Προς το περιεχόμενο

Τι μουσική ακούτε τώρα; XV


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, MGs είπε

Να πάρετε θέσει όλοι.Να ξέρουμε εδώ μέσα,ποιός είναι ζεστός,ποιός κρύος και ποιός χλιαρός.

Γι αυτό Σάμη σε αγαπώ,γιατί είσαι ζεστός,σάν την μπύρα που πίνω τώρα γιατί βαριέμαι να σηκωθώ να πάω στο ψυγείο να πάρω άλλη.

Αυτά κάνεις και συγκινούμαι.

 

Ημείς φίλε, δεν είμεθα τπτ οπισθογεμείς και σουσταλίδικοι, εκτιμούμε τις αλανιάρες Νταιάνες, τας οποίας ο Τρόλευ τας έχει τοποθετημένες υψηλά εις τα πλυντήρια.

Εξάλλου ως πρώην Ζωέμπορας, γνωρίζω επιστημονικώς πως πέρα και πάνω απ όλα το γαμεύειν σε πρώτη φάση, είναι ορμονική λειτουργία που δεν επιδέχεται αναβολής εάν προκύψει η έκκριση των ορμονώνε. Τα υπόλοιπα είναι για τας κουτσομπόλικες στήλες και τους ψυχιάτρους.

Γενικώς...

 

Επεξεργασμένο από Σαμη Παραγκα
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

Αυτό που έβαλε ο Παρτέρης των Joy  σε ριμάστερ, εμφανίζει κάτι που δεν έχει σχέση-χέσει με τον ήχο που ακούγαμε τότε. 

Αυτό μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους.

• Το βινύλιο που ακούγατε ήταν για τα πανηγύρια (το πιθανότερο).

• Το σύστημα που το ακούγατε ίσως ήταν και αυτό για τα πανηγύρια.

• Εκτός από remaster μπορεί να έχει γίνει και remix.

Όπως και να έχει, ο ήχος που ακούγατε (και συνεχίζετε να ακούτε από οποιοδήποτε βινύλιο, παλιό ή νέο) απέχει πολύ από τον πραγματικό ήχο της ηχογράφησης. Γιατί? Γιατί το βινύλιο ήταν, είναι και θα είναι "an inferior medium, sonically and technically." 

Αν θες να ακούσεις ακριβώς τον ήχο που ηχογράφησαν, μίξαραν και άκουσαν οι μουσικοί και οι ηχολήπτες, θα τον ακούσεις μόνο σε CD και άλλα lossless digital formats, όχι σε μέσα αναπαραγωγής της δεκαετίας του '50.

Τώρα, αν κατάλαβες, κατάλαβες. (αμφιβάλω...?)

 

ΥΓ: Πάω να φτιάξω κάνα μακαρόνι. Όσο θα λείπω τα πανξς με ρέγουλα...?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Αν θες να ακούσεις ακριβώς τον ήχο που ηχογράφησαν, μίξαραν και άκουσαν οι μουσικοί και οι ηχολήπτες, θα τον ακούσεις μόνο σε CD και άλλα lossless digital formats, 

 

Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

 

Η διαδικασία είχε ως εξής κατά σειρά πιστότητας και ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ του αναλογικού ήχου της ΤΑΙΝΙΑΣ

 

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια στην 1/4" ή, σπανίως,1/2" tape δεδομένου ότι ακουγε  από τα ηχεία την 2" tape ,από εκεί και πέρα αρχίζει το degradation ως εξής:

 

1.Αν υπήρχε η δυνατότητα,που δεν υπήρχε ,να κάνει το downmix σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα daw ή  cd θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της 2" tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

 

2. Όσο πιο στενή η "downmix" tape τόσο μεγαλύτερο το degradation αλλά οπωσδήποτε η downmix tape θα είχε λιγότερο σχέση με αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης από την 2" tape σε σχέση με το ψηφιακό μέσο (το οποίο όμως δεν υπήρχε τοτενες)

 

3.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του 1/4" downmix tape που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα CD,flac κτλ θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της downmix  tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

 

4.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΒΙΝΥΛΙΟ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix  tape θα χανόταν σε σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση του ΒΙΝΥΛΙΟΥ είναι σημαντικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας  1/4"

 

5.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ακόμα λιγότερο πιστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΚΑΣΕΤΑ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix tape  θα χανόταν σε πολύ σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση της κασέτας είναι δραματικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας 1/4"

 

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

 

Τώρα αν κάποια από τα remastering των album που είχαν πρωτοκυκλοφόρησει σε βινύλιο ακούγονται ΧΑΛΙΑ αυτό οφείλεται σε ΧΑΛΙΑ remastering (και πολλές φορές remix) όχι στο cd ή στο wav.

 

 έχω το album που θεωρώ σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ παραγωγή όλων των εποχών δηλ. το Black Moses του Isaac Hayes σε όλες τις μορφές του (1/4", βινύλιο, κασέτα,CD) και μόνο το CD ακούγεται το ίδιο  με την 1/4'', το βινύλιο δε ακούγεται ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με το CD και την 1/4"

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1
  • Μπερδεύτηκα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

 

Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

 

Η διαδικασία είχε ως εξής κατά σειρά πιστότητας και ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ του αναλογικού ήχου της ΤΑΙΝΙΑΣ

 

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια στην 1/4" ή, σπανίως,1/2" tape δεδομένου ότι ακουγε  από τα ηχεία την 2" tape ,από εκεί και πέρα αρχίζει το degradation ως εξής:

 

1.Αν υπήρχε η δυνατότητα,που δεν υπήρχε ,να κάνει το downmix σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα daw ή  cd θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της 2" tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

 

2. Όσο πιο στενή η "downmix" tape τόσο μεγαλύτερο το degradation αλλά οπωσδήποτε η downmix tape θα είχε λιγότερο σχέση με αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης από την 2" tape σε σχέση με το ψηφιακό μέσο (το οποίο όμως δεν υπήρχε τοτενες)

 

3.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του 1/4" downmix tape που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα CD,flac κτλ θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της downmix  tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

 

4.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΒΙΝΥΛΙΟ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix  tape θα χανόταν σε σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση του ΒΙΝΥΛΙΟΥ είναι σημαντικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας  1/4"

 

5.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ακόμα λιγότερο πιστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΚΑΣΕΤΑ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix tape  θα χανόταν σε πολύ σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση της κασέτας είναι δραματικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας 1/4"

 

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

 

Τώρα αν κάποια από τα remastering των album που είχαν πρωτοκυκλοφόρησει σε βινύλιο ακούγονται ΧΑΛΙΑ αυτό οφείλεται σε ΧΑΛΙΑ remastering (και πολλές φορές remix) όχι στο cd ή στο wav.

 

 έχω το album που θεωρώ σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ παραγωγή όλων των εποχών δηλ. το Black Moses του Isaac Hayes σε όλες τις μορφές του (1/4", βινύλιο, κασέτα,CD) και μόνο το CD ακούγεται το ίδιο  με την 1/4'', το βινύλιο δε ακούγεται ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με το CD και την 1/4"

Είναι ξεκάθαρο πως κάποιοι συμφορουμίτες μπερδεύονται όπως με τα πολιτικά που λένε ότι λέω   ψέματα ενώ εκείνοι μας λένε τη δική τους αλήθεια που είναι η πραγματική μισή.?

 

 Έτσι λοιπόν μπερδεύονται με αυτόν που λέει πως ο αναλογικός ήχος είναι πιο ζεστός στο βινύλιο  και την κασέτα και νομίζουν ότι λέει πως είναι καλύτερος από την ψηφιακή ηχογράφηση που είναι ψυχρή και εστιάζουν στο εύρος ηχητικής αποτύπωσης του μέσου, ενώ αυτός λέει πως οι ατέλειες είναι πιο..... ζεστές διότι του δίνουν μια αίσθηση παλαιότερου χρόνου, μέρους και ......... βρωμιάς μέσω της παραμόρφωσης και του lo-fi

 

 Δεν πειράζει, γι αυτό είμαστε εδώ για να τα ξεκαθαρίζουμε? και γι αυτό έχουμε και την τύχη να έχουμε τόσα lo-fi plugin που είναι πολύ δημοφιλή ιδιαίτερα για κάποια είδη μουσικής και προσθέτουν μέσω της αφαίρεσης τη ζεστασιά, έτσι όπως εννοείται από αυτούς που την επικαλούνται. Τέτοια effects έχουμε και εμείς οι πληκτροπαραγωγοί μέσα στις μονάδες effect των συνθεσάιζερ. 

 

 Τέτοια lo-fi effects δίνουν στις υπερμοντέρνες αψεγάδιαστες ηχογραφήσεις υψηλής ανάλυσης  που κάνει ο καθένας στο σπίτι του πλέον αυτό που δίνουν και τα αντίστοιχα effects στα βίντεο στις αντίστοιχες εφαρμογές. Την αντίστοιχη ζεστασιά του παλιού, του κλασσικού. 

 

 Ζεστασιά λοιπόν, εννοούμε τις ατέλειες, τους θορύβους, τις παραμορφώσεις και τις χροιές που βγάζουν στην ηχογράφηση προσδίδοντας  του τη δημοφιλή θα έλεγα αισθητική του lo-fi κλπ. Δεν εννοούμε ότι η ζεστασιά του του low-fi  μέσου αναπαραγωγής ή ηχογράφησης σημαίνει ...... ανωτερότητα του βινυλίου. 

 

 Θα δώσω και μερικά παραδείγματα όπως ................  βαριέμαι να γράφω άλλο  τώρα. ?

 

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

 

 

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

 

 

?

 

Chimpanzee, facts and photos

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Superfunk είπε

Εννοείται.

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

Οχι όλες.Εχει και σε κοπής δίσκου κατευθείαν απο την κονσόλα.Αν διάβαζες και τα προηγούμενα πόστ,το έχουμε αναφέρει(Npap).

 

6 ώρες πριν, Superfunk είπε

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια

Σωστό και λάθος.Αυτό βασικά υποστηρίζουμε και εμείς,οτι σε αρκετές περιπτώσεις η καλύτερη μεταφορά για εμπορική χρήση της 2" tape γινόταν πάλι σε αναλογικό μέσο,την 1/4" tape.

Γι αυτό και αρκετά άλμπουμς κυκλοφόρησαν σε αυτήν την μορφή,μάταια βέβαια,γιατί αρκετοί τις βρήκαν ίδιες με το cd,όπως θα γράψεις παρακάτω.Θα εξηγήσω γιατί το λέω αυτό.

 

Το τί άκουγαν στο στούντιο στα 50/60/70s θα το καταλάβει κάποιος σήμερα μόνο αν του βάλεις μπροστά του ένα pa συστημα εκείνης της εποχής και μετά ένα ζευγάρι αξιοπρεπές ενεργά μόνιτορ του σήμερα.

Ηθελα να ήξερα,δέν κάνει σε αρκετούς εντύπωση,αν αναλογιστούμε και τα ηχεία-κουνελιάστρες που άκουγε ο κόσμος μουσική τότε,οτι παίρνεις έναν δίσκο,που ο μηχάνικος ηχου δέν άκουγε τόσο αναλυτικά όσο σήμερα,ο κόσμος άκουγε ακόμη χειρότερα και τον πετάς σε ένα σημερινό σύστημα και στέκει αξιοπρεπέστατα?

 

Δέν με νοιάζει αν φταίει το mastering,η γυναικα του φουρνάρη,η τα άστρα που ήταν σε κακή θέση.

 

Είναι γεγονός ότι αρκετά αλμπουμς του παρελθόντος,ακούγονται πιό ευχάριστα σε βινύλιο,από την μεταφορά τους στο cd που κυκλοφόρησε στο εμπόριο.

Τι να κάνουμε τώρα,υπήρξαν και ποσοστά αποτυχίας.

 

Κάτι άλλο,που θα ήθελα να ρωτήσω τους ειδικούς και λάτρεις της μεταφοράς οποιουδήποτε μουσικού αρχείου σε cd.

Εχει πραγματικά τόση μεγάλη διαφορά το headroom του cd,όταν το αρχείο που έχουμε στα χέρια μας και δέν μπορούμε πραγματικά και επέμβουμε σε αυτό,δέν ξεπερνάει τα 40db?

 

Θα το πώ διαφορετικά,έχουμε ένα ποτήρι νερό,παίζει τόσο σημασία στην σύσταση του, αν το αδειάσουμε σε ένα λίγο μεγαλύτερο ποτήρι η σε μια μπανιέρα?

 

Και εννοείτε οτί υπάρχουν ψηφιακά καταγραφικά που αποθηκεύουν την ηχογράφηση καλύτερα απο οποιοδήποτε αναλογικό μέσο,αλλά αυτά δέν τα έχουμε σπίτι μας για να ακούμε μουσική.

 

Αφήστε τα ψηφία και τα μηδέν και ένα και πηγαίνετε έξω στην εξοχή,στην θάλλασα,στην φύση,οπου ο εγκέφαλος μας δέχεται μόνο στρογγυλοποιημένα ηχητικά σήματα,γι αυτό και ηρεμούμε.

Να ακούσεις τον παφλασμό του κύματος,το τιτίβισμα τών πουλιών,τον αγέρα που σου φυσάει το πρόσωπο,το νερό που κυλάει στο ποτάμι,το τσιτάχ που σε γλυκοκοιτάζει στην σαβάνα και πιάνει τα 0-85 χιλιόμετρα σε 5 δεύτερα... 

 

Επεξεργασμένο από MGs
  • Ευχαριστώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμ βέβαια. Δεν άκουγαν με το accuracy προφανώς που ακούμε εμείς σήμερα. Εγώ αλλάζω ερασιτεχνικά μεν ηχεία και ακουστικά από μωρό?. Έχω ακούσει και δουλέψει και με σχετικά ακριβά. Τα τελευταία που πήρα είναι των 45 ευρώ που διάβασα καλες κριτικές, ανοιχτού τύπου και πραγματικά μου είναι από τα πιο χρήσιμα, καταλαβαίνω διακυμάνσεις του μισού και κάτω db σε ένταση και συχνότητα των μιξεων μου, τα συνήθισα αμέσως και παρόλη τη μέτρια ποιότητα κατασκευής είναι ελαφρά και μου δίνουν ότι υπόσχονται. Εγω ειδικός δεν είμαι, αλλα κάποια Πράγματα τα καταλαβαίνω. Και γιστι να λέω δεν είναι ειδικός. Θα λεω ότι είμαι ? 

 

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, cos_dr είπε

είναι των 45 ευρώ

 

4500 είπαμε ρε ότι θα λες....

Πως θα τους πείσουμε άμα γράφεις 45 ευρώ...;.... γράψε τουλάχιστον "45 ευρώ το ένα"....

  • Χαχα 1

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, trolley είπε

 

4500 είπαμε ρε ότι θα λες....

Πως θα τους πείσουμε άμα γράφεις 45 ευρώ...;.... γράψε τουλάχιστον "45 ευρώ το ένα"....

45 εγώ τα πήρα. Είναι στην εγγύηση. Και βελτιώθηκαν και οι μίξεις μου. Εγω λέω πως έχουμε όφελος, αυτή η δημοκρατικοποιηση της τεχνολογίας μας...... Ακούω τα νέα ηχεία..... Το καταλαβαινω. Καταλαβσινω τη βελτίωση από τις προηγουμενες γενιές. Με περισσότερες ρυθμίσεις, με καλύτερη απόδοση. Με λίγα χρήματα, προσιτά ιδιαίτερα για κάποιον που δουλεύει σε χώρο που δεν είναι και ι πλέον κατάλληλος και όμως δίνουν τη δυνατότητα της απόκρισης που ο χρήστης χρειάζεται. Και είναι σε συνάφεια με τις κριτικές. 

 Να γίνει το ίδιο για την επισιτιστικη κρίση. Οι food replicators! Θα φάμε ξανά καλά και ποιοτικά, φθηνά με τους food replicators!  Δεν θσ κρεμομσστε απ τα @@ του κάθε χασάπη και του κάθε ταβερνιαρη. Και αυτοι θα λέμε , όπως οι στουντιαρχες, είχαν την εποχή τους. ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Superfunk said:

 

I HATE TO DO THIS BUT....

 

 

11 hours ago, Superfunk said:

 

Απλά κάποιοι συμφορουμητες μπορεί να μη γνωρίζουν ότι οι ΑΝΑΛΟΓΙΚΕΣ ηχογραφήσεις δεν γίνονταν σε βινύλιο αλλά σε ΤΑΙΝΙΑ . ?

το γνωρίζουν. Αν και υπάρχουν direct cut δίσκοι.

ΑΛΛΑ δεν είναι το ΘΕΜΑ ΜΑΣ....

11 hours ago, Superfunk said:

 

 

Την ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια της ηχογράφησης την ακουγε ΜΟΝΟ ο μηχανικός που έκανε την ΜΙΞΗ από τα ηχεία του στουνΔιο την ώρα που έκανε το stereo downmix από την 2" tape με τα 16 ή 24 κανάλια στην 1/4" ή, σπανίως,1/2" tape δεδομένου ότι ακουγε  από τα ηχεία την 2" tape ,από εκεί και πέρα αρχίζει το degradation ως εξής:

 

δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να πλησιάσουμε όσο πιο κοντά μπορούμε ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΔΊΣΚΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ CD

11 hours ago, Superfunk said:

1.Αν υπήρχε η δυνατότητα,που δεν υπήρχε ,να κάνει το downmix σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα daw ή  cd θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της 2" tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

Τοτε 1950-1985 δεν υπήρχαν ψηφιακά

11 hours ago, Superfunk said:

 

2. Όσο πιο στενή η "downmix" tape τόσο μεγαλύτερο το degradation αλλά οπωσδήποτε η downmix tape θα είχε λιγότερο σχέση με αυτό που άκουγε ο ηχολήπτης από την 2" tape σε σχέση με το ψηφιακό μέσο (το οποίο όμως δεν υπήρχε τοτενες)

δεν διαφωνεί κανείς. Και επιτέλους συμφωνούμε ότι δεν υπήρχαν τότε ψηφιακά μεσα

11 hours ago, Superfunk said:

 

3.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του 1/4" downmix tape που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΨΗΦΙΑΚΟ μέσο π.χ σε ένα CD,flac κτλ θα είχε ΜΗΔΕΝΙΚΟ degradation και τον ΑΠΌΛΥΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ ήχο της downmix  tape δεδομένου ότι το πΣηφιο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι "ακούει "

πάλι τα ίδια. ΤΟΤΕ (1950-1985) δεν ειχαμε απ αυτά. Πηγαίναμε σε βινύλιο. Για αυτά μιλάμε.

11 hours ago, Superfunk said:

 

4.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΒΙΝΥΛΙΟ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix  tape θα χανόταν σε σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση του ΒΙΝΥΛΙΟΥ είναι σημαντικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας  1/4"

χωρις σχόλια σ αυτό. Λογικά πράγματα

11 hours ago, Superfunk said:

 

5.Αν τώρα μεταφέραμε τον ήχο του "2" που είναι και αυτός που πήγαινε για MASTERING σε ένα ακόμα λιγότερο πιστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΌ μέσο π.χ σε ΚΑΣΕΤΑ θα είχε σημαντικο degradation και ο ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΌΣ ήχο της downmix tape  θα χανόταν σε πολύ σημαντικό βαθμό μια και η δυναμική περιοχή και απόκριση της κασέτας είναι δραματικα ΚΑΤΩΤΕΡΗ της ταινίας 1/4"

επίσης λογικά πράγματα που δεν διαφωνεί κανείς.

11 hours ago, Superfunk said:

 

Απλά πράγματα που πρέπει να έχεις τσιμέντο στο μυαλό για να μην τα καταλαβαίνεις.

 

το προσπερνάμε. Ισχύει το ίδιο για να μην καταλαβαίνεις ότι ένα βινύλιο πρώτης γενιάς δίσκου προ ψηφιακής εποχή σε καλό σύστημα παίζει πιστότερα από αγνωστης γενιάς κόπιες και downmix tapes που μοιράζονταν με το σωρό σε κάθε χώρα, συν το ότι ήρθαν πιό μετά τα remix, τα remasters τα rewhatever I'll make them better.

 

Τώρα αν κάποια από τα remastering των album που είχαν πρωτοκυκλοφόρησει σε βινύλιο ακούγονται ΧΑΛΙΑ αυτό οφείλεται σε ΧΑΛΙΑ remastering (και πολλές φορές remix) όχι στο cd ή στο wav.

ίσως το μόνο σημείο συμφωνίας. Χαλια remastering μπορεί να ισχύει για οποιοδήποτε μέσο.

11 hours ago, Superfunk said:

 

 έχω το album που θεωρώ σαν την ΑΠΟΛΥΤΗ παραγωγή όλων των εποχών δηλ. το Black Moses του Isaac Hayes σε όλες τις μορφές του (1/4", βινύλιο, κασέτα,CD) και μόνο το CD ακούγεται το ίδιο  με την 1/4'', το βινύλιο δε ακούγεται ΑΣΤΕΙΟ σε σχέση με το CD και την 1/4"

Αν όντως το έχεις σε 1/4 είναι σίγουρα πιό κοντά στο "τέλειο". Τώρα το βινύλιο, δεν ξέρω τι έχεις, δες το στο discogs. Πιθανότατα δεν έχεις πρώτη έκδοση και τελος πάντων ΟΤΙ και να έχεις δεν θα διαφωνήσω ότι θα παίζει χειρότερα από την 1/4. 

ΑΛΛΑ... δεν μπορούμε να έχουμε 1/4 και συνεπώς το πιό κοντινό που μπορούμε να έχουμε και εάν είναι το βινύλιο. Τώρα για cd είπαμε. Δεν ξέρει κανείς τι έγινε σ αυτές τις δυσμοιρες ταινίες πριν γίνουν cd. Σχετίζεται άμεσα αν ο καλλιτέχνης είναι βεληνεκούς Isaac hayes ή πχ Michael jackson. Αλλά και στις δυο περιπτώσεις μπορεί να έχουν γίνει τεράστιες επεμβάσεις ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΥΤΙ δεν θα καταλάβει και θα νομίζει, "ΕΧΩ CD ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου