Προς το περιεχόμενο

Τι μουσική ακούτε τώρα; XV


Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 λεπτά πριν, trolley είπε

Η Καιτούλα ήτανε δύναμη στο χώρο της, αλλά βλέπω ότι - όπως και άλλες - και αυτή πηγαίνει προς το soft porn ως μέσο απασχόλησής μας. Τα ίδια και η ΛοπέΘ που αναγκάστηκε να ματαιώσει την περιοδεία της, αν και είχανε ρίξει την τιμή εισιτηρίου κάτω από 10 ντόλαρς. Τι να γίνει, όταν θες να κάνεις τη γκόμενα εσσαεί, υπάρχουν και άλλες νεότερες βλέπε Χουντινονούμαρος.

 

 

Πάνο, κατέβα απ το πλυντήριο assap 🥳

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

 

Καλός είναι αυτός. Παίζει με feeling 🧐

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Waterfall-K είπε

Καλούτσικος είναι, ναι. Έχει μέλλον...😁

Ρε μας κοροιδεύεις? Αυτός είναι συνομήλικος της Ακρόπολης, φέρε το Τρόλει να ανεβάσει τη κοπέλα στο πλυντήριο, διαφορετικά με τον χαμούνδιο θα μείνει με το χειρογλύκανο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

Ρε μας κοροιδεύεις? Αυτός είναι συνομήλικος της Ακρόπολης, φέρε το Τρόλει να ανεβάσει τη κοπέλα στο πλυντήριο, διαφορετικά με τον χαμούνδιο θα μείνει με το χειρογλύκανο

Έχω βάλει σκοπό της ζωής μου να σε μάθω να ακούς μουσική. Αλλά οι δυσκολίες που αντιμετωπίζω είναι πρωτόγνωρες...🤔

 

Tasavallan Presidentti - Wutu-Banale (1969)

Frank Robson - vibes
Jukka Tolonen - guitars
Juhani Aaltonen - sax
Mans Groundstroem - bass
Vesa Aaltonen - drums

 

 

  • Like 1
  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Waterfall-K είπε

Έχετε όλοι δίκιο.image.gif.d64a8cab630656ee62a9935d2c14ca32.gif

Nαι Samy, κι εσύ.image.gif.a995474ceafb0150c846efa621975243.gif

Ακόμα κι εσύ...image.gif.eb149468a979dacc5ef4eb9fcb65fbd4.gif

Εχεις ένσταση δηλαδή στο ότι υπάρχουν ηχογραφήσεις όπου είναι προτιμότερο να ακούγονται,άλλες σε ταινία,άλλες σε βινύλιο και άλλες σε ψηφιακά μέσα,με σκοπό την μεγαλύτερη απόλαυση του ακροατή?

 

Η μεγαλύτερη πρόκληση σε όλες τις εταιρίες με την εμφάνιση του cd ήταν,το πώς θα μεταφέρουν την ηχογράφηση που είχαν στα χέρια τους,με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα,στο νέο μέσο.

Οχι τυχαία βέβαια,αν αναλογιστής οτι όλες οι ηχογραφήσεις που είχαν γίνει απο την ημέρα αυτή και πρίν,έπαιρναν σοβαρά υπ όψην τους και κατά την ηχογράφιση,αλλά καί κατά την διάρκεια της μίξης,mastering τα προτόκολλα που έπρεπε να τηρήσουν για το συγκεκριμένο μέσο αποθήκευσης που υπήρχε τότε στην αγορά!

 

Εδώ με λίγες βασικές γνώσεις που μπορεί να έχει κάποιος,μπορεί και να τελειώσει την συζήτηση,αλλά αν θές και ένα παράδειγμα κομματιού,οπου η ψηφιακή μεταφορά απέτυχε,ορίστε...

Στο 2:18 η φωνή κατεβαίνει κάποια db χειροκίνητα απο τα faders της κονσόλας,την στιγμή που μπαίνουν τα

παλαμάκια*

 

Στο ψηφιακό μέσο το πρόβλημα αυτό παραμένει(αφού δέν υπήρξε δυνατότητα καινούργιας μίξης),η στερεοφωνική απόδοση δέν ήταν ακραία απο το master tape,οπότε αν άνοιγε στο cd θα άνοιγε και η μονοφωνία απο κάποιες συχνότητες και κάτω,θές δε θές.

 

Αν δέν αρέσει σε κάποιον αυτός ο ήχος και ψάχνει ψηφιακή επανέκδοση να ακούσει το ένα όργανο στην ανατολή,το άλλο στην δύση και αν έφυγε καμιά παραπονιάρικη πορδή απο τον ντράμερ και δέν την ακούσαμε στο βινύλιο,με γειά του και χαρά του.

 

Εμένα μου κάνει αυτό σε βινύλιο.Είμαι μιά χαρά με αυτό.

 

Απο την άλλη,υπάρχει το mammagamma του Alan Parson,που πραγματικά έλαμψε όταν επεξεργάστηκε για ψηφιακή αναπαραγωγή.

 

*Με λίγα λόγια,παλαμάκια παλαμάκια να χτυπούν τα καβουράκια,στο τσιμέντο (που θα σου ρίξει ο Σάμης) στα πλακάκια.

 

 

Επεξεργασμένο από MGs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, MGs είπε

 

 

Απο την άλλη,υπάρχει το mammagamma του Alan Parson,που πραγματικά έλαμψε όταν επεξεργάστηκε για ψηφιακή αναπαραγωγή.

 

*Με λίγα λόγια,παλαμάκια παλαμάκια να χτυπούν τα καβουράκια,στο τσιμέντο (που θα σου ρίξει ο Σάμης) στα πλακάκια.

 

 

 Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το μέσο, με ενδιαφέρει να ακούω καλή μουσική σε αξιοπρεπή επίπεδα αναπαραγωγής. Καθότι μικρότεροι εμού οι δυο σας, έτυχε να προλάβω τη πρώτη βιομηχανική επανάσταση του ήχου στην Ελλάδα, τέλη 70, αρχές 80 με αδελφό 14 χρόνια μεγαλύτερο, απόφοιτο πολυτεχνείου, κατασκευαστή ηχείων, επίσημο συναρμολογητή αντιπρόσωπο της γαλλικής Nadd στην Ελλάδα για όσο κράτησε γιατί το φαλίρισε ο σχωρεμένος. Πέρασαν απ τα χέρια μου πλειάδα κορυφαίων μηχανημάτων, κάπου στο γκαράζ, είναι πεταμένα προενισχυτής και τελικός Dynaco, μπομπινόφωνο Ferrograph, ντεκ Νακαμίτσι το λευκό τους ενός μυρίου δρχ ΤΟΤΕ  2 πικαπ, ένα Θόρενς και ένα Άριστον, 2 ζεύγη ηχεία , ένα RCF και κάτι κουλτουριάρικα B&O.

Στο ζμπιτ εξακολουθεί και υπάρχει σε κατάσταση πλήρους λειτουργίας ένα κόμπακτ ενισχυτοραδιοσιντικασσετόφωνο με τα τα ηχεία του Σόνυ, και ένα Λαξμαν πικάπ καθώς και ντεκ. Τα έχω στη σαλονοτραπεζαρία και παίζει κανά ραδιόφωνο, όποτε διοργανώνω  τπτ παρτούζες πάνω στη τραπεζαρία.

Μουσική ακούω απ τον κομπιούτορα μέσω κάρτας ήχου και ηχεία μόνιτορ. Τώρα αν ο Κατάρ-Κ θέλει να ακούσει και τη κλανιά του ντράμερ, στο σπίτι μου απλά θα τη μυρίσει αφού του τη σερβίρω αθόρυβα, ύπουλα και υπαινικτικά 😎

 

Όπως ήπιε και ο ηχολήπτης τις προάλλες σε ανύποπτο χρόνο ''η πουτάνα η τελεκάστερ, έχει δικό της ήχο''

Καλό Πάσχα και Χριστός ασβέστη

 

ΥΓ βρε κοτοΙδές Άλαν Πράσον? Μα Άλαν Πράσον? Κάποιος να με φέρει τη μπετονιέρα μου

 

Επεξεργασμένο από Σαμη Παραγκα
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου