο τον ενισχυτη του Peter Buck των REM στο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (ημανε roadie και επι της σκηνης) ο οποιος τον ειχε στο 2,7. σε ΚΑΝΕΝΑ απο τα πολλα live που εχω...ρουντΕψει δεν ειδα λαμπατο πανω απο το "3" πανω στη σκηνη. επισης αν ανοιξεις εναν λαμπατο ενισχυτη πολυ ΧΑΝΕΤΑΙ ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ηχος του που ειναι και ο ΒΑΣΙΚΟΣ λογος για να τον αγορασεις....αλλιως παρε μονΔελ να γκαζωνΣ Στο 2 ο λαμπατος σου παίρνει τα αυτιά, το ίδιο λέμε kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση